Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Thai kvinde
|
|
| Hemsiri |
Lagt på d. 04/03-2011 14:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Jeg kunne godt tænke mig at finde en sød/dejlig thai at være sammen med, men ve ikke lige hvor der er denne mulighed, så hvis der er nogle der ved besked, hvor der er mulighed for at møde søde thai damer/kvinder så må i meget gerne skrive til mig Hemsiri |
|
|
|
| mcpdk |
Lagt på d. 04/03-2011 15:06
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Thailand siges at skulle være et godt sted at starte med at lede...
![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/03-2011 15:18
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Du kunne jo starte med at læse denne tråd: http://www.dansk-...rowstart=0 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 04/03-2011 16:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
Thailand er afgjort det bedste sted al forsøge det kan da også lade sig gøre i Danmark ind i mellem
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| Isan |
Lagt på d. 04/03-2011 20:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Hemsiri skrev: Jeg kunne godt tænke mig at finde en sød/dejlig thai at være sammen med, men ve ikke lige hvor der er denne mulighed, så hvis der er nogle der ved besked, hvor der er mulighed for at møde søde thai damer/kvinder så må i meget gerne skrive til mig HemsiriHvis du vil ofre lidt tid og penge på en rejse til østen er der go mulighed at møde en .lyder ikke til at du selv vil gøre ret meget for at finde en siden at du skriver at man bare kan henvende sig til dig så glem alt om et ægteskab med en thai hvis du ikke vil ofre noget som helst. alting kommer jo ikke af sig selv .
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/03-2011 21:13
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
mit råd: løb mens du kan!!! ..få finde en thai kæreste/kone er det nemmeste i verden....at finde en god en af slagsen der passer til dig, er udfordringen.. |
|
|
|
| Geng-maak |
Lagt på d. 04/03-2011 22:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 102 |
JS skrev: mit råd: løb mens du kan!!! ..få finde en thai kæreste/kone er det nemmeste i verden....at finde en god en af slagsen der passer til dig, er udfordringen.. for en gang skyld enig med JS.....tag til LOS,,,,og led der.....der er sku ikke nogen herinde alligevel vel....de har allerede en rig mand dem der er her....fordi de kan vælge og vrage......tag et fly og oplev Thailand....he he....el prøv mange gange... .og hvordan er synet så på LOS derefter...mindre lyserødt med garanti..... ...held og lykke.....men ja det er nemt at finde en kæreste i LOS....de elsker dig alle sammen ... ....husk penge,,,helst MANGE...så elsker de dig mere.............
Redigeret af Geng-maak d. 04/03-2011 22:43 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/03-2011 22:46
|
Det eneste råd er at tage ud og opleve verdenen, og ikke være bange....der er ledige pladser imorgen... måske....
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Geng-maak |
Lagt på d. 04/03-2011 23:11
|
Der er vel altid ledige pladser...specielt i LOS........de er da så søde derude allesammen....... .....de elsker dig ....du er verdens heldigste mand derude....de elsker dig allesammen........![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/03-2011 08:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Hemsiri skrev: Jeg kunne godt tænke mig at finde en sød/dejlig thai at være sammen med, men ve ikke lige hvor der er denne mulighed, så hvis der er nogle der ved besked, hvor der er mulighed for at møde søde thai damer/kvinder så må i meget gerne skrive til mig HemsiriJeg har brugt denne side. http://www.thailo... Vælg en kvinde der har et anstændigt job, det er meget vigtigt. Fravælg alle kvinder der arbejder i turistbranchen, i den ene eller anden jobfunktion, dog ej kontorarbejdere. Fravælg kvinder der har mandlige bekendte fra udlandet. Bed om en masse fotos, hvis der dukker mandlige udlændinge op på disse, så hold dig langt væk. Dette er kun et råd, det skal lige nævnes, at jeg har venner der har mødt søde kvinder jf. ovenstående. Men det kræver din tilstedeværelse, og erfaring til at kigge pigerne bedre an. Og lad være med at begynde at sende penge til pigerne, de tager røven på dig. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 05/03-2011 09:10
|
Skønt at se nogle realistiske kommentare og svar, istedet for de sukkersøde kommentare som ofte kommer her![]() PS husk lommeregneren, og tag gerne mere end dit Visa/Dankort med. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 05/03-2011 11:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
har du tænkt på om du er god nok til den søde thaikvinde du gerne vil have![]() |
|
|
|
| kunst |
Lagt på d. 05/03-2011 12:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
blev thai gift,,lige før jul,vi var gift på ,khet thasbal,før det efter festen,flere der spurgte,hvad med mig,kender du ikke nogen. er også alene,og,en falang, ville blive glad. så,er nok ikke så svært |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 05/03-2011 12:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
kunst skrev: blev thai gift,,lige før jul,vi var gift på ,khet thasbal,før det efter festen,flere der spurgte,hvad med mig,kender du ikke nogen. er også alene,og,en falang, ville blive glad. så,er nok ikke så svært ????????????????????????????????????????????????? |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 05/03-2011 16:51
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
kunst, hvad er du på??![]() |
|
|
|
| Geng-maak |
Lagt på d. 05/03-2011 21:02
|
chaingmai skrev: kunst, hvad er du på?? ![]() ja...venter på oversættelse...... ![]() |
|
|
|
| kunst |
Lagt på d. 05/03-2011 21:05
|
google,sorry måske ikke den bedste oversætter |
|
|
|
| kunst |
Lagt på d. 05/03-2011 21:07
|
men,resten,rigtig![]() |
|
|
|
| Geng-maak |
Lagt på d. 05/03-2011 21:11
|
kunst skrev: men,resten,rigtig ![]() ok,,,,hvad skal der stå........???...ingen sammenhæng overhovedet............. ![]() |
|
|
|
| kunst |
Lagt på d. 05/03-2011 21:26
|
gift på et rådhus,derefter,thai gift,nogle af gæsterne spurgte ,hvad med mig,alene, klar til at møde en falang |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Hemsiri

Thailand er afgjort det bedste sted al forsøge
så glem alt om et ægteskab med en thai hvis du ikke vil ofre noget som helst. alting kommer jo ikke af sig selv .

.....de elsker dig ....du er verdens heldigste mand derude....de elsker dig allesammen........