Se indlæg
 Udskriv debat
Prostitution
dansker
Hej alle

Denne post handler om prostitution og altså ikke almindelige forhold imellem thaipiger og vesterlændinge.

(1) Er prostitution lovligt i Thailand? Hvilke straffe findes der eventuelt for kunden og for pigen?
(2) Hvad er prislejet i Thailands prostitutionsmiljø? Hvordan ligger det i forhold til lønningerne på det almindelige arbejdsmarked?
(3) Hvad er holdningen til det moralske i prostitution herinde?

Martin

h
1 : ja det er lovligt hvis pigen er over 21 år (ret mig hvis jeg er skævt på den clyde)
2 : prisen svinger fra et par hundrede bath til hvor meget der kan lokkes ud af falangen Grin men normalen i pattaya er hvis du finder pigen på gade 3 til 500 bath dette kan ikke anbefales da disse piger ofte stjæler og da de er fundet på gaden så kan du ikke finde dem igen så er der bar piger de koster en bar fine i baren på 100 til 500 bath de 500 er i en go-go bar og så skal pigen have fra 500 til 1500 bath alt efter hvor hun er fra og hvor godt hun ser ud go-go er dyrest
priserne her er for at du en aften møder pigen og næste formiddag/eftermiddag tager hun tilbage til baren der er også korttids bar der er prisen fra 500 til 1500 bath igen alt efter sted og pige

forholdet til alm løn er en alm lønning ligger fra 3000 til 9000 bath pr mrd.
OBS disse priser er et par år gamle fra den tid da jeg var ungkal Grin

3 : der bliver set ned på disse piger men mange gange er det af misundelse over for deres penge mere end af deres job men iforhold til i danmark så er de langt mere frisindet over for prostitueret og sexuelle afvigere som f.eks bøsser lesbiske og transsexuelle

Dax_Khorat
Hallloooooo ! få jer en fucking live Stadig for at tage der ned, kan i måske ikke finde nogle her i danmark! "! ej hvor er i tilgrin maNN!!
AngryAngryAngry

ThaI! 4-live

dansker
Hej Henrik

Tak for de gode svar.

Angående (3) mente jeg nu, hvad jeres holdning her på siden er. Smile

Dax_Khorat
Khorat! GangstA! Cool

dansker
Dax_Khorat

Hvem siger, at det er baggrunden for spørgsmålet.

Men bortset fra det: Hvorfor skal mænd, der går til prostituerede hånes som du gør lige nu? Lev og lad leve.

dansker
Eller missede jeg noget i dit indlæg?

h
dansker skrev:
Hej Henrik

Tak for de gode svar.

jeg tror ikke siden har nogen holdning til det men vi har vel alle hver vores holdning. personligt ser jeg ikke noget galt i hverken at være prostitueret eller at gå til en prostitueret
det er en service ydelse på linie med f.eks massage

clydehaumann
Prostitution er forbudt ved lov her i Thailand, men der bliver set gennem fingrene med det.
Prislejerne, der er flere, ligger paa et par hundrede Baht til omkring de 10000 Baht.
Thai arbejder klasse betaler de laveste priser, derefter foelger faranger. Japanere kinesere og rige Thaier de hojeste priser. Den status den prostituerede har afhenger meget af hvordan hun foerer sig frem i dagligdagen. Paakledning, sprog og omgangskreds.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
John
dansker skrev:

Hejsa

Jeg tror den generele holdning her på siden er at det er ok, der er nogle homuseksuelle medlemmer der ikke lægger skjul på deres seksualitet - og de er da ikke på noget tidspunkt blevet moppet.

Med hensyn til prostituationen i Thailand - syntes jeg også det accepteres her på siden og at mange medlemmer benytter eller har benyttet deres tjenester.

John
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
h
John skrev:
[quote]dansker skrev:
Angående (3) mente jeg nu, hvad jeres holdning her på siden er. Smile[/quote

Med hensyn til prostituationen i Thailand - syntes jeg også det accepteres her på siden og at mange medlemmer benytter eller har benyttet deres tjenester.

John

og en del medlemmer er gift eller har været det med en tidligere prostitueret

rinpoche
dansker skrev:
Hej alle

Denne post handler om prostitution og altså ikke almindelige forhold imellem thaipiger og vesterlændinge.

(Martin

Hmm, mit gæt er at den overvejende del af "almindelige" forhold mellem thaipiger og vesterlændinge er omfattet af ovenstående prædikat.

rinpoche

Buggymann
gud hvor er det let at håne folk/piger som i forvejen lever i et land uden sikkerheds net. og har fundet en måde at tjene lette penge på... vi har sgu haft det samme i danmark i mange år. men det betyder jo ikke noget vel !!!!!!! men til 125 Bath om dagne for at stå med røven i vejert i en ris mark. ville jeg som kvinde nok også finde på noget andet mens jeg var ung.
parkpean
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
K K
øhh nej nu kommer nogen gangster herinde er det nu vi skal blive bange?? Dex Korat.. tal ordentlig herinde. skal vi nu vide at du også er udlænding. eller perker undskyld sproget. Gangsta osv det der fis.. går du også rundt med knive? render du rundt og sig fuck din mor til andre osv?? Lad være med at spille gangsta...Wink

K K
Du synes måske at det er sejt men men men...... Du tager fejl

jack
Der er ikke noget galt i det der er mange folk som kommer til thailand og ser en realativ ung pige gå rundt med en noget ældre mand.
De siger uden at tvivle den gamle skid så kunne han få noget ung kød
men man skal jo stille sig selv det spørgsmal hvem nare hvem.
Thai folk se ikke ned på piger eller mænd som er samme med ældre folk som i danmark.
Hvis jeg stod og manglede pænge til min mors eller fars hospital ophold ville jeg gøre det samme. i bet you took the same ride.

(i skal ikke dømme nogle som i ikke ved hvor kommer fra og hvad de har været igennem)

K K
Jack jeg er sgu enig med dig

rinpoche
og dertil kommer, hvis vi nu taler om et kundeforhold mellem den fx, halvgamle/halvfede europæiske klient og den thailandske dame.
Inden man får alt for ondt i R.... bør man nok sætte sig i hendes sted.... øhh, ihvertfald i teorien. Shock
Hvad foretrækker hun? En halvgammel fyr, der ikke forlanger for meget og ved at han må betale rundhåndet for at få hende til at holde sig til.

Eller en ung fyr der tror han kan få det stort set gratis, fordi han er guds gave til kvinderne, og som vil have voldsom smæk for skillingen. Vist ingen grund til at pensle det ud.

Jeg ved godt hvad hun foretrækker.

rinpoche

MisterM
Halvgamle fyreSmile Hm hm....

Jeg har aldrig vaeret bange for at gaa paa indkoeb med mine venners piger og drengeSmile Hvis jeg goer dem ondt vil jeg nok faa en kugle mellem oejene en moerk natFrown

Flere gange hvor jeg skulle paa besoeg i Chang Mai og Masai eller Nong Khai har pigerne tigget om at komme med fordi de aldrig havde vaeret der foerSmile og jeg tog dem med - med foraeldrenes tilladelseSmile

3 gange er busserne blever stoppet og politiet var kun interesseret i mig og mine unge ledsagereFrown De havde mange spoergsmaa men da de saa vores thai id og at vi faktisk havde samme adresser, undskyldte politet mange gange og forlod bussenGrin

Alle passenger i bussen klappede og holdt tommelfingeren op naar vi koerte vidreGrin
Redigeret af MisterM d. 28/07-2005 13:43

jesperfrb
hej MisterM

Kan kun tilslutte mig din holdning.Wink

Er selv blevet stoppet af politiet i Thailand med min den gang 9 aarige datter og hendes vendinde. Det var besvaergligt at snakke sig ud afFrownFrown
Jeg maate med paa stationen, men moedte politichefen i byen, og nu har jeg aldrig problemer i det omraadeSmileSmile

Spring til debat: