Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
hvad betyder det???
|
|
| Elektrolyt |
Lagt på d. 26/07-2010 16:24
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
Hvad betyder Cha Cha mak mak???... hmmm... |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 26/07-2010 16:25
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
ja ja meget..... vil jeg tro
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 26/07-2010 16:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Nej, det betyder langsom, meget. Direkte oversat. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 26/07-2010 16:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
huratho skrev: Hej Nej, det betyder langsom, meget. Direkte oversat. Hilsen Hugo Også mit bud... næsten... Nu ved jeg ikke hvordan de staver det, men "cha cha/tja tjaa", kan også bruges som "rolig nu". |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 26/07-2010 16:38
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeps i har ret, men som hsn siger det kommer an på hvordan man staver ordet
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Elektrolyt |
Lagt på d. 26/07-2010 16:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
Tak for jeres svar |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/07-2010 16:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
betyder : slap af rigtig meget. ![]() |
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 26/07-2010 17:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 106 |
Elektrolyt skrev: Hvad betyder Cha Cha mak mak???... hmmm... eller som vi siger tag det nu helt roligt. M V H thaibertel ![]() |
|
|
|
| Surmule |
Lagt på d. 26/07-2010 19:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
hvad betyder så "farang kee nok"?? - Jeg er heller sikker på stavemåden |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 26/07-2010 19:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Surmule skrev: hvad betyder så "farang kee nok"?? - Jeg er heller sikker på stavemåden "Bedrevidende fedthas"
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 26/07-2010 23:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Surmule skrev: hvad betyder så "farang kee nok"?? - Jeg er heller sikker på stavemåden skide nærig udlænding!! Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2010 02:28
|
|
Saendaeng skrev: Surmule skrev: hvad betyder så "farang kee nok"?? - Jeg er heller sikker på stavemåden skide nærig udlænding!! Er det ikke "kiniau" du mener (nærig) |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 27/07-2010 04:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
donis5 skrev: Saendaeng skrev: Surmule skrev: hvad betyder så "farang kee nok"?? - Jeg er heller sikker på stavemåden skide nærig udlænding!! Er det ikke "kiniau" du mener (nærig) "Kiniau" betyder nærig. Hvor "kee nok" er en sammensætning af skør og nærig samtidtig. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 27/07-2010 04:59
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Surmule skrev: hvad betyder så "farang kee nok"?? - Jeg er heller sikker på stavemåden ja det kære sprog... farang - hvid udlænding kee - lort nok - fugl farang fugle lort... ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 27/07-2010 05:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
farang kee nok = 'perker' bums / lowlife cha cha mak mak = (du) er bare så langsom |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 27/07-2010 05:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
farang kee nok: betyder som leif skriver! Blev brugt meget om de "hippier" der levede på stranden tilbage i falvfjerserne og firserne! De brugte ingen penge, sikkert fordi de ingen havde! Idag bruges det om nærige udlændninge! Redigeret af jesperfrb d. 27/07-2010 05:24 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2010 08:28
|
|
Fruen kommer med 2 eksempler falang som prøver at se ud som om han har penge, men når han køber fks mad, og skal vælge går han efter det billigeste også selv om det er ved at være ved udløbs datoen. En der samler affald om aftenen ( flasker plastik mv ) for at kunne være sammen med en dame i fks pattaya. Men der vil nok findes 500.000 eksempler, og alt efter hvor og hvornår det siges. men budskabet er vel., en der forstiller at have penge til det han gør og vil, men faktisk ingen har. //J |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2010 10:00
|
|
det betyder nok mere at falang ingen penge havde - ikke nærig-for han havde ingen og kunne finde på at tigge andre falang om penge |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 27/07-2010 10:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Fuldstændigt rigtigt Jesper. En nærrig udlænding som tror han/hun kan få alt for ingenting. Hilsen Hugo NB! Min kone kalder mig ofte det, så derfor ved jeg hvad det betyder
![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 27/07-2010 10:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
huratho skrev: Hej Fuldstændigt rigtigt Jesper. En nærrig udlænding som tror han/hun kan få alt for ingenting. Hilsen Hugo NB! Min kone kalder mig ofte det, så derfor ved jeg hvad det betyder ![]() HA! Min kæreste gør det samme ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.