Se indlæg|
Dødsyg dansker mindre værd end chimpanse
|
|
| PL |
Lagt på d. 05/05-2010 11:08
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Hvis der er nogle der går og keder sig og har masser af tid i Thailand, så ku' de måske udvise lidt solidaritet og hjælpe denne stakkels mand: http://ekstrablad...340774.ece HUSK REJSEFORSIKRINGEN, ALTID! PL |
|
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 05/05-2010 11:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Hvad mener du....... Mener du at vi skal betale for alle danskere som rejser uden en forsikring som de godt ved de bør have, manden tog en chance da han besluttede at rejse uden og det var jo ham selv der løb denne risiko. Personligt mener jeg da at hvis folk vil spare penge på rejseforsikring er det deres egen sag og de må så tage den risiko som der er ved det, det kan da ikke være rigtigt at skatteyderne skal betale for den slags dumheder og med hensyn til mig selv er det da min egen beslutning hvis jeg rejser sådan og således mit ansvar (ikke skattydernes).
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 05/05-2010 11:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Kyniker!![]() Hvis du var i området ku' du vel smutte forbi og hilse på og spørge om der var noget du ku' hjælpe med, men det er vel for meget forlangt af pis-egoistiske danskere, og en af hovedårsagerne til at Danmark er hamrende ubehageligt at opholde sig i længere tid ad gangen: Der er for mange danskere af din type! Det er jo grotesk at du har denne signatur: "The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Hykler! ![]() PL Redigeret af PL d. 05/05-2010 11:50 |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 05/05-2010 12:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Maaske jeg har overset noget, men hvilket hospital/by er han paa/i ? PL. Som du siger, husk forsikring !!! Hvis jeg ikke havde stillet et depositum da jeg blev indlagt, havde laegerne ikke roert en finger og jeg havde ikke vaeret her mere..........Saadan er det bare, om man kan li' det eller ej. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 05/05-2010 12:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
PL skrev: Hvis der er nogle der går og keder sig og har masser af tid i Thailand, så ku' de måske udvise lidt solidaritet og hjælpe denne stakkels mand: http://ekstrablad...340774.ece HUSK REJSEFORSIKRINGEN, ALTID! PL "NU ER det, at jeg spørger jer alle sammen i Danmark: Hvor meget skal vi straffe den døende Carsten Alfred Larsson for, at han rejste til Thailand uden rejseforsikring?" Tja, Ekstrabladet kunne jo passende punge ud - måske i samarbejde med PL - så kunne de jo få klemt de sidste dråber ud af den historie .... Kilde: http://ekstrablad...z0n3Eb1eJ6 One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 05/05-2010 13:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Nogen der gider betale for min rejseforsikring.???? Næ sgu det forkerte sted at spare. Ingen arme ingen mad..Ingen forsikring ingen hjælp, sådan er det.. |
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 05/05-2010 13:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
måske grunden til at han ikke har bestildt rejseforsikring er denne. taget fra hans facebook side. Carsten Alfred Larsson jeg vil lige sige tak for en fed tid her i danmark da tiden er inde til at hive teltpælene op ...her den 8/1 2010 rejser jeg til thailand og bosætter mig....hav det godt alle sammen... 24. december 2009 kl. 14:28 men under alle omstændigheder en meget trist Situation for alle involverede parter. kent |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 05/05-2010 13:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
on og kent skrev: måske grunden til at han ikke har bestildt rejseforsikring er denne. taget fra hans facebook side. Carsten Alfred Larsson jeg vil lige sige tak for en fed tid her i danmark da tiden er inde til at hive teltpælene op ...her den 8/1 2010 rejser jeg til thailand og bosætter mig....hav det godt alle sammen... 24. december 2009 kl. 14:28 men under alle omstændigheder en meget trist Situation for alle involverede parter. kent Så meget desto større grund til at tegne en forsikring
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Asda |
Lagt på d. 05/05-2010 14:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 147 |
Helt ærlig synes jeg Ekstrabladet skulle have en dårlig smag i munden. Hvorfor skriver de ikke noget om hvordan vi kan hjælpe ham?
![]() |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 05/05-2010 15:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Det er selvfølgelig synd for manden, at han er syg og ikke kan komme hjem. Hvis han skal flyves hjem på statens regning, fordi han er syg og det er synd osv (hvilket det er) ja så skal alle andre syge uden rejseforsikring også flyves hjem... for vi kan ikke forskelsbehandle |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 05/05-2010 15:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
[quote]Suk skrev: Maaske jeg har overset noget, men hvilket hospital/by er han paa/i ? PL. Som du siger, husk forsikring !!! I Chiang Rai: http://rastrup.fi...ng-rai.jpg |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 05/05-2010 15:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
hmmm.. Thai Airways, eller andre fly selskaber kunne måske fragte ham hjem u/b... og hermed forbedre deres i forvejen noget "negative" image!! K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 05/05-2010 16:02
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Jake skrev: Det er selvfølgelig synd for manden, at han er syg og ikke kan komme hjem. Hvis han skal flyves hjem på statens regning, fordi han er syg og det er synd osv (hvilket det er) ja så skal alle andre syge uden rejseforsikring også flyves hjem... for vi kan ikke forskelsbehandle Det er da nemt. Gør det obligatorisk med en rejseforsikring ved lange oversøiske ferier, og lad flyselskaberne kontrollere ved afrejse om man har tegnet den forsikring. Vi er allerede kontrollerede i hoved og r*v og mere og mere vil komme til, så det er bare med at komme igang. Endvidere kan vi ligeså godt vænne os til at danskere der rejser væk fra "Moder Velfærd" i lange perioder, IKKE er istand til selv at vurdere risici, og derfor bør der også lovgives og kontrolleres på dette område. PL PS: Interessant at se hvor mange kynikere der bor fast i udlandet, ikke FIDO? Redigeret af PL d. 05/05-2010 16:03 |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 05/05-2010 16:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Kunne være en løsning, at køb af rejse udenfor EU fordrer køb/fremvisning af gyldig rejseforsikring. Selvom det er endnu måde at kontrollere befolkningen på. Faktum er at bliver han fragtet hjem på statens regning, ja så holder vi alle op med at købe rejseforsikring... |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 05/05-2010 16:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
denne historie er næsten for let...tror jeg undlader yderligere kommentar denne gang.... |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 05/05-2010 16:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Jay skrev: denne historie er næsten for let...tror jeg undlader yderligere kommentar denne gang.... [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020294.gif[/img] is not a valid Image. [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000204E8.gif[/img] is not a valid Image. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 05/05-2010 17:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
PL skrev: Jake skrev: Det er selvfølgelig synd for manden, at han er syg og ikke kan komme hjem. Hvis han skal flyves hjem på statens regning, fordi han er syg og det er synd osv (hvilket det er) ja så skal alle andre syge uden rejseforsikring også flyves hjem... for vi kan ikke forskelsbehandle Det er da nemt. Gør det obligatorisk med en rejseforsikring ved lange oversøiske ferier, og lad flyselskaberne kontrollere ved afrejse om man har tegnet den forsikring. Vi er allerede kontrollerede i hoved og r*v og mere og mere vil komme til, så det er bare med at komme igang. Endvidere kan vi ligeså godt vænne os til at danskere der rejser væk fra "Moder Velfærd" i lange perioder, IKKE er istand til selv at vurdere risici, og derfor bør der også lovgives og kontrolleres på dette område. PL PS: Interessant at se hvor mange kynikere der bor fast i udlandet, ikke FIDO? Det er da uhyggeligt så træt og socialdemokratisk du er kommet til at lyde på det seneste ....
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/05-2010 18:02
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hvis man ikke kan få visum til DK uden at fremvise en rejseforsikring eller lokal/international forsikring), så kan DK vil sagtens sætte modsatte krav, at man SKAL købe eller vise en rejseforsikring (eller lokal eller international forsikring), før man kan købe flybillet/pakkerejse. I modsat fald kunne man kræve, at danskere skulle skriver under på, at han eller hun fravælger hjælp fra Danmark, og er bekendt med risikoen, idet han eller hun ikke køber eller har rejseforsikring. Jeg turde ikke rejse uden forsikring, og selv når jeg tager til Laos fra Thailand, så tegner jeg forsikring (fp hundrede baht). Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 05/05-2010 20:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Man rejser da ikke uden rejseforsikring, og jeg fatter ikke at der er nogen som tør. og når så uheldet er ude, så skal alle andre til lommerne er der nogen der mener. ? det fatter jeg heller ikke. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 05/05-2010 20:32
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Det er sgu synd for ham, men jeg forstår heller ikke at nogen tør rejse uden rejseforsikring. Det handler jo ikke om at folk ikke kan betale 100-5000 tbh for at gå til lægen. Det handler jo om at man kan bliver super duper alvorligt syg eller komme ud for en alvorlig ulykke. I bedste fald, kan man blive ruineret og i værste fald kan man sgu dø af ikke at have en forsikring. De her sager dukker op engang imellem. Hvis folk ikke har råd til en forsikring bør de blive hjemme. Man kører jo heller ikke i bil uden at have mindst en lovpligtig ansvarsforsikring. Det må på en måde også kunne lade sig gøre ved rejser. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















