Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Billedejagten
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/09-2005 00:11
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Billedejagten er et lille spil.... Fidusen er at man skal finde og linke til et billede af den ting, som forrige vinder foreslår. F.eks. hvis jeg siger "En hest med hat på", så skal vinderen linke til et billede af en hest med en hat på og vinderen må derfor give en ny opgave. For en god ordens skyld er der her et billede af en hest med en hat på: [img]http://www.animalchiropractic.org/avcaclothing/wclothes_horse_hat.jpg[/img] is not a valid Image. [url]www.animalchiropractic.org/avcaclothing/wclothes_horse_hat.jpg[/url] Jeg vil åbne billedejagten med følgende opgave: En stegt rødspætte God jagt til dem som vil være med i billedejagten :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 04/09-2005 00:26
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
http://www.hindu....53215.html Er den god? i tilfelle den blir godkjent, la neste oppgave være et bilde av en Thai mann som arbeider. Nei de finnes ikke , så la oppgaven heller være et bilde av en danske som drikker alkoholfritt øl. Det burde være vanskelig nok.
Redigeret af tintin d. 04/09-2005 00:28 Mvh. Tintin
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/09-2005 01:46
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ja, det var en værre én.... lol Men jeg tror det lykkes, selvom jeg ikke lige kan læse hvad der står på flaskerne, men de påstår i det mindste at det er alkoholfri øl. http://www.hmhein...image4.htm Hvis nu jeg var lidt led, så var næste opgave en nordmand som drikker en ordentlig øl - og det måtte ikke være i Nyhavn :-) Men nok bedre med denne: Obelix fra Asterix Redigeret af Webmaster d. 04/09-2005 01:57 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/09-2005 08:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nu syntes jeg sgu at i Forlanger urimeligheder begge 2 bamsen ![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 04/09-2005 09:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
de har dansk øl i norge godt nok produseret på lisens![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/09-2005 15:21
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Så så, rødspætten kom Tintin med. Den nye opgave er Obelix fra Asterix, vinderen må så vælge den nye opgave. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/09-2005 15:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hovsa
Redigeret af d. 04/09-2005 15:39 |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/09-2005 15:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
undskyld!!! men hvordan uploader man foto's her på siden? har lige kigget i FAQ men fandt ik noget Hippie lao |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/09-2005 16:26
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Man skal bare sætte linket ind til billedet og markere linket og trykke <img>. Næsten ligesom man skal gøre ved et almindeligt link, hvor det dog er <url> i stedet for <img>. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 04/09-2005 16:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Undskyld jeg så ikke den første rødspætte. Her er Obelix ![]() så nu må det være thai manden med fuldskæg. Good for falang Redigeret af Good for Falang d. 04/09-2005 16:34 |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 04/09-2005 22:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
OK Thai manden med fuldskæg var nok for svær Lad os prøve med en slank Thai kvinde med store fortrin. Good for Falang |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 10/09-2005 00:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Good for Falang skrev: OK Thai manden med fuldskæg var nok for svær Lad os prøve med en slank Thai kvinde med store fortrin. Good for Falang Den er også svær, for havde det været en dansk kvinde så havde du fået denne her (igen) : http://www.ste1.d...ittig.html M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 10/09-2005 07:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
jeg skal til at give konen mere vand![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2005 08:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
bamsen
Redigeret af d. 10/09-2005 08:21 |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 10/09-2005 08:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
hvad ville du have skrevet bamse |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2005 10:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa ROlan Ja jeg kunne i finde ud af at lægge det billede op jeg fandt bamsen |
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 11/09-2005 10:25
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
[img]http://www.dansk-thai.dk/images/avatars/bamsen[6].gif[/img] is not a valid Image. Hehe - pas på med de dersens billeder, se bare hvad der skete for mig.... skulle lige prøve det dersens med "img" - og se bare hvad der kom ud af det - en lille bamse ![]() Bedste hilsener fra Healer - René
Redigeret af Healer d. 11/09-2005 10:29 ______________________________________________________
- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...! ______________________________________________________ |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2005 11:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
b
Redigeret af d. 11/09-2005 11:37 |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 11/09-2005 16:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Hvad med hende her![]() http://www.mangos...00094.html Ikke xxx fotos ![]() Hvad med en dansker som er mere naerig end spare bamsen ![]() Der er mange men hvordan finder man dem
Redigeret af MisterM d. 11/09-2005 18:39 |
|
|
|
| Ki Nuk |
Lagt på d. 11/09-2005 20:07
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 62 |
Ja, hun ser sød ude.... Men jeg tror, at det yndefulde & feminine røg ud, da siliconen kom ind.... I min fantasi passer det billede slet ikke... Nærigrøven kan du se til venstre herfor... ![]() Ok, hvad med et billede af en italiensk krigshelt ??? ![]() mvh Lars |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 













, så la oppgaven heller være et bilde av en danske som drikker alkoholfritt øl.




