Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
husithailand.dk - så gik vi i luften
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 01/04-2010 13:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
GOD PÅSKE TIL ALLE PÅ DTW ![]() Så fik vi vores nye side klar på: Hus i Thailand - [url]husithailand.dk[/url] [img]http://www.husithailand.dk/wp-content/uploads/HusiThailand.png[/img] is not a valid Image. Kom gerne med lidt påske ris og ros. & Husk at bliv Facebook FAN i højre side :-) må meget gerne deles med venner ![]() tak
Redigeret af phitsanulok d. 01/04-2010 14:00 Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 01/04-2010 14:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Kunne være interessant at vide hvilken virksomhedsform i har, og hvor meget i får for salg af et hus!? |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 01/04-2010 14:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
kunne være interesant med nogle rigtige billeder og ikke computer animerede billeder, er lidt skuffet over video billederne.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 01/04-2010 14:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja 1½ time fra Lufthavnen ? er det med Helicopter ? ![]() |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 01/04-2010 15:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Hvad med grunden huset ligger på, hvordan grejer man det ?
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Asda |
Lagt på d. 01/04-2010 20:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 147 |
sank skrev: Ja 1½ time fra Lufthavnen ? er det med Helicopter ? ![]() Hvis du læser godt efter så er det faktisk mere end 200 km fra lufthavnen / Bangkok... Der skal hvis nærmest bruges 2 timer i bil
Redigeret af Asda d. 01/04-2010 20:21 ![]() |
|
|
|
| Asda |
Lagt på d. 01/04-2010 20:25
|
phitsanulok skrev: GOD PÅSKE TIL ALLE PÅ DTW ![]() Så fik vi vores nye side klar på: Hus i Thailand - Kom gerne med lidt påske ris og ros. ...tak ![]() Har i ikke et link til f.eks. google maps? (jeg savner et kort) Hvor langt er det fra stranden? Jeg synes ikke jeg kan se vand på billederne.......... ![]() |
|
|
|
| Jin Jok |
Lagt på d. 01/04-2010 21:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
Det ser jo fint ud, men savner.... Bankforbindelse: Garanti for færdiggørelse af projekt, og tidshorisont: Finansiering: Grund, hvilken form for leje er der tale om, optioner: Hvor store grunde, er der have ? Plads til pøl ? Det vil også være ønskeligt hvis grundplaner var i større format, evt. til download. Flere og bedre billeder. Er der fællespøl ? Hua Hin er et område som er med i mit lille projekt om at bygge eller købe hus i Thailand, og det lyder da rigtigt spændende. Men...ikke for at være negativ, hvis ikke udbyder på den officielle hjemmeside fuldt redegør for ovennævnte, så er der ihvertfald for mig nogen advarselslamper der tænder omkring seriøsitet. Dermed ikke ment jeg beskylder jer for dette, men måske noget der kan overvejes af jer :-) Det store hus ser lækkert ud men skal jeg investere 1mill + div. er det påkrævet at ingen "lamper" tænder ved første besøg.Jeg kunne da sagtes se mig selv på altanen med dagens første kop kaffe, mens min lille gyldne kone bliver færdig med at sove ![]() (sover alle thaipiger længe, eller er det blot mig der har nået den alder, hvor søvnbehovet er aftagende ? ) Blot mit lille input, håber i kan bruge det til noget ![]() JJ. Redigeret af Jin Jok d. 01/04-2010 21:14 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 01/04-2010 21:39
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Ja, de sover længe fordi ATM maskinen nu er i hus, og samtidig er de nogle små dovne og temmelig udspekulerede slamberter! Jeg vil fraråde folk at købe noget i Thailand p.t., man får kun promblemer og atter promblemer ud af det. Hvorfor ikke leje, og så sætte sin formue i guld, eller øl, eller måske guldøl? ![]() PL Redigeret af PL d. 01/04-2010 22:04 |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/04-2010 22:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
kunne værre dejligt at finde ud af hvordan man kommer til at eje en grund i thailand, som er nødvendigt hvis man rigtig skal eje et hus, den med et thai skuffe selskab går måske ikke i fremtiden, personligt savner jeg projekter hvor man bor i en slags condo rækkehus med en tilhørendne lille privat have. men held og lykke med projektet. |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 01/04-2010 22:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
set på husithailand hjemmeside: Som noget helt nyt tilbyder vi også at man kan købe en andel i en af boligerne. Det vil sige at man køber fx. 1/4 af en af boligerne og derved har rådighed over boligen i 4 md. hvert år. Jeg tror godt nok , der bliver et par som føler sig snydt , hvis det er som annoncen beskriver , eller også kender jeg bare ikke det thailandske kalenderår. God Påske |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/04-2010 22:57
|
|
Jens Ole skrev: set på husithailand hjemmeside: Som noget helt nyt tilbyder vi også at man kan købe en andel i en af boligerne. Det vil sige at man køber fx. 1/4 af en af boligerne og derved har rådighed over boligen i 4 md. hvert år. Jeg tror godt nok , der bliver et par som føler sig snydt , hvis det er som annoncen beskriver , eller også kender jeg bare ikke det thailandske kalenderår. God Påske ![]() gad vide om det kun er i den 4 måned (april) at man har rådighed over boligen, man så vil der naturligvis blive lidt overfyldt, hvis alle fire boligkøber møder op. |
|
|
|
| Asda |
Lagt på d. 01/04-2010 23:46
|
bkk skrev: kunne værre dejligt at finde ud af hvordan man kommer til at eje en grund i thailand, som er nødvendigt hvis man rigtig skal eje et hus, den med et thai skuffe selskab går måske ikke i fremtiden, personligt savner jeg projekter hvor man bor i en slags condo rækkehus med en tilhørendne lille privat have. men held og lykke med projektet. Som ikke Thai lænding kan du ikke eje en grund, men du kan leje den. Der findes undtagelser hvis det er et firma der ejer grunden....... Men kig i nogle af de gamle indlæg her på siden. Der er blevet skrevet meget om dette emne..... ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 02/04-2010 00:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Når man skriver sådan : << Jeg har bygget og solgt huse i Danmark i 40 år. Nu har jeg slået mig ned i Thailand i Hua Hin, Worawee Garden,hvor jeg bor sammen med min thailandske hustru Pinya i et smukt hus på 200 m2, som jeg selv har ladet opføre i Thailandsk arkitektur. >> Hvorfor er der ingen referencer til firmaet i DK, men kun den i Thailand : http://www.scanho...ailand.dk/ . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 02/04-2010 00:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
http://www.huahin...ojects.htm ![]() ![]() Er der virkelig plads til flere fantasi " projekter" i Hula Hin ?
Redigeret af sabai sabai d. 02/04-2010 00:41 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/04-2010 02:28
|
|
Asda skrev: bkk skrev: kunne værre dejligt at finde ud af hvordan man kommer til at eje en grund i thailand, som er nødvendigt hvis man rigtig skal eje et hus, den med et thai skuffe selskab går måske ikke i fremtiden, personligt savner jeg projekter hvor man bor i en slags condo rækkehus med en tilhørendne lille privat have. men held og lykke med projektet. Som ikke Thai lænding kan du ikke eje en grund, men du kan leje den. Der findes undtagelser hvis det er et firma der ejer grunden....... Men kig i nogle af de gamle indlæg her på siden. Der er blevet skrevet meget om dette emne..... jeg har skam fuldt og deltaget i den slags debatter igennem de sidste 10 år... hvis du ikke ligefrem investere mindst 40 millioner baht i visse virksomhedsformer i thailand og derefter søger om at få lov til at købe op til 1 rai (1600m2) hvor man kan bygge et hus, kan man ikke eje en grund, den med skuffeselskabet går ikke ifølge thai lov, thai medejerne skal kunne bevise hvor pengene kommer fra, og er selskabet bevist oprettet for at snyde den thailandske stat er det ulovligt, selvom der ses igennem fingere med det nu, kan en evt. fremtidige nationalistisk regering slå hårdt ned på det. Lige nu er en condo i et condo complex, den eneste måde du kan værre sikker på i thailand. hvor ikke-thaier kan eje optil 49 % af condoerne |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 02/04-2010 02:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Jeg tror dælme jeg har mødt denne mand i Hua Hin, hvor jeg har et hus. Han har fået et splinternyt kontor i et nyt "center" tæt på stationen, og mig bekendt er han fhv. entreprenør fra DK. Mht. til projekter i Hua og omegn, ja så bygger de på livet løs heromkring. Så hvis alt bliver solgt, så snart det er færdigt, varer det ikke længe før thaier kommer i mindretal, og det hele ligner en bedre Mallorca strand. I øjeblikket i Hua Hin kan man med lethed leje et godt hus til rimelige penge af en Thai´er, for der MANGE tomme huse og lejligheder.Jens Ole: "Hvis man køber 1/4 af boligen og har rådighed over den i 4 md. må det sgu da være det år hvor der er 16 md. i kalenderåret "Hilsen SJ |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 02/04-2010 03:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja det ser da fint ud ? men man skal bare ikke betale penge til noget før det er helt færdigt og papirene er i orden ? siger en prof rådgiver jeg kender. |
|
|
|
| Asda |
Lagt på d. 02/04-2010 07:50
|
Lung Yao skrev: Når man skriver sådan : << Jeg har bygget og solgt huse i Danmark i 40 år. Nu har jeg slået mig ned i Thailand i Hua Hin, Worawee Garden,hvor jeg bor sammen med min thailandske hustru Pinya i et smukt hus på 200 m2, som jeg selv har ladet opføre i Thailandsk arkitektur. >> Hvorfor er der ingen referencer til firmaet i DK, men kun den i Thailand : .. . Hus i Thailand er bare en dansk agent. De Danske priser passer heller ikke rigtigt.... Man har hvis nok glemt at der er sket meget med valutaen her i de sidste 2-3 uger..... ![]() Nu har jeg set de der YouTube videoer igennem. Det eneste vand jeg så i dem var nogle små guldfisk i et lille basin... Hvor langt er der til en strand? 10 km?....
Redigeret af Asda d. 02/04-2010 07:52 ![]() |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 02/04-2010 09:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
http://www.andrew...-to-death/ http://phuketwan....aud-12310/ Der er "bolighajer" allevegne! PL |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja 1½ time fra Lufthavnen ? er det med Helicopter ? 

"
Ja det ser da fint ud ? men man skal bare ikke betale penge til noget før det er helt færdigt og papirene er i orden ? siger en prof rådgiver jeg kender.