Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Sim
|
|
| HD |
Lagt på d. 31/07-2010 13:56
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
•Har været i Thailand i januar og lidt i februar i år. Købte en Thai taletidskort hos 1 2 call. Der står på indpakningen at den exp. 02-2011. da jeg skal til Thailand i okt. til først i dec. Vil jeg gerne have samme nr. • Har fået at vide hvis man ikke bruger den i et halv år udgår den? Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kan ikke finde noget om det, så at jeg kunne måske overføre nogle penge på sim kort,dog er der statig 300 bath, da jeg gerne ville have samme nr. Også ville jeg gerne have mobilt internet fra samme. En anden ting er der nogen der ved hvad system på tv de bruger i Thailand MVH HD |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/07-2010 14:02
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Det gælder 1 år efter du har fyldt penge på.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 31/07-2010 14:14
|
|
Hi Sony det lyder rigtig godt, da jeg gerne vil beholde midt nuværende nr., når jeg ankommer. Jeg troede bare der var en mulighed at overføre penge fra DK MVH Henning |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/07-2010 14:16
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hov sorry hd jeg kom da til og give urigtige oplyning. For hvergang du indsætter et beløb folænger du perioden, men max op til et år. Sorry for det første indlæg Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 31/07-2010 14:21
|
|
OK jeg har sadt sidst penge ind sidst i januar i år og kommer tilbage i okt i år |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 31/07-2010 14:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
HD skrev... En anden ting er der nogen der ved hvad system på tv de bruger i Thailand..... Pal 2.. som vores gamle analoge signal , så du kan roligt slæbe den gamle udtjente flimmerkasse med til madamen !
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 31/07-2010 15:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Angående dit telefonkort--sät kortet i din danske telefon og gå ind og läs dine SMS'er. Hver gang du har sat ind penge på kortet, får du en SMS med, at nu har du så og så mange penge på kortet, og at kortet er gyldigt til den og den dato! Der er 2 forskellige kort. Det som du har nu, hvor du får det forlänget nogle uger/måneder, hvergang du sätter penge ind på kortet--forövrigt det billigste at anvende. Så kan man köbe et langtids holdbarhedskort--mener det koster omkring 300baht--det fungerer sådan, at hvergang du sättet ind penge på kortet, forlänges det til et år frem, men det er temmelig dyrt at anvende. Om du ikke har brugt dit kort meget, vil jeg tro det er dödt når du kommer igen--om du ikke kan finde en kammerat, som kan tage det med til TH og anvende det lidt, og sätte ind penge så stadigväk gälder näste gang du lander. Redigeret af ingolf d. 31/07-2010 15:20 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 31/07-2010 15:25
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hvis du skulle have slettet dine SMS kan du altid få oplyst din ballance og udløbs dato ved at taste *121# og "løft røret" Efter et øjeblik får du svar. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 31/07-2010 15:38
|
|
John skrev: Hvis du skulle have slettet dine SMS kan du altid få oplyst din ballance og udløbs dato ved at taste *121# og "løft røret" Efter et øjeblik får du svar. Det får han lige precis ikke John, for at få det, skal du have kontakt med nettet, og tror det er lidt svärt i DK ![]() PS! har lige prövet, og nu har der stået "requesting" i 5 minutter--så jeg vil godt väde en öl
Redigeret af ingolf d. 31/07-2010 15:46 Mvh Ingolf
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 31/07-2010 15:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
...tror det koster øl så, Ingolf Har også lige prøvet og der kom hurtigt besked om saldo og udløbsdato ![]() Det er 1 2 Call og hvis jeg har telefonen tændt herhjemme i Danmark kommer der jævnligt SMS fra AIS |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 31/07-2010 15:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
Gør dig selv den tjeneste IKKE at åbne dit kort i Danmark Er der nogle der ringer til dig eller sender dig en sms kommer du til at betale for opkald til Danmark indtil du åbner kortet i Thailand igen selv om du kun har kortet åben i 10 minuter Så en gang mere så det er til at forstå ÅBEN IKKE DIT KORT I DANMARK Hvis du har fået en sms da du var i Thailand hvor der stod at kortet gelder et år efter at du sidst har puttet penge på så geller det i et år uanset om du bruger det eller ej Hilsen Cesse |
|
|
|
| MakMak |
Lagt på d. 31/07-2010 16:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
Jeg kan nu ikke få kontakt med mit simkort her i DK. Så tror ikke greven skal af med øllerne. ![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 31/07-2010 16:21
|
|
DALTON--Hvad har du for kort? Et kontantkort dör normalt når det ikke har kontakt med udgiverens sendere! CESSE--Om du ikke har telefonsvareren på, og lader väre at svare, koster det dig ingenting! Jeg gör det samme i TH--altså åben svensk telefon men svarer aldrig--kommer der så noget int. kan jeg välge at ringe eller sende en SMS! MAKMAK--det skal pröves af. Skal sätte mit TH kort i en telefon, og lade den ligge nogle dage, så får vi se hvad der sker! Mvh Ingolf
|
|
|
| John |
Lagt på d. 31/07-2010 16:29
|
|
ingolf skrev: John skrev: Hvis du skulle have slettet dine SMS kan du altid få oplyst din ballance og udløbs dato ved at taste *121# og "løft røret" Efter et øjeblik får du svar. Det får han lige precis ikke John, for at få det, skal du have kontakt med nettet, og tror det er lidt svärt i DK ![]() PS! har lige prövet, og nu har der stået "requesting" i 5 minutter--så jeg vil godt väde en öl ![]() Kan kun sige at det virker med mit 1-2 call sim kort. Mit kort har kontakt med Telia DK. Og saldo forspørgelsen *121# er gratis og jeg bliver ikke trukket for roming. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 31/07-2010 16:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Om det funker i DK, afhænger af om kortet er åbnet til brug i udlandet. Der kan tankes penge på kortet via nettet. Der har været et link her på siden for ikke så længe siden. |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 31/07-2010 16:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Ja, samme som John, et almindeligt 12Call kort og når det er tændt herhjemme viser displayet: TELIA DK TH GSM Har heller ingen erfaring med at det koster at bruge *121# |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 31/07-2010 17:16
|
|
Payanak skrev: Om det funker i DK, afhænger af om kortet er åbnet til brug i udlandet. Der kan tankes penge på kortet via nettet. Der har været et link her på siden for ikke så længe siden. Du har formentlig ret Payanak. Men jeg har aldrig bedt om et kort der kunne bruges udenfor Thailand. Har lige prøvet, og jeg kan både sende SMS og ringe fra mit SIM kort. Jeg har haft det samme telefon nummer de sidste 5-6 år, så måske det har noget at gøre med at AIS tidligere solgte "åbne" kort som standart. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 31/07-2010 17:40
|
|
John skrev: Payanak skrev: Om det funker i DK, afhænger af om kortet er åbnet til brug i udlandet. Der kan tankes penge på kortet via nettet. Der har været et link her på siden for ikke så længe siden. Du har formentlig ret Payanak. Men jeg har aldrig bedt om et kort der kunne bruges udenfor Thailand. Har lige prøvet, og jeg kan både sende SMS og ringe fra mit SIM kort. Jeg har haft det samme telefon nummer de sidste 5-6 år, så måske det har noget at gøre med at AIS tidligere solgte "åbne" kort som standart. Ja, det er nok sådan det hänger sammen, for jeg får kun "SOS only" men har også kun haft dette nr. i ca et år, og aldrig bedt om at få det låst op til udlandsbrug! Jeg får vel stå for kvajabajene en dag vi mödes JOHN! Mvh Ingolf
|
|
|
| Kenni |
Lagt på d. 31/07-2010 17:48
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Jeg købte et i Marts og det virker også helt fint herhjemme fra ![]() |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 31/07-2010 18:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Jeg har brugt mit over flere omgange. Det virker fint i DK. Mit går på Telenor. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.