Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Thai ludere i Danmark
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 13/06-2011 09:30
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
På baggrund at et par indlæg i en anden tråd så ville jeg lige poste denne video. Her er omtalelsen af videoen: De to tidligere prostituerede, Ann og Am fra Thailand, står nu frem og fortæller den rystende historie om, hvad der foregår i bordelmiljøet i Danmark. De var indespærret i en kælder i Århus, hvor de blev tvunget til at ernære sig som prostituerede. Her boede de i henholdsvis to og fem måneder -- indtil det lykkedes dem at flygte sammen.
Programmet har fået kontakt til de to kvinder, der i dag er tilbage i Thailand. Begge har sagt ja til at følge med tilbage til Danmark for at fortælle hele deres rystende historie om skumle og beskidte rum og kunder døgnet rundt. Prostitution og handel med kvinder lever i bedste velgående i Danmark, og flere tusinde unge kvinder lever i prostitution og rystende mange lever tilmed under slavelignende forhold. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/06-2011 09:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ja det en iskold verden de lever i, og man kan jo ikke påstå at de selv har bedt om det.. utroligt der findes så kolde og kyniske mennesker Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| BentBP |
Lagt på d. 13/06-2011 10:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 213 |
ISKOLD VERDEN , ja vor herre bevares , jeg er sku flov over at være dansker , pigerne går til politiet , for at få det stoppet , og bliver behandlet som forbrydere , og hvad sker der med bagmændene ( kvinderne ) , ikke en skid . De mænd der går på de bordeller , og kan se at de piger , bliver behandlet som slaver , burde skamme sig , FØJ FOR SATAN . |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 13/06-2011 12:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Det gjorde temmelig ondt at se den film, jeg har det virkelig dårligt. Det var godt at denne Flemming Larsen døde. Vi ved at der er mange danskere som den afdøde, og jeg vil håbe at samme skæbne overgår andre danske alfonser. Jeg vil også håbe, at dem som ved, tipper politiet. Jeg selv lever et godt liv med et smukt menneske i nordøst thailand, og jeg vil aldrig mere i mit liv købe en kvinde. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/06-2011 13:04
|
|
vandango skrev: Det gjorde temmelig ondt at se den film, jeg har det virkelig dårligt. Det var godt at denne Flemming Larsen døde. Vi ved at der er mange danskere som den afdøde, og jeg vil håbe at samme skæbne overgår andre danske alfonser. Jeg vil også håbe, at dem som ved, tipper politiet. Jeg selv lever et godt liv med et smukt menneske i nordøst thailand, og jeg vil aldrig mere i mit liv købe en kvinde. det gælder vel også de danskere som ejer en bar med piger der arbejder i samme branche eller er det kun dem i danmark..?
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 13/06-2011 13:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
b_j3ns3n skrev: vandango skrev: Det gjorde temmelig ondt at se den film, jeg har det virkelig dårligt. Det var godt at denne Flemming Larsen døde. Vi ved at der er mange danskere som den afdøde, og jeg vil håbe at samme skæbne overgår andre danske alfonser. Jeg vil også håbe, at dem som ved, tipper politiet. Jeg selv lever et godt liv med et smukt menneske i nordøst thailand, og jeg vil aldrig mere i mit liv købe en kvinde. det gælder vel også de danskere som ejer en bar med piger der arbejder i samme branche eller er det kun dem i danmark..? ![]() Der må du sgu ud og røre i andedammen selv, jeg er natarbejder for en kommune her i Danmark, og har min gang oppe i nordøst thailand. jeg har ikke nogen bar i Thailand. Redigeret af vandango d. 13/06-2011 13:50 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/06-2011 15:04
|
|
vandango skrev: Der må du sgu ud og røre i andedammen selv, jeg er natarbejder for en kommune her i Danmark, og har min gang oppe i nordøst thailand. jeg har ikke nogen bar i Thailand. det var nu ikke fordi jeg troede du havde en bar.. det var mere din mening om det var okay dernede når du nu ikke synes det var okay i danmark..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 13/06-2011 15:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Bliver jo nødt til at kommentere filmen. Chokerende, dybt tragiskt, skammer mig over at være dansk når jeg ser de danske low lifes som er med i spillet. Håber at menneskehandleren i Bangkok fik sine 25 år i Bangkok Hilton. Det fortæller historien desværre ikke noget om "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Wittaya |
Lagt på d. 13/06-2011 16:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Det viser at visseThailandske kvinder og visse Danske bagmaend kun taeanker paa kolde kontanter, her taenker jeg paa mamasan, det er meget tragisk, men saa laenge der er maend der vil betale for sex med en kvinde saa tror jeg ikke det stopper, ligesom prostitution aldrig vel vil stoppe her i Thailand, ja, det er soergeligt for mange af disse skaebner....
Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/06-2011 19:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Der er danske lowlife med i filmen, medgivet. Men de værste er de thailandske scumbags (tilmed kvindelige), der med bedrag og trusler sætter kniven for struben af deres egne (kvindelige) landsmænd - nå, nej, de talte jo alle Isan/lao i klippet. And the show goes on.... Eneste glædelige nyhed er, at den danske alfons Flemming et-eller-andet kreperede og hans møgso af en thai-kone røg i spjældet for en periode. Et fromt ønske herfra: May you both burn in Hell! |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 13/06-2011 19:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
vandango skrev: Jeg selv lever et godt liv med et smukt menneske i nordøst thailand, og jeg vil aldrig mere i mit liv købe en kvinde. Hmm, lad os nu se hvad der sker hvis det gode liv i nordøst thailand en dag går i vasken. Mon ikke den gode vandango så atter er at finde i barerne i Pattaya? Jeg tror det...... |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/06-2011 20:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Boes skrev: Bliver jo nødt til at kommentere filmen. Chokerende, dybt tragiskt, skammer mig over at være dansk når jeg ser de danske low lifes som er med i spillet. Håber at menneskehandleren i Bangkok fik sine 25 år i Bangkok Hilton. Med et efternavn som "Na Ayuthaya"? Det tror jeg ikke du skal regne med, den bedrageriske fede sæk og udnytter af første grad sker det ikke noget som helst. Det ville der heller ikke være sket med andre af mere ydmyg familieherkomst. Frænde er og bliver værst i Thailand, specielt hvis "man" kan lukrere på folk fra andre regioner, som man ikke føler nogen samhørighed med, eller endnu bedre etniske minoriteter Eller udlændinge: Lao/Kamen/Pamma. PS. At skamme sig over at være dansk i forb. med dette klip er forståeligt, men efter min mening lidt overdrevet. Alfons Flemming undtaget. Man hører thai damerne i klippet fortæller at de smiler, er venlige og yder service overfor danske mænd, som ikke det ringeste tilløb til at forstå, hvilken situation de stakkels damer er havnet i. Jeg forsvarer absolut ikke sexkunder per se, men de sexkunder har nok ikke haft nogen ide om under hvilke forhold disse damer levede. Men den værste kritik burde nok rettes andetsteds. Til det thai klientel, der tvang de ulykkeige thai-damer ud i disse forhold og omstændigheder. Her ligger skyldbyrden. They are the scum of the earth. Thank you very much. Så, hvis jeg var thai, ville jeg skamme mig. De - og kun de - bragte dette i stand. Dette klip burde faktisk IMHO være faktisk indgå i undervisningen på HG, Gymnasier etc. for at illustrere de mekanismer, der er i gang omkring i særdeleshed udenlandsk prostitution. Redigeret af rinpoche d. 13/06-2011 20:55 |
|
|
|
| chris70 |
Lagt på d. 13/06-2011 22:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 133 |
Jeg er fuldstændig enig med "rinpoche" det er dem der har startet det hele, de sælger gerne deres moder hvis de kunne tjene noget på det. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 13/06-2011 23:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Undskyld mig lige!!!! I flg. almindelig god skik og netikette, hedder det altså prostitueret og ikke som op har skrevet L.... Op er selv en af de fremmeste her på portalen til at påtale andres uheldige sprogbrug m.m.
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 14/06-2011 03:32
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Vorhere bevares. jeg har ikke set vidoen, min internet firbindelsen er for langsom. Som det staar i bibelen hvem kaster den første sten. Hyklere har vi skam nok af alle vegne. hvem er det der besøger magageklinikker, det er mænd. Saa os mænd skal skamme os noget så grusomt. Mne gør vi det, gu gør vi ej, vi er de samme i dag som i morgen |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 14/06-2011 11:20
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Nu melder sig spoergsmaalet, hvordan er de kommet ind i landet ? hvem har garanteret etc etc etc ? |
|
|
|
| sputnik |
Lagt på d. 14/06-2011 15:26
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 91 |
Tråden hedder Thai ludere i Danmark. Den burde hedde Sex slaver i Danmark. Men borset fra det kan vi kun blive eninge om fandes til magtmisbrug,samt at bagmændene/kviderne skulle henkastes på gratis livsvarig hotelophold a la Bangkok Hilton. ![]() |
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 14/06-2011 17:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 276 |
Måske er der alligevel mange der vil give Mette Frederiksen ret i at købesex bør forbydes? http://www.bt.dk/...e-koebesex Jeg vil så selv foreslå at salg af sex også kriminaliseres. Eller måske skal vi glemme lidt om vore moralske opstød, a la Frederiksen. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 14/06-2011 17:30
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Nu efter at have set filmen kan man saa undre sig over hvad gaar politiet egentlig og laver ? Noget jeg ikke forstod var hvordan den ene af pigerne kunne have en gaeld paa DKK 160,000.-. Lidt af en dyr returbillet at betale af paa. For de piger der kommer afsted maa der vaere tale om graadighed/godtroenhed fra deres familie og dem selv, jeg mener faa lovning om et job som sekretaer i Danmark naar man daarligt nok kan eet ord paa engelsk. For bagmaendene maa det vaere en god forretning. Danmark er ikke det eneste land. Tyskland, Japan osv osv |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 14/06-2011 20:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
olejensen skrev: Måske er der alligevel mange der vil give Mette Frederiksen ret i at købesex bør forbydes? http://www.bt.dk/...e-koebesex Jeg vil så selv foreslå at salg af sex også kriminaliseres. Eller måske skal vi glemme lidt om vore moralske opstød, a la Frederiksen. Jeg syntes tværtimod ikke at det skulle forbydes.Det er verdens ældste erhverv. Og hvis det er frivilligt.Ser jeg intet problem i det. Samt ved at forbyde det, vil det blive endnu sværere at lave en smule kontrol med det. Michael B Kristensen
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.