Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Aldrig set før på Stable Lodge
|
|
| kanut |
Lagt på d. 13/06-2010 12:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Medmindre jeg har sovet i timen .Stable Lodge har Special offer på værelser , men til gengæld har de sat de faste priser op
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 13/06-2010 12:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
hmm.. Efter standarden skulle værelserne være gratis i mine øjne. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 13/06-2010 12:37
|
|
Det er nu godt nok til mig, dog vil jeg mene at det skulle være lidt billigere
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 13/06-2010 12:40
|
Ja måske meget billigere.. Hvad koster værelserne endelig nu.? |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 13/06-2010 12:45
|
|
Google Stable Lodge , så har du prisen.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 13/06-2010 12:49
|
Og pines ved at som det første man ser er Steffen udlidelige kone.. Nej......![]() |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 13/06-2010 13:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Sat de faste priser op..........?
|
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 13/06-2010 13:20
|
|
Luk øjnene , og prøv alligevel
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 13/06-2010 13:24
|
|
OK Suk, jeg prøver igen for din skyld de priser Stable Lodge har haft i mange år er blevet sat op, er det lettere at forstå ?
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/06-2010 13:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeg kan se med de priser er jeg ikke gået glip af stedet og aner heller ikke hvor det ligger, vil heller ikke opsøge det.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| finbro2 |
Lagt på d. 13/06-2010 13:44
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
:x0733big viking du har sku ret:o
Finn Brodersen: o
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/06-2010 14:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
1400 / 1500 THB Standarden er vist for ringe til prisen, men den danske atmosfære kan man ikke købe sig til andre steder... [img]http://www.stablelodge.com/images/RoomI.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/06-2010 14:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Har ikke sat mine ben på stalden i 5 år, både maden og værelserne er for dyre. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 13/06-2010 14:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
sony skrev: Jeg kan se med de priser er jeg ikke gået glip af stedet og aner heller ikke hvor det ligger, vil heller ikke opsøge det. Liggr i soi 8,stedet er ok, men som andre skriver er prisen lige i overkanten,men man skal jo ikke bo der hele året så hvad betyder 25 kr fra eller til. Hyggeligt sted centralt i bangkok,lidt slidt men pænt og rent OK jeg syntes også maden er rimelig |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 13/06-2010 14:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg kan ikke erindre den præcise pris ved vort eneste besøg, men de ligner sig selv. Til gengæld jeg kan se, at Stable Lodge nu angiver prisen INKLUSIV moms. Det er trods alt dog et plus. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/06-2010 14:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Om man ka lide Stable eller ej, det er jo ligegyldig. nogen kan , nogen kan ikke, sådan er det jo bare. Har set andre herinde der oplyser, at de bor på hoteller til 3000-5000 baht, så jeg ved egentlig ikke hvad der er billigt eller dyrt, det bestemmer den enkelt vel selv. Hvorfor lave alting så bombastisk, og kritisere alle indlæg. Disse indlæg er vel skrevet i en god mening og hvorfor skal nogen absulot rakker ned på disse indlæg. Man behøver jo ikke kommentere alt! |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 13/06-2010 15:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Big-Viking skrev: Og pines ved at som det første man ser er Steffen udlidelige kone.. Nej...... ![]() hvis det er hende her, så er hun da ikke så ringe enda. [img]http://www.stablelodge.com/images/Nim1.jpg[/img] is not a valid Image. http://www.stable... p.s. måske jeg tager fejl, har aldrig været der, måske det skal prøves !! Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 13/06-2010 15:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
girobank skrev: Om man ka lide Stable eller ej, det er jo ligegyldig. nogen kan , nogen kan ikke, sådan er det jo bare. Har set andre herinde der oplyser, at de bor på hoteller til 3000-5000 baht, så jeg ved egentlig ikke hvad der er billigt eller dyrt, det bestemmer den enkelt vel selv. Hvorfor lave alting så bombastisk, og kritisere alle indlæg. Disse indlæg er vel skrevet i en god mening og hvorfor skal nogen absulot rakker ned på disse indlæg. Man behøver jo ikke kommentere alt! Hvem er det lige der rakker ned på stable loge,der er jo kun tale om personlig vudering,de gange jeg og min kone var der der var alt som beskriver i mit indlæg før. men vi kun i bankok i max. 7 dage derfor betyder prisen ingenting. Men skulle vi bo der hele året ville vi jo tænke anderledes. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/06-2010 15:19
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
kylling skrev: sony skrev: Jeg kan se med de priser er jeg ikke gået glip af stedet og aner heller ikke hvor det ligger, vil heller ikke opsøge det. Liggr i soi 8,stedet er ok, men som andre skriver er prisen lige i overkanten,men man skal jo ikke bo der hele året så hvad betyder 25 kr fra eller til. Hyggeligt sted centralt i bangkok,lidt slidt men pænt og rent OK jeg syntes også maden er rimelig Hæ hæ kylling jeg ved ikke engang hvor sukuwit road ligger, kommer kun i bkk når jeg skal have en bus eller er i lufthavnen. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 13/06-2010 15:40
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Er da blevet helt nysgerrig mht. Stable Lodge (fornemt navn, en "ranch/stald restaurant" midt i Bangkok?) http://www.tripad...ngkok.html Sony: Det hedder ikke sukuwit road, men SuckCumBitch Road! ![]() PL |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.

de priser Stable Lodge har haft i mange år er blevet sat op, er det lettere at forstå ?