Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Lejlighed/condo købes
|
|
| iThai |
Lagt på d. 24/09-2011 18:12
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
Hej Jeg er interesseret i køb af lejlighed i Pattaya, eller i området omkring byen. Send mig gerne en direkte mail. ithaiuthai@hotmail.com
|
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 24/09-2011 20:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Det var da utroligt så mange penge der brænder i dine lommer, hva? Har du vundet i Lotto eller taget af kassen? |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 24/09-2011 20:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
iThai skrev: Hej Jeg er interesseret i køb af lejlighed i Pattaya, eller i området omkring byen. Send mig gerne en direkte mail. hvad får dig til at tro at der er nogle der vil sælge deres condo via DTW, brug dog de officelle kanaler ( Real Estate ) i patty. her er et par stykker : http://www.siamre...3godehA9cg http://www.sixtys...3god5iFFdw Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Isan |
Lagt på d. 24/09-2011 21:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
vil også gerne købe en har lige tømt sparebøssen ![]() , hvorfor kan nogen få så ondt i røven af at nogen er interesseret i at købe hus eller lejlighed , vi er jo ikke alle samfundsnassere, så lidt penge må man da have lov at bruge når nu vi har arbejdet hårdt for dette .synes iøvrigt det er helt ok at han søger condo her på siden , fortsat go fridage til jer ![]()
|
|
|
|
|
Lagt på d. 25/09-2011 03:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ganske udmærket sted at spørge om condo til salg, der kunne da sagtens være en herinde,der ville sælge. men det er det sædvanlige, der kommer en masse negative indlæg på et godt konkret spørgsmål. |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 25/09-2011 04:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 128 |
Jeg kender en herinde, der har sin lejlighed i soi 7 jomtien til salg. Men jeg ikke om han er aktiv herinde. Så hvis man ikke kan spørge i dette forum, hvor kan man ellers. Drop jeres mavesurhed og æd pantolox |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 25/09-2011 10:15
|
Mavesur?! Ondt i røven?! Hvad snakker i om?! I kan da ikke mene at det her er en seriøs køber, hva? Han skriver intet om hvad han søger. Ingenting om størrelse, nada om hvilken pris han havde forestillet sig, kvaliteten skriver han nul om. Kun at det skal være i "Pattaya området", hvilket er et særdeles vidt begreb. Det er fuldstændig som med hans første indlæg om investeringer. Ikke et eneste ord om hvad han evt. søger, hvor mange baht ect. Helt ærligt. En virkelig forretningsmand, investor eller lejlighedskøber ville nok være mere specifik og benytte sig af mere seriøse kanaler end dette forum. Det er næppe en fabriksarbejder eller en rengøringsassistent der har millioner at smide efter diverse projekter i "Pattaya-området". Men i må selvfølgelig mene hvad i vil. Jeg kan bare ikke tage det alvorligt. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 25/09-2011 10:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
filihankat skrev: Mavesur?! Ondt i røven?! Hvad snakker i om?! I kan da ikke mene at det her er en seriøs køber, hva? Han skriver intet om hvad han søger. Ingenting om størrelse, nada om hvilken pris han havde forestillet sig, kvaliteten skriver han nul om. Kun at det skal være i "Pattaya området", hvilket er et særdeles vidt begreb. Det er fuldstændig som med hans første indlæg om investeringer. Ikke et eneste ord om hvad han evt. søger, hvor mange baht ect. Helt ærligt. En virkelig forretningsmand, investor eller lejlighedskøber ville nok være mere specifik og benytte sig af mere seriøse kanaler end dette forum. Det er næppe en fabriksarbejder eller en rengøringsassistent der har millioner at smide efter diverse projekter i "Pattaya-området". Men i må selvfølgelig mene hvad i vil. Jeg kan bare ikke tage det alvorligt. Som du kan se , er manden rimeligt ny her på forum, der bliver forespurgt om der er nogle der har noget til salg, så er det jo op til folk at komme med en tilbagemelding,ser absolut ikke noget u-seriøst i det ,derfor er der jo ingen grund til at han bliver overfuset på den måde... Go søndag! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| bigfoot |
Lagt på d. 25/09-2011 10:28
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
det var da godt nok et surt opstød![]() filihankat To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem
|
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 25/09-2011 10:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
filihankat skrev: Det var da utroligt så mange penge der brænder i dine lommer, hva? Har du vundet i Lotto eller taget af kassen? Lad ham da lede efter en lejlighed/condo herinde. Hvis du ikke syntes om han´s idé, så lad tråden være. Kan ikke forstå sådan en kommentar du kommer med. Er han ikke seriøs som du mener, ja så er det jo op til folk selv at finde ud af det, du kan jo ikke dømme folk på forhånd !!! |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 25/09-2011 10:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
www.pattayarentar... ligger godt ved syd pattaya ? nogen med udsigt over vandet. Og du kan jo prøve at leje nogle dage først ![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 25/09-2011 11:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Men der er flere mæglere der har lejligheder til salg i ejendommen ? og også flere mæglere der har samme lejlighed ? men populær og veldreven ejendom. Mener ca 400 lejligheder. Men lejer man nogle dage kan man jo se om man kan lide området Skal man have havudsigt så fra 8 og op. |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 25/09-2011 12:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 128 |
filihankat skrev: Jeg kan bare ikke tage det alvorligt. Så lader du da bare være med det, og bruger din tid på noget andet, end at komme med sure opstød. |
|
|
|
| iThai |
Lagt på d. 25/09-2011 12:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
Hvorfor søger jeg et sted som her? Det gør jeg fordi, mund til mund metoden er den metode, som virker bedst i Thailand. Kender nogen til projekter under opførelse, så hører jeg meget gerne om det. Skal man tjene penge, så skal man købe inden byggeriet er færdiggjort. Der er selvfølgelig undtagelser fra reglen, og derfor er jeg også åben over for andre input. Jeg har med vilje ikke beskrevet nærmere, hvad jeg konkret leder efter, og det er med fuldt overlæg, da jeg godt kan lide at holde døren åben for evt. ting jeg ikke selv har overvejet. Takker for de links, der er lagt ind her, og tak for mails, jeg kigger på det. ithaiuthai@hotmail.com
|
|
|
|
| AndersM |
Lagt på d. 25/09-2011 14:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Hvad med en 600m2 stor taglejlighed i 2 etager i Chaing mai til 26mill bath...?
NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 25/09-2011 14:19
|
Hold da op. Sikke mange reaktioner på en enkelt kommentar. Nå, men jeg skal ikke male mig selv op i et hjørne i denne sag. Jeg kender ikke manden og er sådan set også ret ligeglad. Jeg skal blot slå fast at jeg stadig finder det totalt useriøst når man ikke med et eneste ord bare antyder hvad man kigger efter. Hvor stort skal det være? Hvor skal det ligge? Hvad skal det bruges til? Og ikke mindst: Hvor meget må det koste? Hvis man ikke sætter blot nogle få ord på, så åbner det jo for en hel ladeport af gætterier. Der er bogstaveligt talt tusindvis af lejligheder til salg i Pattaya området. I mine øjne svarer det lidt til at stille sig op på Torvet i Silkeborg med en megafon og blot råbe: Jeg vil gerne købe en bil! Nogen forslag? Hvis man gjorde det, så ville der nok ikke gå lang tid før man ville få kommentarer som fx. "så gå dog til en bilforhandler, dit fjols"! Nå, men som sagt skal jeg ikke male mig selv op i et hjørne. Jeg vil blot sige: Held og lykke med at gætte hvad manden er interesseret i. mvh. filihankat |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 25/09-2011 14:24
|
sleipner skrev: filihankat skrev: Jeg kan bare ikke tage det alvorligt. Så lader du da bare være med det, og bruger din tid på noget andet, end at komme med sure opstød. He-he. Sure opstød? Og det kommer fra en som i løbet af blot 55 indlæg har fået raget to røde bør til sig? Flot........ |
|
|
|
| chacha |
Lagt på d. 25/09-2011 15:01
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Der er jo konstant nye "skyskrabere" under opførelse i PTY, og så er der alle de andre 10000 vis også til salg. Jeg hører bare ofte at dem der så vil sælge igen har mere end svært ved at sælge da der er så ufatteligt meget til salg. Jeg ville råde til at leje noget istedet for, også fordi der kan ske alt muligt derude som er uforudsigeligt, måske man også bliver træt af lokationen ret hurtigt.... |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 25/09-2011 15:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
filihankat skrev: Hold da op. Sikke mange reaktioner på en enkelt kommentar. Nå, men jeg skal ikke male mig selv op i et hjørne i denne sag. Jeg kender ikke manden og er sådan set også ret ligeglad. Jeg skal blot slå fast at jeg stadig finder det totalt useriøst når man ikke med et eneste ord bare antyder hvad man kigger efter. Hvor stort skal det være? Hvor skal det ligge? Hvad skal det bruges til? Og ikke mindst: Hvor meget må det koste? Hvis man ikke sætter blot nogle få ord på, så åbner det jo for en hel ladeport af gætterier. Der er bogstaveligt talt tusindvis af lejligheder til salg i Pattaya området. I mine øjne svarer det lidt til at stille sig op på Torvet i Silkeborg med en megafon og blot råbe: Jeg vil gerne købe en bil! Nogen forslag? Hvis man gjorde det, så ville der nok ikke gå lang tid før man ville få kommentarer som fx. "så gå dog til en bilforhandler, dit fjols"! Nå, men som sagt skal jeg ikke male mig selv op i et hjørne. Jeg vil blot sige: Held og lykke med at gætte hvad manden er interesseret i. mvh. filihankat Kunne jo også være der kom nogen forbi der gerne ville sælge deres bil i en privat handel
|
|
|
|
|
Lagt på d. 25/09-2011 15:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
skal man så tage Fiat puntoen med eller den anden BMW.![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, hvorfor kan nogen få så ondt i røven af at nogen er interesseret i at købe hus eller lejlighed , vi er jo ikke alle samfundsnassere, så lidt penge må man da have lov at bruge når nu vi har arbejdet hårdt for dette .synes iøvrigt det er helt ok at han søger condo her på siden , fortsat go fridage til jer