Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Update til VOIPdiscount
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 06/10-2011 12:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Hvis I får en opdate fil fra VOIPDiscount som popper op hver gang I logger ind på jeres PC, og når I prøver at installer den så sker der Nada. Dog bliver den med at dukke op hele tiden. I kan/skal Afinstallere VOIPDiscount (bare roligt, jeres konto og saldo forsvinder ikke) , genstart PCen, og derefter Geninstallere (Download) VOIPDiscount program. Så brug : Existing user, ID + Password og så er I på igen samt at den irriterende update fil forsvinder. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 06/10-2011 12:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Hvad indeholder den nye opdatering? |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 06/10-2011 19:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Som Lung skriver det sker der intet da der sikkert er en fejl i opdateringen !!!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/10-2011 19:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har lige været på VoipDiscount i 2 timer, der er ingen opdatering her. Ved check siger programmet at software are up to date. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 06/10-2011 20:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Voip Discount, har kørt stabilt her i mange måneder nu, også med de opdateringer der har været ikke noget bøvl her ( måske fordi vi bor i Jylland )
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 06/10-2011 22:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Hvad er grunden til at i bruger Voip Discount og ikke Skype ?? Jeg har aldrig brugt Voip Discount men kun Skype !! Har skype på min iPhone så jeg kan ringe billigt uanset hvor jeg er bare der er internet. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 06/10-2011 22:52
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
For mit vedkommende: Lettere at skrive SMS på computeren. Gratis samtale til Thailand. Nogenlunde god lydkvalitet. Kræver ikke at modtager i Thailand har internet. -------- - Men bruger også dagligt videosamtaler på Skype. |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 07/10-2011 10:49
|
bimmelim skrev: Hvad er grunden til at i bruger Voip Discount og ikke Skype ?? Jeg har aldrig brugt Voip Discount men kun Skype !! Har skype på min iPhone så jeg kan ringe billigt uanset hvor jeg er bare der er internet. Voip Discount er billigere og har ca. samme kvalitet. Min kone bruger for 15-18 kr. pr. måned for at ringe hjem til Thailand... |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 07/10-2011 10:52
|
|
TG950 skrev: Voip Discount, har kørt stabilt her i mange måneder nu, også med de opdateringer der har været ikke noget bøvl her ( måske fordi vi bor i Jylland )Det har den også gjorde her, men det var bare den "irriterende update" som blev med at poppe op hver gang man åbnede sin PC og som var umuligt at downloade eller fjerne.(noget som lykkedes ved at afinstallere/geninstallere programet). Ellers er yderst tilfreds med anordning som har nu kørt 6-7 år i træk og genialt med "Phone2Phone" funktionen når man har trådløs hjemmetelefon, som gører at man kan surfe videre på PCen selv om konen i køkkenet plaprer løs med familien i Thailand. P.S. måske fordi vi bor i Jylland Er det en "pirat version" ) , A spørger bare, fordi min kan ikke tage de "jyske bogstaver" ![]() . Redigeret af Lung Yao d. 07/10-2011 10:58 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 07/10-2011 11:18
|
Min kone har en af "dissenher" Smart Phones. Så det sker fra denne via Internettet. Så hun bruger heller ikke PC'en og kan så ringe hjem når og hvor som helst ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 07/10-2011 12:02
|
|
Peder1968 skrev: Min kone har en af "dissenher" Smart Phones. Så det sker fra denne via Internettet. Så hun bruger heller ikke PC'en og kan så ringe hjem når og hvor som helst ![]() OG......................... Hvad koster det jer at have den anordning ? Det lyder lidt a la tilbudet som jeg/vi fik fra VOIPDiscount: Dear Voipdiscount fan, We have been able to negotiate some fantastic new deals with our suppliers and are pleased to announce discounted rates to all mobile phones in the following countries: Have a look and compare them to the expensive Skype rates. Austria Mobile only 1ct per minute! (skype: 22,8 cpm) Denmark Mobile only 2ct per minute! (skype: 20,5 cpm) Chile Mobile only 1ct per minute! (skype: 18,9 cpm) Georgia Mobile only 1 ct per minute! (skype: 16,2 cpm) Israel Mobile only 1ct per minute! (skype: 11,1 cpm) Kenya Mobile only 2ct per minute! (skype: 28,5 cpm) Latvia Mobile only 2ct per minute! (skype: 15,6 cpm) Uganda Mobile only 2ct per minute! (skype: 13,6 cpm) All available right away via computer, local access numbers or smartphone! While stocks last, so profit now! Share the wealth: the more people use VoipDiscount, the cheaper our rates get, so tell everybody about Voipdiscount! Your Voipdiscount Team www.voipdiscount.com Måske er dit tilbud billigere og værd at overveje for nogle. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 07/10-2011 12:42
|
Jeg gentager lige ![]() Peder1968 skrev: Voip Discount er billigere og har ca. samme kvalitet. Min kone bruger for 15-18 kr. pr. måned for at ringe hjem til Thailand... Det koster 10,5 Euro for 4 md. hvoraf de 10 Euro bliver sat ind på en konto som du bare kan bruge til telefonsamtaler når du vil. I de 4 måneder du betaler for, kan du snakke gratis i 5 timer pr. løbende uge til f.eks. Thailand (mobiler/fast tlf.) Hvis du ringer mere end 5 timer pr. uge koster det 0,01 Euro pr. påbegyndt minut. Efter de 4 måneder kan du så, hvis du vil, bruge resten af pengene fra din konto. Hvis du vil have 4 måneder mere bestemmer du selv hvornår du vil starte igen. Normalt går der ca. 5 måneder mellem vi betaler de 10,5 Euro. Derfor ca. 15-18 kr. pr. månede. Hun har et almindeligt internet abonnement til sin Smart Phone, så det koster ikke ekstra at bruge Voip Discount på den. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 07/10-2011 12:53
|
|
Peder1968 skrev: Jeg gentager lige ![]() .......................................................................................................... Hun har et almindeligt internet abonnement til sin Smart Phone, så det koster ikke ekstra at bruge Voip Discount på den. Jeg tror nok at jeg har kendt og brugt VOIPDiscount før du nogensinde havde hørte om den, fra den hed i tidernes morgen VOIPBUSTER. Det fremkom ikke i din tidligere indlæg at du/I brugte VOIPDiscount, kun at din kone havde en "smartfone", defor mit spørgsmål. Men du glemmer at det koster dig/jer lidt mere da I skal bruge Internet abonnement eller er den måske gratis. ![]() God weekend. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/10-2011 13:00
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeg har da lige opdateret 3 computer nu og der har der ingen problemmer været med voip discount
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 07/10-2011 13:00
|
Lung Yao skrev: Peder1968 skrev: Jeg gentager lige ![]() .......................................................................................................... Hun har et almindeligt internet abonnement til sin Smart Phone, så det koster ikke ekstra at bruge Voip Discount på den. Jeg tror nok at jeg har kendt og brugt VOIPDiscount før du nogensinde havde hørte om den, fra den hed i tidernes morgen VOIPBUSTER. Det fremkom ikke i din tidligere indlæg at du/I brugte VOIPDiscount, kun at din kone havde en "smartfone", defor mit spørgsmål. Men du glemmer at det koster dig/jer lidt mere da I skal bruge Internet abonnement eller er den måske gratis. ![]() God weekend. . Hun har Internet abn. på sin Smart Phone da den ellers ikke er særlig "smart" uden ![]() Derfor om hun bruger Voip-Discount eller ikke, så koster det det samme Så ja det er gratis ![]() VOIPBUSTER findes stadigvæk. Det er i princippet det samme. Men har ikke Thailand med som FREE CALLS ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/10-2011 13:11
|
|
Når jeg ringer til Thailand kan jeg se, at det nu koster 1,5 euro cent pr. minut, så den har fået et hak på 50%, men med freecall er det stadig meget billigt. Har tidligere også brugt det på mobilen, med opkald til et lokal nummer i Danmark - dansk nummer # pausefunktion # thailandsk nummer. Men foretrækker dog at sidde ved computeren. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 07/10-2011 13:19
|
|
vandango skrev: Når jeg ringer til Thailand kan jeg se, at det nu koster 1,5 euro cent pr. minut, så den har fået et hak på 50%, men med freecall er det stadig meget billigt. Har tidligere også brugt det på mobilen, med opkald til et lokal nummer i Danmark - dansk nummer # pausefunktion # thailandsk nummer. Men foretrækker dog at sidde ved computeren. Altså Van, HVOR mange gange skal vi sige til dig at du må KUN tale i 300 min. i løbet af 7 efterfølgende dage. , det er godt at du skal snart besøge hende ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/10-2011 13:21
|
|
Lung Yao skrev: vandango skrev: Når jeg ringer til Thailand kan jeg se, at det nu koster 1,5 euro cent pr. minut, så den har fået et hak på 50%, men med freecall er det stadig meget billigt. Har tidligere også brugt det på mobilen, med opkald til et lokal nummer i Danmark - dansk nummer # pausefunktion # thailandsk nummer. Men foretrækker dog at sidde ved computeren. Altså Van, HVOR mange gange skal vi sige til dig at du må KUN tale i 300 min. i løbet af 7 efterfølgende dage. , det er godt at du skal snart besøge hende ![]() Ja det er godt jeg snart skal afsted. ![]() Jeg ringer til hende lokal tid 22.00, siger normalt godnat kl. 23.00, men den sniger sig ofte til 23.30 og nogen gange 24.00. Men hun har fri lørdag og søndag, og dér kan vi sladre sammen hele dagen.
Redigeret af vandango d. 07/10-2011 13:30 |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 07/10-2011 13:25
|
vandango skrev: Når jeg ringer til Thailand kan jeg se, at det nu koster 1,5 euro cent pr. minut, så den har fået et hak på 50%, men med freecall er det stadig meget billigt. ..... Men foretrækker dog at sidde ved computeren. Jeg må bøje mig.... Selvom det stadig står 1 cent/min. på hjemmesiden, kan jeg godt se de sidste kald konen har lavet koster 1,5 euro cent pr. påbegyndt minut.... ![]() |
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 07/10-2011 14:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 226 |
Tråden har været oppe mange gange... fyld 10 euro på voipdiscount og du har 120 freedays både til landline og mobile ![]() VoipDiscount Freedays Buying credit entitles you to 120 Freedays (unless stated otherwise). This means you can call all countries marked as "Free" in our rates list for a period of 120 days at no costs. When the 120 days are over, the normal rate will be charged for these destinations. You can get more Freedays by topping up your account with credit. en voipdiscount konto kan sættes op på både en android og iphone og ringe op via wifi... 3G er også ok hvis du er inde i de lidt større byer i Danmark... Selv har jeg sat en trådløs telefon på en voip box som er sat op mod voipdiscount.. og jeg skulle hilse og sige den bliver brugt :-) Se her http://www.voipdi.../sipp.html God weekend når i kommer dertil mvh Savarden |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, det er godt at du skal snart besøge hende