Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
alene til thailand
|
|
| rene |
Lagt på d. 04/11-2005 17:59
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
hej jeg ville lige høre om der er andre der skal til thailand den 14 dec for så kunne vi måske følges ad. jeg rejser alene har været der før men turen kunne være lidt lang alene . jeg er 40 år , jeg rejser med thai håber at høre fra nogle KH RENE
rene henriksen
|
|
|
|
| rene |
Lagt på d. 04/11-2005 18:16
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
IKKE 14dec MEN 14nov undskyd 14nov DET gik for hurtigt 14nov det kan jo ske KH RENE 14 nov med thai til 4612 kr kun fly det tilbud er der til 8 dec KH RENE
rene henriksen
|
|
|
|
| luna |
Lagt på d. 04/11-2005 21:24
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
sorry.. rejser d.10.11 med Thai..og til " "en højere pris...men ha..en god tur ... ....det burde du have !! til den pris..![]() |
|
|
|
| rene |
Lagt på d. 05/11-2005 18:17
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
ja det håber jeg da , og i lige måde
rene henriksen
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 06/11-2005 01:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Rene´
Hvor skal du hen i Thailand, jeg er såmænd bare alm. nysgerig Mvh. Suk................. ![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| rene |
Lagt på d. 06/11-2005 04:18
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
hej suk bare en 3uger til pattaya tror jeg, må se hvad der sker jeg gider ikke løbe rundt i bangkok alene kh RENE
rene henriksen
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/11-2005 06:24
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej Rene, Der er adskillige danskere restauranter i Jomtien, så mon ikke du kan finde nogen ferie-kammerater der. Her tænker jeg især på det lille danske guest house i Jomtien, som både har en lille bar, restaurant og et par værelser. Men jeg husker ikke navnet, måske er det i Soi Denmark. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 06/11-2005 06:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg vil også anbefalde Copenhagen bar i soi post office street, der er altid en del Danskere og Freddy har altid et godt råd, hvis der er noget man er i tvivl om.
Sidder helt og ønsker at komme et lille smut til Pattaya ( 2 timers kørsel ) så måske vi ses.................................................... Mvh. Suk............................ ![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/11-2005 08:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hejsa Rene Ja der er flere danske steder hvor du kan få en sludder og gode råd feks. Badehotellet Kamolsuk Villa 128/17 Moo 9 Soi Dudi Pattaya 3rd. Road, Pattaya City ------------------------------------------- Chr 4 Danish Hotel & Restaurant 528/28 M. 10 Pattaya 2nd Road -------------------------- Copenhagen Bar 183/24 M. 10 Soi Postoffice ----------------------- Hønsehuset 75/172 Soi White House Jomtien Beach Road ---------------------------------- her er nogle af mulighederne Og i soi white house i jomtien der er endnu flere danske barer bamsen |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/11-2005 09:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvis du skal havde god dansk mad saa gaa over til min ven Rene paa den Danske Kro i soi 7 det er soi for Soi White House. Her Kan du mode en masse Dansker der kommer og spiser hver dag. ![]() ![]() Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/11-2005 11:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Ps Man Kan og laese Ekstra bladet og nyde et kop dansk kaffe.![]() ![]()
Redigeret af thaikurt1 d. 06/11-2005 11:34 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| rene |
Lagt på d. 06/11-2005 13:47
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
hej hvor kunne det så være godt at bo / hotel til billig penge skal jo være der 3 uger og tak for de gode råd KH RENE
rene henriksen
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/11-2005 19:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvor meget vil du give pr nat og hvor du vil bo og vil bo midt inde i Pattaya eller i Jomtien Beach ![]() ![]()
Redigeret af thaikurt1 d. 06/11-2005 22:04 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| rene |
Lagt på d. 06/11-2005 22:16
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
hej sådan omkring 500 til max 1000 bath og i pattaya
rene henriksen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 06/11-2005 22:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
På ice inn second road har de udemærkede rum (bort set fra dem uden vindue fra 500 og til 550 bath. Lige op ad ligger apex de har rum fra 450 bath og opefter, men de rum kender jeg ikke. apex har swimmingpool og en skøn morgen buffe til 95 bath hvor du kan spise alt hvad du vil, med kaffe og the. De har også en skøn aften buffe hvor du kan spise alt hvad du vil for 160 bath tror jeg det var. Du skal kun betale for øl eller sodavand, kaffen er med i prisen. Jeg kan varmt anbefale ice inn selv om det ikke er noget luxus langt fra, men personallet er flinke og rare. Også kan du stole på dem jeg har i hvert fald aldrig haft problemmer med dem. |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 06/11-2005 22:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Jeg vil anbefalde Copenhagen, de har det hele og ligger hvor det sker. [url] http://www.pattay...openhagen/ [/url] Good for Falang Redigeret af Good for Falang d. 06/11-2005 22:43 |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 07/11-2005 01:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Copenhagen tager de ekstra gebyr for overnattende selskab ? |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 07/11-2005 01:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Jeg har hørt at mange er begyndt at tage "joiner fee" |
|
|
|
| rene |
Lagt på d. 07/11-2005 10:06
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
ja overnattende selskab det skal der da være ellers ville jeg ikke tage til pattaya alene og tak for de svar jeg har fået
rene henriksen
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 07/11-2005 21:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Med 3 uger, så kan det være billigere at leje en lejlighed (med rengøring) i 3 uger eller en måned i f.eks. Jomtien. Fås mange steder til priser mellem 6 og 12.000 for en sådan periode.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











"en højere pris...
....det burde du have !! til den pris..





