Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Stickman Weekly
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 01/03-2011 11:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Så er det tid til at læse Stickman Weekend. [url] http://www.stickm...llying.htm [/url] Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 01/03-2011 12:40
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Næh, det er det ikke
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 01/03-2011 17:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Giver Natty 100 % ret |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 01/03-2011 19:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Jo det er det takker thaikurt1
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 01/03-2011 19:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Where was this photo taken? Har gættet det, håber jeg vinder 500 baht. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 01/03-2011 21:30
|
|
natty og Jens Ole Fatte ikke at i så gider at komme med en kommater Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 01/03-2011 21:38
|
|
vandango Man ved aldrig måske er du den heldig. Så godt kende jeg ikke Bangkok at jeg kunne gætte hvor foto var taget henne. Det var noget andre hvis det var fra Pattaya. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 01/03-2011 21:51
|
|
Det er faktisk Pattaya. Restauranten ligger på hjørnet af Second Road og Soi Diana. |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 01/03-2011 22:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
thaikurt1 skrev: natty og Jens Ole Fatte ikke at i så gider at komme med en kommater Hej Thaikurt. Jeg fatter heller ikke at du gider at linke til Stickman. Os der har været herinde i lang tid,kan med rædsel huske en vis person,som følte at Stickman var gud eller det der var højere,og bombarderede os med links til Stickman hele tiden. 7-9-13 er vi sluppet af med vedkommende,så jeg håber ikke du overtager hans plads. Hvis vi vil vide noget om Stickman`s ensynet mening om Thailand,skal vi nok selv finde derind. Jeg vil meget hellere høre om dine andre interessante indlæg, hvor du fortæller om livet i thailand ud fra dine egne oplevelser.Det er 10 gange mere værd end Stickman RIP Stickman Mvh Jens Ole |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/03-2011 23:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jens Ole skrev: thaikurt1 skrev: natty og Jens Ole Fatte ikke at i så gider at komme med en kommater Hej Thaikurt. Jeg fatter heller ikke at du gider at linke til Stickman. Os der har været herinde i lang tid,kan med rædsel huske en vis person,som følte at Stickman var gud eller det der var højere,og bombarderede os med links til Stickman hele tiden. 7-9-13 er vi sluppet af med vedkommende,så jeg håber ikke du overtager hans plads. Hvis vi vil vide noget om Stickman`s ensynet mening om Thailand,skal vi nok selv finde derind. Jeg vil meget hellere høre om dine andre interessante indlæg, hvor du fortæller om livet i thailand ud fra dine egne oplevelser.Det er 10 gange mere værd end Stickman RIP Stickman Mvh Jens Ole Vil da give Kurtski ret det må jo alligevel have din interesse siden du gider og kommentere, jeg gider heller ikke læse stickman men derfor er der måske andre der gør. Og ham du synes godt om der er sluppet væk herfra, ja det også din mening men han er nu sjovere at læse end dine indlæg, men sådan er vi nu så forskellige. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 01/03-2011 23:22
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
"Så er det tid til at læse Stickman" Mener titlen er taget direkte fra thaikurts tidligere åndsfælle. Den der tone med "Så er det tid til....osv" kan jeg ikke holde ud. Sådan lidt: nu skal vi alle læse og blive klogere børnehaveagtigt. Det er så bare min mening, men jeg har vel lov til at kommentere: næh det er ikke tid til det, ihvertfald ikke for mig. Men fred være med dem som mener at Stickman er gud. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 02/03-2011 06:10
|
|
natty Det kan godt det er taget fra en tidlig bruger her. Stickman har levet mange år i thailand For mange vesterlændinge der er bosat i Thailand er det interesse at læse Stickman og for andre der aldrig har være i Thailand. Du er så ikke en af dem der læse Stickman. Redigeret af thaikurt1 d. 02/03-2011 06:18 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/03-2011 06:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Tak kurt det er nu dejligt med lidt stickman. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 02/03-2011 06:43
|
|
eg fatter heller ikke at du gider at linke til Stickman. Os der har været herinde i lang tid,kan med rædsel huske en vis person,som følte at Stickman var gud eller det der var højere,og bombarderede os med links til Stickman hele tiden. 7-9-13 er vi sluppet af med vedkommende,så jeg håber ikke du overtager hans plads. Hvis vi vil vide noget om Stickman`s ensynet mening om Thailand,skal vi nok selv finde derind. Jeg vil meget hellere høre om dine andre interessante indlæg, hvor du fortæller om livet i thailand ud fra dine egne oplevelser.Det er 10 gange mere værd end Stickman Vi er dog gudskelov forskellig. Synes ikke at man skal skrive om en tidlige bruge der ikke har mulighed at forsvare sig. Jeg har da tænke at forsætte med Stickman Weekend. selv og nogen bruger ikke mener det er værd at læse så se det at der også er nogen der nyder at læse Stickman Weekend. Redigeret af thaikurt1 d. 02/03-2011 06:49 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/03-2011 07:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
For den da Det kan sgu da ikke være så svært at undgå stickman. Den ligger på den engelske sted, Så hvorfor faen går du derind,når du ikke gider læse stickman. Har du prøvet at lde være med at være så nysgerrig,eller kan du bare godt li at blive forarget. Du må ha et dårligt liv,,,,find dig en thai kone, og skæld ud ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/03-2011 08:46
|
|
Syntes at der nogen gange er nogle interessante anskuelser omkring livet i Thailand, vil absolut læse Stickman fremover. Iøvrigt ramte jeg rigtigt angående mit gæt på, hvor restauranten lå, men var for sent på den, en anden havde gættet før mig. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 02/03-2011 08:53
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
thaikurt1 skrev: eg fatter heller ikke at du gider at linke til Stickman. Os der har været herinde i lang tid,kan med rædsel huske en vis person,som følte at Stickman var gud eller det der var højere,og bombarderede os med links til Stickman hele tiden. 7-9-13 er vi sluppet af med vedkommende,så jeg håber ikke du overtager hans plads. Hvis vi vil vide noget om Stickman`s ensynet mening om Thailand,skal vi nok selv finde derind. Jeg vil meget hellere høre om dine andre interessante indlæg, hvor du fortæller om livet i thailand ud fra dine egne oplevelser.Det er 10 gange mere værd end Stickman Vi er dog gudskelov forskellig. Synes ikke at man skal skrive om en tidlige bruge der ikke har mulighed at forsvare sig. Jeg har da tænke at forsætte med Stickman Weekend. selv og nogen bruger ikke mener det er værd at læse så se det at der også er nogen der nyder at læse Stickman Weekend. Ja kurtski hvor jeg giver dig ret det er så usselt at skrive om folk der ikke kan forsvare sig, lidt ligesom at binde folk til en pæl og så bare stå og piske vedkommende. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 02/03-2011 17:13
|
|
Hvis vi vil vide noget om Stickman`s ensynet mening omThailand,skal vi nok selv finde derind. Vi har alle være sin syn på thailand det samme glæder Stickman syn på Bangkok og Pattaya. Når Stickman skriver om Pattaya kan jeg genkende det han skriver om vesterlændinge måde at opføre sig på i Pattaya eller det er om barpige. Der er hvis ikke ret mange der samme syn på Pattaya som jeg har da jeg jo oplever Pattaya og den indbygger på en andre måde en dem der bare holder ferie. Stickman beskriver de vesterlændinge der har valgt at bosætte sig i Thailand på en måde at jeg tids genkender disse person når jeg se dem i Pattaya. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 02/03-2011 18:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
supporter t kurt stickman jeb![]() |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 02/03-2011 21:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
Det er faktisk Pattaya. Restauranten ligger på hjørnet af Second Road og Soi Diana. "Kiss and Food" billigt men, et skodsted at spise da personalet har mere travlt med at lege med hinanden end at servicere..og desuden bliver man ustanseligt forstyrret af sælgere med deres ure, ligtere, briller og andet lort.. Lung |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

supporter t kurt stickman jeb