Se indlæg
 Udskriv debat
Copenhagen Bar og Hotel i Pattaya
Gbdevils
Jeg vil dele en ret kedelig oplevelse med jer andre som jeg havde på Copenhagen Bar og Hotel igår. Det starter med at jeg i flere dage ikke har kunne finde 300 danske kroner som jeg havde liggende i min pung. Da jeg ikke har vist om jeg havde forlagt pengene eller om de var stjålet af tjenestefolkene på Copenhagen Bar eller min pige så har jeg undladt at gøre mere ved det. Men så igår da mig og min pige låste os ind på værelset hos Copenhagen så sad rengøringsdamen og snakkede i min piges mobiltelefon.

Mig og min pige bliver naturligvis skrubtosset og går ned og brokker os til Flemming. Flemming ville ikke gøre noget før han havde snakket med sin partnet Søren. Men Søren var igen stangstiv og der blev derfor ikke snakket om sagen. Flemming have dog fat i rengøringsdamen og hun indrømmede åbenbart og undskyldte overfor Flemming. Mig og min pige fik ingen undskyldning og vi blev først informeret om at rengøringsdamen havde indrømmet og undskyldt idag dagen efter.

Her til morgen idag under morgenmaden prøvede jeg flere gange at komme i snak med Flemming om sagen men blev spist af med at vi kunne snakke når jeg havde spist færdigt. Da jeg havde spist færdigt henvendte jeg mig igen til Flemming uden held og han faldt i snak med en anden gæst som var ankommet til restuaranten for at spise morgenmad.

Til sidst får jeg nok af den ligegyldighed som han udviste og kører med min pige ned på politistationen og anmelder tyveriet. Efter anmeldelsen kører jeg tilbage på hotellet for at pakke mine ting og finde et andet hotel. For rengøringsdamen som dagen før blev taget på fersk gerning i tyveri oppe på mit værelse var nu flyttet ned og arbejde i køkkenet af Flemming og partner.

Først der går alvoren op for Flemming om at jeg som kunde på deres sted finder det dybt uacceptablet at der bliver stjålet fra en på værelset og at det er endnu mere krænkende og uacceptablet at ejerne af stedet ikke handler og bortviser tyven fra stedet.

Flemming argumentede godt nok om at de havde haft fat i deres advokat dagen forinden efter jeg gjorde dem opmærksom på problemet og at på grund af thailandsk lov kan de ikke fyre tyven før om 6 måneder. Jeg må nok indrømme at jeg som kunde er røvhammerende ligeglad om de som ejere skal betale tyven løn 6 måneder mere. Tyven bør slet ikke have sin fortsatte gang på stedet.

Flemming er flink nok til at forstå, efter han havde fået at vide at vi havde politianmeldt tyveriet, hvorfor jeg og min pige ikke længere ville blive på stedet og han gav os også de penge vi havde forudbetalt for værelset tilbage uden problemer. Desuden gav han også min pige 200 bath i erstatning for tyveriet fra hendes telefon. De 300 forsvundne danske kroner blev der ikke gjort noget ved da ingen var taget på fersk gerning i det tilfælde.

Jeg har til trods for Flemming lidt sene forståelse for alvoren i sagen besluttet at jeg aldrig igen sætter min ben på Copenhagen. En ting er der bliver stjålet fra en af personalet men det er langt alvorligere at ejerne ikke vil lette røven og tage problemet seriøst før man har politianmeldt det og flytter fra stedet.

Derfor finder jeg det på sin plads at i advares mod stedet.

I må alle have en god jul.

i1186.photobucket.com/albums/z380/Gbdevils/police.jpg

keniko
Tak for et vældig interessant indlæg. Bliver spændende, at høre hvad modparten har at sige til dette?

Jeg havde personligt absolut ikke fundet mig i denne behandling!!

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

thaikurt1
Det er en dårlig reklame for Copenhagen Bar og hotel.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
thongsala
Træls historie,men godt at du "offentliggjorde" det her på DTW.Dog tvivler jeg stærkt på at en rengøringspige har 6 mdr.opsigelse i Thailand.

Payanak
Hold kæft det er frækt, at benytte en mobiltelefon, der ligger på værelset.

sank
Frown Trist Historie for alle parter ? og da især også for Søren ? Cobenhagen har 3 Ejere og de 2 heder Søren.
Har aldrig boet der men mener der er sikkerheds Box på Værelserne ??

Amagerdreng
Jamen jeg kan kun sige jeg har også skrevet om Copenhagen Bar og Hotel i en anden tråd og min oplevelse var ej heller for god. Derfor tilføjede jeg også i indlæg "Jeg kommer der aldrig mere" Kære DWT Selvfølgelig er det op til hver enkelt at komme der men hvorfor spilde sin tid i selskab med andre Danskere der bare har den ene løgne historie efter den anden "Been to the moon and back" . og bare sidder at åbner svælget for at kyle den ene bajer efter den anden ned. for endeligt at tage et spring ud i nattelivet. Jeg sagde fra for nogle år siden allerede efter første besøg (leje af værelser). Men en ting skal dog lyde positivt om stedet. "Dengang smagte deres mad ok om den gør det nu ???" Meget trist historie Gbdevils men hvad kan man så lære af det ???? Bla dette "Drop stedet fremover"
Redigeret af Amagerdreng d. 24/12-2010 11:10

hsn
Jeg gider heller ikke komme på Copenhagen. Netop som "Amagerdreng" skriver, så sidder masser af danskere der hælder den ene røver efter den anden ud af ærmet.

Da jeg boede på værelse der sidst, var det nu en god kvalitet værelse. Det jeg mest blev træt af, var at Søren og Søren altid var stive og ikke til at snakke med.
Flemming til gengæld har jeg et godt forhold til.

goldwing
Meget kan siges og skrives om Copenhagen, og det er både godt og skidt.

Men jeg har oplevet flest positive ting dernede.

Må lige sige at jeg har boet der mange gange tidligere, og har holdt juleaften og nytårsaften mange gange.

Maden på disse aftener har været i top, her er alt i dansk julemad.

Men nu er det sgu blevet for mange mennesker samlet der disse dage, og jeg har hørt at de bliver 40 mennesker juleaften.

Men Copenhagen er det mest populære danske sted i Pattaya, hvis man vil møde andre Danskere.
Cafe Frem nede på markedsplassen er også et godt sted på markedsdage, men dødt på de andre dage.

Trist trist med tyveri, det er jeg enig i.

Jeg har selv mistet 1200 ddk. i safen på Copenhagen, og den var sgu låst både før og efter, så ingen tvivl om at en nøgle er blevet brugt.

Jeg har selvfølgelig en mistanke om hvem som neglede disse penge, men fandt dog aldrig ud af det.

Jeg kommer dog stadigvæk på stedet, men bor der ikke mere.
Jeg tror såmænd ikke Copenhagen er et værre sted end andre, der sker sgu mange mystiske ting uanset hvor man bor.

Men selvfølgelig er det skide træls at blive bestjålet, og det er sgu uanset hvor man befinder sig i verden.

Ejerne på copenhagen er fordrukne, men det er alle de andre Danske restauratører sgu også, ellers kunne de nok heller ikke klare alle disse Danske turister der kommer forbi.
Og både Flemming og de 2 gange Søren er sgu OK fyre, og jeg vil sige at de ikke er hverken plattenslagere eller tyveknægte.

Nå men lige en Glædelig jul til alle på DTW, jeg bliver hjemme i DK denne jul, lidt mærkelig fornemmelse i maven efter mange gange jul i Thailand.

Men vejret er jo flot, her i Nord er der solskin og hvidt udenfor, og julen bliver holdt sammen med min kære gamle moder, så julen bliver helt sikkert god alligevel.

Thomas72
sank skrev:
Frown Trist Historie for alle parter ? og da især også for Søren ? Cobenhagen har 3 Ejere og de 2 heder Søren.
Har aldrig boet der men mener der er sikkerheds Box på Værelserne ??

Hvis der er hold i historien, er det ikke for heldig.

Jeg boede selv på hotellet ved dagene omkring årsskiftet '09-'10 og der er sikkerhedsbox på værelserne hvor man selv vælger sin kode.

Jeg var selv tilfreds med at bo på hotellet
Redigeret af Thomas72 d. 24/12-2010 11:50
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Frank
Nu kender jeg ikke Copenhagen Bar og Hotel, men det er en underlig historie.

Hvad er der egentligt sket?

1) 300 DKR mangler i en pung
2) Tjenestepigen har talt i kærestens telefon

Gbdevil rejser selv spørgsmålstegn ved om han selv har forlagt dem. Altså er ingen sag her.

Tilbage er, at tjenestepigen er grebet i at bruge kærestens telefon. Det er det eneste kriminelle i sagen.

Et spørgsmål trænger sig på: Værelserne har alle safetybox, hvis hotellets hjemmeside står for troende. Hvorfor har Gbdevil ladet både pung og telefon ligge fremme, istedet for at anvende safetybox? Det finder jeg mystisk.

Desuden synes meget af Gbdevils harme at gå på ejernes, som jeg heller ikke kender, handlemåde. Han nævner at Søren igen er stiv. Hvorfor er ordet "igen" relevant? Gbdevil har desuden travlt med at være strafudmåler. Der synes at stikke noget andet under det hele, som ikke fremgår af indlægget.

Tilbage står, at en politianmeldelse for at en anden har talt i ens telefon efter min mening er fuldstændigt ude af proportioner.

Det mest grotekse i sagen er, at Gbdevil ikke har anvendt safetyboxen, men blot ladet værdier ligge fremme. Det gør man ikke på noget som helst hotel i Verden

bigfoot
ja man tager til på ferie i thailand for at spise dansk mad og bo på dansk hotel
hhhhhhhmmmmmmmmmmmmSleeping good

man rider, som man sadler, man får som fortjent
To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem

AL 48
Gbdevils skrev:
Jeg vil dele en ret kedelig oplevelse med jer andre som jeg havde på Copenhagen Bar og Hotel igår. Det starter med at jeg i flere dage ikke har kunne finde 300 danske kroner som jeg havde liggende i min pung. Da jeg ikke har vist om jeg havde forlagt pengene eller om de var stjålet af tjenestefolkene på Copenhagen Bar eller min pige så har jeg undladt at gøre mere ved det. Men så igår da mig og min pige låste os ind på værelset hos Copenhagen så sad rengøringsdamen og snakkede i min piges mobiltelefon.

Mig og min pige bliver naturligvis skrubtosset og går ned og brokker os til Flemming. Flemming ville ikke gøre noget før han havde snakket med sin partnet Søren. Men Søren var igen stangstiv og der blev derfor ikke snakket om sagen. Flemming have dog fat i rengøringsdamen og hun indrømmede åbenbart og undskyldte overfor Flemming. Mig og min pige fik ingen undskyldning og vi blev først informeret om at rengøringsdamen havde indrømmet og undskyldt idag dagen efter.

Her til morgen idag under morgenmaden prøvede jeg flere gange at komme i snak med Flemming om sagen men blev spist af med at vi kunne snakke når jeg havde spist færdigt. Da jeg havde spist færdigt henvendte jeg mig igen til Flemming uden held og han faldt i snak med en anden gæst som var ankommet til restuaranten for at spise morgenmad.

Til sidst får jeg nok af den ligegyldighed som han udviste og kører med min pige ned på politistationen og anmelder tyveriet. Efter anmeldelsen kører jeg tilbage på hotellet for at pakke mine ting og finde et andet hotel. For rengøringsdamen som dagen før blev taget på fersk gerning i tyveri oppe på mit værelse var nu flyttet ned og arbejde i køkkenet af Flemming og partner.

Først der går alvoren op for Flemming om at jeg som kunde på deres sted finder det dybt uacceptablet at der bliver stjålet fra en på værelset og at det er endnu mere krænkende og uacceptablet at ejerne af stedet ikke handler og bortviser tyven fra stedet.

Flemming argumentede godt nok om at de havde haft fat i deres advokat dagen forinden efter jeg gjorde dem opmærksom på problemet og at på grund af thailandsk lov kan de ikke fyre tyven før om 6 måneder. Jeg må nok indrømme at jeg som kunde er røvhammerende ligeglad om de som ejere skal betale tyven løn 6 måneder mere. Tyven bør slet ikke have sin fortsatte gang på stedet.

Flemming er flink nok til at forstå, efter han havde fået at vide at vi havde politianmeldt tyveriet, hvorfor jeg og min pige ikke længere ville blive på stedet og han gav os også de penge vi havde forudbetalt for værelset tilbage uden problemer. Desuden gav han også min pige 200 bath i erstatning for tyveriet fra hendes telefon. De 300 forsvundne danske kroner blev der ikke gjort noget ved da ingen var taget på fersk gerning i det tilfælde.

Jeg har til trods for Flemming lidt sene forståelse for alvoren i sagen besluttet at jeg aldrig igen sætter min ben på Copenhagen. En ting er der bliver stjålet fra en af personalet men det er langt alvorligere at ejerne ikke vil lette røven og tage problemet seriøst før man har politianmeldt det og flytter fra stedet.

Derfor finder jeg det på sin plads at i advares mod stedet.

I må alle have en god jul.

i1186.photobucket.com/albums/z380/Gbdevils/police.jpg

Hvorfor skal vi advares mod det hotel?
Efter min mening er du jo selv i tvivl om det er en luder eller en lommetyv du har med på værelset.Du skriver selv, at du er i tvivl om hun evt. har "nolet" dine 300kr.
At tjenestepigen kom til køkkentjeneste i stedet for at blive fristet af "amatørers" dumheder (ikke lægge i safety-box), er da en fornuftig afgørelse, som ham Flemming traf.
At han ikke reagerede mere og hurtigere på din anmeldelse, kan jo bunde i at han evt. også kendte din "dame", men havde nok pli til ikke at ville blande sig.
En politianmeldelse,- mod hvem? Tjenestepigen eller hotellet??--For langt ude!!
Men ellers god jul dernedeAngel
Redigeret af AL 48 d. 24/12-2010 14:18

EnVen
Jeg synes det er en rigtig god idé at advare folk mod Copenhagen Bar. Jeg bor og lever selv i Pattaya, kender mange mennesker som kommer på stedet, Copenhagen Bar. Det er jo ikke første gang der bliver stjålet ting og sager på værelserne. Selv når tingene ligger i safe box, bliver der stjålet derfra. Det er elektronisk kode, men der findes også nøgler i tilfælde af at man glemmer sin kode. De nøgler ligger i baren!!!!!!

Hvis de ikke snart strammer op på deres sikkerhed overfor gæsterne, mister de alle deres gamle gæster.

Frank
Det ser ud til at der er nogle som - af en eller anden grund - er ved at rotte sig sammen mod denne bar/hotel. Jeg tvivler nu på, at hotellet er hverken værre eller bedre end så mange andre hoteller i samme område og prisklasse.

Hvad mon stikker under? Smile

Amagerdreng
Frank-Nogle der er ved at rotte sig sammen ??? Det kan jeg ikke rigtigt få til at stemme ?? Vi er bare nogle der har prøvet stedet og visse af os måske været uheldige med dette sted og derfor giver vores besyv med på dette.
En anden ting (som selvfølgelig ikke egentelig har noget at gøre med selve stedet) er stedet det ligger. Nogle kan lide en lille Soi med masser af musik-damer-barer-gogos ja støj og som skrevet tidligere "En masse danskere der har været på månen og retur" Er man til den slags så er stedet da sikkert OK men altså igen "Vi er bare nogle der måske har været uheldige og fortæller det her" Sorry Frank kender slet ikke ejerne af CPH og ønsker det heller ikke.
Redigeret af Amagerdreng d. 24/12-2010 15:28

Gokinok
I kan da bare holde snuden langt væk fra Pattaya, hvor tit skal det hamres ind i bolden på jer?

Bvdrrrrrr

Doc Gonzo

sony
Gokinok sikken dog noget ævl at komme med, så skulle man heller ikke komme i københavn eller århus
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Amagerdreng
Kære Dokigok. Nu handler det altså om et specialt sted i Pattaya, hvor visse af os måske har været og kun om dette sted. Så hvorfor blive væk fra Pattaya når der er en masse andre DEJLIGE steder at komme. Thailand er jo SMUKT OG DEJLIGT. (fra naturens side) Så afventer jeg bare en bemærkning om dette !!!!!!!!!
Sony SO RIGHT.
Redigeret af Amagerdreng d. 24/12-2010 15:43

sank
Wink Ja nu vågner Pattaya hadere ? fordi en Rengørings dame har riget på en Telefon der har ligget fremme ? og det må hun naturligvis ikke og skal hav en skideballe. Men hvor har hun ringet hen og hvor længe ?? Så nu har Gbdevils i dag meldtes sig ind i alle Thai fora og forlanger Politi undersøgelse ??? Og det mener han at Flemming skal fyre hende for lige op til Jul og Nytår ? så nu bor han vel et sikkert sted Dania eller Frem ?? og at Postgaden er en vild Bargade ?? det er en meget trafikeret gade fordi Posthuset ligger der. og ellers har jeg nu set gader der er livlige re ? Kick you

Spring til debat: