Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Gi en hånd til Afrika
|
|
| huratho |
Lagt på d. 20/08-2010 07:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Nu er der kommet en reindspilding af "Gi en hånd til Afrika". De skulle vel nærmere synge "Gi en bidrag til Jørgen Poulsen" Jeg sendte 2 fingre til Afrika og modtog ikke et takkekort, så nu har jeg besluttet at beholde de restende 3 fingre. Hilsen Hugo (i dårlig humør) ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 20/08-2010 07:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvor mange gang er der ikke blevet givet et bidrag til Afrika uden at der er sket noget.![]() Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 20/08-2010 08:04
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Først brænder de vores flag, og nu vil de have vores penge. Tror godt jeg ved hvor jeg vil støtte, det bliver i hvert fald ikke dem.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 20/08-2010 11:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Hvad skal de også bruge alle de hænder til dernede...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 20/08-2010 14:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Jeg forstår det heller ikke ... sidst jeg var i Afrika var der absolut ikke mangel på fremstrakte hænder.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| bigfoot |
Lagt på d. 20/08-2010 16:44
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
![]() huratho skrev: Hej Nu er der kommet en reindspilding af "Gi en hånd til Afrika". De skulle vel nærmere synge "Gi en bidrag til Jørgen Poulsen" Jeg sendte 2 fingre til Afrika og modtog ikke et takkekort, så nu har jeg besluttet at beholde de restende 3 fingre. Hilsen Hugo (i dårlig humør) nu er det ikke jørgen p. der er ”Generalsekretær”i dk røde kors men anders ladekarl men hvis man mistror alle tror du selv på at man vil støtte dit arb. thailand? ser fotos er de rigtige? lig mistro ![]() jeg har respekt hvad i har gang i med skolen men aligevel. og sony så var det ikke lige afrika der brænte danebroghilsen bigfoot støtter røde kors og husforbi men er ikke frelst Redigeret af bigfoot d. 20/08-2010 16:50 To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem
|
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 20/08-2010 16:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Fuldstændig enig, Bigfoot. Længe siden jeg har set magen til portion vrøvl - tydeligvis fra vrøvlere, der ikke rigtig har styr på begivenhederne.![]() |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 20/08-2010 17:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
bigfoot skrev: ![]() huratho skrev: Hej Nu er der kommet en reindspilding af "Gi en hånd til Afrika". De skulle vel nærmere synge "Gi en bidrag til Jørgen Poulsen" Jeg sendte 2 fingre til Afrika og modtog ikke et takkekort, så nu har jeg besluttet at beholde de restende 3 fingre. Hilsen Hugo (i dårlig humør) nu er det ikke jørgen p. der er ”Generalsekretær”i dk røde kors men anders ladekarl men hvis man mistror alle tror du selv på at man vil støtte dit arb. thailand? ser fotos er de rigtige? lig mistro ![]() jeg har respekt hvad i har gang i med skolen men aligevel. og sony så var det ikke lige afrika der brænte danebroghilsen bigfoot støtter røde kors og husforbi men er ikke frelst Sidst jeg chekkede lå Nigeria i Afrika, men det kan naturligvis have ændret sig siden. http://news.bbc.c...689314.stm One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 20/08-2010 18:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Jeg er nok gået forkert i byen, men er DTW ikke for Thailand´s interesserede????????????? |
|
|
|
| bigfoot |
Lagt på d. 20/08-2010 21:17
|
|
som jeg så det var det et angreb på røde kors ang, jørgen p. så har de skidt i nællerne ang. hans guldhåndtryk da han gik af. men det skal ikke gå ud over dem der er i krise lige nu husk også lige på at røde kors også var der under thuamien der var de jo ok....... det var jo også thailand så db. moral? Redigeret af bigfoot d. 20/08-2010 21:19 To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 20/08-2010 21:51
|
Hejsa bigfoot Tror da gerne røde kors de laver et godt stykke arbejde, ingen tvivl om det og hvis du vil støtte dem er det alt ære og respekt til dig for det. Men jeg må indrømme jeg får det dårligt hvis jeg skulle støtte nogle der først har brændt vores flag af og sviner os til. Så vil jeg hellere støtte de hjemløse herhjemme, eller som du selv skriver med thunamien, der var jeg der selv og gav også penge til nogle der kom og samlede ind. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 21/08-2010 05:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg har i mange år ikke give noget til indsamlinger eller friville indbetalingsbeløb af den grund at når man giver et beløb at omkostning tager god del så der ikke bliver så meget til det man endelig ville støtte. Hvis jeg skal støtte nogen form for hjælpearbejder så skal det ske direkte til modtagne. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 21/08-2010 08:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Sony fordi der en klovn i en folkemængde der brænder et flag af i et dårligt øjeblik kan man jo ikke overlade et meget fattigt kontinent til sig selv..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/08-2010 09:13
|
Det har du nok ret i Jensen, men jeg syntes selv jeg giver rigeligt til dem. Jeg betaler jo desværre skat herhjemme, men skulle jeg selv vælge så ved jeg godt hvem jeg ville vælge og det bliver som Kurt skriver betales direkte til dem der har brug for hjælp, gider ikke støtte nogle når man ved det meste går til administration.
Redigeret af sony d. 21/08-2010 09:15 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 21/08-2010 09:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
det synes jeg var et meget bedre argument end det andet... det andet virkede bare for mig som bitterhed (aarh de brænder vores flag af så kan de rende og hoppe)
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| MakMak |
Lagt på d. 21/08-2010 09:35
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
Jeg støtter AGF i alle kriser.![]() Alle andre kriser, dem støtter jeg over min skattebillet. ![]() |
|
|
|
| kimkingo |
Lagt på d. 21/08-2010 10:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 252 |
http://www.youtub...ZbbonWb3Rw ![]() |
|
|
|
| Isan |
Lagt på d. 21/08-2010 12:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
De kan jo starte med at smide deres AK47
|
|
|
|
| bigfoot |
Lagt på d. 21/08-2010 16:49
|
|
Isan skrev: De kan jo starte med at smide deres AK47 ![]() og det betyder hvad?????????? To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/08-2010 18:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Bigfoot nu spiller du da lidt dum, se øverst på DTW om den russiske våbenhanvdler- hvilke lande tror du han har solgt våben til? ja selvfølgelig mange forskellige afrikanske lande. Kan du forstå nu? Hvad med om de brugte penge på af hjælpe befolkningen med vand,fødevarer og medicin! |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.