Se indlæg|
de gule
|
|
| Inger og Kim |
Lagt på d. 21/05-2010 05:04
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
saa nu er der fred i bangkok igen nu er det saa blevet anongceret at nu starter de gule en demonstration den 7 okt dette aar i bangkok lol!!!!! saa jeg siger saa til min dejlige kone hvorfor fan saetter man ikke dem til at ryde op foerst saa kan de bruge det de roeede har efterladt men saa grinede hun og sagde de maa sq selv bringe det lort til byen de skal bruge men til spoergsmalet hvad finder de paa at goere for at faa samme opmaerksomhed som foerste gang at besaette lufthavnen og de roede denne gang ????? jeg kan efterhaanden ikke finde hoved eller hale i noget som helst hvis de faar lov til at lave samme blokade af bangkok en gang mere hilsen kim ![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 21/05-2010 08:55
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Inger og Kim skrev: saa nu er der fred i bangkok igen nu er det saa blevet anongceret at nu starter de gule en demonstration den 7 okt dette aar i bangkok lol!!!!! saa jeg siger saa til min dejlige kone hvorfor fan saetter man ikke dem til at ryde op foerst saa kan de bruge det de roeede har efterladt men saa grinede hun og sagde de maa sq selv bringe det lort til byen de skal bruge men til spoergsmalet hvad finder de paa at goere for at faa samme opmaerksomhed som foerste gang at besaette lufthavnen og de roede denne gang ????? jeg kan efterhaanden ikke finde hoved eller hale i noget som helst hvis de faar lov til at lave samme blokade af bangkok en gang mere hilsen kim ![]() ![]() ![]() ![]() De gule har vel ingen grund til at lave reel ballade, så længe der ikke kommer en ny regering, der lugter af Taksin. Hvis de gule laver en demonstration, under de nuværende omstændigheder, så er del vel mere for direkte eller indirekte at reklamere for deres eget nye parti. Jeg synes i det hele taget, at man skal begynde at se fremad og koncentrere sig om det næste valg, og det gælder både de røde, de gule, demokraterne og støttepartierne, hvor sidstnævnte kan vælge ny side. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 21/05-2010 10:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Spørgmålet er så vil der blevet tage lige så hård fat på dem som vi har se med de røde eller få de lov til at besætte hvad de har lyst til uden at der ske dem noget ![]() JA der er fred i Bangkok men derfor er det ikke slut med de røde demonstration de vil selvfølgelig forsætte deres protest over regningen |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/05-2010 10:55
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hvis de så vil forsætte deres protest på en ordenlig måde, får de min respekt, men sådan som de har opført sig de seneste dage kan man ikke have respekt for dem. Jov de gule får da lov at gøre hvad de vil, se bare da de besatte lufthavnen. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 21/05-2010 10:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Thaikurt1 skrev: Spørgmålet er så vil der blevet tage lige så hård fat på dem som vi har se med de røde eller få de lov til at besætte hvad de har lyst til uden at der ske dem noget ![]() JA der er fred i Bangkok men derfor er det ikke slut med de røde demonstration de vil selvfølgelig forsætte deres protest over regningen Det er det jeg siger, man skal ikke koebe paa klods.
Redigeret af Suk d. 21/05-2010 10:59 |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 21/05-2010 11:04
|
|
Kim. Har du et link, eller er det bare noget du har hoert oppe ved koebmanden ? Postulater kan man ikke bruge til noget ! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 21/05-2010 11:31
|
|
Hvis de så vil forsætte deres protest på en ordenlig måde, får de min respekt, men sådan som de har opført sig de seneste dage kan man ikke have respekt for dem Hvordan vil du havde det at bliver skudt på og jaget som dyr fordi man har en andren menig. Jeg har stadig stor respekt for det de kæmpe for
Redigeret af thaikurt1 d. 21/05-2010 11:32 |
|
|
|
| falangali |
Lagt på d. 21/05-2010 11:36
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Jeg ville have stor respekt for de røde hvis de ikke bruger vold og ikke støtter Taksin.Taksin er efter min mening kujon og meget kuropt.At springe bomber og brænde bygninger er ikke politik .......dette er terror. |
|
|
|
| falangali |
Lagt på d. 21/05-2010 11:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Jeg ville have stor respekt for de røde hvis de ikke bruger vold og ikke støtter Taksin.Taksin er efter min mening kujon og meget kuropt.At springe bomber og brænde bygninger er ikke politik .......dette er terror. |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 21/05-2010 11:40
|
|
Kurt. De roede kunne jo starte med at ytre sig paa en lidt mere sober maade, saa er jeg sikker paa, at deres popularitets kurve ville aendre sig i positiv retning.
Redigeret af Suk d. 21/05-2010 11:41 |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 21/05-2010 11:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Lad sortskjorterne og brunskjorterne komme til Vi er træt af GUL & RØD farve ![]() Mvh Moon ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 21/05-2010 11:48
|
|
Jeg tro ikke at de røde har mistet opbakning efter det der er sket i Bankok men at flere vil følger trop og slutte sig til dem![]() Selv at det er svært at bedømme en thai måde at handel på Redigeret af thaikurt1 d. 21/05-2010 11:49 |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 21/05-2010 11:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Tro vil du vil og drøm om det du vil det har man sku ret til som menneske Kurt Drømmen lever videre![]() MVH Moon ![]() |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 21/05-2010 11:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
jeg fik en åbenbaring i nat, det var som at være en medløber fodbold fan i 1990'erne da FCK pludselig fik succes, indeni steg trangen til at støtte et andet hold en Brøndby... nu jeg støtter Abhisit og de gule..... Abhisit er en god og veluddannet mand som på fornuftig vis har fået magten fra alle de korrupte mennesker. Nu er regeringen ren. Militærkup er vejen frem og Abhisit gør det bare smadder godt som autoritær diktator. Han kan jeg sgu lide, en handlingens mand. De røde er bare nogle købte ballademagere, som ikke ved en skid om politik og økonomi, må de forblive fattige, undertrykte og uuddannet for evigt, så vi kan få glæde af deres billige arbejdskraft og holde priserne nede. Al magt til os fra den lærte elite. Vi ved hvad ægte demokrati er og hvordan vi bekæmper korruption, vi får thailand ud af problemerne. Hail The King. Redigeret af Jay d. 21/05-2010 12:03 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 21/05-2010 12:04
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Yep, og George Orwell var visionær da han skrev "1984": http://www.netcha...wspeak.htm http://www.newspe...-prin.html http://www.newspe...onary.com/ Et eksempel på "Abhisit Newspeak": "Prime Minister Abhisit Vejjajiva announced Monday night on TV that he will hold the next election on November 14 if if his roadmap to solve the political problems is not interrupted. He said the road map has five elements as following: 1) All parties concerned must join forces to uphold the monarchy. 2) The government will carry out national reform to do away with injustice in the economic and political structures. As part of the process, the government will provide good social welfare, education, health etc, as well as other things to people suffering from other plights. 3) The government will ensure that the media will function as a constructive tool. 4) The government will set up an independent committee to investigate the deaths and injuries in clashes between troops, police and protesters on April 10, at Silom and on Vibhavadi Road. 5) The government will take actions to study the public feelings of injustice regarding to political system, especially after what happened over last few years, and try to solve the problems." http://asiapacifi...its-offer/ PL |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 21/05-2010 12:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
[quote]Jay skrev: jeg fik en åbenbaring i nat, det var som at være en medløber fodbold fan i 1990'erne da FCK pludselig fik succes, indeni steg trangen til at støtte et andet hold en Brøndby... nu jeg støtter Abhisit og de gule..... Abhisit er en god og veluddannet mand som på fornuftig vis har fået magten fra alle de korrupte mennesker. Nu er regeringen ren. Militærkup er vejen frem og Abhisit gør det bare smadder godt som autoritær diktator. Han kan jeg sgu lide, en handlingens mand. De røde er bare nogle købte ballademagere, som ikke ved en skid om politik og økonomi, må de forblive fattige, undertrykte og uuddannet for evigt, så vi kan få glæde af deres billige arbejdskraft og holde priserne nede. Al magt til os fra den lærte elite. Vi ved hvad ægte demokrati er og hvordan vi bekæmper korruption, vi får thailand ud af problemerne. Hail The King.[/quote God save The Queen
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 21/05-2010 12:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
-> mht 3) utroligt at man kan sige lige ud at man vil lave censur på medierne......gad vide om de også laver en "kinesisk model" på internettet.....Det bliver ikke i vor tid der kommer demokrati - om nogen sinde |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 21/05-2010 12:32
|
|
Tro vil du vil og drøm om det du vil det har man sku ret til som menneske Kurt Drømmen lever videre Det kan kun tiden vise hvem at os der er Drømmer. men selvfølgelig vinder de røde det valg der kommer en gang i fremtiden hvis da regningen ikke har slået dem ihjel eller fratager der thai borgerskab. |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 21/05-2010 12:37
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
DKPete skrev: -> mht 3) utroligt at man kan sige lige ud at man vil lave censur på medierne......gad vide om de også laver en "kinesisk model" på internettet.....Det bliver ikke i vor tid der kommer demokrati - om nogen sinde Selvfølgelig kommer der en "kinesisk model" - cremen af eliten er jo kinesere! PL Redigeret af PL d. 21/05-2010 12:38 |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 21/05-2010 12:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
-> he he - sande ord mr. PL -> Kurt - om de vinder eller ej er vist bare et spørgsmål om hvem der bliver ny diktator - det varer mange år før velstanden når ud til dem der trænger. Talte lige med en forretningsforbindelse i Shanghai - det går dårligt i Kina, fordi de har lavet reformer til at beskytte "bluecollar" arbejdere - hvilket har resulteret i at mange fabrikker nu lukker, idet deres produktion bliver for dyr.... arbejderne får bedre forhold...men har til gengæld ingen arbejde :-( |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Lad sortskjorterne og brunskjorterne komme til Vi er træt af GUL & RØD farve 

Tro vil du vil og drøm om det du vil det har man sku ret til som menneske Kurt Drømmen lever videre