Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
austrian airline
|
|
| benjamin |
Lagt på d. 15/06-2005 09:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
jeg skal til thailand til november jeg skal rejse med austrian airlines,kender i dette selskab og hvad er jeres erfaringer? jeg har købt billetten til 5600 kr. |
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 15/06-2005 10:06
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
benjamin skrev: jeg skal til thailand til november jeg skal rejse med austrian airlines,kender i dette selskab og hvad er jeres erfaringer? jeg har købt billetten til 5600 kr. Er din billet inclusive lufthavnsafgift og er det direkte fra København, eller hvordan? Bedste hilsen fra Healer René
|
| benjamin |
Lagt på d. 15/06-2005 21:06
|
det er med lufthavns skatter ruten er kbh wien kl 2000-2200 wien bkk 2300.1520 er der nogle der hved hvordan maskinerne er? da jeg er træt af thais gamle lortemaskiner uden underholdning,bortset fra alle dem der tror er er et flyvende værtshus. |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 16/06-2005 00:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Det er absolut fine maskiner de flyver med B767-300ER, det ældste er fra 99 med underholdningsystem i hvert enkelt sæde, Også er der 2-3-2 sædekonfiguration dvs at du ikke risikerer at blive lukket inde midt imellem 2 drukkenbolte som i 747eren. Hvis du opretter en profil på deres hjemmeside [url]www.aua.com[/url] kan du allerede nu vælge dit sæde. Vi fløj med dem i April sidste år det er de bedste vi har prøvet endnu af Thai China airlines Aeroflot også Austrian. MVH Jens |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 16/06-2005 10:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Det lyder tiltalende, måske jeg prøver Austrian næste gang. Nogle der har check på hvor meget der gives i bonuspoint da de er medlem af Star Alliance ? Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| kimberg |
Lagt på d. 16/06-2005 22:41
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
Hvad er der nu galt med at blive placeret mennem 2 drukkenbolte .Vi er jo på vej på ferie alligevel. Jeg vil gætte på at turen giver omkring 11.000-12.000 point, men den må da give lidt mere end SAS og Thai, da turen jo går over Wien og derfor er lidt længere end den direkte. SAS giver 10.800 Point ![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 16/06-2005 23:49
|
|
Den giver lige præcis 12970 miles som også kan placeres på ROC kortet fra Thai, hvad de så siger til at udstede bonusbilletter på point optjent ved partnerselskaber er ikke godt at vide. MVH Jens |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 17/06-2005 00:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
jens skrev: Den giver lige præcis 12970 miles som også kan placeres på ROC kortet fra Thai, hvad de så siger til at udstede bonusbilletter på point optjent ved partnerselskaber er ikke godt at vide. MVH Jens Hej Jens, Det er måske R.O.P. du mener ? Thai Inter siger ikke noget, for AUA skal "afregne" til dem. Men AUA bliver sikkert ikke meget glad for at du bruger bonusmiles optjent hos dem, i en anden selskab (Alliancepartner). M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 17/06-2005 00:39
|
|
Selvfølgelig mener jeg ROP, bare ærgeligt for AUA det er jo en del samarbejdet. MVH Jens |
|
|
|
| benjamin |
Lagt på d. 17/06-2005 19:30
|
jeg takker for indslagene. PLI der er det eneste jeg ønsker,når jeg sidder i en flyvemaskine. man kan godt drikke og opføre sig ordentlig,selvom at man skal på ferie. jeg rejser med austrian airlines d 31-10-2005 til den 23-11-2005 |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/08-2005 20:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jeg fatter ikke hvorfor man skriver stolpe og ned om at spare en tudsenlap på sin flybillet, når man så bruger den på barpiger den første aften. wilfred |
|
|
|
| B1 |
Lagt på d. 03/08-2005 21:43
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Wilfred skrev: :jeg fatter ikke hvorfor man skriver stolpe og ned om at spare en tudsenlap på sin flybillet, når man så bruger den på barpiger den første aften. wilfred ![]() ![]() ![]() Du kan ikke se det er sjovere at bruge pengene på en bar eller hvad man nu har lyst at bruge sin tudsenlap på. |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/08-2005 22:48
|
|
jeg kan godt se det fornøjelige i at spare penge på en flybillet. men jeg kan også se det fornøjelige i at bruge dem på lidt fjams i pattaya. wilfred |
|
|
|
| sonderup |
Lagt på d. 04/08-2005 14:54
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
Med den slags indlæg så dør enhver fornuftig meningsudveksling. Kan kun tilslutte mig indlæggene om god service hos Austrian Airlines. Alt er bare perfekt. Og bliver man forsinket er der INGEN problemer med KOMPENSATION....... Se det er service.... |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 04/08-2005 15:20
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Med den slags indlæg så dør enhver fornuftig meningsudveksling. Skrev Sonderup. Dette kan jeg fuldt tilslutte mig. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 04/08-2005 16:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Helt enig. Men det, vi så gør gang på gang er at at spilde krudt på at kommentere på idiotiske indlæg. Det gælder såmænd også mig selv - ikke de idiotiske, mener jeg da, men kommenteringen. Det er jo svært at holde kæft, når det bliver for tåbeligt. Hvad siger alle I fornuftige til, at vi forsøger at pålægge os selv den glimrende disciplin: IGNORÉR DEN SLAGS og lad dem aldrig blive anledning til debat. vh/bjarne ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/08-2005 17:32
|
|
enig bjarne![]() ![]() |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 05/08-2005 17:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
ja det går nok ikke at lave en inteligenstest, så er jeg bange for at jeg selv ryger. ha-ha men man kigger da på billetbrisen, vi er selv to voksne og to børn, og kan vi spare 2000- 3000 dkr så gør vi da det, om vi så skal vente 2 timer i en eller anden lufthavn, det betyder mindre. men wildfred, kunne jeg forestille mig var UNGKARL så det tænker han jo nok ikke på, den ene gang om året kunne man nok unde ham. |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 05/08-2005 22:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Er man nu blevet dum?? blot fordi man ønsker sig det bedste til ens familje samt at spare lidt?Nej,men der vil jo altid være nogen der vil ødelægge det for andre,blot fordi de mangler en tilværelse. Nå pyt.Jeg har lige været et hurtigt smut over atlanten og der fløj jeg med Iceland air via Reykjavik til Baltimore. Det var sgu en god oplevelse,dejlige fly med rimelig komfort,og de var da noget billigere end SAS.( Dog ikke altid).Så når vi er sat i Pennsylvania hedder der Thai via NY til Bangkok og iceland air til CPH. Og lige en mærkelig oplevelse,da jeg landede i Baltimore holdt der en maskine fra Orient Thai. Jeg vidste ikke at de også fløj til USA? |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 18/08-2005 21:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg gider ikke engang at kommenterer Wilfreds indlæg da de er fuldstændige uden indhold og jeg kan ikke forstå at man ikke "blocker" ham det fjols. Han er selvfølgelig i hans fulde ret til at have hans meneiger men det er det forkerte sted.. Jesper_dk |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

René