Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Hus saelges i Khon Kaen
|
|
| banwan |
Lagt på d. 14/08-2011 17:24
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Huset er paa ca 120 m2 og grunden er paa 240 m2. Det bestaar af 3 sovevaerelser, 2 badevaerelser, stue i 2 plan og indendoers farang koekken. Der er 4 aircon, Elektrolux vakemaskine, moebler, 42" tv, satelit+kabel-tv, internet. Huset er fuldt moebleret. Huset er i V.I.P. Home 7, T. Ban Pet, Muang Khon Kaen. Prisen er : 1.700.000 incl. ALT! Hvis nogen er interesseret kan de sende en PB. |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/08-2011 17:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
billeder tak eller link til salgsopstilling ![]() |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 14/08-2011 18:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Er prisen i THB eller DKK
Come As You Are
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 14/08-2011 18:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
SinghaLover skrev: billeder tak eller link til salgsopstilling ![]() hvis det er privat salg så er der næppe nogen salgsopstilling, billeder jo tak. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 14/08-2011 19:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Nirvana skrev: Er prisen i THB eller DKK Må være i THB... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| banwan |
Lagt på d. 15/08-2011 02:22
|
Huset et et plans og prisen er i baht. Det er bygget i 2006. Huset kan fremvises naar som helst. Tlf: 085-743-0506 mvh Banwan |
|
|
|
| banwan |
Lagt på d. 15/08-2011 06:45
|
SinghaLover skrev: billeder tak eller link til salgsopstilling ![]() Hejsa! Der er nu lagt 17 billeder ind i mine fotos. Vil du have yderligere oplysninger, bedes du sende en PB. Ha' en god dag Banwan |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 15/08-2011 13:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Kan ikke finde dine billeder?
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 15/08-2011 14:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Rawirot skrev: Kan ikke finde dine billeder? http://danskthai....035&page=3 |
|
|
|
| banwan |
Lagt på d. 16/08-2011 13:15
|
Det er stadig ikke solgt!!! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 16/08-2011 13:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
banwan skrev: Det er stadig ikke solgt!!! NÅH? Mærkeligt. ![]() Der er kun 2 dage siden at du har lagt annoncen. Det er ikke enhver der sidder med 1,7 M i baglommen, vel? Bare roligt, det skal nok lykkes dig at få det solgt, for det ser dejligt ud medmindre at den ligger ude ved "Baan Nowhere". . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| banwan |
Lagt på d. 16/08-2011 13:41
|
Lung Yao skrev: banwan skrev: Det er stadig ikke solgt!!! NÅH? Mærkeligt. ![]() Der er kun 2 dage siden at du har lagt annoncen. Det er ikke enhver der sidder med 1,7 M i baglommen, vel? Bare roligt, det skal nok lykkes dig at få det solgt, for det ser dejligt ud medmindre at den ligger ude ved "Baan Nowhere". . Jeg goer, hvad der passer MIG og IKKE DIG!!! Okay? Spring traaden over, hvis den generer dig! Med ALLE de RIGE farangs fra danmark, sa tror jeg de fleste har 1.7 mill baht pa bogen, men de fleste er cheap charlie og vil have ALT foraeret. Tro mig "Lung Yao" jeg vil skrive, hvad der passer mig i fremtiden og skriver du noget der ikke passer mig, vil jeg straks ryge i blaekhuset lige som du selv goer. Vil du mere med mig, saa send en PB!!! Ha' en god dag. Banwan ![]() |
|
|
|
| Wittaya |
Lagt på d. 16/08-2011 13:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Jeg syntes at det er dyrt, det er et lille kollonihavehus, hvad er beligenheden , her taenker jeg paa hvor langt er der til indkoeb...BIG ? Tesco ? Makro osv.er der et hospital i naerheden, altsaa udover et ThaksinH, som man ikke kan bruge til noget...Flere obs tak .
Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
|
| banwan |
Lagt på d. 16/08-2011 14:10
|
Wittaya skrev: Jeg syntes at det er dyrt, det er et lille kollonihavehus, hvad er beligenheden , her taenker jeg paa hvor langt er der til indkoeb...BIG ? Tesco ? Makro osv.er der et hospital i naerheden, altsaa udover et ThaksinH, som man ikke kan bruge til noget...Flere obs tak . ![]() Maaske et lille kolonihavehus, men de fleste naeringssaar her paa DTW ejer ikke moent. ![]() Det er et godt hus til 1.700.000, men har man ikke en oere er det nemmere, bare spille dum/smart. Det er fuldt moebleret, men kan faaes for 1.600.000 uden moebler ect. ALT inden for 3 km. Du har ret, for de fleste danskere er det vigtigt om de skal koere 3 eller 3.5 km til big-C Ram Hospital, Makro.... ALT er indenfor 3 km. ![]() Maaske skulle du tage og ringe, hvis du er serioes...Det er maaske for dyrt fra dk, men saa bare glem det!!! ![]() 085-7430506 God dag til alle ![]() Banwan |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/08-2011 14:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Wittaya skrev: Jeg syntes at det er dyrt, det er et lille kollonihavehus, hvad er beligenheden , her taenker jeg paa hvor langt er der til indkoeb...BIG ? Tesco ? Makro osv.er der et hospital i naerheden, altsaa udover et ThaksinH, som man ikke kan bruge til noget...Flere obs tak . ![]() Et lille kolonihavehus på 120 kvadratmeter? Hvor stort er dit nuværende domicil? Jeg synes det er et attraktivt hus til en fornuftig pris. Og en færdig pakkeløsning fuldt møbleret etc. Held og lykke med salget banwan. mvh rinpoche |
|
|
|
| Wittaya |
Lagt på d. 16/08-2011 14:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
I misforstaar, det var jo netop det med hvor langt til hid og did jeg fiskede efter............jeg behoever ikke at ringe fra DK, jeg bor i Bkk. ( Taet paa ) men jeg mener da bare at det er vigtigt at vide ang. hospital, det fik jeg saa svar paa, tak for det...
Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
|
| banwan |
Lagt på d. 16/08-2011 14:23
|
rinpoche skrev: Wittaya skrev: Jeg syntes at det er dyrt, det er et lille kollonihavehus, hvad er beligenheden , her taenker jeg paa hvor langt er der til indkoeb...BIG ? Tesco ? Makro osv.er der et hospital i naerheden, altsaa udover et ThaksinH, som man ikke kan bruge til noget...Flere obs tak . ![]() Et lille kolonihavehus på 120 kvadratmeter? Hvor stort er dit nuværende domicil? Jeg synes det er et attraktivt hus til en fornuftig pris. Og en færdig pakkeløsning fuldt møbleret etc. Held og lykke med salget banwan. mvh rinpoche Hej Rin! Det er Wittaya som kalder det et kolonihavehus. Vi er enige, der er alt, hvad der behoeves for og bo der. Mht. min nuvaerende eller kommende bolig, saa har jeg en lille bar, hvor jeg kan bo paa foerste sal og have ALT i mit eget navn. Huset saelges kun fordi jeg ikke vil have det staaende i en andens navn....daarlig erfaring. mvh Banwan |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 16/08-2011 14:33
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Mht. min nuvaerende eller kommende bolig, saa har jeg en lille bar, hvor jeg kan bo paa foerste sal og have ALT i mit eget navn. Huset saelges kun fordi jeg ikke vil have det staaende i en andens navn....daarlig erfaring. mvh Banwan[/quote] Hvad nu hvis den "anden" ikke oensker at saelge ? og hvordan have ALT i eget navn ? lyder underligt. Bare en bemaerkning. |
|
|
|
| banwan |
Lagt på d. 16/08-2011 14:40
|
hugoboerge skrev: Mht. min nuvaerende eller kommende bolig, saa har jeg en lille bar, hvor jeg kan bo paa foerste sal og have ALT i mit eget navn. Huset saelges kun fordi jeg ikke vil have det staaende i en andens navn....daarlig erfaring. mvh Banwan Hvad nu hvis den "anden" ikke oensker at saelge ? og hvordan have ALT i eget navn ? lyder underligt. Bare en bemaerkning.[/quote] Der er ingen problemer i den retning og hvis der var, saa var det ikke DIT problem, okay. Du ville ALDRIG kunne komme i klemme som koeber, hvis huset ikke kunne saelges! Taenk dig om! Har ikke haft daarlige erfaringer med min nuvaerende, men for og undgaa det, saa saelger jeg.... Mit nummer staar i tidligere indlaeg, saa ring eller send en sms og jeg ringer, hvis det er smaat med moenterne paa mobilen.. mvh Banwan |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 16/08-2011 14:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Du må godt eje din egen bolig. Men som udgangspunkt må du ikke du ikke eje jord. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

eller link til salgsopstilling