Se indlæg|
Hvordan er Stable lodge standard i dag ?
|
|
|
Lagt på d. 01/10-2011 11:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg skal opholde mig i Bangkok en uges tid i slutningen af Oktober, og jeg overvejer at bo på Stable Lodge. Men jeg har tidligere læst, at hotellet bærer præg af at være godt slidt, disse rapporter har dog vist ikke været helt nye, så derfor vil jeg gerne spørge, om nogen af jer har været på Stable Lodge for nylig og kan sige noget om hotellets standard i dag. Og kender i andre gode hoteller i samme område/prisklasse så fortæl, fortæl. hn |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 01/10-2011 11:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Hotellet er lidt slidt med de er mega søde der inde og maden er kanon og beliggenheden er kanon
|
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 01/10-2011 11:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Per denne mand overgår da dig med gratis annoncer...![]() |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 01/10-2011 11:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Top High Class Fashion skrev: Hotellet er lidt slidt med de er mega søde der inde og maden er kanon og beliggenheden er kanon ![]() Ja, værelserne er under al kritik til prisen. Det er mega dyrt i forhold til hvad du får. Maden er i mine øjne kun OK. Men når man tænker på at man ikke sidder i Danmark, så kan man vel ikke klage. Regner da med at det er der Julen skal holdes i år. Har en bekendt som har boet på et nyt hotel på hjørnet af Soi 8. Skulle være god og i samme prisklasse. Ligger på højre hånd når du kommer ind på Soi 8. Redigeret af ABS d. 01/10-2011 12:03 We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 01/10-2011 11:54
|
|
sune skrev: Per denne mand overgår da dig med gratis annoncer... ![]() Ja, der er forskel på folk, na. Men så længe WEB ikke siger eller gør noget, så er det vel OK. Jeg slettede min at der var en del rører ang. en vis tråd i tidernes morgen.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/10-2011 12:26
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://www.adelph... Adelphi Suites paa Soi 8 kan anbefales. Jeg har ikke selv boet der, men en af mine gode venner bor der naar han er paa forretningsbesoeg og eller privat. Jeg har set vaerelserne og de er gode. Prisen er ogsaa rimelig. For mange aar siden saa jeg vaerelserne paa Stable Lodge og de kan vel klassificeres som 3Star eller paa niveau med et godt hotel upcountry. |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 01/10-2011 13:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Per skal man bestille i god tid på dette stable for en god dansk JUL med overnatninger... |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 01/10-2011 13:10
|
|
Ved det. Har holdt Jul der adskillige gange. Men det bliver uden overnatning på Stalden. Ikke så mange andre alternativer end Stalden i Bangkok, hvis man ønsker noget der minder om Dansk Julemad.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 01/10-2011 15:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Top High Class Fashion skrev: Hotellet er lidt slidt med de er mega søde der inde og maden er kanon og beliggenheden er kanon ![]() Priserne er også kanon... På den ufede måde. Der bliver lagt service charge og moms oven i alle deres priser. Værelses prisen er helt hen i vejret (også før tillæggene) ifht. standarden. Og så er det uden morgenmad. Der er masser af valg muligheder i samme område til rimelige priser. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 01/10-2011 15:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
DK skrev: Top High Class Fashion skrev: Hotellet er lidt slidt med de er mega søde der inde og maden er kanon og beliggenheden er kanon ![]() Priserne er også kanon... På den ufede måde. Der bliver lagt service charge og moms oven i alle deres priser. Værelses prisen er helt hen i vejret (også før tillæggene) ifht. standarden. Og så er det uden morgenmad. Der er masser af valg muligheder i samme område til rimelige priser. Som jeg selv kunne have skrevet det. Men smag og behag er som bekendt forskellig. ![]() |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 01/10-2011 15:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
DK skrev: Top High Class Fashion skrev: Hotellet er lidt slidt med de er mega søde der inde og maden er kanon og beliggenheden er kanon ![]() Priserne er også kanon... På den ufede måde. Der bliver lagt service charge og moms oven i alle deres priser. Værelses prisen er helt hen i vejret (også før tillæggene) ifht. standarden. Og så er det uden morgenmad. Der er masser af valg muligheder i samme område til rimelige priser. Hvorfor er folk så sure på stalden det er jo ikke et folkekøkken de driver men en butik hvis folk ikke kan lide det eller ikke har råd så bliv da væk
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/10-2011 15:33
|
Ja, værelserne er under al kritik til prisen. Det er mega dyrt i forhold til hvad du får. Maden er i mine øjne kun OK. Men når man tænker på at man ikke sidder i Danmark, så kan man vel ikke klage. Regner da med at det er der Julen skal holdes i år. Har en bekendt som har boet på et nyt hotel på hjørnet af Soi 8. Skulle være god og i samme prisklasse. Ligger på højre hånd når du kommer ind på Soi 8. Kan kun vaere Adelphi. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 01/10-2011 15:49
|
|
Top High Class Fashion skrev: DK skrev: Top High Class Fashion skrev: Hotellet er lidt slidt med de er mega søde der inde og maden er kanon og beliggenheden er kanon ![]() Priserne er også kanon... På den ufede måde. Der bliver lagt service charge og moms oven i alle deres priser. Værelses prisen er helt hen i vejret (også før tillæggene) ifht. standarden. Og så er det uden morgenmad. Der er masser af valg muligheder i samme område til rimelige priser. Hvorfor er folk så sure på stalden det er jo ikke et folkekøkken de driver men en butik hvis folk ikke kan lide det eller ikke har råd så bliv da væk ![]() 55555 - Helt kvik er du nu ikke Top High Class Fashion. For at kunne have en mening om stedet må man naturligvis have afprøvet det, hvorfor man jo netop har råd til det. Kritikken af stedet går på at nogle mener, at de betaler mere end varene er værd. Men det gør du måske gladeligt i dine egne forretninger, som den nederste halvdel af dine indlæg? |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/10-2011 15:57
|
|
Frank skrev: DK skrev: Top High Class Fashion skrev: Hotellet er lidt slidt med de er mega søde der inde og maden er kanon og beliggenheden er kanon ![]() Priserne er også kanon... På den ufede måde. Der bliver lagt service charge og moms oven i alle deres priser. Værelses prisen er helt hen i vejret (også før tillæggene) ifht. standarden. Og så er det uden morgenmad. Der er masser af valg muligheder i samme område til rimelige priser. Som jeg selv kunne have skrevet det. Men smag og behag er som bekendt forskellig. ![]() DK og Frank, det har i ret i, og det er også derfor, jeg spørger herinde. For jeg synes ikke, det er sjovt at gå rundt og kigge på hoteller med et par kufferter på slæb, men evt. kan jeg jo tage en eller to overnatninger på Stable, så kan jeg gå rundt og kigge på hoteller. Er der mon Internet (WiFi) på Stable ? hn |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 01/10-2011 16:03
|
|
hn skrev: Frank skrev: DK skrev: Top High Class Fashion skrev: Hotellet er lidt slidt med de er mega søde der inde og maden er kanon og beliggenheden er kanon ![]() Priserne er også kanon... På den ufede måde. Der bliver lagt service charge og moms oven i alle deres priser. Værelses prisen er helt hen i vejret (også før tillæggene) ifht. standarden. Og så er det uden morgenmad. Der er masser af valg muligheder i samme område til rimelige priser. Som jeg selv kunne have skrevet det. Men smag og behag er som bekendt forskellig. ![]() DK og Frank, det har i ret i, og det er også derfor, jeg spørger herinde. For jeg synes ikke, det er sjovt at gå rundt og kigge på hoteller med et par kufferter på slæb, men evt. kan jeg jo tage en eller to overnatninger på Stable, så kan jeg gå rundt og kigge på hoteller. Er der mon Internet (WiFi) på Stable ? hn Det reklamerer de i hvert fald med som gratis. http://www.stable...ation.html |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/10-2011 16:06
|
hn - book Adelphi hvis du vil bo paa Soi 8. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 01/10-2011 16:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Har boet mange steder i BK men aldrig på Stable ? og undre mig når nogen siger det ligger godt ?? er det så tæt på floden eller tæt på Metro ? De fleste gange nu bor vi altid på New Siam Riverseid det er lige ved Færgestedet så den bruger vi meget og så har vi jo Khaosan med hele det gedemarkedet lige op i gaden ? og går man syd på langs floden kommer der flere morsomme markeder og så er man ved Grand Palace ? og går man lidt op kommer det såkaldte Tyvenes Markede. Mener prisen på Hotellet starter ved 1800 ? Morgenmad og E net. |
|
|
|
| chacha |
Lagt på d. 01/10-2011 16:55
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
starter prisen virkelig på 1800...og uden morgenmad, dyrt, og beliggenheden er da irriterende så langt væk fra vejen. man kan vel altid tage Nana hotel soi4, det koster omkring 1400 incl morgenmad, og de har meget bedre svømmepøl og jacussi ![]() |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 01/10-2011 17:11
|
|
hugoboerge skrev: Ja, værelserne er under al kritik til prisen. Det er mega dyrt i forhold til hvad du får. Maden er i mine øjne kun OK. Men når man tænker på at man ikke sidder i Danmark, så kan man vel ikke klage. Regner da med at det er der Julen skal holdes i år. Har en bekendt som har boet på et nyt hotel på hjørnet af Soi 8. Skulle være god og i samme prisklasse. Ligger på højre hånd når du kommer ind på Soi 8. Kan kun vaere Adelphi. Nej ikke Adelphi. Der boede jeg selv så sent som August sidste år. Det jeg refererer til ligge helt oppe i starten af Soi 8. We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 01/10-2011 17:43
|
|
ABS skrev: hugoboerge skrev: Ja, værelserne er under al kritik til prisen. Det er mega dyrt i forhold til hvad du får. Maden er i mine øjne kun OK. Men når man tænker på at man ikke sidder i Danmark, så kan man vel ikke klage. Regner da med at det er der Julen skal holdes i år. Har en bekendt som har boet på et nyt hotel på hjørnet af Soi 8. Skulle være god og i samme prisklasse. Ligger på højre hånd når du kommer ind på Soi 8. Kan kun vaere Adelphi. Nej ikke Adelphi. Der boede jeg selv så sent som August sidste år. Det jeg refererer til ligge helt oppe i starten af Soi 8. Jeg fandt lige Adelphi på Nettet. Det ser pænt ud, men det er vel ikke rimeligt at sammenligne Stable Lodge med det, for Adelphi's priser ser ud til at være ca. 50% højere. Det i starten af Soi 8, hvilket prislag ligger det i ? hn |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Men så længe WEB ikke siger eller gør noget, så er det vel OK. Jeg slettede min at der var en del rører ang. en vis tråd i tidernes morgen.