Se indlæg|
Er vi ikke bare nogle gamle NOSSEFÅR
|
|
| mussehund |
Lagt på d. 12/08-2011 10:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Nu er det altså kun Thailand lige nu, for alle os halvthaierogandet som ytre sig, kan altså godt holde sig væk nu .....eller kan de... eller vil viiiii... Jeg har lige i mit hjem haft frokost med 9 mandfolk, hvor jeg, som den yngste med få år på bagen i Thailand.. godt nok fik læst og påskrevet.. Vi diskuterede egentligt mange ting, men efter en stund blev det hele jo mere seriøst, eller skal vi kalde det alvorligt, for vi diskuterede bl.a. den GULE BOG, som viste sig, at jeg og min amerikanske ...ven, var de eneste der havde. Vi diskuterede endvidere om den var arbejdet værd, og fandt da trods alt ud af, at den jo åbenbart ikke var så ringe endda. Vi diskuterede bl.a. også hvorfor det egentligt var sådan, at alle ikke have samme oplevelser på kørekort kontoret og-. På emigrationen og andre steder hvor vi af og til færdes. Jeg som en tykhovedet thybo, måtte jo som sædvanlig ligge ud med samme om, at jeg intet specielt havde gjort, ud over nogle få ting, som min nye by spurgte om. Så startede de store dansetrin, for at komme på banen, med mange års erfaringer, og at sådan gjorde man altså ikke, og sådan kan disse thaier ikke lide du er, og meget andet som jeg mener er irrelevant. Essensen var vel i hele denne suppe.... Du skal ikke tro du er noget, og bare gøre som vi gamle.... Nu har jeg aldrig, og jeg vil aldrig komme til at gøre som de gamle, for de har da lært en hulens masse, og de har alligevel ikke lært noget, ud fra et menneskeligt synspunkt... De bære deres erfaringer på noget ligegyldigt pjat, som de har været heldige med.. Jeg har nu og fremover valgt ikke, at samarbejde med disse. OG ALLIGEVEL.... Hvorfor skriver en gammel mand noget sådant sludder.. Det gør denne gamle mand fordi.. jeg forstår ikke mere DTW. DTW var i min spæde start i Thailand en hjælpeside for alle os nye, men nu er den bare blevet til en puha du er god, puha du er bare ikke god, og puha du ved ikke en dyt, og andet ligegyldigt. Da jeg skulle bruge gode råd, da jeg skulle giftes, og da jeg have alskens forståelsesproblemer, dengang var DTW bare en stor hjælp. Nu er er mange af de fjolser, mig selv inklusive, bare blevet så trætte, at den eneste problemknuser der nu er her på siden er ham Kronberg eller er det Kronborg. Det mener jeg er lidt sørgeligt.. Der er ikke mange farver mere, ud over den sorte og hvide, og dette mener jeg ikke er sundt for et forholdsvis objektiv forum som dette. Det kan da godt være, at webmaster og andre i admin mener, at siden nu er der hvor siden skal være. Dette er da også helt i orden, men så mener jeg da, at udmeldingen skal være helt klar... Jeg savner sgu JackD. Ham den søde og fordrukne SUK.. Leif med sine underlige meninger om alting. Ham fra Rønde der tror han ved alt om EDB. Yiendee som nu har startet sit eget, men dengang altid fremme, når en god forretning var i sigte. Erling som desværre er død, og Abekatten,,, kære ven dig savner jeg af alle... Jeg kunne blive ved, med alt den gylle som dengang have frie tøjler.. Det var da for os der stadig husker lidt af denne strøm... HYGGELIGT.. og til tider meget hårdt. Kan i alle i Thailand have en god dag, og jer i det danske en god formiddag og alle i andre en god dag, for ingen tvivl om, at med dette indlæg er vi alle positive for denne weekend... IKKE.... Havde bare lige lyst..... OG DET ER JO MORS DAG, hvor datteren har inviteret ud... Hygge Hejsa til alle. Redigeret af mussehund d. 12/08-2011 11:04 |
|
|
|
| Hopla |
Lagt på d. 12/08-2011 11:20
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Hatten af for dit indlæg og ikke mindst at kigge indad - og du har fuldstændig ret. Personlig er jeg ikke særlig gammel bruger herinde, og har da også overvejet hvorvidt jeg skal blive her, da det på ingen måde udvider min horisont, tværtimod. |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 11:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 88 |
En af mine livssætninger er : What goes up must go down! Det betyder jo bare at alt godt vil med tiden dale .Men det betyder jo ikke at det ikke kan stige igen .Og i den tid det er dalet er man altid tilbøjelig til at kede sig, og tænke på de gode gamle dage .Men med min forståelse for "up & down" fast forankret i min bevidsthed, føler jeg altid at det er som et krav at jeg bare holder min mund, og ikke siger noget .Men nu har du sagt noget, og jeg tænkte at det var måske også en god ide .Det kan vel ikke stige medmindre at nogen siger noget, vel? Jeg selv er lige ankommet til forummet .Jeg skriver ikke så meget for tiden .Jeg har lige været gennem en kræftbehandlig .Og nu døjer jeg lidt med eftervirkningerne .Og, ja i en sådan situation, sidder jeg også på daglig basis og tænker tilbage til de gode tider i Thailand og længes som en gal til at komme tilbage .Jeg elsker thai mad .Især thai suppe (gu ti au) .Masser af chili i .Sukker, fish sauce, og knuste peanuts .Jeg husker så tydeligt hvordan jeg altid til sidste dråbe spiste suppen .Mens thaierne nipper alt kød og grøntsager ud af den, men aldrig spiser suppen færdig .Jeg elsker den suppe så meget at jeg ofte har bestilt en anden runde .Ja, jeg har været lidt stor i vægt .Men det fik kræften godt bugt med .Som de siger .Der er ikke noget dårligt, at det ikke er godt for noget .Nu har jeg planlagt at løbetræne når jeg kommer tilbage .Og spise mere frugt .Ikke at jeg frådser .Men I kender det, når man bliver omkring 35 så kommer ølmaven .Og så går det bare slag i slag .Og ja, som med kræften, så kom min kropslige udvikling også bare bag på mig .Se, jeg fik kræft, fordi at jeg havde hævede lymfeknuder på halsen .Så googler jeg det .Og finder ud af at det er en "normal reaktion" på en mulig infektion .Og ja, jeg havde jo haft infektion i mine tænder .Så jeg læser at det "normale" er, at det skal med tiden gå i sig selv .Jeg er i Thailand .Og venter .Der sker intet .Jeg går til lægen to gange for at få antibiotika .Sidste gang siger han : Hvis det ikke går væk, så skal jeg have lavet en biopsi! - Jeg får så taget en biopsi fordi at det ikke gik væk .Ugen efter går jeg til hospitalet .Lægen kigger på mig ..og uden ståhej eller advarsler siger han : You have cancer! Jeg var sgu lidt forbavset .Og meget hurtigt voksede halsen ud .Jeg fløj hjem og kom i behandling .Nu efter snart 5 måneder er jeg ved at være færdig med det .Har en mavesonde, fordi jeg endnu ikke kan spise gennem munden .Og jeg overproducere spyt, som genere mig meget .Men det er aftagende .Jeg regner med at jeg i midten af september kan flyve tilbage .Hvor jeg dog savner kæresten .Og maden .Ja, og den bagende hede og sol .Nå, men det jeg ville sige var, at ja, folk skal jo give et bidrag til at gøre DTW lidt mere spændende at være på .Men jeg tror det er svært på daglig basis at skaffe noget at skrive om for folk .Og derfor vil der være "dødvande" i ethvert forum .Måske skal man bare reflektere sig selv, og spørge sig selv, om det ikke kunne skyldes at man savner noget fra andre, fordi man for tiden, ikke synes der sker for meget hos een selv? Jeg kan skrive under på at jeg savner noget fra andre .For her sker der absolut intet .Dagen lang sidder jeg lænket til sofaen og min notebook, fordi jeg er for syg til at gå nogen steder.Desuden skal jeg fodres hver 2 time med noget afskyeligt sondemad .Mens jeg savner noget rigtigt mad .Hvor I dog må værdsætte at I kan spise? Jeg ville virkelig være overlykkelig for at kunne spise en stor saftig bøf med bearnice sauce og fritter! Men det ligger stadigt ude i fremtiden .Jeg håber nær frremtid! - Nå, men nu vil jeg tilslutte mig Musse, og sige at det vil da være rart hvis folk skiller sig lidt ud, er særegne, og/eller morsomme! .Og at folk ikke forfalder til at tænke i sort/hvide kasser, fordi at forummet for tiden lige døjer under manglende input .Jeg tror nemlig at det er een af grundene for at folk "hakker" på hinanden .Der sker ikke noget videre, som folk kan "rive i" ...Så må folk jo skabe noget andet .Og det er vist helt instinktivt at så forfalder folk til noget negativt, hvis der ikke er noget positivt at tage del i! Det minder mig om en meget god bog (kan ikke huske hvad den hed) som jeg læste for mange, mange år siden .Hvor een sætning mere end noget stod ud, og dannede grundlag for temaet i hele bogen .Forfatteren skrev : "Et dårligt spil, er bedre end slet ikke noget spil" Nå, men jeg håber jeg har givet noget input .Og at jeg ellers kommer til at hygge mig i fremtiden her .Jeg er faktisk medlem af et farang forum i Thaiand, for den by jeg bor i, men jeg kan ikke komme igang med at skrive noget der .Mødte ham personligt der står bag den, på en bar .Meget charmerende, rar, og meget hyggelig englænder .Lige på stedet kunne jeg mærke at ham kunne jeg altså godt lide .Men jeg blev ikke særlig aktiv på hans forum .Jeg har allerede med de første 10 linjer her, skrevet mere her, end jeg på et halvt år har skrevet der! ![]() Som en god ven af mig i Thailand siger : If you cant say something good, then dont say anything at all! Super ven .70 årig englænder, der har så meget energi som en 45 årig .Skal vi ikke prøve at følge hans råd? For hvis det står så slemt til som Musse siger så gider jeg altså endnu mindre at skrive her, end jeg hele taget skriver i mit byforum i Thailand! Cheers & good luck med det! .K.H Tom PS : Musse ..jeg er gammel, men jeg er sgu ikke et NOSSEFÅR!
Redigeret af Sicarius d. 12/08-2011 12:13 |
|
|
|
| mussehund |
Lagt på d. 12/08-2011 12:22
|
Sicarius Du har min fulde respekt, hvilket har fået mig endnu engang i blækhuset med nogle tanker, som jeg håber du kan kommentere eller nikke genkende til. Kan du have en god bedring, samt en god weekend.. |
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 12/08-2011 12:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 276 |
Hvorfor kommer man igen og igen og igen ind på en side man er så utilfreds med? Der er masser af thai sider så hvorfor? |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 12/08-2011 12:29
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Meningen med DTW maa vaere hjaelp til andre med hensyn til leveforhold osv i Thailand. Jeg har selv startet nogle indlaeg her i DTW saa som "Dansk pension i Thailand" og en af de vigtigere "Sygeforsikring". Den sidste kom der ikke mange svar paa. Alle de "kloge hoveder" holdt sig langt vaek og nok fordi at de har adresse i Danmark og derfor nyder godt af goderne, mens tiden saa tilbringes her i Thailand det meste af tiden. Nu er er mange af de fjolser, mig selv inklusive, bare blevet så trætte, at den eneste problemknuser der nu er her på siden er ham Kronberg eller er det Kronborg. Skrev Mussehund. Jeg har svaert ved at se Kronberg er problemknuser med de svar han kommer med, men det er min holdning til det. Man maa ogsaa sige at der kommer en del "fjollede" indlaeg op saa som "Kondomer i Thailand" hvor det endte op med at nogle af de "veludrustede" herrer begyndte med deres praleri. Selvfoelgelig kan man koebe kondomer i Thailand. Andre indlaeg baerer praeg af "dovenskab" hvor man selv kunne Google lidt omkring hvordan man kommer til Krabi, det kan ikke vaere svaert at finde naermeste lufthavn ? Jeg haaber at der er godt vejr i Dyrehaven lige nu og at de medlemmer som er der nyder skovturen. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 12/08-2011 12:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Først Mussehund: Nu har jeg,som du ved, ikke for vane at rose dig-men det vil jeg gøre idag-for det første for dig indaegs ord og mening,idet jeg er kommet frem til de samme konklusioner,som du. Dernaest for at starte denne tråd,der allerede nu,efter få indlaeg,har mere indhold end hele DTW har haft i meget lang tid. Sicarius! Hold da op et indlaeg-der er stof til eftertanke-ihvertfald hos mig. Tak fordi du på trods af sygdom og sikkert også egentlig lyst,alligevel lavede dette indlaeg til os-så staerkt gået,syntes jeg-og du har nok ret-det er måske når der ikke sker for meget andet,at folk aevler og kaevler-inklusive mig selv,men jeg mener dog også-som Mussehund, at den gamle garde,er en del af postyret,sammen med de,der sidder hjemme i danmark og aldrig eller kun kortvarigt har boet hernede-de er og vil vaere så pokkers kloge på alt vedrørende Thailand og det på trods af, at jeg mener at vi kun og i begraensset omfang kan vaere eksperter,i den del af landet hvor vi bor og har vores hverdag-fordi der er så himmelråbende forskel, fra landsdel til landsdel, i forhold til,hvad man gør i givne situationer. Jeg tror, at hvis vi følger dit råd og samtidig taenker lidt over,at vi jo alle,mere eller mindre er lige og hver isaer ved en bunke, om vores lille niche hernede-men at ingen af os vel ved mere, eller har mere ret end andre-ej heller til at ytre sig-så tror jeg, at vi flytter os lidt herinde. Endnu engang Tak til Mussehund og dig for denne tråd-og jeg håber, at du snart bliver bedre igen og kan nyde din bøf og måske endda komme herned, til vores alle sammens, elskede Thailand.Rigitig god og snarlig bedring. |
|
|
|
| mussehund |
Lagt på d. 12/08-2011 12:47
|
Hr. Jensen alias Bent Du er da et GAMMELT NOSSEFÅR, for du gider ikke engang sætte dig ind i ordet betydning og læse et indlæg til ende, inden din skarpe hehe pen kommer til overfladen.. Hvad med at sende en mail, så jeg kan finde ud af, hvem hvad hvor.. Alle ved hvem jeg er, men du gemmer dig åbenbart under et pseudonym som ingen andre må finde ud af. Det er da fint, at du ikke kan lide min person, Få dig dog et liv mand... Du er da bare sur... s......
Redigeret af mussehund d. 12/08-2011 12:55 |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 13:23
|
|
Tak NoiNarak! - Jeg længes efter den bøf! - Ja, man har jo ikke mere ret end indtil en anden kan overbevise een om at man har taget fejl! Men som min gode ven Colin siger, så fremhæver han også at jeg er fandens påståelig og altid har ret .Siger han med et glimt i øjet .Men jeg tror ikke at han vil have mig spor anderledes ..hæhæ ... Jeg føler mig bestemt som en ekspert på områder hvor jeg føler mig urokkelig sikker på at jeg har ret viden .Det er det Colin så ofte støder på .Så bliver man jo stejl helt naturligt .Men han er jo over 30 år ældre end mig .Og hans visdomme og livserfaringer har allerede på mange måder modnet og forbedret mig .Jeg er skam ovenud lykkelig for at man i sit elskede Thailand kan møde faranger der virkelig kan berige ens liv og ens livssyn .Og jeg har ellers været lidt af en "hulemand" der ikke rigtigt gad at mødes med faranger i Thailand .Også det har mit møde med Colin meget stærkt ændret .Hvilket helt ved siden af får mig til at tænke på hvor meget jeg savner noget pappaya pok pok ... uh ha .. godt med lime ..ikke så meget chili ..det smager himmelskt når limen i stort mål overgår mængden af chili ..Meget stærkt chili er jo den måde thaierne foretrækker at spise det ... Ok det var lidt off topic ..Men kan ikke lade være med at tænke på mad ..heh ..især thai mad ..On topic er så mere at du fik mig til at tænke over denne sætning "vi jo alle, mere eller mindre er lige og hver isaer ved en bunke, om vores lille niche" at ja, det er nemlig lige præcis som det er .Vi udvikler os bestemt alle i foreskellige retninger igennem vores erfaringer med Thailand .Også derfor jeg er meget lydhør og åben for andre farangers holdninger og meninger om hvad de har lært i og om Thailand .Jeg har naturligvis efter nogle år dannet mig nogle ret bestemte meninger .Men det omhandler Thailands regering og styre, som der også er meget forskellige meninger om .Og disse forskelligheder afhænger altsammen af hvem man selv er, og hvordan man selv økonomiskt er stillet i forhold til rig og fattig! Det der interessere mig meget er Thai mad og kulturelle forskelle fra de forskellige områder i Thailand :Har for eks. ikke spist Isaan mad endnu .Men Kamin mad .Og er meget liberal og åben overfor thai mad .Inklusiv insekter og andet .Jeg elsker at prøve noget nyt! Så jeg dykker gerne ned i en rotte for at smage den .Synes den smager super! Men for at holde mig til topic ..hehe ..mad leder mig bort ..hahah .. Så husk at jeg skrev at jeg føler mig som en ekspert på ting jeg føler er sikker viden .. Men at jeg godt véd det, og samtidig forholder mig til det i forhold til andres meninger, ved på samme måde som med mad, at være åben og liberal overfor dem! Jeg synes at man kan altid lyde arrogant ved at lyde alt for bestemt .Det afholder jeg fra .Det er kun når folk trænger ind på mig, at jeg er nød til at lyde bestemt .Jeg lægger ikke ud med at lyde bestemt .Hvis jeg snakker med folk, og de spørger efter min mening, så repræsentere jeg den fast og selvtillidsfuldt .Det ligger lige som i sig selv .Men jeg er ikke typen der vil "diktere" andre mine meninger .Og ja, jeg mener at jeg med rette kan sige at "der findes en del folk der har det sådan, at det vil de" .. Hvis de vil følge dit råd, om at erkende at de vitterligt véd noget. men samme tid afholder sig fra at lyde dikterende, så ja, vil der være mange berigende kilder vi kan trække ny viden fra, lære fra, og øge vor lykke i livet! Man skal lyde bestemt, men ikke for bestemt, må være det jeg mener med det hele! Sabai Dee mai?
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
- Sir Winston Churchill |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 13:54
|
|
Ja alle mennesker har jo deres helt egne præferencer for hvad de lærer i livet .Hvis nu vi alle vidste alt der var at vide om alle ting i livet, ville vi ikke kunne tale om noget .Men fordi at ingen har lært alt, som skyldes at vi alle har forskellige præferencer for hvad vi lærer, så kan vi kun tale om en lille del af livet .Det som vore mentale eller geografiske præferencer har tilladt os at lære .Vi må lære at huske på at vi véd ikke alt .At vi kun kan tale om den del vi har lært .Fjerner vi vore mentale forhindringer, kan vi lære mere, af dem som har lært om ting, som vore mentale forhindringer, eller manglende erfaringer, ikke har givet os indblik i! Huske os selv på at vi véd kun en del af livet, og ikke alt .Jeg tror endnu at jeg mangler at møde en person, der virkelig har lært alt om livet, men bestemt ikke manglet at møde folk der troede de virkelig vidste alt! Men det afhænger jo af måden folk fører sig frem på! -
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 12/08-2011 13:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
olejensen skrev: Hvorfor kommer man igen og igen og igen ind på en side man er så utilfreds med? Der er masser af thai sider så hvorfor? NOSSEFÅR.... sgu meget sjovt jensen, jeg kom faktisk til at tænke på dig inden jeg så du havde en negativ komentar til d´herres særdeles udemærket anskuelse af dette forum´s brugere.
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 14:05
|
|
flyer skrev: olejensen skrev: Hvorfor kommer man igen og igen og igen ind på en side man er så utilfreds med? Der er masser af thai sider så hvorfor? NOSSEFÅR.... sgu meget sjovt jensen, jeg kom faktisk til at tænke på dig inden jeg så du havde en negativ komentar til d´herres særdeles udemærket anskuelse af dette forum´s brugere.Jeg forstår så ikke engang rigtig OleJensens indlæg .. Står utydeligt for mig ... Hvad mener manden? ... You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 12/08-2011 14:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
kunne ikke lade være med at google Nossefår - her er første hit : http://www.dansk-...llsord.htm det er fredag og arbejdet er snart slut...dejligt - har brug for hvile efter Ozzie igår ![]() |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 14:14
|
|
DKPete skrev: kunne ikke lade være med at google Nossefår - her er første hit : http://www.dansk-...llsord.htm det er fredag og arbejdet er snart slut...dejligt - har brug for hvile efter Ozzie igår ![]() Din jävla hängpung ..lol .. You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 12/08-2011 14:58
|
flyer skrev: olejensen skrev: Hvorfor kommer man igen og igen og igen ind på en side man er så utilfreds med? Der er masser af thai sider så hvorfor? NOSSEFÅR.... sgu meget sjovt jensen, jeg kom faktisk til at tænke på dig inden jeg så du havde en negativ komentar til d´herres særdeles udemærket anskuelse af dette forum´s brugere.Ja og jeg tænker på hvor mange nokkefår er lader som om mussehund ikke er manse , o.s.v. en mand der har meldt sig ind og ud og haft vel 20 forskellige nicknavne på DTW. Men som thaier griner vi bare lidt bredere og lader som intet. Så jo vi er sku nogle nokkefår når vi bare lader som om manden er total ukendt af den store skare på siden. Så flyer fortsæt du bare som uvidende og kom med en masse ros, for eller melder manden sig ud fordi vi har generet ham. |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 15:14
|
|
olejensen skrev: flyer skrev: olejensen skrev: Hvorfor kommer man igen og igen og igen ind på en side man er så utilfreds med? Der er masser af thai sider så hvorfor? NOSSEFÅR.... sgu meget sjovt jensen, jeg kom faktisk til at tænke på dig inden jeg så du havde en negativ komentar til d´herres særdeles udemærket anskuelse af dette forum´s brugere.Ja og jeg tænker på hvor mange nokkefår er lader som om mussehund ikke er manse , o.s.v. en mand der har meldt sig ind og ud og haft vel 20 forskellige nicknavne på DTW. Men som thaier griner vi bare lidt bredere og lader som intet. Så jo vi er sku nogle nokkefår når vi bare lader som om manden er total ukendt af den store skare på siden. Så flyer fortsæt du bare som uvidende og kom med en masse ros, for eller melder manden sig ud fordi vi har generet ham. Nå nå ..nu bliver der skudt med skarpt ... duk dig for Satan siger et instinkt i mig ...lol You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 12/08-2011 15:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Er det da ikke komplet ligegyldigt om det er den ene eller den anden der er bag et givent navn...... det må da være indholdet der tæller ! Dermed ikke sagt om jeg er enig eller ej ! God weekend |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 12/08-2011 15:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
olejensen skrev: flyer skrev: olejensen skrev: Hvorfor kommer man igen og igen og igen ind på en side man er så utilfreds med? Der er masser af thai sider så hvorfor? NOSSEFÅR.... sgu meget sjovt jensen, jeg kom faktisk til at tænke på dig inden jeg så du havde en negativ komentar til d´herres særdeles udemærket anskuelse af dette forum´s brugere.Ja og jeg tænker på hvor mange nokkefår er lader som om mussehund ikke er manse , o.s.v. en mand der har meldt sig ind og ud og haft vel 20 forskellige nicknavne på DTW. Men som thaier griner vi bare lidt bredere og lader som intet. Så jo vi er sku nogle nokkefår når vi bare lader som om manden er total ukendt af den store skare på siden. Så flyer fortsæt du bare som uvidende og kom med en masse ros, for eller melder manden sig ud fordi vi har generet ham. Årh... ja Jensen, jeg har nu ikke gennemskuet at der måske er dobbeltgængere herind... Jeg syntes nu at det er to rigtige gode indlæg mussehund og Sicarius kommer med, de har ret i at den til tider negative tone her på DTW nok skyldes agurketider... og ØV for det. Jeg er nok ikke skarp nok til at gennemskue folks måde at skrive på, kan afslører at de er flere brugere og en og samme person, men Jensen jeg syntes nu tit du er efter folk med en negativ kommentar, men det er nu ikke i en grad at vi ikke kan kommunikere sammen, jeg har ofte efterlyst en lidt mere lødig tone her, men jeg er godt klar over at det er et debatforum hvor meninger mødes og uenighed opstår, men det kan godt foregå i en pænere tone, nu håber jeg ikke at du bliver for pissed over mit indlæg, for jeg ønsker bestemt ikke at gøre mig upopulær hos nogen som helst her. God weekend alle sammen Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 12/08-2011 15:43
|
mussehund skrev: Hr. Jensen alias Bent Du er da et GAMMELT NOSSEFÅR, for du gider ikke engang sætte dig ind i ordet betydning og læse et indlæg til ende, inden din skarpe hehe pen kommer til overfladen.. Hvad med at sende en mail, så jeg kan finde ud af, hvem hvad hvor.. Alle ved hvem jeg er, men du gemmer dig åbenbart under et pseudonym som ingen andre må finde ud af. Det er da fint, at du ikke kan lide min person, Få dig dog et liv mand... Du er da bare sur... s...... ![]() Hvem er Bent? Nu er et anden gang du beskylder mig for at være en anden. Og skulle jeg sende en mail for at du kan fine ud af hvad? Truer du mig eller hvad? Nu har vi vel næsten alle her på DTW læst din sygehistorie og alt andet op til flere gange, så det begyner at blive kedeligt at høre på. Hver gang du skifter nick får vi de samme historie fra de varme lande om hvor god manse er og hvor altviende han er i forhold til garvede i Thailand. Så kan du ikke tåle debatten så lav en blog mere på en af de andre sider. Men du har da nok ret i at det er mig der er noget galt med ikke, at se manse som den store afgud. |
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 12/08-2011 15:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
hugo boege synes nu at r kronberg er til meget hjælp![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

NOSSEFÅR.... sgu meget sjovt jensen, jeg kom faktisk til at tænke på dig inden jeg så du havde en negativ komentar til d´herres særdeles udemærket anskuelse af dette forum´s brugere.

synes nu at r kronberg er til meget hjælp