Se indlæg|
DF og min bare r..
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/01-2011 08:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Sidder lige og høre nyhederne og der fortæller de at dansk folkeparti foreslår at man skal have været på arbejdsmarkedet i 40 år, jeg kan huske i sidste uge der ville de ikke høre tale om at lave om på efterlønnen. Kurt jeg er ked af det, men hvad fanden er det for nogle mennesker du støtter? Eller beviser det bare at man ikke kan stole en skid på dem inde på borgen, de siger et og gør noget andet. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sommer |
Lagt på d. 13/01-2011 08:23
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
hvad har det med Thailand at gøre ? |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/01-2011 08:29
|
Jamen sommer hedder siden ikke dansk thai? så kan det vel ikke gøre noget der også kommer noget om danmark. Men hvis det ikke er noget for dig så kunne du jo lade være og læse og skrive på det. Ps Men hvis adm. synes det, kan de jo bare slette tråden Redigeret af sony d. 13/01-2011 08:39 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 13/01-2011 09:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Eller beviser det bare at man ikke kan stole en skid på dem inde på borgen, de siger et og gør noget andet. -------------------------------------------------------------------------------- Tror mest det er dette der er galt ! ! |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 13/01-2011 10:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
sommer skrev: hvad har det med Thailand at gøre ? Kan man kun tale om noget med thailand. Vi skal ikke have indført censur.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/01-2011 11:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
hvad havde du regnet med sony.. de er alle sammen fulde af lort, de siger det, som de tror du vil hører, og ender med at gøre noget helt andet
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/01-2011 11:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg har jo altid være mistænksom når det kommer fra FREM fans Har derfor sat link ind [url] http://jp.dk/opin...303620.ece [/url] Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/01-2011 11:55
|
|
Her er så forslaget fra Dansk folkeparti Med det forslag kaster Dansk Folkeparti nu en ny model i spil i diskussionen om afskaffelse eller ej af efterlønnen. Med en 40 års grænse vil akademikere og andre med længerevarende uddannelser normalt ikke kunne nå at få efterløn, mens f.eks. ufaglærte, der har haft hårdt fysisk arbejde, siden de var 18-20 år gamle, vil kunne gå på efterløn som normalt. PS Modellen er inspireret af et forslag fra Nyborgs socialdemokratiske borgmester Prøv så at sammenlige det med de regler der for at blive folkepension Der er yderligere betingelser og undtagelser. Pensionen er baseret på et optjeningsprincip, og ret til fuld folkepension er betinget af 40 års fast bopæl i Danmark mellem det fyldte 15. og det fyldte 65. år. Husk nu på det er kun et forslag om efterlønnen. alle parti har efterhånden kommet med forskelle forslag til efterlønnen. det bliver nok de næste et emne de fleste danskerne har en menig om. Det bliver nok bliver livlig diskuterende af danskerne både uden for folketinget og at partien i folketinget op til folketing valg og det bliver nok en af valget emnerne. Redigeret af thaikurt1 d. 13/01-2011 12:11 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/01-2011 11:56
|
b_j3ns3n skrev: hvad havde du regnet med sony.. de er alle sammen fulde af lort, de siger det, som de tror du vil hører, og ender med at gøre noget helt andet ![]() Ja det har du sgu ret i, kun når der er valg de høre efter os Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 13/01-2011 12:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Det kan godt være det ser ud som om de hører efter under en valgkamp - men så snart taburetterne er fordelt glemmer de alt om hvad der er sagt & lovet i kampens hede.... Politikerlede ? Også i den grad !!! Og så er det ligegyldig hvilket parti der er tale om..... ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/01-2011 12:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Det nemlig rigtigt DKPete.. problemet er bare, at jeg snart ikke ved hvem fanden jeg skal tro på. det ville jo være rart vis man kunne sætte sin stemme på, en som var oprigtig og til at stole på
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/01-2011 12:17
|
|
Der stå ikke noget om at man vil afskaffe efterlønnen. Og derfor kan jeg ikke få øjer på at DF har skifter standpunkt ang efterlønnen. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 13/01-2011 13:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
thaikurt1 skrev: Der stå ikke noget om at man vil afskaffe efterlønnen. Og derfor kan jeg ikke få øjer på at DF har skifter standpunkt ang efterlønnen. nå ikke man kan åbenbart ændre den så meget at den bliver uopnåelig, for alle der ikke har været medlem af en a-kasse i 80 år. og så stadig sige at man ikke har afskaffet efterlønnen. kent |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 13/01-2011 13:30
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
@thaikurt Der er sgu da forskel på at have været bosat iDanmark i 40 år for at få folkepension og så at have arbejdet i 40 år for at få efterløn, det kan man overhovedet ikke sammenligne. DF foreslår at man kan afgøre om man har ret til efterløn udfra ATP, men det afviser ATP at man kan. Både Konservative og S kalder det et bureaukratisk helvede. Jeg må sige det virker også sådan på mig. Se link http://www.dr.dk/...123200.htm Redigeret af natty d. 13/01-2011 13:32 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/01-2011 13:47
|
Hvorfor jeg er sure på dem er fordi i sidste uge svor de at de ikke ville røre ved efterlønnen, men ok det vel hvad man kan forvente af det parti.Var det sidste år der ville de heller ikke røre ved arbejdsløs perioden en uge, men den anden uge stemte de alligevel for at den blev nedsat. Så hvem dulen kan man snart tro på i dansk politik, jeg aner det sgu ikke. Men en ting er sikkert df får den ikke, må desværre nok indrømme jeg vil nok stemme på liste a selvom det er ikke med min gode vilje, det er faktisk df skyld jeg vil gøre det. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/01-2011 16:23
|
|
on og kent nå ikke man kan åbenbart ændre den så meget at den bliver uopnåelig, for alle der ikke har været medlem af en a-kasse i 80 år. og så stadig sige at man ikke har afskaffet efterlønnen. Man har stadig mulighed for at få efterlønnen som 60 året I forhold til det forslag der kommer fra V-K som vil afskaffet efterlønnen Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 13/01-2011 16:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
sommer skrev: hvad har det med Thailand at gøre ? Det har det at gøre at at vis man har en Thai ektefelle så får vedkommend aldrig efterløn Come As You Are
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 13/01-2011 16:38
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
thaikurt1 skrev: on og kent nå ikke man kan åbenbart ændre den så meget at den bliver uopnåelig, for alle der ikke har været medlem af en a-kasse i 80 år. og så stadig sige at man ikke har afskaffet efterlønnen. Man har stadig mulighed for at få efterlønnen som 60 året I forhold til det forslag der kommer fra V-K som vil afskaffet efterlønnen Sikkert, men hvor mange er på arbejdsmarkedet uafbrudt fra de er 20 år? 60 år - 40 år: 20 år. For mig at se er det så kun totalt ufaglærte eller uden uddannelse som kan få efterløn. Der bliver ihvertfald ikke plads til et enkelt eller to fjumreår, f.eks at rejse et par år til udlandet og evt arbejde der. I praksis kommer det til at virke på samme måde som en afskaffelse af efterlønnen for de fleste. Men det vil DF jo ikke sige, løgnere er hvad de er. Redigeret af natty d. 13/01-2011 17:08 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 13/01-2011 16:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Næste udspil bliver nok Førtidspensionen, som en følge af afskafelsen eller forringelsen af Efterlønen. Sådan som det har været tale om her på det sidste, ville en del Efternølerne , undskyld jeg mente efterlønerne ville blive "flyttet" over til førtidspensionisterne skar. Derefter, ville dem på Borgen finde ud af de koster for meget,(-8,5 Mia kr iflg.en analyse af økonom Henrik Herløv Lund, se 2 vedhæftet link) og grundet regeringens"genopretnings politik" skal man nok OGSÅ spare på det område. Og det ville ramme bl.a. mange af DTWs medlemer, også Thaikurt 1 .http://www.henrik...tation.htm http://www.henrik...tikler.htm Kan I se "skrækscenarioen" for jer. . Redigeret af Lung Yao d. 13/01-2011 17:00 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 13/01-2011 17:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
thaikurt1 skrev: ................................................... ................................................... Man har stadig mulighed for at få efterlønnen som 60 året I forhold til det forslag der kommer fra V-K som vil afskaffet efterlønnen Og hvis de gjorde alvor af det, tror du så at DF ville stemme imod ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

ville blive "flyttet" over til førtidspensionisterne skar. Derefter, ville dem på Borgen finde ud af de koster for meget,(-8,5 Mia kr iflg.en analyse af økonom Henrik Herløv Lund, se 2 vedhæftet link) og grundet regeringens"genopretnings politik" skal man nok OGSÅ spare på det område. Og det ville ramme bl.a. mange af DTWs medlemer, også Thaikurt 1
.