Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad gør man vil en person
thaikurt1
Jeg har min storebror på besøge og en ven til min storebror.

Det er første gang min storebror besøge thailand og Pattaya , vennen har være flere gang så kende lidt til byen og ved hvad man ikke skal gøre det er meget være med min storebror selv og vennen hjemme har fortalte ham og de ting man passe på i Pattaya.

De ankom til Pattaya søndag eftermiddag og vi tager ind for at hilse på dem de havde så fundet en bar på samme soi hvor de bo det er så i Pattaya ikke langt væk fra tirsdags og fredags marked hvor der er en masse bar og go-go bar.

Vi sidder så og få noget at drikke ind vi skal ud og spiser sammen og jeg kommer så ind på det med bardamer og fortæller min
storebror og bardamer og giver han en advarsel fortæller lidt om hvad de kan opleve i Pattaya og han sige at han ikke skal havde nogen bardamer.

Vi gå så ud og spiser kommer tilbage til baren og taler sammen med da vi har børnene med og klokken er ved at være mange og de skal op og i skole i mandag sige vi farvel og køre hjem da vi skal møde dem mandag formiddag.

Vi ankommer så til samme bar og for at vide at min storebror har være sammen med en bardame
og taget hende med hjem på hotel de bor et værelse med en dobbeltseng så vennen må sovet på wc
mens min storebror hygger sig i dobbeltseng med damen han har taget med hjem.

Det kan jo ske for alle at man falder for en thaidame
men det slutter ikke med det min kære storebror gøre alle de typisk fejl
man ikke skal gøre at give bardamen alt ting nu vil havde og tro selvfølelig hun er forelsker i ham.

Det er svært at fortæller en person der har lagt hjerne i lufthaven inden han tog til Pattaya
at skulle fortælle person der har mister min fulde fem og er ikke til at få banke fornuft ind
at hun ikke er forelsker og det kun er for penge skyldt det er i den tilstand min storebror befinder sig i lige nu.

Vi skal så møde dem på fredag da vi skal på den store fredag marked hvis da ikke har glemt det i sin kærlighedsrus.

Hvis nu børnene ikke havde gået i skole havde vi kørte på landet med dem
så hvad der måske mulig at få banke lidt fornuft ind hvor der jo er masse at plads
da han jo har lagt hjerne i lufthaven.

A t det skulle ske for min storebror der er 10 år ældre en mig
men jeg har jo se det så mange når personer kommer første gang til Pattaya.

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Amagerdreng
Tja Kurt der ser du jo selv hvad der sker når man tager et rum med kun en soveplads til to og ingen sofa med feks puder på eller bare lige til en enkelt nats søvn. Pris ca 300 bath ??.
Man liger som man redder. Crying
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

sony
Kurt Lad være med at gøre noget, det kan da være det den store kærlighed, hvem ved? Eller også så går det over igen.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Anonym Bruger
Det er hvad der sker når en fyr tager til Pattaya..den historie er bestemt ikke ny...og mit bud er at de fleste af hans kommende ferier går til Thailand!

Det hedder "Thailand Fever" og den sygdom kan udslette ægteskaber og bivirkningen er midlertidig tab af sund fornuft...i værste fald permanent tab af denne...

med al respekt så er det lidt naivt at tro at en fyr tager til Pattaya for at sidde og lægge 7 kabale på hotelværelset...

hvor mange af os herinde kunne holde sig til den gamle deciplin "nok se, men ikke røre" ??

det er lidt det samme som at stille en lagkage foran et barn og sige at han/hun ikke må røre den, for så at efterlade barnet alene med lagkagen....udfaldet er ikke så overraskende i de fleste tilfælde...

Pattaya er Pattaya og det er nemt at blive forført uanset advarsler m.m. og hey...det fleste af os herinde har sgu prøvet det samme og gjort alle de samme dumheder trods utallige advarsler og information....eneste rigtige er at lade ham prøve tingene af og finde sin egen mening med tingene...kun sådan lærer han det (forhåbenligt)...og måske bliver han gift med en barpige, måske forbliver det bare ved ferie-kæreste (girlfriend experience)...uanset hvad, så vil det måske være ham der en dag sidder og prøver at advare andre mennesker mod fristelserne...sådan kører cirklen i ring..

Saendaeng
thaikurt1 skrev:
Jeg har min storebror på besøge og en ven til min storebror.

Det er første gang min storebror besøge thailand og Pattaya , vennen har være flere gang så kende lidt til byen og ved hvad man ikke skal gøre det er meget være med min storebror selv og vennen hjemme har fortalte ham og de ting man passe på i Pattaya.

De ankom til Pattaya søndag eftermiddag og vi tager ind for at hilse på dem de havde så fundet en bar på samme soi hvor de bo det er så i Pattaya ikke langt væk fra tirsdags og fredags marked hvor der er en masse bar og go-go bar.

Vi sidder så og få noget at drikke ind vi skal ud og spiser sammen og jeg kommer så ind på det med bardamer og fortæller min
storebror og bardamer og giver han en advarsel fortæller lidt om hvad de kan opleve i Pattaya og han sige at han ikke skal havde nogen bardamer.

Vi gå så ud og spiser kommer tilbage til baren og taler sammen med da vi har børnene med og klokken er ved at være mange og de skal op og i skole i mandag sige vi farvel og køre hjem da vi skal møde dem mandag formiddag.

Vi ankommer så til samme bar og for at vide at min storebror har være sammen med en bardame
og taget hende med hjem på hotel de bor et værelse med en dobbeltseng så vennen må sovet på wc
mens min storebror hygger sig i dobbeltseng med damen han har taget med hjem.

Det kan jo ske for alle at man falder for en thaidame
men det slutter ikke med det min kære storebror gøre alle de typisk fejl
man ikke skal gøre at give bardamen alt ting nu vil havde og tro selvfølelig hun er forelsker i ham.

Det er svært at fortæller en person der har lagt hjerne i lufthaven inden han tog til Pattaya
at skulle fortælle person der har mister min fulde fem og er ikke til at få banke fornuft ind
at hun ikke er forelsker og det kun er for penge skyldt det er i den tilstand min storebror befinder sig i lige nu.

Vi skal så møde dem på fredag da vi skal på den store fredag marked hvis da ikke har glemt det i sin kærlighedsrus.

Hvis nu børnene ikke havde gået i skole havde vi kørte på landet med dem
så hvad der måske mulig at få banke lidt fornuft ind hvor der jo er masse at plads
da han jo har lagt hjerne i lufthaven.

A t det skulle ske for min storebror der er 10 år ældre en mig
men jeg har jo se det så mange når personer kommer første gang til Pattaya.

Tja Kurt, hvad kan man sige. Han er en voksen mand og han må jo lære det på den hårde måde hvis han ikke vil lytte.
Det kan jo være at det ikke er så slemt.!!

Dog hvis det er , så lad ham selv brænde nallerne.
Hvis man ikke vil lære på den nemme måde, så må man lære på den hårde. Den har jeg selv været igennem.Frown
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
thaikurt1
Tja Kurt der ser du jo selv hvad der sker når man tager et rum med kun en soveplads til to og ingen sofa med feks puder på eller bare lige til en enkelt nats søvn. Pris ca 300 bath ??.
Man liger som man redder.

Amagerdreng
Nu har jeg ikke haft noget at gør med at bestille hotel til dem
det har de selv gjort og ved ikke for de kun har bestille et rum da det hotel de bo ikke ligge i den dyre ende.

Du skyder du over mål Amagerdreng og så med løst krudt
Smile
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

chaingmai
din storbror, er godt nok heldig med og have dig som bror,der bruger den første andledning til at hænge ham ud her på dtw,kan du ikke for engangs skyld prøve, at ,,lide" i stilhedKick you

thaikurt1
Mange tak til alle for deres svar

Min storebror skal selvfølgelige prøve det.

thaikurt1
chaingmai

Måske havde jeg brug for et godt råd men det se ikke ud til at
jeg kan forvente det fra dig.

Det er da godt der er nogen som kan være hjælpsom på DTW

chaingmai Smil til verden, og verden smiler til dig. Smile
Redigeret af thaikurt1 d. 16/02-2011 13:45

Amagerdreng
Kurt jeg har aldrig skrevet at du har noget med deres værelse at gøre men bare konstateret at man får hvad man betaler for (også pr mdr) og derfor bør tænke sig lidt om når man nu engang skal på ferie i LOS og ikke bare hoppe på et biligt rum men gerne give lidt håndøre mere end bare som så. (feks 2500 bath)Friends again Din bror skal bare lære det den hårde måde og næste gang må det så være ham der sover på gulvet. Pfft (eller laver en DCool
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

johnhelt
Jeg er godt nok med Chaingmai paa denne. Ikke at vi kender din storbror, men hvad ligner det at haenge manden ud herinde. Tror de fleste af os har lavet nogle fjollede ting i Pattaya igennem tiderne og hvad saa... Hvis han er gammel nok til at tage til Pattaya er han sikkert ogsaa gammel nok til at laere af sine fejltagelser..og uden at kende pigen kan hun maaske godt vaere lige praecist det han leder efter. Ja, i starten er det penge..men forhold kan udvikle sig. Onsker di "Storbror" held & lykke og haaber ikke du spiller at for hellig paa resten af hans tur...lad dog manden have lidt sjov...Fredags marked gab gab gab

b_j3ns3n
hvem fanden gider at sove på badeværelset.. det må sku da være toppen af nærighed, da han nu tog hende med hjem kunne de ha bestilt et værelse mere, inden de gik op og legede gem pølsen...

nå men held og lykke.. lev og lær er det ikke sådan man siger Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

thaikurt1
Amagerdreng
Selvfølgelige har du ret men nogen gang kan pengene være små og man sidder i DANMARK og længes efter thailand
man få en billig flyvebillet hvad gør man så man hoppe på flyet og håber man kan finde et billig sted at bo.

Man tager det rum som det er at være i thailand betyder mere en rum.

Selv for en personiste kan en tur til thailand være et lyspunk selv om penge er små t

Tak for dit svar ang min storebror

b_j3ns3n
vis han havde sparet på bardamen, kunne han sove i sin egen seng Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
Jensen det sgu da mere hyggeligt at ligge i arm med en sød thai pige end sin ven. Men sådan er vi så forskellige joPfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

AndersM
Hvorfor ikke glæde sig over at din storebror er blevet lidt små forelsket
det er jo ikke hverdag man løber ind i sådanne en lille fræk sag i danmark, lad ham dog få et godt minde med hjem.
Og hvem ved om det kun bliver til et par put.... har hørt om andre hvor det har udviklet til meget mere.

GLÆD DIG PÅ DIN BRORS VEJNE
NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG

thaikurt1
Har man råd til at tage en med hjem har man også råd et hotelrum

Kunne eller aldrig finde på at leje et rum hvor man skal sove to
sammen da man jo ingen privatliv har.

Godt nok kan jeg være nærighed når jeg bestiller et hotelrum
men der også grænser for hvor nærighed man vil være.

b_j3ns3n
sony skrev:
Jensen det sgu da mere hyggeligt at ligge i arm med en sød thai pige end sin ven. Men sådan er vi så forskellige joPfft

der er vi enige.. men vis det var på bekostning af, at min rejse kammerat så skulle sove på toilettet, så havde jeg sparet pengene og fået mit eget værelse..
måske er det bare mig, men jeg ville ikke nyde min ferie, vis jeg skulle sove i ske med en anden mand, eller overnatte på toilettet..Smile

men hver sine lyster.. nu ved jeg så du gerne sover i ske med en mand, vis du bare hver anden dag kan sove med en thaitøs Pfft

lung
he he Kurt, det er det med erfaringer, dem skal man selv gore, ingen vil lare af de andres erfaringer, sadan er det bare. lad din bror og hans ven more sig de er sikket gamle nok til at passe pa sig selv (-:

hvem ved det, kan vare jeg lober pa jer i soi buakau, jeg skal ogsa selv pa markedet pa fredag...

lung

keniko
Sig mig lige engang Kurt... Hvad f.... er problemet.(udover at vennen åbenbart skulle sove på toilettet.)

Jeg vil være dig en god ven og komme med et par råd.

1. Vennen får sit eget værelse.
2. Du inviterer din kommende svigerinde hjem til en god middag.
3. Glæd dig over at din bror har fundet lykken i Thailand..(lader jo ikke til at du har!!)

Og stop så for det hykleri, vi alle kender sgu da thailand, og ved hvordan første gang var!!!

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Spring til debat: