Se indlæg|
Trusser, beskidte.
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/06-2010 22:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Nu er jeg blevet lidt smaa-grisk ang. THB, saa var det jeg taenkte om der er penge i Thailandske brugte trusser, ja, folk er jo lidt underlige til tider. Nogen der har et korn ? PS. Kald mig bare SYG ! Redigeret af Suk d. 23/06-2010 22:45 |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 23/06-2010 22:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Ja det skulle ikke undre mig om der skulle være muligheder *GG* En "fræk" hjemmeside, billeder af pigerne som gør trusserne "beskidte", og med mulighed for betaling vha. kreditkort. |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/06-2010 22:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Suk, Jeg går sku i seng, |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/06-2010 22:50
|
|
Go' nat. Hvis jeg ikke kan finde trussen, saa gaar jeg sq selv med den et par dage......nat nat |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 23/06-2010 22:58
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Nogen der har et korn ? Er det en form for jy(d)sk slang? For at være ærlig Suk, du opfører dig som et lille barn som mangler opmærksomhed. Og nu bed jeg på. Du har "sovet" i 2 timer, kl. er 4 om natten nu i Thailand. Enten er du manisk afhængig af at skulle skrive her og dermed blive bekræfte af svar på dine indfald, og kan derfor ikke sove, eller også er du på noget andet. Håber kun det er alkohol. Er sgu bekymret for dit helbred. |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/06-2010 23:03
|
|
Aften Natty. Aner ikke hva' du taler om, denne traad handler om buisness. Ioevrigt har jeg sovet det meste af dagen pga, varmen......... |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 23/06-2010 23:05
|
Nå men så er jeg beroliget, du sover bare for meget og skal derfor af med noget energi 555 |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/06-2010 23:08
|
|
Praecis Natty. Andet, nae nej, det er kun beer Leo, saa vaer ikke bekymret.lov mig det......... |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 23/06-2010 23:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Lad os lave en hjemmeside Suk.. Der er mennesker med mangen en mærkelig tendens alle steder så hvorfor ikke na... En trusse med div indhold. til prios DKK 250... jo jo jo |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/06-2010 23:11
|
|
Taenkte nok der var lidt resson i min ide'...............
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 23/06-2010 23:13
|
Not a bad idea na... penge er penge så lige meget hvordan de er tjent |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/06-2010 23:16
|
|
Penge lugter ikke, det skal derimod trussen !
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 23/06-2010 23:18
|
Big-Viking skrev: Lad os lave en hjemmeside Suk.. Der er mennesker med mangen en mærkelig tendens alle steder så hvorfor ikke na... En trusse med div indhold. til prios DKK 250... jo jo joOkay så lad mig da bare køre med på ideen, 250 kr. for en beskidt trusse er alt for billigt. Tænk på Mastercard gebyret, den beskyttende og ikke lugtende forsendelse, den koster, porto, skal det være med kurer? for ikke at indregne alt det arbejde som ligger "bag". Dårlig forretning, med mindre man snyder og trussen aldrig kommer frem som lovet. Redigeret af natty d. 23/06-2010 23:21 |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 23/06-2010 23:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Glem det drenge ... toget er kørt ! http://www.brugte...page_id=53 [img]http://bimbambaby.dk/oscommerce_st/catalog/images/P56-820.JPG[/img] is not a valid Image. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/06-2010 23:45
|
|
Hmm, saa maa man traekke snydeskaftet ind igen.............
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 23/06-2010 23:47
|
natty skrev: Big-Viking skrev: Lad os lave en hjemmeside Suk.. Der er mennesker med mangen en mærkelig tendens alle steder så hvorfor ikke na... En trusse med div indhold. til prios DKK 250... jo jo joOkay så lad mig da bare køre med på ideen, 250 kr. for en beskidt trusse er alt for billigt. Tænk på Mastercard gebyret, den beskyttende og ikke lugtende forsendelse, den koster, porto, skal det være med kurer? for ikke at indregne alt det arbejde som ligger "bag". Dårlig forretning, med mindre man snyder og trussen aldrig kommer frem som lovet. Brug fantasien..... Hvad koster et par trusser i TH.??? Prisen er DKK 250 hvis kurer ønskes må der betales ekstra na.. Hvilken arbejde??? Hvad er snyd i at sælge trusser der lugter.. Kan for min skyld lugte af Water buffalo shit.. bare der er salg i beskidte trusser... hahahaha
Redigeret af Big-Viking d. 23/06-2010 23:49 |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 23/06-2010 23:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Suk ..Med er lille investering på ca.30,-kr. , kan du komme igang med at sælge brugte tusser ! Hvar ' det noget ? ![]() [img]http://www.shop.arla.dk/appl/HJ/HJ401/HJ401D03.nsf/WeblogpicturesName/719F55C33BA36B19C125728B00564C9B/$FILE/osteh%C3%B8vl.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/06-2010 23:52
|
|
Water buffalo shit Saa var der vist ikke flere ?..............
|
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/06-2010 23:54
|
|
Sabai...........hvem sagde humor i top-klasse ?
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 23/06-2010 23:58
|
Big-Viking skrev: natty skrev: Big-Viking skrev: Lad os lave en hjemmeside Suk.. Der er mennesker med mangen en mærkelig tendens alle steder så hvorfor ikke na... En trusse med div indhold. til prios DKK 250... jo jo joOkay så lad mig da bare køre med på ideen, 250 kr. for en beskidt trusse er alt for billigt. Tænk på Mastercard gebyret, den beskyttende og ikke lugtende forsendelse, den koster, porto, skal det være med kurer? for ikke at indregne alt det arbejde som ligger "bag". Dårlig forretning, med mindre man snyder og trussen aldrig kommer frem som lovet. Brug fantasien..... Hvad koster et par trusser i TH.??? Prisen er DKK 250 hvis kurer ønskes må der betales ekstra na.. Hvilken arbejde??? Hvad er snyd i at sælge trusser der lugter.. Kan for min skyld lugte af Water buffalo shit.. bare der er salg i beskidte trusser... hahahaha ![]() Men beskidte trusser er vel ikke bare beskidte trusser. De skal vel have forskellige lugte og klatter, det er vel det som der er penge i. ![]() Nej der må være forskellig priser. Duft af gult og lidt gylde dråber. Duft af lort og en lille brun plet. Den månedlige? Og nogle vil jo have mere konkret indhold. Nej de skal ikke koste det samme. Og jeg har hermed nedsat mig som formand for bestyrelsen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Der er mennesker med mangen en mærkelig tendens alle steder så hvorfor ikke na...
En trusse med div indhold. til prios DKK 250... jo jo jo