Se indlæg
 Udskriv debat
Admin sletter indlæg
Jake
Hvorfor sletter Admin indlæg der ikke er i tråd ved venstreorienteret tankegang?? Der er masser af indlæg, der ikke vedrører DTW her på siden men hvis de ikke er i tråd med Enhedslisten tankegang, forsvinder de. Skam dig Admin din landsforrædder

swed
sikken en gang fordrukken sludder , hade du bare haft 10% ret ville Thaikurt1 være ukendt her på siden
Swed

Rawirot
Ny ryger der en en mere ud Haps du
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
Webmaster
Hejsa Jake,

Tråden du oprettede er fjernet da den intet havde med Thailand at gøre, hverken direkte eller indirekte, men alene omhandlede en moske på Islands Brygge. Tråden med den såkaldte "venstreorienteret tankegang" har direkte indflydelse på dansk-thai par og derfor har den fået lov til at blive på siden.

Om jeg er landsforrædder eller ej vedrører sådan set ikke sagen. Formålet med siden her er Thailand, så har ret svært ved at se hvilke berettelse en tråd om en moske har her på siden.

Jeg vil lige opfordre til at læse følgende "nyhed" om at holde fokus på hvad siden omhandler.
- Så skal fokus væk fra pis og papir herinde

Fortsat god dag.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
randle
Hvad handler dette om? Har absolut INTET med dansk/thai at gøre!!!
Bvdrrr

Mindst 31 dræbte og 100 sårede efter bombeeksplosion i Moskva-lufthavn
Flyselskaber, Flyruter og BilletterDødstallet stiger drastisk i Moskva efter en bombeeksplosion i Domodedovo-lufthavnen. Der kan være tale om et selvmordsangreb.

Mindst 31 er omkommet og flere end hundrede personer sårede efter en selvmordsaktion i Domodedovo-lufthavnen i Moskva.

Eksplosionen skete kl 16.32 lokal tid i bagageområdet ved lufthavnens internationale ankomsthal, skriver nyhedsbureauet AP. Ifølge Russian Times gik eksplosionen af med en styrke, der svarer til fem til ti kilogram TNT.
Flere end 80 ambulancer er ankommet til lufthavnen, og mere end 170 sengepladser er reserveret på nærliggende hospitaler.
De sårede bliver lige nu flyttet til fire hospitaler og et katastrofecenter.

Ifølge avisen Russian Times kommer der lige nu røg ud af bygningen og alle nødudgange er blevet lukket. Da der udbrød panik slog lufthavnsmedarbejdere hul i muren, og passagerer flygter væk fra området.
Lagt på af: John d. 24/01-2011 klokken 17:32:12
Læs mere · 0 Kommentarer · 121 Fremvisninger · Udskriv

Webmaster
randle skrev:
Hvad handler dette om? Har absolut INTET med dansk/thai at gøre!!!
Bvdrrr

Mindst 31 dræbte og 100 sårede efter bombeeksplosion i Moskva-lufthavn
Flyselskaber, Flyruter og BilletterDødstallet stiger drastisk i Moskva efter en bombeeksplosion i Domodedovo-lufthavnen. Der kan være tale om et selvmordsangreb.

Mindst 31 er omkommet og flere end hundrede personer sårede efter en selvmordsaktion i Domodedovo-lufthavnen i Moskva.

Eksplosionen skete kl 16.32 lokal tid i bagageområdet ved lufthavnens internationale ankomsthal, skriver nyhedsbureauet AP. Ifølge Russian Times gik eksplosionen af med en styrke, der svarer til fem til ti kilogram TNT.
Flere end 80 ambulancer er ankommet til lufthavnen, og mere end 170 sengepladser er reserveret på nærliggende hospitaler.
De sårede bliver lige nu flyttet til fire hospitaler og et katastrofecenter.

Ifølge avisen Russian Times kommer der lige nu røg ud af bygningen og alle nødudgange er blevet lukket. Da der udbrød panik slog lufthavnsmedarbejdere hul i muren, og passagerer flygter væk fra området.
Lagt på af: John d. 24/01-2011 klokken 17:32:12
Læs mere · 0 Kommentarer · 121 Fremvisninger · Udskriv

Der er mig bekendt flere som rejser til Thailand over Moskva. Nyheden har at gøre med at deres rejse kunne blive berørt. Ligeledes som vi postede nyheder om flytrafikken da den var berørt af askeskyen over Europa sidste år.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

randle
Der er også nogle der cykler eller tager en taxa til lufthavnen, så er der en cykel der vælter eller en taxa der punkterer, så er det vel også i orden at poste det på DTWTil hest

Webmaster
Randle,

Der findes andre sider end DTW som spænder over andre emner og langt bredder end her på siden hvor siden gerne skulle omhandle Thailand. Der er ingen som forbyder dig at besøge og deltage på disse sider.

Har lige været dine indlæg i gennem, og kan godt se at det vist mere er fis og ballade herinde som interessere dig end Thailand. Så synes lige du skulle fokusere lidt på Thailand fremfor kun at deltage der hvor du kan lave rav i den.

Tak
Med venlig hilsen

Webmaster

sum
Webmaster skrev:
Hejsa Jake,

Tråden du oprettede er fjernet da den intet havde med Thailand at gøre, hverken direkte eller indirekte, men alene omhandlede en moske på Islands Brygge. Tråden med den såkaldte "venstreorienteret tankegang" har direkte indflydelse på dansk-thai par og derfor har den fået lov til at blive på siden.

Om jeg er landsforrædder eller ej vedrører sådan set ikke sagen. Formålet med siden her er Thailand, så har ret svært ved at se hvilke berettelse en tråd om en moske har her på siden.

Jeg vil lige opfordre til at læse følgende "nyhed" om at holde fokus på hvad siden omhandler.

Fortsat god dag.

Hjemme siden hedder dansk-thai. så alle emner om danmark eller thailand, om alle danske eller thailandske forhold, må vel siges at have relevans.

En meget stor del af det sydlige thailand er Muslimer og der bor mange Thai-muslimer i de store turist områder, som f.eks. på Koh lak.

Mon ikke der, her i landet, bor en muslimisk thai. Måske en som er gift med en dansker og for hvem moske-byggeriet er af stor betydning?

Efter min menning, er der mange andre tråde der har meget lidt med danske og thailandske forhold at gøre og jeg kun undre mig over at man sletter et indlæg, der om handler moske byggeriet, med begrundelsen:

"Tråden du oprettede er fjernet da den intet havde med Thailand at gøre, hverken direkte eller indirekte, men alene omhandlede en moske på Islands Brygge."

Moskeen har noget med Danske forhold at gøre og moskeen er af stor betydning for muslimer også de thailandske-muslimer. En lige så stor betydning, som det Thai-buddhistiske tempel, på amager, har og en kirke har for danske kristne i Bangkok.

Kære webmaster: Det er sgu en ommer. Angel
Redigeret af sum d. 11/02-2011 14:44
Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.

This is the word of the good lord Buddha.

Come here sun

natty
sum, jeg tror nu ikke Jakes oprindelige tråd var oprettet som omsorg for de sikkert trods alt få thailandske muslimer i Danmark, som er gift eller ikke gift med en dansker.

Som jeg læser det, men jeg kan jo tage fejl, var hans første tråd, et hade indlæg mod en moske i Danmark.
Grunden til at jeg mener at det forholder sig sådan, er Jakes paranoia agtige udsagn, som at tråde der ikke er venstreorienterede, eller afspejler Enhedslistens synspunkter bliver slettede og at web er landsforræder.
Argumenterne er så langt ude at de skriger til himmelen. Vi har da masser af medlemmer herinde som absolut er mere højre end venstreorienterede, og godt det samme. Vi har da masser af debatter med forskellige synspunkter.

Jeg er selv blevet kaldt landsforræder herinde, af en hvis person, jeg ikke delte synspunkter med. Når man ønsker at brændemærke andre med dens slags udtryk er al diskution lagt øde, og hårene rejser sig på mig.

Hvis tråden kun var oprettet for at Jake ville have at vi skulle diskutere for eller mod en moske på Islands Brygge, mener jeg faktisk at det var rigtigt at fjerne den.
Redigeret af natty d. 11/02-2011 16:35
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

b_j3ns3n
jeg er lidt delt i denne sag..Til hest på den ene side, synes jeg at vis man kan debattere uden det bliver grimt, er der faktis ingen emner som er for dårlige til siden. på den anden side, er det ikke mig der bestemmer herinde, så jeg vil lade det være op til web kim at styre dette sammen med de andre i admin gruppen Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Webmaster
Alene overskriften på den fjernet tråd "Islams Brygge" siger vel alt om at tråden ikke blev oprettet med tanke på de muslimske thai'er som uden tvivl befinder sig her i landet. Og læste man så i selve indlægget så var det om at det er en trist dag (fordi mosken er blevet vedtaget) og at politikerne som har stemt for er svage og har solgt ud.

Har meget svært ved at se hvilken berettelse sådan en tråd har herinde hvor temaet er Thailand. Også selvom jeg ikke selv er tilhænger af det vedtaget forslag. Og skulle man have en trang til at diskutere emnet alligevel, så er jeg ganske sikker på at der findes andre sider som er bedre egnet til et sådant emne for og imod et moske-byggeri.

Lad os nu i stedet prøve at holde fokus på det siden her omhandler - nemlig Thailand og på det som berører os, hvad enten det er direkte eller inddirekte, i den forbindelse.

Tak
Med venlig hilsen

Webmaster

sum
Nu vil jeg ikke spekulere i motiv og indhold i et indlæg jeg af gode grunde ikke kan læse, da indlægget er fjernet.

Det jeg kan forholde mig tll, er den begrundelse som webmarster giver i tråden, for at fjerne indlægget.

Webmaster skrev:
Hejsa Jake,

Fortsat god dag.

Jeg har stor respekt for webmaster og jeg er sikker på at webmaster har tænkt tingene grundigt igennem og lige netop derfor finder jeg begrundelsen dybt kontroversiel.

Ovenstående, er for mig, meget grænse overskridende og jeg læser det som om at, det kun er Buddhistiske Thai interreser og synspunkter der er velkommen her på sitet. Det er ikke et synspunkt, som, jeg egentligt tror, er webmasters.

Når jeg skriver"Kære webmaster: Det er sgu en ommer" så er det optil webmaster at vælge at genåbne tråden eller spytte ud med en grund der ikke ude lukker Thai-muslimske fra at deltage på sitet og at sikre sig, at de kan ytre sig og modtage information på lige vilkår med alle andre.

Det er tydeligt at der forelægger nogle problemer med profilen bag indlægget og at blive kaldt landsforæder i et offentligt forum er efter min mening, groft nok til en injurisag. Det er i sig selv grund nok, til at lukke profilen og slette et indlæg. Det er bare ikke en del af begrundelsen......... Men det er dette af snit:

"Om jeg er landsforrædder eller ej vedrører sådan set ikke sagen. Formålet med siden her er Thailand, så har ret svært ved at se hvilke berettelse en tråd om en moske har her på siden."

og denne sætning: "men alene omhandlede en moske på Islands Brygge"

Mit indlæg er ikke ment som et angreb på webmaster og hans holdninger, men at gøre opmærksom at der en situation der kan tolkes racisistisk, næppe en markat, jeg tror, at Dansk-Thai.dk vil have klisteret på.
Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.

This is the word of the good lord Buddha.

Come here sun

Webmaster
Sum, tråden og indlægget som er fjernet var ikke for en moske hvor også de thailandske muslimer kan dyrke deres religion men mod borgerrepræsentation's vedtagelsen af en moske på Amager uanset hvorfra, herunder Thailand, muslimerne kommer fra.

Det har intet, i mine øje, at gøre med Thailand. Og derfor jeg ikke mener at siden her skal lægge spalteplads til det.

Synes ellers jeg havde skrevet det klart nok i mit forrige indlæg.
Med venlig hilsen

Webmaster

bentmj
Jake, tør nu dine små øjne og erkend at dit indlæg er slettet fordi det ikke hører til på DTW.
Der findes sikkert andre gode websites hvor du kan gøre indtryk på nogen og provokere andre.
Vær istedet glad for at dit uheldige ordvalg mod webmaster ikke får følger for dig.

Nå hvad så alle i thaifarende, skal vi snart til smilets land igen og få lidt sol på vores små spæde drengekroppe og hammer en masse kolde Singha?
Jeg talte i dag med Thaiair fordi jeg næste gang ville rejse med en billet med åben hjemrejse men det findes ikke hos dem mere, men jeg kan købe en hvor jeg kan flytte hjemrejsedatoen, det overraskede mig men det er ok tror jeg.
Jeg skal have en del ekstra bagage med, ca. 15 kg, og overvægt er åbenbart billigst hos SAS, sååååååå.
Næste gang bliver jeg der forhåbentligt.
God weekend.

Kim Ludvigsen
bentmj skrev:
Jeg skal have en del ekstra bagage med, ca. 15 kg, og overvægt er åbenbart billigst hos SAS, sååååååå.

Hvorfor ikke vælge et selskab, der tillader mere vægt til at starte med? Jeg kan have 35 kg med hos Turkish Airlines - næste gang endda 10 kg mere, fordi jeg der rykker en klasse op i deres Miles & Smiles.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
bentmj
Tak for det Kim, det var jeg ikke klar over så det vil jeg undersøge nærmere.

Er de ok at flyve med, og ikke en masse ventetid i Tyrkiet?

b_j3ns3n
Turkish Airlines er et af de bedste selskaber jeg har fløjet med.. ventetiden vælger du selv hvor lang skal være.. Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

natty
Turkish er et rigtigt godt selskab, har faktisk ikke fået bedre fly mad fra CPH- til IST.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Kim Ludvigsen
Jeg har fløjet fire gange med Turkish og en enkelt gang med SAS til Bangkok, så mit sammenligningsgrundlag mellem de forskellige selskaber er ikke just verdens største. SAS-turen gik direkte, men hvis vi ser bort fra det, må jeg sige, at jeg faktisk foretrækker Turkish.

Behandlingen ombord er fin, der er mad og drikke på begge fly, mit ophold i Istanbul har typisk været på to timer hver gang.

Og så er der jo vægten. Jeg er ikke helt klar over, hvordan det fungerer med deres vægtgrænser. De første gange bestilte jeg via et rejseselskab, og der måtte jeg have 30 kg med. De sidste par gange bestilte jeg direkte hos Turkish, og der har jeg måtte have 35 kg med. Men måske det spiller ind, at jeg nu er medlem i deres Miles & Smiles.

Efter næste flyvetur ryger jeg som sagt en klasse op i Miles & Smiles, og det giver ret til yderligere 10 kg. Og efter næste flyvetur har jeg for øvrigt optjent nok bonuspoint til en gratis tur Wink

Turkish er med i Star Alliance sammen med bl.a. SAS.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Spring til debat: