Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Gave til Thai pige
|
|
| larschr5 |
Lagt på d. 16/01-2011 15:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 135 |
Hejsa, Er ved at falde for en rigtig sød thai pige som jeg har mødt her i Danmark og vil rigtig gerne give en lille gave. Især da hun spontant har givet mig en dejlig gave. Har læst mig til at parfume eller cremer er gode valg, men hvad kan Thai kvinder rigtig godt lide? Hvad har i af erfaringer falder i god smag? På forhånd tak. |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/01-2011 16:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa du må ikke give parfume det er dårlig ide, det betyder uheld.. men det er så kun når thaipige tror meget på det. deres overtro. jeg ved ikke hvor meget overtro hun har.. finde ud af hvad hun kan lid en lille gave kan betyder meget. det behøver ikke være stor og kostbar tro mig.. hvis du er den mand hun leder efter så det er jo lige meget hvad for en gave du komme med så vil hun nok være glæd. Det jo tankerne |
|
|
|
| vakse_vigo |
Lagt på d. 16/01-2011 16:30
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
prøv med en riskoger
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik. Er i dag lykkelig Thai gift. At tage til Thailand er som at rejse hjem. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/01-2011 16:37
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
larschr5 skrev: Hejsa, Er ved at falde for en rigtig sød thai pige som jeg har mødt her i Danmark og vil rigtig gerne give en lille gave. Især da hun spontant har givet mig en dejlig gave. Har læst mig til at parfume eller cremer er gode valg, men hvad kan Thai kvinder rigtig godt lide? Hvad har i af erfaringer falder i god smag? På forhånd tak. Hvorfor ikke bare blomster eller chokolade. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 16/01-2011 18:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
enhver fornuftig Thai pige tænder da på smykker, F.eks prøv med Margurite smykker fra Lund. [img]http://www.guldsmedagerfeld.dk/files/products/514/b/1.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.lundofcph.dk/files/sidebilleder/marguerit/marguerit%20gold%20brocher.jpg[/img] is not a valid Image. http://www.lundof...velkommen/ næsten sikker på at det vil gøre lykke. Redigeret af TG950 d. 16/01-2011 18:08 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/01-2011 22:01
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Min erfarimg er, at heller ikke her,skiller thai piger/kvinder sig ud,fra alle andre i verden-tror de kan lide de samme ting,som eksempelvis danske piger/kvinder. |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 16/01-2011 22:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Smykker er altid et hit her i huset
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 17/01-2011 05:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
larschr5 skrev: Hejsa, Er ved at falde for en rigtig sød thai pige som jeg har mødt her i Danmark og vil rigtig gerne give en lille gave. Især da hun spontant har givet mig en dejlig gave. Har læst mig til at parfume eller cremer er gode valg, men hvad kan Thai kvinder rigtig godt lide? Hvad har i af erfaringer falder i god smag? På forhånd tak. Jeg har ikke set nogen Thaikvinder bruge cremer til kroppen, kun til ansigtet samt læbestift og sminke. Enkelt har brugt parfume, ellers er det for det meste babyoil samt babypowder. Jeg ved det lyder åndssvagt, men Thaikvinder dufter hverken af sved eller andet, det er simpelthen verdens reneste kvinder. Jeg ville hælde til et sødt smykke, og hvis det er en med humor, ville jeg købe en kæmpe bamse. [img]http://1.bp.blogspot.com/_GJVLwqHCNFg/TRLAGNpg8FI/AAAAAAAAXqc/FC1t56M5j_k/s1600/SDC16283.JPG[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| bob |
Lagt på d. 17/01-2011 09:17
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
Enig, smykke er en god ide. Evt noget bijouteri. Parfume er nu populært hos de thai kvinder jeg kender - de er nok ikke så overtroiske. |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 17/01-2011 09:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Hvis smykker så husk at det skal være guld ! Gav min kone en dyr opal - men den var i sølv fatning - og så er den ikke så interessant Min kone er iøvrigt også glad for parfume, cremer etc. |
|
|
|
| burana |
Lagt på d. 17/01-2011 10:09
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Min hustru er også glad for at få lidt ukrudt ind i mellem specielt Orkideer falder i god jord, det næst bedste er roser som hun kan plante i haven, når hun er træt af dem inde i stuen. |
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 17/01-2011 11:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
Thai guld det er noget de forstår :-) Min kone kan ikke li guld fra Danmark :-( |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 17/01-2011 14:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
styx32 skrev: Thai guld det er noget de forstår :-) Min kone kan ikke li guld fra Danmark :-( Det er din kone ikke alene om. ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 17/01-2011 16:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
larschr5 skrev: Hejsa, Er ved at falde for en rigtig sød thai pige som jeg har mødt her i Danmark og vil rigtig gerne give en lille gave. Især da hun spontant har givet mig en dejlig gave. Har læst mig til at parfume eller cremer er gode valg, men hvad kan Thai kvinder rigtig godt lide? Hvad har i af erfaringer falder i god smag? På forhånd tak. Bor hun stadigt i DK eller er hun tilbage i Thailand ? For svarene ville være forskeligere end dem du har allerede fået her. Men rigtigt at Thai Guld er værdsat begge steder. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 17/01-2011 17:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Jeg mener,at grunden til,at guldet i Thailand skinner så meget,er fordi det kun er 18 K,selvom det bliver solgt som 24 K. Jeg har set "four nine" fra Hong Kong altså 99,99 % Det er noget helt,helt andet,men smag og behag ! |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 17/01-2011 17:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
thongsala skrev: Jeg mener,at grunden til,at guldet i Thailand skinner så meget,er fordi det kun er 18 K,selvom det bliver solgt som 24 K. Jeg har set "four nine" fra Hong Kong altså 99,99 % Det er noget helt,helt andet,men smag og behag ! Thaiguld = 24 Karat , ferangguld typisk 18 eller 14 K. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 17/01-2011 19:39
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
thongsala skrev: Jeg mener,at grunden til,at guldet i Thailand skinner så meget,er fordi det kun er 18 K,selvom det bliver solgt som 24 K. Jeg har set "four nine" fra Hong Kong altså 99,99 % Det er noget helt,helt andet,men smag og behag ! Nej, jeg har solgt thai-guld retur med stor fortjeneste. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 18/01-2011 00:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
En klar ting adskiller asiatiske piger fra deres medsøstre i vesten, er deres facination af "nuttede ting"..(Japanske piger er vist, som i alle andre forhold, helt ekstreme) men selv voksne piger kan blive enormt glade for en "nuttet" tøjbamse. Gerne med sløjfe og noget "I-love-you-noget" på. Jeg lavede en kultur-brøler for mange år siden, da jeg første gang ville score en lokal skønged i Bak Nam, Samutprakan.. Købte en lille æske vingummier i forskellige skrigende farver.. "I'm not children" sagde hun.. På et værelse, der var spækket med bamser i alle størrelser og lyserøde nuancer. (hun var 23) Der løbet megen vand i åen siden, men få af de kvindelige bekendtskaber jeg har haft siden, har været meget anderledes. Lige nu sidder jeg i en seng med et ryglæn bestående af 3-4 bamser i forskellige størrelser..Og, nej..Det er ikke min datters..Det er skam fruens, gennem mange års, høst.. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 18/01-2011 08:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
styx32 skrev: Nej hvorfor nøjes med 14 karat , når man kan få 23 karat.
Thai guld det er noget de forstår :-) Min kone kan ikke li guld fra Danmark :-( DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 18/01-2011 09:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Det er surt med karaten og Thaikvinderne. Har et ur liggende som jeg har arvet efter min moder. Det har en massiv murstenslænke i guld, enten 14 eller 18 karat. I starten af 2008 kostede et tilsvarende 11500 kr., med de nye guldpriser sikkert mere i dag. Har planer om at tage det med til Thailand, få det renset godt igennem, og give det en 24 karats belægning. Dog fortælle at det er et dagligdags-ur med farang guld. Sammen med en diamantring syntes jeg at det ville være en pæn bryllupsgave. Men hvis Thaikvinderne kun vil have rent guld, er det vel ikke besværet, at tage uret med til Thailand, men hellere forære det væk til en kvinde i min familie. Ja undskyld at jeg også falder lidt uden for tråden, ved godt at trådens opretter talte om en lille gave, og vi allerede er ovre i 24 karats guld gaver. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Min kone er iøvrigt også glad for parfume, cremer etc.