Se indlæg
 Udskriv debat
Svensker får livstids dom.
NoiNarak
http://www.scanda...un_code=se [url][/url]-

sony
Har slet ikke ondt af ham, så kan han lade være med at tage den chance, der kunne vi lære noget herhjemme. Her havde han nok kun fået en løftet pegefinger og fy ha skam dig det må du ikke gøre igen, for ellers bliver du straffet i et ferie paradis af fængler vi har her.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

ABS
Ja, hellere ingen medlidenhed herfra. Dum, Dummere, Dummest. Men om nogle sidder han jo nok i et Svensk fængsel.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
Thjaa
ja det faar heller ikke mig til at felle en taar for ham saa kan han lare det at sordan naade laver man ikke og man maa haabe at det faar ander falang i thailand til at tinke sig en exter gang foer de faar samme ide
Livet er forkort til store problemmer

FCKdk
Fatter ikke rigtig de aftaler om udveksling af dømte....
Jeg syntes det er et svaghedstegn for f.eks. Thailand at
indgå aftaler om udveksling, Thailand ender bare med
endnu flere kriminelle indvandrere og turister, ligesom
Danmark....
En dom der ville vise omverdenen, sådan noget gør
man ikke burde være: 5 års fængsel og derefter hængning,
halshugning eller aflivning ved nakkeskud på offentlig plads!!!!
Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

sune
I er da godt nok nogle hårde hunde...

Bare fordi manden har prøvet at forsøde sin indtægt med noget ligegyldigt, så skal han hænges, skydes og andet.

Det bliver jo spændende hvad I alle mener, når nu jagten på de danske pensionister går ind.

De skal vel også hænges op i en legemsdel, altså hvis de har en sådan, hvis de har snydt det danske system for millioner....

Hvor herre bevares siger jeg bare....

Hvad giver den enkelte ret til at sætte sig som dommer i sager som den nævnte....Violin

sony
Hvordan kan du sammenligne jagt på pensionister og en der lever af at ødelægge andres liv? Du må meget undskylde mig men jeg synes det er dig der har en underlig tankegang.

Tænk hvis han var sluppet fri, så havde han siddet og grint sin r.. i laser nu, men heldigvis er der da nogle der bliver fanget selvom der er jo nok mange der slipper igennem. Jeg fatter bare ikke de tør tage den chance.

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

bimmelim
Den kriminalitet han har lavet, giver også en meget hård dom i Danmark.
Der skal ikke meget af det hvide lort til min. 3 år her i Danmark.

www.kgi.dk
sune
sony skrev:
Hvordan kan du sammenligne jagt på pensionister og en der lever af at ødelægge andres liv? Du må meget undskylde mig men jeg synes det er dig der har en underlig tankegang.

Tænk hvis han var sluppet fri, så havde han siddet og grint sin r.. i laser nu, men heldigvis er der da nogle der bliver fanget selvom der er jo nok mange der slipper igennem. Jeg fatter bare ikke de tør tage den chance.

Sony sådan en gang fis.. Det er der sgu mange pensionister der gør, ved at undlade skatte betaling, er der nogle der må vente på behandlinger, hvorfor der sker noget kedeligt Sony....

Der er sgu også mange pensionister her, der griner deres røv i laser, fordi andre er dummere, men de tænker ikke over hvad de gør, for det kolde og kyniske i alle de nævnte ting... DET ER PENGE....

Nu er det jo ikke kun danskerne her på siden der har en alternativ indstilling til et civiliseret samfund.

http://nyhederne....ml?forside

chaingmai
pensionister der undlader skattebetaling ?? når jeg får min pension, har skat været der.Rolll

bimmelim
Det har du ret i chaingmai
Men men, du får nok ikke lov at hæve de penge uden at betale nok engang Sad

www.kgi.dk
sony skrev:

Man kan vel også spørge, hvor mange liv har De Forenede Bryggerier ødelagt,

eller hvor mange har ødelagt deres liv med Bryggeriernes produkter?

sony
yan skrev:
sony skrev:

Man kan vel også spørge, hvor mange liv har De Forenede Bryggerier ødelagt,

eller hvor mange har ødelagt deres liv med Bryggeriernes produkter?

Ja og tobaksindustrien

bimmelim
Ja ja men nu er der jo ikke meget ulovligt i Øl og Tobak som man køber i kiosken.
Nu har manden jo handlet med noget man ikke kan købe i lovlig handel nogen steder på denne klode.....

www.kgi.dk
NoiNarak
bimmelim skrev:
Ja ja men nu er der jo ikke meget ulovligt i Øl og Tobak som man køber i kiosken.
Nu har manden jo handlet med noget man ikke kan købe i lovlig handel nogen steder på denne klode.....

Jo da, i Holland.

bimmelim skrev:

Ingen tvivl om at manden er total idiot og ikke tænker på andre mennesker. men

Nu forholder jeg mig mest til folks ønsker om alle de ulykker der skal overgå ham for deres egen tilfredsstillelse.

Jeg har meget svært ved, at forstå folks ønsker om død over andre, der træder ved siden af, eller bare ikke er så frelste som dem selv.

claus31130
NoiNarak skrev:
bimmelim skrev:

Jo da, i Holland.

Er nu ikke helt sikker på at man kan købe methamphetamine lovligt i Holland

http://en.wikiped...mphetamine

http://www.cs-web.in.th/
bimmelim
Nej det kan du glemme alt om NoiNarak !!!
Det sælges ikke lovligt nogen steder på denne klode......
Sidste år var der lovforslag i Holland om at gøre det ulovligt for udlændinge at købe Hash osv. i Holland, ved så ikke om det er blevet til noget med det lovforslag.

www.kgi.dk
fckguld
NoiNarak skrev:
bimmelim skrev:

Jo da, i Holland.
Du skal holde en ryge pause
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: