Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Sexturisme
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/10-2011 14:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Jeg skal have skrevet noget på min hjemmeside om sexturisme, så jeg har tænkt mig at besøge Pattaya et par dage, når jeg er på de kanter. Jeg kender ikke Pattaya, så jeg vil lige høre, om der er nogle, som kan fortælle mig, hvilke steder det er mest oplagt at skrive om og have billeder fra. Og om der er noget, jeg iøvrigt skal være opmærksom på. Forslag til andre ting end lige sexturisme i området er også velkomne. Jeg ved, at mange tager på golftur til Pattaya. Er golfbanerne i området noget værd, eller er det hovedsageligt tidsfordriv i dagtimerne? Bemærk, at det ikke er for at hænge nogle ud eller for at skrive om gamle mænd og unge thai-piger. Jeg vil forsøge at skrive så neutralt som muligt. Meningen er at hjælpe dem, der vil besøge Thailand med det formål, så de ikke kommer galt afsted, og så de finder, hvad de leder efter. Send gerne en personlig besked, hvis du ikke vil skrive offentligt. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 11/10-2011 14:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
det er da et ædelt formål du har og må jeg spørge til glæde for hvem,det kan da godt være du kan lokke nogle flere ti pattaya men ikke mange,de kender det allerede, vil du høre min mening, så lad være, du kunne jo andmelde spisesteder i stedet for, men hver har jo sin lyst og du har din![]() |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 11/10-2011 14:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Hvornår tager du til Pattaya ?? Måske der er nogen der vil vise dig rundt, både gode og dårlige steder. |
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 11/10-2011 14:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
er der gode steder der
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 11/10-2011 14:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Nå, så du skal bare til Pattaya et par dage for at skrive lidt om stedet? Tja, så har vi også hørt den undskyldning med ![]() Glæder mig til at læse hvordan man skriver "neutralt" om sexturisme..... |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/10-2011 15:54
|
|
det er da et ædelt formål du har og må jeg spørge til glæde for hvem,det kan da godt være du kan lokke nogle flere ti pattaya Det er ikke et spørgsmål om at lokke flere dertil. Det er for at bringe information for dem, der alligevel vil rejse på sexferie. Glæder mig til at læse hvordan man skriver "neutralt" om sexturisme..... Det er ikke så svært, du kan se, hvad jeg allerede har skrevet: http://rejse-til-...sexturisme En pæn del af mine besøgende kommer ind via en søgning på sex, selvom jeg kun har den lille tekst på hjemmesiden. Det viser, at der åbenbart er et behov for information om emnet. Hvornår tager du til Pattaya ?? Vi er i et offentligt forum, og jeg benytter mit eget navn. Jeg er derfor meget påpasselig med at skrive noget om, hvornår jeg ikke er hjemme, da indbrudstyve også bruger internettet. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/10-2011 16:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg ser da intet odiøst i at skrive om sex-turismen. Den er der nu engang, og hvis man som Kim vil have en uddybende hjemmeside og Thailand, så er det vel helt naturligt at han også ønsker at dække denne. Jeg tror, at du skal være opmærksom på, at det ikke er alle, hverken kunderne eller damerne, der sætter pris på at blive foreviget i disse kvarterer. Men du skal vel en tur forbi Beach Road, der er der temmelig meget gang i den. mvh rinpoche |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/10-2011 16:20
|
|
Jeg tror, at du skal være opmærksom på, at det ikke er alle, hverken kunderne eller damerne, der sætter pris på at blive foreviget i disse kvarterer. He he, ja, det er jeg godt klar over. Men jeg har nu heller ikke tænkt mig at lave noget personligt som den journalist, der efterlyste danskere i Pattaya. |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 11/10-2011 16:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Tror du kan finde inspiration til din hjemmeside ved at gå en tur gennem Walking Street (om aftenen), soi 6 og langs Beach Road. Pattaya byder også på ganske god live musik. Besøg f.eks. blues Factory, Blue sky 3 og/eller FLB Bar. |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 11/10-2011 16:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Kim Ludvigsen skrev: Glæder mig til at læse hvordan man skriver "neutralt" om sexturisme..... Det er ikke så svært, du kan se, hvad jeg allerede har skrevet: http://rejse-til-...sexturisme Uanset hvordan du vender og drejer det, så bliver det aldrig neutralt. Der findes ikke "neutrale" eller "objektive" tekster. Du vil altid være pisket til at vælge en vinkel på tingene, og allerede der ryger din "neutralitet". Men held og lykke med projektet. Pattaya er et fantastisk sted, og jeg elsker det! |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 11/10-2011 16:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
rinpoche skrev: ¨Jeg ser da intet odiøst i at skrive om sex-turismen. Den er der nu engang, og hvis man som Kim vil have en uddybende hjemmeside og Thailand, så er det vel helt naturligt at han også ønsker at dække denne. Jeg tror, at du skal være opmærksom på, at det ikke er alle, hverken kunderne eller damerne, der sætter pris på at blive foreviget i disse kvarterer. Men du skal vel en tur forbi Beach Road, der er der temmelig meget gang i den. mvh rinpoche Ja Beach Road og Walking Street SKAL med det er helt sikkert, ellers vil man ikke få det rigtige med. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 11/10-2011 19:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Det frækkeste og vildeste sted er ubetinget Soi 6, med ensrettet indkørsel fra 2nd road imod beach road, her danser piger og katoyes rundt i forening udenfor diverse shorttimebarer imellem 16-01 hvorefter gaden nærmest uddør indtil næste eftermiddag.... I Walking Street kan Du også vælge at besøge den Amerikank-Engelsk ledede "Secrets-Bar", der ligger i Soi 14, Walking Street, et af de bedste og mest eksklusivt indrettede steder, med tøzer i Pattaya....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 11/10-2011 19:27
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hvad med at tage ned i danskergaden i Jomtien og tale med de danske barejere. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/10-2011 21:35
|
|
Hvis der ligefrem er en danskergade, skal jeg selvfølgelig have den med. Det må være Soi White House, så vidt jeg kan forstå på Google. Tak for de hidtige forslag, jeg har allerede fundet nogle interessante sider på nettet ud fra dem. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 11/10-2011 21:46
|
Kim Ludvigsen skrev: Hvis der ligefrem er en danskergade, skal jeg selvfølgelig have den med. Det må være Soi White House, så vidt jeg kan forstå på Google. Tak for de hidtige forslag, jeg har allerede fundet nogle interessante sider på nettet ud fra dem. Log på min facebook-profil, og så kan du måske se nogle af min datters billeder fra Soi White House. [url]www.facebook.com/robert.kronberg[/url] Men jeg har ikke helt styr på, hvad den ene og den anden kan se på facebook. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/10-2011 22:07
|
|
Jeg kan ikke se billederne fra Soi White House, men jeg har lært lidt om bordskik - eller skulle jeg sige sofaskik. Fine billeder af Frederik!
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 11/10-2011 23:17
|
Kim Ludvigsen skrev: Jeg kan ikke se billederne fra Soi White House, men jeg har lært lidt om bordskik - eller skulle jeg sige sofaskik. Fine billeder af Frederik! Så må du tilføje: http://www.facebo...11&ref=ffl som ven og se, hvad der sker. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 12/10-2011 06:27
|
|
Det kan jeg desværre ikke. Jeg har ikke oprettet en profil på facebook.
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/10-2011 06:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Kim Ludvigsen Jeg bo her og synes det er svært at skulle vælge et sted fra et andre. Soi White House er ikke det det har være en gang Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 12/10-2011 10:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Sexturisme? Er det dette med at thaipigerne tager til Pattaya for at få sex? |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.