Se indlæg|
Pattaya ved at lukke ned
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 19/05-2010 16:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
I øjeblikket kører højtalerevogne rundt i Pattaya og advarer om at de røde er på vej. Alle 7-eleven, FamilyMarkt og et væld af andre butikker er allerede lukket ned og ligeledes er de fleste barer med videre lukket eller i gang med at lukke ned. Udrykningskøretøjer og brandbiler ses nu i gadebilledet.
hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 19/05-2010 16:55
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Så skal alle de fede imperialister holde pause med bolleriet og bælleriet! Vandango, hvor er du? ![]() PL |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 19/05-2010 17:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/05-2010 17:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Nu køre kone og jeg en tur til Pattaya for at se om der er sandt.![]() |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 19/05-2010 17:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
|
|
|
|
| Kent27 |
Lagt på d. 19/05-2010 17:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 107 |
PL skrev: Så skal alle de fede imperialister holde pause med bolleriet og bælleriet! Vandango, hvor er du? ![]() PL ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/05-2010 17:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det kan godt være du mener det suk, men der er jo ingen grund til male fanden på væggen hvis der ikke er hold i det ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 19/05-2010 17:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
PL skrev: Så skal alle de fede imperialister holde pause med bolleriet og bælleriet! Vandango, hvor er du? ![]() PL Militær undtagelsestilstand fra kl. 22.00 - 6.00. i Pattaya. Der skulle efter sigende været sprunget en bombe i Mike's shoppingmall, men den tror jeg ikke en dyt på, så havde jeg hørt det. Har set brandbiler og ambulancer, men de ser ikke ud til at være travle, men de er på gaden. Thaierne tager dette meget alvorligt, trafikken er ved at ebbe ud, jeg bor på 3.road, trafikken er stort set stoppet. Forretningerne er lukket, og jeg har ikke købt nok øl. TV giver ikke særlig mange informationer. |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 19/05-2010 17:30
|
Thai TV er censureret nu. Find en 7-11 der er åben og få købt forsyninger. Husk: Alkohol inden 24.00! Har du kondomer nok? Babyolie? KY Jelly? ![]() PL |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 19/05-2010 17:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
vandango [/quote] . Forretningerne er lukket, og jeg har ikke købt nok øl. TV giver ikke særlig mange informationer.[/quote] Har du proevet postevand har du proevet at se paa BBC Redigeret af Thjaa d. 19/05-2010 17:32 Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 19/05-2010 17:40
|
|
vandango skrev: PL skrev: Så skal alle de fede imperialister holde pause med bolleriet og bælleriet! Vandango, hvor er du? ![]() PL Militær undtagelsestilstand fra kl. 22.00 - 6.00. i Pattaya. Der skulle efter sigende været sprunget en bombe i Mike's shoppingmall, men den tror jeg ikke en dyt på, så havde jeg hørt det. Har set brandbiler og ambulancer, men de ser ikke ud til at være travle, men de er på gaden. Thaierne tager dette meget alvorligt, trafikken er ved at ebbe ud, jeg bor på 3.road, trafikken er stort set stoppet. Forretningerne er lukket, og jeg har ikke købt nok øl. TV giver ikke særlig mange informationer. Ja har også hørt det om Mikes Mall. Kan dog ikke bekræfte om det er sandt. hilsen
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 19/05-2010 17:42
|
|
PL skrev: Thai TV er censureret nu. Find en 7-11 der er åben og få købt forsyninger. Husk: Alkohol inden 24.00! Har du kondomer nok? Babyolie? KY Jelly? ![]() PL 7-eleven er lukket overalt. Har været en tur rundt bare for at få smøger og fik fat i en karton Wonder nede på 3. road. Butiksruderne i 7-eleven og lignende butikker er klistret til med avispapir og alt lys er slukket. hilsen
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 19/05-2010 17:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg har lige kørt fra Jomtien til Pattaya 2nd road. Alt er lukket men der er stadig mange mennesker på gaden. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/05-2010 17:46
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Korrekt, alt er lukket, herunder 7-Eleven, og jeg er også løbet tør for cigaretter. Hilsen, Robert Jomtien Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 19/05-2010 17:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Puthønen kom tilbage her forleden, så jeg er dækket nogenlunde ind. Sprut, smøger og min dejlige thaipige, hvad mere kan jeg forlange. Hvad med dig PL -
Redigeret af vandango d. 19/05-2010 17:52 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/05-2010 18:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Så har i jo en god grund til at holde op med at ryge
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/05-2010 18:13
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
sony skrev: Så har i jo en god grund til at holde op med at ryge :-) |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 19/05-2010 18:23
|
vandango skrev: Puthønen kom tilbage her forleden, så jeg er dækket nogenlunde ind. Sprut, smøger og min dejlige thaipige, hvad mere kan jeg forlange. Hvad med dig PL - ![]() Æv, kun 2 PC'ere og en mobilos så fruen kan kontaktes, i BANGKOK, waaaahh!!! ![]() PL |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 19/05-2010 18:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
godt man ikke er afhænig af ligkistesøm, øldunke, puttehøner, og dets lige og lige nu befinder sig lastens hule (Patty), men jeg føler med jer og håber at i snart får provianteret. god bless your all [img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Drikke-61/TG-Drikke-12a.gif[/img] is not a valid Image. [img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Fraeke-61/TG-Fraeke-4.gif[/img] is not a valid Image. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Djengis |
Lagt på d. 19/05-2010 18:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Robert Kronberg skrev: Korrekt, alt er lukket, herunder 7-Eleven, og jeg er også løbet tør for cigaretter. Hilsen, Robert Jomtien Alt er nu ikke lukket. Bondi Beach Bar på Dogtan Beach er stadigt åben og serverer da endnu. Men 7-Eleven er - de fleste penge automater er desuden lukket. Det gælder om at nyde livet mens man har det
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.