Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Svensker får livstids dom.
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 22/09-2011 10:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
http://www.scanda...un_code=se [url][/url]- |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/09-2011 11:29
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Har slet ikke ondt af ham, så kan han lade være med at tage den chance, der kunne vi lære noget herhjemme. Her havde han nok kun fået en løftet pegefinger og fy ha skam dig det må du ikke gøre igen, for ellers bliver du straffet i et ferie paradis af fængler vi har her.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 22/09-2011 12:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Ja, hellere ingen medlidenhed herfra. Dum, Dummere, Dummest. Men om nogle sidder han jo nok i et Svensk fængsel.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 22/09-2011 12:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
ja det faar heller ikke mig til at felle en taar for ham saa kan han lare det at sordan naade laver man ikke og man maa haabe at det faar ander falang i thailand til at tinke sig en exter gang foer de faar samme ide
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 22/09-2011 12:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Fatter ikke rigtig de aftaler om udveksling af dømte.... Jeg syntes det er et svaghedstegn for f.eks. Thailand at indgå aftaler om udveksling, Thailand ender bare med endnu flere kriminelle indvandrere og turister, ligesom Danmark.... En dom der ville vise omverdenen, sådan noget gør man ikke burde være: 5 års fængsel og derefter hængning, halshugning eller aflivning ved nakkeskud på offentlig plads!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 22/09-2011 12:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
I er da godt nok nogle hårde hunde... Bare fordi manden har prøvet at forsøde sin indtægt med noget ligegyldigt, så skal han hænges, skydes og andet. Det bliver jo spændende hvad I alle mener, når nu jagten på de danske pensionister går ind. De skal vel også hænges op i en legemsdel, altså hvis de har en sådan, hvis de har snydt det danske system for millioner.... Hvor herre bevares siger jeg bare.... Hvad giver den enkelte ret til at sætte sig som dommer i sager som den nævnte.... ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/09-2011 13:25
|
Hvordan kan du sammenligne jagt på pensionister og en der lever af at ødelægge andres liv? Du må meget undskylde mig men jeg synes det er dig der har en underlig tankegang. Tænk hvis han var sluppet fri, så havde han siddet og grint sin r.. i laser nu, men heldigvis er der da nogle der bliver fanget selvom der er jo nok mange der slipper igennem. Jeg fatter bare ikke de tør tage den chance. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 22/09-2011 13:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Den kriminalitet han har lavet, giver også en meget hård dom i Danmark. Der skal ikke meget af det hvide lort til min. 3 år her i Danmark. |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 22/09-2011 13:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
sony skrev: Hvordan kan du sammenligne jagt på pensionister og en der lever af at ødelægge andres liv? Du må meget undskylde mig men jeg synes det er dig der har en underlig tankegang. Tænk hvis han var sluppet fri, så havde han siddet og grint sin r.. i laser nu, men heldigvis er der da nogle der bliver fanget selvom der er jo nok mange der slipper igennem. Jeg fatter bare ikke de tør tage den chance. Sony sådan en gang fis.. Det er der sgu mange pensionister der gør, ved at undlade skatte betaling, er der nogle der må vente på behandlinger, hvorfor der sker noget kedeligt Sony.... Der er sgu også mange pensionister her, der griner deres røv i laser, fordi andre er dummere, men de tænker ikke over hvad de gør, for det kolde og kyniske i alle de nævnte ting... DET ER PENGE.... |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2011 13:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nu er det jo ikke kun danskerne her på siden der har en alternativ indstilling til et civiliseret samfund. http://nyhederne....ml?forside |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 22/09-2011 14:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
pensionister der undlader skattebetaling ?? når jeg får min pension, har skat været der.![]() |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 22/09-2011 16:21
|
|
Det har du ret i chaingmai Men men, du får nok ikke lov at hæve de penge uden at betale nok engang ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2011 16:52
|
|
sony skrev: Hvordan kan du sammenligne jagt på pensionister og en der lever af at ødelægge andres liv? Du må meget undskylde mig men jeg synes det er dig der har en underlig tankegang. Tænk hvis han var sluppet fri, så havde han siddet og grint sin r.. i laser nu, men heldigvis er der da nogle der bliver fanget selvom der er jo nok mange der slipper igennem. Jeg fatter bare ikke de tør tage den chance. Man kan vel også spørge, hvor mange liv har De Forenede Bryggerier ødelagt, eller hvor mange har ødelagt deres liv med Bryggeriernes produkter? |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/09-2011 17:02
|
yan skrev: sony skrev: Hvordan kan du sammenligne jagt på pensionister og en der lever af at ødelægge andres liv? Du må meget undskylde mig men jeg synes det er dig der har en underlig tankegang. Tænk hvis han var sluppet fri, så havde han siddet og grint sin r.. i laser nu, men heldigvis er der da nogle der bliver fanget selvom der er jo nok mange der slipper igennem. Jeg fatter bare ikke de tør tage den chance. Man kan vel også spørge, hvor mange liv har De Forenede Bryggerier ødelagt, eller hvor mange har ødelagt deres liv med Bryggeriernes produkter? Ja og tobaksindustrien Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 22/09-2011 17:21
|
|
Ja ja men nu er der jo ikke meget ulovligt i Øl og Tobak som man køber i kiosken. Nu har manden jo handlet med noget man ikke kan købe i lovlig handel nogen steder på denne klode..... |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 22/09-2011 17:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
bimmelim skrev: Ja ja men nu er der jo ikke meget ulovligt i Øl og Tobak som man køber i kiosken. Nu har manden jo handlet med noget man ikke kan købe i lovlig handel nogen steder på denne klode..... Jo da, i Holland. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2011 17:44
|
|
bimmelim skrev: Ja ja men nu er der jo ikke meget ulovligt i Øl og Tobak som man køber i kiosken. Nu har manden jo handlet med noget man ikke kan købe i lovlig handel nogen steder på denne klode..... Ingen tvivl om at manden er total idiot og ikke tænker på andre mennesker. men Nu forholder jeg mig mest til folks ønsker om alle de ulykker der skal overgå ham for deres egen tilfredsstillelse. Jeg har meget svært ved, at forstå folks ønsker om død over andre, der træder ved siden af, eller bare ikke er så frelste som dem selv. |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 22/09-2011 17:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
NoiNarak skrev: bimmelim skrev: Ja ja men nu er der jo ikke meget ulovligt i Øl og Tobak som man køber i kiosken. Nu har manden jo handlet med noget man ikke kan købe i lovlig handel nogen steder på denne klode..... Jo da, i Holland. Er nu ikke helt sikker på at man kan købe methamphetamine lovligt i Holland http://en.wikiped...mphetamine |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 22/09-2011 18:23
|
|
Nej det kan du glemme alt om NoiNarak !!! Det sælges ikke lovligt nogen steder på denne klode...... Sidste år var der lovforslag i Holland om at gøre det ulovligt for udlændinge at købe Hash osv. i Holland, ved så ikke om det er blevet til noget med det lovforslag. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 22/09-2011 18:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
NoiNarak skrev: Du skal holde en ryge pause
bimmelim skrev: Ja ja men nu er der jo ikke meget ulovligt i Øl og Tobak som man køber i kiosken. Nu har manden jo handlet med noget man ikke kan købe i lovlig handel nogen steder på denne klode..... Jo da, i Holland. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.