Se indlæg
 Udskriv debat
Billedejagten
Webmaster
Hejsa,

Billedejagten er et lille spil....
Fidusen er at man skal finde og linke til et billede af den ting, som forrige vinder foreslår.

F.eks. hvis jeg siger "En hest med hat på", så skal vinderen linke til et billede af en hest med en hat på og vinderen må derfor give en ny opgave.

For en god ordens skyld er der her et billede af en hest med en hat på:
[img]http://www.animalchiropractic.org/avcaclothing/wclothes_horse_hat.jpg[/img] is not a valid Image.
[url]www.animalchiropractic.org/avcaclothing/wclothes_horse_hat.jpg[/url]

Jeg vil åbne billedejagten med følgende opgave:

En stegt rødspætte

God jagt til dem som vil være med i billedejagten :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
tintin

http://www.hindu....53215.html



Er den god?
i tilfelle den blir godkjent, la neste oppgave være et bilde av en Thai mann som arbeider. Nei de finnes ikkeGrin, så la oppgaven heller være et bilde av en danske som drikker alkoholfritt øl.Grin Det burde være vanskelig nok.
Redigeret af tintin d. 04/09-2005 00:28
Mvh. Tintin
 
Webmaster
Ja, det var en værre én.... lol
Men jeg tror det lykkes, selvom jeg ikke lige kan læse hvad der står på flaskerne, men de påstår i det mindste at det er alkoholfri øl.


http://www.hmhein...image4.htm


Hvis nu jeg var lidt led, så var næste opgave en nordmand som drikker en ordentlig øl - og det måtte ikke være i Nyhavn :-)

Men nok bedre med denne:
Obelix fra Asterix
Redigeret af Webmaster d. 04/09-2005 01:57
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
Nu syntes jeg sgu at i
Forlanger urimeligheder
begge 2
bamsenGrin
 
rolan
de har dansk øl i norge godt nok produseret på lisensGrin
 
Webmaster
Så så, rødspætten kom Tintin med.
Den nye opgave er Obelix fra Asterix, vinderen må så vælge den nye opgave.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
HovsaGrin
Redigeret af d. 04/09-2005 15:39
 
undskyld!!! men hvordan uploader man foto's her på siden?
har lige kigget i FAQ men fandt ik noget

Hippie lao
 
Webmaster
Man skal bare sætte linket ind til billedet og markere linket og trykke <img>.

Næsten ligesom man skal gøre ved et almindeligt link, hvor det dog er <url> i stedet for <img>.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
Good for Falang
Undskyld jeg så ikke den første rødspætte.
Her er Obelix rallye.gaulois.free.fr/intro-obelix.gif
så nu må det være thai manden med fuldskæg.

Good for falang
Redigeret af Good for Falang d. 04/09-2005 16:34
 
Good for Falang
OK Thai manden med fuldskæg var nok for svær
Lad os prøve med en slank Thai kvinde med store fortrin.

Good for Falang
 
falang yao
Good for Falang skrev:
OK Thai manden med fuldskæg var nok for svær
Lad os prøve med en slank Thai kvinde med store fortrin.
Good for Falang


Den er også svær, for havde det været en dansk kvinde så havde du fået denne her (igen) :


http://www.ste1.d...ittig.html


M.v.h., M. Rasmussen Grin Grin Grin
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
rolan
jeg skal til at give konen mere vandGrinGrin
 
bamsen
Redigeret af d. 10/09-2005 08:21
 
rolan
hvad ville du have skrevet bamse
 
Hejsa ROlan
Ja jeg kunne i finde ud af at lægge det billede op jeg fandt
bamsen
 
Healer
[img]http://www.dansk-thai.dk/images/avatars/bamsen[6].gif[/img] is not a valid Image.

Hehe - pas på med de dersens billeder, se bare hvad der skete for mig.... skulle lige prøve det dersens med "img" - og se bare hvad der kom ud af det - en lille bamse Pfft

Bedste hilsener fra GrinHealerGrin - René
Redigeret af Healer d. 11/09-2005 10:29
______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
b
Redigeret af d. 11/09-2005 11:37
 
MisterM
Hvad med hende herGrin


http://www.mangos...00094.html


Ikke xxx fotosGrin

Hvad med en dansker som er mere naerig end spare bamsenGrin

Der er mange men hvordan finder man demGrin
Redigeret af MisterM d. 11/09-2005 18:39
 
Ki Nuk
Ja, hun ser sød ude.... Men jeg tror, at det yndefulde & feminine røg ud, da siliconen kom ind.... I min fantasi passer det billede slet ikke...

Nærigrøven kan du se til venstre herfor...Wink

Ok, hvad med et billede af en italiensk krigshelt ??? Grin

mvh
Lars
 
Spring til debat: