Se indlæg
 Udskriv debat
Hus saelges i Khon Kaen
banwan
Huset er paa ca 120 m2 og grunden er paa 240 m2. Det bestaar af 3 sovevaerelser, 2 badevaerelser, stue i 2 plan og indendoers farang koekken.
Der er 4 aircon, Elektrolux vakemaskine, moebler, 42" tv, satelit+kabel-tv, internet. Huset er fuldt moebleret.
Huset er i V.I.P. Home 7, T. Ban Pet, Muang Khon Kaen.
Prisen er : 1.700.000 incl. ALT!

Hvis nogen er interesseret kan de sende en PB.

billeder tak Read the rules eller link til salgsopstilling Smile

Nirvana
Er prisen i THB eller DKK
Come As You Are

TG950
SinghaLover skrev:

hvis det er privat salg så er der næppe nogen salgsopstilling, billeder jo tak.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

pdrhan
Nirvana skrev:
Er prisen i THB eller DKK

Må være i THB...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

banwan
Huset et et plans og prisen er i baht. Det er bygget i 2006. Huset kan fremvises naar som helst.

Tlf: 085-743-0506

mvh

Banwan

banwan
SinghaLover skrev:

Hejsa!

Der er nu lagt 17 billeder ind i mine fotos.
Vil du have yderligere oplysninger, bedes du sende en PB.

Ha' en god dag
Banwan

Rawirot
Kan ikke finde dine billeder?
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
hsn
Rawirot skrev:
Kan ikke finde dine billeder?

http://danskthai....035&page=3

banwan
Det er stadig ikke solgt!!!

Lung Yao
banwan skrev:

NÅH? Mærkeligt. Wink

Der er kun 2 dage siden at du har lagt annoncen. Det er ikke enhver der sidder med 1,7 M i baglommen, vel?

Bare roligt, det skal nok lykkes dig at få det solgt, for det ser dejligt ud medmindre at den ligger ude ved "Baan Nowhere".

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

banwan
Lung Yao skrev:
banwan skrev:

NÅH? Mærkeligt. Wink

Der er kun 2 dage siden at du har lagt annoncen. Det er ikke enhver der sidder med 1,7 M i baglommen, vel?

Bare roligt, det skal nok lykkes dig at få det solgt, for det ser dejligt ud medmindre at den ligger ude ved "Baan Nowhere".

.

Jeg goer, hvad der passer MIG og IKKE DIG!!!
Okay? Spring traaden over, hvis den generer dig!
Med ALLE de RIGE farangs fra danmark, sa tror jeg de fleste har 1.7 mill baht pa bogen, men de fleste er cheap charlie og vil have ALT foraeret.
Tro mig "Lung Yao" jeg vil skrive, hvad der passer mig i fremtiden og skriver du noget der ikke passer mig, vil jeg straks ryge i blaekhuset lige som du selv goer.
Vil du mere med mig, saa send en PB!!!
Ha' en god dag.
BanwanBVDr

Wittaya
Jeg syntes at det er dyrt, det er et lille kollonihavehus, hvad er beligenheden , her taenker jeg paa hvor langt er der til indkoeb...BIG ? Tesco ? Makro osv.er der et hospital i naerheden, altsaa udover et ThaksinH, som man ikke kan bruge til noget...Flere obs tak .Read the rules
Med venlig hilsen Wittaya.

banwan
Wittaya skrev:
Jeg syntes at det er dyrt, det er et lille kollonihavehus, hvad er beligenheden , her taenker jeg paa hvor langt er der til indkoeb...BIG ? Tesco ? Makro osv.er der et hospital i naerheden, altsaa udover et ThaksinH, som man ikke kan bruge til noget...Flere obs tak .Read the rules

Maaske et lille kolonihavehus, men de fleste naeringssaar her paa DTW ejer ikke moent.Bvdrrrrrr

Det er et godt hus til 1.700.000, men har man ikke en oere er det nemmere, bare spille dum/smart. Det er fuldt moebleret, men kan faaes for 1.600.000 uden moebler ect.

ALT inden for 3 km. Du har ret, for de fleste danskere er det vigtigt om de skal koere 3 eller 3.5 km til big-C Ram Hospital, Makro.... ALT er indenfor 3 km.More sick

Maaske skulle du tage og ringe, hvis du er serioes...Det er maaske for dyrt fra dk, men saa bare glem det!!!Phone......

085-7430506

God dag til alleCheers

Banwan

rinpoche
Wittaya skrev:

Et lille kolonihavehus på 120 kvadratmeter?
Hvor stort er dit nuværende domicil?

Jeg synes det er et attraktivt hus til en fornuftig pris. Og en færdig pakkeløsning fuldt møbleret etc.

Held og lykke med salget banwan.

mvh
rinpoche

Wittaya
I misforstaar, det var jo netop det med hvor langt til hid og did jeg fiskede efter............jeg behoever ikke at ringe fra DK, jeg bor i Bkk. ( Taet paa ) men jeg mener da bare at det er vigtigt at vide ang. hospital, det fik jeg saa svar paa, tak for det...Wink
Med venlig hilsen Wittaya.

banwan
rinpoche skrev:
Wittaya skrev:

Et lille kolonihavehus på 120 kvadratmeter?
Hvor stort er dit nuværende domicil?

Jeg synes det er et attraktivt hus til en fornuftig pris. Og en færdig pakkeløsning fuldt møbleret etc.

Held og lykke med salget banwan.

mvh
rinpoche

Hej Rin!

Det er Wittaya som kalder det et kolonihavehus.

Vi er enige, der er alt, hvad der behoeves for og bo der. Mht. min nuvaerende eller kommende bolig, saa har jeg en lille bar, hvor jeg kan bo paa foerste sal og have ALT i mit eget navn. Huset saelges kun fordi jeg ikke vil have det staaende i en andens navn....daarlig erfaring.

mvh

Banwan

hugoboerge
Mht. min nuvaerende eller kommende bolig, saa har jeg en lille bar, hvor jeg kan bo paa foerste sal og have ALT i mit eget navn. Huset saelges kun fordi jeg ikke vil have det staaende i en andens navn....daarlig erfaring.

mvh

Banwan[/quote]

Hvad nu hvis den "anden" ikke oensker at saelge ? og hvordan have ALT i eget navn ? lyder underligt.

Bare en bemaerkning.

banwan
hugoboerge skrev:
Mht. min nuvaerende eller kommende bolig, saa har jeg en lille bar, hvor jeg kan bo paa foerste sal og have ALT i mit eget navn. Huset saelges kun fordi jeg ikke vil have det staaende i en andens navn....daarlig erfaring.

mvh

Banwan

Hvad nu hvis den "anden" ikke oensker at saelge ? og hvordan have ALT i eget navn ? lyder underligt.

Bare en bemaerkning.[/quote]

Der er ingen problemer i den retning og hvis der var, saa var det ikke DIT problem, okay.
Du ville ALDRIG kunne komme i klemme som koeber, hvis huset ikke kunne saelges! Taenk dig om! Har ikke haft daarlige erfaringer med min nuvaerende, men for og undgaa det, saa saelger jeg....

Mit nummer staar i tidligere indlaeg, saa ring eller send en sms og jeg ringer, hvis det er smaat med moenterne paa mobilen..

mvh
Banwan

Peder1968
Du må godt eje din egen bolig. Men som udgangspunkt må du ikke du ikke eje jord.

Spring til debat: