Se indlæg|
Søges: Mand der skal til Thailand efter en kone
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 26/01-2011 15:42
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg har fået følgende forespørgelse som jeg hermed bringer videre: Jeg er journalist på Ekstra Bladet og skal lave en længere feature omkring dansk-thailandske kærlighedsforhold til et nyt magasin, der kommer sammen med Ekstra Bladet (fra på lørdag den 29. januar). Jeg vil enormt gerne tale med en mand, der skal til Thailand efter en kone - jeg vil gerne følge ham på turen derned og hjem igen, hvis det kan lade sig gøre. Formålet er ganske enkelt at beskrive en fænomen - hverken pege fingre eller opfordre til det (altså hverken for eller imod). Hvis det har din interesse og du mener at du og dit kommende kone ville være egnet til magasinet, så er du velkommen til at kontakte Marie direkte på . Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 26/01-2011 17:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Det sælger ikke aviser at skrive positivt om dette, har hørt den samme smøre 20 gange fra eb andre frilands....har KUN været negativt når det først er kommet i bladet eller tv, klippet sammen ellers skal denne gang være den første Har set min ven fortælle om sit dejlige liv i thailand oplevelser over 20 år i en time resultat kogt ned til 1 min hans eneste dårlige oplevelse i Bangkok....klippet sammen med en masse andres oplevelser.....og han havde ydermere været der en gang og kun skrevet pis og pladder men nej nu var han kun interesseret i at høre om positive oplevelser...... HA Ha nu var det her ikke kun om at hente kone, blot om at opholde sig i Thailand med alle de unge piger m.m |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 26/01-2011 17:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
"Formålet er ganske enkelt at beskrive en fænomen - hverken pege fingre eller opfordre til det (altså hverken for eller imod)". Det er smukke forsikringer, der er set tidligere mere end én gang fra den kant. Tag et kik på, hvad Handy netop har skrevet. Han har jo i dén grad ret. Alene udgangspunktet er skidt: "Jeg vil enormt gerne tale med en mand, der skal til Thailand efter en kone". Journalist Marie har jo allerede den vinkel på sagen, at thailandske koner er en vare, man tager ned og henter. Det er det måske for nogens vedkommende, men generaliseringen er allerede i fuld gang. Hold fingrene fra dén gebét og gør alle dansk-thailandske par en tjeneste. Bjarne |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 26/01-2011 17:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Bjarne skrev: "Formålet er ganske enkelt at beskrive en fænomen - hverken pege fingre eller opfordre til det (altså hverken for eller imod)". Det er smukke forsikringer, der er set tidligere mere end én gang fra den kant. Tag et kik på, hvad Handy netop har skrevet. Han har jo i dén grad ret. Alene udgangspunktet er skidt: "Jeg vil enormt gerne tale med en mand, der skal til Thailand efter en kone". Journalist Marie har jo allerede den vinkel på sagen, at thailandske koner er en vare, man tager ned og henter. Det er det måske for nogens vedkommende, men generaliseringen er allerede i fuld gang. Hold fingrene fra dén gebét og gør alle dansk-thailandske par en tjeneste. Bjarne Lad dem endelig ikke få mere at løbe med og forvrænge i sensationens navn. Lortet sælger jo.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 26/01-2011 17:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Hun skal nok finde en eller anden mindre begavet til det job, så kan vi med thaikone, kommer til at fremstå som mindre begavet og det er netop det, hun ønsker sig.
|
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 26/01-2011 18:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Og igen vil man muligvis så kunne læse sig til "Pattaya er intet andet end ØL-F....-Hornmusik" Kære DTW medlemmer HOLD JER VÆK det gør alle vist klogest i ![]() |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 26/01-2011 18:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
bruno skrev: Hun skal nok finde en eller anden mindre begavet til det job, så kan vi med thaikone, kommer til at fremstå som mindre begavet og det er netop det, hun ønsker sig. Ja vi må stå sammen. Er også den fornemmelse jeg har ,at en del af os gør. Mener da også mange af os har bevist noget andet. Men vi er jo heller ikke dem der bliver trukket frem. da vi ikke understøtter det hun vil fortælle.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 26/01-2011 18:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg vil enormt gerne tale med en mand, der skal til Thailand efter en kone - jeg vil gerne følge ham på turen derned og hjem igen, hvis det kan lade sig gøre Jeg kan kun undre mig over de individer der ses deltage i en sådan selvudlevering. Er de exhibitionister eller har de blot en generel realitystjerne ambition, ikke fordi der er megen forskel på disse 2. Vi taler her om en af de mest personlige, private og betydningsfulde oplevelser man kan opleve. Hvem i Herrens navn ville have en nyfigen journalist med hertil? Og gad vide hvad den tilkommende tænker. Journalisten vil gerne følge vedkommende på turen til Thailand og hjem igen. Ja, selvfølgelig. En gratis rejse til Thailand med løn og alle udgifter betalt af arbejdsgiveren. ![]() ![]() |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 26/01-2011 20:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
synes det lyder spænende. Hvorfor ikke prøve at vise jeres billede på det hele? I stedet for bare at lade ting stå til. Hvis der ikke er et fornuftigt menneske der melder sig, så finder de jo nettop "Børge Dumpap" fra en eller anden hule! Og så kommer det samme billede frem igen igen. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 26/01-2011 20:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
jimmikoldenborg skrev: synes det lyder spænende. Hvorfor ikke prøve at vise jeres billede på det hele? I stedet for bare at lade ting stå til. Hvis der ikke er et fornuftigt menneske der melder sig, så finder de jo nettop "Børge Dumpap" fra en eller anden hule! Og så kommer det samme billede frem igen igen. Jeg er bange for, at hvis du hopper på den galej, så ender du som "Børge Dumpap"!!!! Tror du virkelig, at EB vil belyse denne sag objektivt? K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 26/01-2011 20:28
|
Nu hopper jeg ikke på noget som helst da jeg er gift (ihvertfald ikke så tit som før i tiden). Jeg ved ikke om de vil belyse sagen objektivt, men det kan da dårligt blive værre end det er nu! Der er jo et helt klart billede af hvordan, de af jer der har Thaikoner er. Hvorfor ikke være med til at ændre det billede? keniko skrev:
jimmikoldenborg skrev: synes det lyder spænende. Hvorfor ikke prøve at vise jeres billede på det hele? I stedet for bare at lade ting stå til. Hvis der ikke er et fornuftigt menneske der melder sig, så finder de jo nettop "Børge Dumpap" fra en eller anden hule! Og så kommer det samme billede frem igen igen. Jeg er bange for, at hvis du hopper på den galej, så ender du som "Børge Dumpap"!!!! Tror du virkelig, at EB vil belyse denne sag objektivt? K. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 26/01-2011 20:39
|
|
jimmikoldenborg skrev: Nu hopper jeg ikke på noget som helst da jeg er gift (ihvertfald ikke så tit som før i tiden). Jeg ved ikke om de vil belyse sagen objektivt, men det kan da dårligt blive værre end det er nu! Der er jo et helt klart billede af hvordan, de af jer der har Thaikoner er. Hvorfor ikke være med til at ændre det billede? Jeg er bange for, at sagen vil blive belyst ud fra din kones sociale status - uddannelse - økonomi, og herefter vil sagen handle om hendes motiv til at gifte sig med dig? Er det kærlighed ? eller er det for penge, økonomisk tryhed og det der sikrer hendes familie hjemme i Thailand. For dette er jo motivet bag mange Thai/danske ægteskaber....Eller er det!!!!!!? K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 26/01-2011 20:42
|
Det er da et spænende plot! keniko skrev:
jimmikoldenborg skrev: Nu hopper jeg ikke på noget som helst da jeg er gift (ihvertfald ikke så tit som før i tiden). Jeg ved ikke om de vil belyse sagen objektivt, men det kan da dårligt blive værre end det er nu! Der er jo et helt klart billede af hvordan, de af jer der har Thaikoner er. Hvorfor ikke være med til at ændre det billede? Jeg er bange for, at sagen vil blive belyst ud fra din kones sociale status - uddannelse - økonomi, og herefter vil sagen handle om hendes motiv til at gifte sig med dig? Er det kærlighed ? eller er det for penge, økonomisk tryhed og det der sikrer hendes familie hjemme i Thailand. For dette er jo motivet bag mange Thai/danske ægteskaber....Eller er det!!!!!!? K. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 26/01-2011 21:06
|
|
jimmikoldenborg skrev: Det er da et spændende plot! Ja ik...... sådan bliver thai/danske ægteskaber jo idag fremstillet.Men selvfølgelig kan du prøve at ændre dette billede.. Good luck. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 26/01-2011 21:09
|
Jeg kan nok ikke ændre så meget på billede, da jeg er dansk gift:-) Men jeg kan jo blive skilt for at være med. keniko skrev:
jimmikoldenborg skrev: Det er da et spændende plot! Ja ik...... sådan bliver thai/danske ægteskaber jo idag fremstillet.Men selvfølgelig kan du prøve at ændre dette billede.. Good luck. K. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/01-2011 21:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Personlig håber jeg også alle holder nallerne væk. Kærligheden er for personlig til en artikel i Ekstra Bladet. Men hvis der er én der er så heldig at gifte sig opad, således at han skal bo i Thailand og leve af hendes indkomst, så fat knoglen og ring efter musketererne fra EB. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 26/01-2011 21:18
|
|
jimmikoldenborg skrev: Jeg kan nok ikke ændre så meget på billede, da jeg er dansk gift:-) Men jeg kan jo blive skilt for at være med. keniko skrev: jimmikoldenborg skrev: Det er da et spændende plot! Ja ik...... sådan bliver thai/danske ægteskaber jo idag fremstillet.Men selvfølgelig kan du prøve at ændre dette billede.. Good luck. K. ....Enig.K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 26/01-2011 21:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg er sikker på det nok skal blive klippet sammen, så det er en action spækket artikel på højde med spartacus, for ellers sælger det ikke aviser i danmark.. og så er det ligegyldigt hvordan det nye ægtepar ellers har opført sig undervejs
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 26/01-2011 22:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Citat:Jeg vil enormt gerne tale med en mand, der skal til Thailand efter en kone Bare den formulering er nok til at man skal holde sig langt væk! Den kunne være formuleret meget mere diplomatisk! Hvorfor "en kone" og ikke " sin kone"? IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 26/01-2011 23:05
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
vandango skrev: Personlig håber jeg også alle holder nallerne væk. Kærligheden er for personlig til en artikel i Ekstra Bladet. Men hvis der er én der er så heldig at gifte sig opad, således at han skal bo i Thailand og leve af hendes indkomst, så fat knoglen og ring efter musketererne fra EB. Det troede jeg var dig Vandango. ![]() ![]() ![]()
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Har set min ven fortælle om sit dejlige liv i thailand oplevelser over 20 år i en time resultat kogt ned til 1 min hans eneste dårlige oplevelse i Bangkok....klippet sammen med en masse andres oplevelser.....og han havde ydermere været der en gang og kun skrevet pis og pladder men nej nu var han kun interesseret i at høre om positive oplevelser...... HA Ha nu var det her ikke kun om at hente kone, blot om at opholde sig i Thailand med alle de unge piger m.m