Se indlæg
 Udskriv debat
FIRSTTIMER i Thailand/Pattaya.
Amagerdreng
Kære DTW brugere. Dette er et seriøst indlæg og jeg forventer at man IKKE lægger div intetsigende og dumme indlæg i denne tråd. TAK.
Jeg har allerede planlagt (og købt) den næste tur til Thailand/Pattaya. Men jeg har en arbejdskollega der aldrig har været i Thailand/Pattaya og han har kun hørt om alt det dårlige ved Thailand/Pattaya og er derfor meget skeptisk om han vil med eller ej. !!!!!!. Han er kun 21 år gammel men har altid gerne ville se SMILETS LAND og når man nu kan få en guide på der kender lidt til Thailand (ikke bare Pattaya) så er det efter min mening bare om at slå til. Pfft Derfor dette indlæg. HJÆLP mig og fortæl hvad DU syntes om Thailand/Pattaya men please ikke disse dum smarte indlæg. Jeg vil vise ham dette indlæg og så kan han jo selv dømme efter jeres udsagn. Og så får vi ellers at se hvem der er seriøs og hvem der ikke er.!!!!!!!!!! TAK.
Redigeret af Amagerdreng d. 12/10-2010 15:46

Big-Viking
Hvad med at vise ham en af de utallige tråde der er lavet enten om Thailand eller Pattaya.!!! Eller sig til ham at han kan blive medlem og selv kigge alle diverse tråde igennem.. At oprette endnu en tråd om bl.a Pattaya er da i mine øjne at bede om at der kastes benzin på bålet. At tro på at denne tråd forbliver sober...HammerHmmmmmm

goldwing
Big-Viking skrev:
Hvad med at vise ham en af de utallige tråde der er lavet enten om Thailand eller Pattaya.!!! Eller sig til ham at han kan blive medlem og selv kigge alle diverse tråde igennem.. At oprette endnu en tråd om bl.a Pattaya er da i mine øjne at bede om at der kastes benzin på bålet. At tro på at denne tråd forbliver sober...HammerHmmmmmm

HELT ENIG ...................

sony
Hejsa amagerdreng du kan rolig sige til din kammerat han har noget at glæde sig til, og som du også selv ved har han intet at være nervøs for.

Men hvis jeg var dig ville jeg tage på en rundtur op nordpå på en lille trekkingtur og sådan noget, også kunne i så slutte af i pattaya.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Namprik
Indlæg fjernet. Namprik læs venligst Reglementet §22

Admin.
Redigeret af John d. 12/10-2010 16:53
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Amagerdreng
Næ allerde nu kan jeg jo se at man ikke tager mit indlæg seriøst. (og det mindre end to timer efter mit indlæg blev lagt på) TAK. Men hvorfor skulle jeg læse div tråde igennem når vi netop har et forum til at kunne oprette tråde og hjælpe hinanden. Og ganske rigtigt SONY det er netop den slgs indput jeg gerne vil have. Vores muligvis fælles tur SKAL kke kun gå til Pattaya derfor.
Redigeret af Amagerdreng d. 12/10-2010 16:52

Mc laren
amagerdreng måske din ven ikke kan lide at smukke piger render efter ham så er det sku syndt at slæbe ham med til pattaya. hvorfor fanden var der ikke nogle der hev gfar med til pat da jeg var 21 år

Nirvana
Der er mange muligheder i pattaya som er positive der der racerbane, shopping center vår de hodsalig selder elektronik og så er der dyrefarme
Come As You Are

natty
Amagerdreng, jeg tager dig skam seriøs, men mon ikke du kan vise ham denne tråd som lige har kørt om faktisk samme emne?
http://www.dansk-...rowstart=0

Gokinok
Ja, jeg ville jo nok selv vælge en fuldstændig anden destination end Pattaya, Costa del Sol f.eks.!

Nå, du kan vel tåle en spøg?

Men ellers synes jeg da at en førstegangsbesøgende til Smilets Forunderlige Land bør lære lidt om Buddhismen, måske han kan reddes inden fordærvet fra Sin City begynder at gnave i sjælen!

http://www.pattay...-thailand/

http://www.chimbu...hai167.htm

http://pattaya.an...useums.asp

Bajere, barfines og bolledamer finder i vel selv ud af?

God tur!

Doc Gokinok

Jay
hvis knægten overvejer om at han skal tage afsted el. ej fordi han er skeptisk pga. fordomme, så er Pattaya nok det sidste sted jeg ville slæbe ham hen...for det er da om noget byen hvor alle fordomme om Thailand bliver bragt til livs...

vis ham istedet nogle af de smukke steder i Thailand....fx. Chiang Mai, Chiang Rai og Nan i nord, eller de smukker ø'er omkring Koh Samui, Koh Tao, Koh Phangan samt de dejlige provinser i Syd fx Krabi, Surat Thani el. Nakhon Sri Thamarat...

men ok, hvis knægten er til druk og hor, så lær ham Pattaya at kende...bare gør ham den tjeneste at lære ham kende forskel på damer og ladyboys....samt forskellen på ægte kærlighed og pattaya kærlighed..

Gokinok
Ja, god ide med Lady Boys rådet, også fordi han så kan finde ud af om han er bøsse, eller metro-sex-fyr med hang til Chicks with Dicks!

Doc G.

Namprik
Admin John med lilla, hva' har jeg nu gjort galt, alle ved sq da hvad en knoes paa 21 taenker..........Jeg er sq for gammel i gaardei til at pakke noget ind, en fisse er en fisse en katoey er en ogsaa en fisse ..........naesten, saa slap dog lige lidt af !

Uagtet farve................Vi taler et drengebarn, vi taler PTY..............ikk' ?
Redigeret af Namprik d. 12/10-2010 18:25
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
rinpoche
Ja, jeg er fuldstændig enig.

En ung mand på 21 år uden den store livserfaring kan gå helt fra snøvsen i parallelsamfundet Patty og måske ikke helt forstå, at det er en stor gang make believe.

Jeg har set flere, der er blevet helt hooked på de blinkende lamper i Patty og som sætter deres tilværelse i DK på standby, mens de desperat forsøger at skrabe nok penge sammen til den næste tur dertil.

Det var ikke noget jeg ville introducere en ung mand til, en ung mand der har hele livet foran sig.

Alle er selvfølgelig forskellige, og det er da muligt at han bare tager det for hvad det er.

Nu kender vi jo ikke hans preferencer, men som Jay er inde på så ville jeg også hælde til at give ham en på opleveren i form af rundrejse, aktiviteter, kulturelle input osv.

Namprik
Det var da dejlig at en kunne se det, med mindre drengen er indremissionsk................og nej der er ikke noget fordaekt i at vaere IM, det er til tider de vaerste................Grin
Jeg kan gaa paa vandet !

www.isaan-house.com
Amagerdreng
Ja nu er det jo således at jeg skriver "Thailand/Pattaya" og visse af jer har da fattet at det IKKE kun drejer sig om Pattaya. (mens andre kun tænkeri disse baner) Men selvfølgelig skal han da se SYNDENS BY (mener nogle) Vi har masser af tid at gøre godt med der. SO FAER THANKS.

rinpoche
Hvorom alting er. Jeg ville i det mindste vælge at indlægge Pattaya som den sidste destination på turen.
Kender mange med rejseambitioner, som oplevede en så alvorlig gang klister på barstolene i Patty, at de aldrig kom videre.

flyer
Hej Amagerdreng
Jeg er fuldstændig enige i at det smarteste må være at vise knægten hvor forskellig provinserne er, det er også en mægtig ide at sætte ham lidt ind i buddhismen og den ydmyge måde man kommer meget langt med i LOS, det er i hvert tilfælde min erfaring, kom ikke som en konge men vær ydmyg og med respekt der kommer man langt! Så kan I måske fyre den af i Pattaya et par aftner med noget sprut og sjov, mener dog ikke at en knægt på 21 ligefrem behøver at ligge i med en luder, det er sgu for tidligt (nok se men ikke rører alt for meget)! Så start med en tur på landet og gerne se nogel af alle de berømte steder og der kan da selvfølgelig godt få lidt bajere og hygge sig og så siden men ikke for længe tage Pattaya lige for at slutte af inden det aller sidste i Bangkok. Det er bare min mening og ikke en lov.
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

natty
Jeg kommer til at tænke en anden tanke, herregud han er 21 år, han skal da være sammen med andre unge, et ophold i Bangkok med ture på diverse diskoteker, Kaosan Road hvor unge fra hele verden mødes, møde andre unge farangs og thailændere, en tur til backpacker øen Koh Samet, hvor også unge fra Bangkok tager ned og holder rigtigt festlige weekender osv.
Nu ved jeg ikke hvor gammel du selv er Amagerdreng, men det kan da også være han er lidt loren ved sådan en tur, da i måske har dybt forskellige meninger om hvad en ferie skal indeholde. Forstå mig ret.
Hvis han bare ser nogenlunde godt ud, kan han også sagtens få stillet sine lyster sammen med jævnaldrende, både hvide og asiater. Han behøver ikke at tage på pigebarer i Patty, det kan han sgu altid få brug for. Så hvis det endelig skulle være, ville jeg spørge ham om hvad han har lyst til. Så kan i jo rejse lidt rundt seperat, og mødes engang imellem. Jeg vil ihvertfald fraråde at i hænger på hinanden.

Frank
Jeg tænker noget i retning af natty.

Hvis jeg selv spoler filmen et par år tilbage til de 21 år, så ville den stå på fest og farver. Full Moon, beachparty etc.

Det sidste jeg ville have brug for var en skyggetante.Smile
Redigeret af Frank d. 12/10-2010 20:50

Spring til debat: