Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Hvordan kommer man bedst igang?
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 20/11-2005 22:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Hej, Ja, når kæresten ikke er så god til engelsk, må man jo lære thailandsk - Som man siger, kommer muhammed ikke til bjerget, må bjerget kommet til muhammed... Såe, hvordan kommer man bedst i gang? For mig at se (prøve) er det sq sværere end da jeg lærte tysk - Mest af alt fordi deres alfabet (hvis man da kan kalde det det) ligner noget der er løgn - De bruger jo ikke bogstaver som os alm. mennesker, og det er derfor for mig svært at tyde, og dermed forstå, deres sprog. Men hvordan kommer man så i gang ? Skal man lære deres alfabet først, og så arbejde sig derudfra? Savner gode råd
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 20/11-2005 23:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Der findes nogle kurser på cd med tekstbøger. F.eks. Thai for beginners, som koster ca. 800,- Bath. Og Thai for Intermediate Learners til samme pris. De er virkelig gode og har hjulpet mig så meget at jeg kan klare mig på sproget nu. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 20/11-2005 23:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Der findes nogle kurser på cd med tekstbøger. F.eks. Thai for beginners, som koster ca. 800,- Bath. Og Thai for Intermediate Learners til samme pris. De er virkelig gode og har hjulpet mig så meget at jeg kan klare mig på sproget nu. Desuden findes der DVD´er og naturligvis masser af ordbøger. Prøv at kigge hos boghandlerne i Thailand, ellers kan man også bestille dem via nettet. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 21/11-2005 00:14
|
|
Nu bor jeg jo i Danmark, så lidt svært at rende til den lokale boghandler i Thailand Men vil da se om jeg ikke kan finde dem på nettet...
|
|
|
|
| lau |
Lagt på d. 21/11-2005 00:23
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
de bruger jo ikke bogstaver som os alm. mennesker ? ? ? ? ? |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 21/11-2005 06:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
ja lau det må da være os de hvide, det troede jeg da var helt klart. spørg du freksempel pia om det, hun vil være ganske enig i dette synspunkt. godt vi har DF så vi stadig kan føle os som overklasse mennesker jager |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/11-2005 06:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej jager.
Hvem er " VI " ??????????????????????????????? Mvh. Suk................. ![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/11-2005 07:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ja lau det må da være os de hvide, det troede jeg da var helt klart. spørg du freksempel pia om det, hun vil være ganske enig i dette synspunkt. godt vi har DF så vi stadig kan føle os som overklasse mennesker jager Hvad mener du med dette ? hilsen Jeppe |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/11-2005 07:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg er altså heller ikke helt med ?????????????? Suk ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 21/11-2005 09:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Locturian skrev: Nu bor jeg jo i Danmark, så lidt svært at rende til den lokale boghandler i Thailand Men vil da se om jeg ikke kan finde dem på nettet...Hej Locturian, Jeg har selv købt de to bøger gennem Amazon.com for et par år siden, men du kan også købe dem fra Thailand på f.eks. http://www.buytha...r/home.php Peter
|
|
|
|
| lau |
Lagt på d. 21/11-2005 12:27
|
overklasse det er da godt for dig , rasist er du også , og hvad der sker i danmark ved jeg kun meget lidt om , jeg vil skide danmark et stykke. |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 21/11-2005 12:45
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Nu synes jeg vi skal stoppe her. Jeg tror ikke, nej jeg er sikker paa det, Lau mente intet ondt naar han skrev som vi almindelige mennesker. Det er en ganske almindelig om maaske lidt uheldig talemaade. Den kasten med mudder klaeder ingen og gavner intet. Husk nu at det snart er jul. Clyde. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/11-2005 13:50
|
|
hej Clyde , du har helt ret i at det snart er jul , hvordan går det ellers med tilmeldingen til julefrokosten _ |
|
|
|
| lau |
Lagt på d. 21/11-2005 14:27
|
nej clyde , måske mente jeg det ikke og hvis så mente jeg det ikke ondt , bare glem det. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 21/11-2005 15:43
|
|
Lau, min kommentar omkring "alm." mennesker, var skam bare ment som at det var svært at se sig ud af - Jeg holder jo af de pokkers thailændere, så bare fordi de snakker som en kasse fyldt med vilde aber, betyder det ikke at jeg synes vi er bedre end dem ![]() Og tak for linket Paulsen - Vil lige kigge på det... |
|
|
|
| thomas2610 |
Lagt på d. 21/11-2005 16:52
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
Du skal nok kigge på [url]www.amazon.co.uk[/url] så er du sikker på at dine indkøb ikke bliver standset i tolden, og der med bliver pålagt moms mm. Som du kan risikere med amazon.com den er jo ikke i EU. Ellers er der flere udenmærkede link her på siden, ovre til venstre. Held og lykke. |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 21/11-2005 18:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
Hej Locturian! Du kan prøve)[url]www.univerb.se[/url]) har jeg selv købt er udmærket hilsen falang
Redigeret af John d. 21/11-2005 22:08 en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 21/11-2005 21:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
hold da helt kæft i er nærtagende idag jager |
|
|
|
| Mintz |
Lagt på d. 21/11-2005 21:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
jager skrev: hold da helt kæft i er nærtagende idag jager Ang.. hvad? Goddag
![]() เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/11-2005 10:14
|
|
http://home2.inet...dexdan.htm Her et link til en dansk-thai ordbog |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.