Se indlæg
 Udskriv debat
Besøgsvisum uden garanti
pophaar
Hej

Jeg har en ven hvis pige for 14 dage siden indgav skema for besøgsvisum til DK i 3 måneder.
Hun havde de 40.000 B på bogen og min ven faxede sin passtempler derned, at de nu også kendte hinanden.Samt penge til forsikring.
Hun ringede idag til Ambassaden og de kunne meddele hende, at hun kunne komme på ambasadden på onsdag efter visumet.
Min ven har IKKE stillet nogen garanti.
Kan det passe at en pige uden garantistillelse eller fremvisning af flybillet kan få et besøgsvisum fra Thailand til DK.? Det er forbi gået min opmærksomhed at der er lempet så kraftig på reglerne i Bangkok, blot ved at flytte et kontor udenfor ambassaden.

SteenJ
pophaar skrev:
Hej

Jeg har en ven hvis pige for 14 dage siden indgav skema for besøgsvisum til DK i 3 måneder.
Hun havde de 40.000 B på bogen og min ven faxede sin passtempler derned, at de nu også kendte hinanden.Samt penge til forsikring.
Hun ringede idag til Ambassaden og de kunne meddele hende, at hun kunne komme på ambasadden på onsdag efter visumet.
Kan det passe at en pige uden garantistillelse eller fremvisning af flybillet kan få et besøgsvisum fra Thailand til DK.? Det er forbi gået min opmærksomhed at der er lempet så kraftig på reglerne i Bangkok, blot ved at flytte et kontor udenfor ambassaden.

Lad os lige lidt mere om det.

Jake
For 3 år siden havde jeg min daværende kærerste på besøg uden sikkerhedsstillelse. Hun er/var i godt job på Hospital, så derfor var der ingen problemer.

kiml
måske har hun været i schengen før

der kom den hemmelighed vist frem, hoho

men kig i hendes pas hvis der er tvivl

pophaar
Hun har været i Norge for 2-3 år siden.Smile
Har det noget at sige ?

Robert Kronberg
pophaar skrev:
Hej

Der er mange faktorer, der afgør en sikkerhedsstillelse, og reelt er sikkerhedsstillelsen en fordel, som en ansøger fra fx Laos ikke kan drage fordel af, da man ikke kan kræve sikkerhedsstillelse for ansøgere fra fx Laos.

Umiddelbart havner en ansøger fra Thailand i en af tre bunker:

• Er ikke kvalificeret.
  • Er kvaliciceret.
  • Usikker.

"Kvalificeret" har at gøre med tilknytning til Thailand, og "usikker" er, når man ikke kan gennemskue tilknytningen eller formålet med besøget - usikker udløser en garantistillelse.

Men jo, der kan også være en fortid i passet eller tidligere pas, der kvalificerer ansøgeren.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
det må sku være fedt at være en tøs fra pattaya der kommer verdenen rundt med alt betalt.

FCKdk
donis5 skrev:
det må sku være fedt at være en tøs fra pattaya der kommer verdenen rundt med alt betalt.

Er Du helt sikker på det????
Æd Dine ord, ubetænksomme m......!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Robert Kronberg
donis5 skrev:

Nja, de fleste piger keder sig voldsomt, når de er på besøg i udlandet i tre måneder

Første gang er det spændende, tror de, men anden gang er det dødens pølse for en del piger...

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
pophaar
Dnois5
Dine flabede bemærkning kan du bruge i andre tråde.Kick you

pophaar
Pigebarnet fik sku besøgsvisum til Danmark i 90 dage uden at der skulle stilles garanti. ej heller skulle hun vise en flyvebillet. Så nu er min ven helt vild i sommervarmen for inden weekenden er barlivet skiftet ud med den skønne danske sommer Cheers

PL
Hun er proff, har med garanti rejst mange gange før, sponsoreret, alt betalt, u name it...

"Din ven" (hvis det da ikke er dig selv) får en lang tud, og en tom tegnedreng, he-he!

Pfft

PL

Webmaster
PL skrev:
Hun er proff, har med garanti rejst mange gange før, sponsoreret, alt betalt, u name it...

"Din ven" (hvis det da ikke er dig selv) får en lang tud, og en tom tegnedreng, he-he!

Pfft

PL

Rød prik givet. Behøver vel ikke forklare hvorfor.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Jeg tror desværre PL har en pointe i sit indlæg....og var det så alvorligt og flabet svaret at det skulle give en prik???ja ok det skulle det så, men jeg har heller ikke læst reglerne ordentligt på siden her...men gode råd er vel altid gode.Wink

pophaar
Så har du snart jordbær nok PL.Så køb du blot fløden.
Modbydelig og ondskabsfuld til det sidste hva PL.
Nej det er nu ikke mig selv, jeg omtaler.
Jeg ville nu gerne vedgå, hvis det var mig.
Hvorfor skulle jeg dog lyve om det ?

Her er en lille film fra sidst PL holdte festCheers
Redigeret af pophaar d. 07/07-2010 00:03

Saendaeng
Måske var hans kommentar formuleret forkert , Men dog også formuleret sådan at den kan forstås.

Det er jo ingen hemmelighed at PL ikke pakker noget ind!!Smile
Redigeret af Saendaeng d. 07/07-2010 01:35
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
PL
Forlade? Er han forladt, fortabt, forlist, forkrampet, fordrukken, ja, muligvis...

Mæææn, mon ikke vi klarer den lidt endnu, jeg er igang med en god bog om salig Simon Spies..

Åh, vi savner den mands skingre, alkoholiserede skærebrænderstemme der med kirurgisk klarsyn og præcision skar igennem al dansk ny-puritanisme.

Sjovt som den ny-puritanisme åbenbart varer ved og ved, og ved... Gaaab!

Simon sagde:

"Det kan godt være, at man ikke kan købe kærlighed for penge – men man kan købe noget, der ligner til forveksling."

Hvordan i alle kan holde selvforagten fra døren, det er mig en gåde, for vi er nogle selvbedrageriske løgnhalse når vi hver især skaber vort lille løgnagtige thai-dame paradis.

Åhh, og det koster, det koster en satans bondegård, og sjælen, og psyken - hvis i da overhovedet kan mærke den - ja, man betaler den pris ved at vide det er løgn, svig og bedrag det meste...

Her, læs "The Losers Paradise" - og spar mig for hånlige bemærkninger fordi i idioter ikke kan læse engelsk! Det ER jo White Trash der hersker, ikke?

http://www.stickm...er6103.htm

PL
Redigeret af PL d. 07/07-2010 01:44

donis5 skrev:

Det var måske en anelse ironisk,men jeg er da ked af folk blev gasblå i hovedet over ovestående facts.

pophaar
Det er jo ikke alle pigerne, der kan have deres omvandrende ATM maskiner rendede ved dem hver dag.
Det kan hende af din.
tror du hun er lykkeligere af det ?Bvdrrr

.....enhver er salig i sin tro

Spring til debat: