Se indlæg
 Udskriv debat
At bo på landet i Thailand
Spiceroads
Da jeg ved en del her på DTW bor på landet i Thailand
kunne jeg godt tænke mig at få jeres mening/oplevelse
om at bo "derude"

De gange som man har bevæget sig derud har altid
givet en indre ro, og tanken har flere gange strejfet
en om at her kunne man sagtens slå sig ned.

Men så på den anden side kunne det måske
være lidt små kedeligt i længden. Eller hvad???

jager
et lille spørgsmål til dig thaikurt.
har du sørget for dansk pas til den lille?

jager

thaikurt1
Jager nej ikke i nu venter til jeg skal havde fornyt mit pas med hvad jeg har laest skal han vaere fodt inden for aegteskabet for at faa dansk pas of det er han ikke.Shock

Det er saadan jeg forstaa det ?
Redigeret af thaikurt1 d. 06/12-2005 03:54
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Spiceroads
Hej Thaikurt

Hvad er Ubc3???

Hilsen

Spiceroads

Spiceroads skrev:
Hej Thaikurt

Hvad er Ubc3???

Hilsen

Spiceroads

ubc 3
Cet er parabol så han kan se andre ting
end thai tv,det skal jeg også ha sadt op
så jeg kan se lidt engelsk tv
bamsen

thaikurt1
Du har ret Bamsen og se eng - tysk fodbold og en masse film.Grin
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

jager
hvorfor se tv i thailand når der er så mange dejlige kvinder at kigge på

jager

nicefarang
Kan man også få internet når man bor på landet i Thailand ?
Dvs er der altid telefon ?

xxxx
Hejsa

Nej der er langt fra altid telefon..
Men man kan sagtens faa Internet alligevel, det er bare lidt dyrere.. Jeg bruger GPRS internet gennem Dtac og det koster 1.300,- pr mdr.. startpakke 13.000 inkl. kortlaeser.

Jager, det er sq ikke nem at se dem om aftenen / natten, medmindre du tager paa bar.
Og Thai Tv er fantastisk godt hvis man skal paa afvaenning for Tv misbrug. Grin Det handler om spoegelser / overtro og ikke ret meget andet... Det sker en enkelt gang imellem de sender en serie som er vaerd at bruge tid paa. Og de Amerikanske film de viser er 50 aar gamle ca altsaaGrin Og saa er de med Thai tale. Saa er man til Tv er en parabol nok et must.

Hvordan det ellers er at bo paa landet.... For det foerste skal man nok kunne hoilde sig selv ud og til tider i lang tid af gangen.. glem det med at man har en kone og det betyder faelleskab.. Det er vores maade at taenke paa , ikke thaiers.
Nogen vaelger bare at bo her og ikke blande sig i noget som helst, men det giver et endnu mere isoleret tilvaerelse.. Alternativet er at kaempe sig til en plads i hirakiet og det giver sq sved paa panden...
Men det er muligt mere eller mindre.

Le-si

thaikurt1
Du har ret MisterM det er dyrt med Ubc 3 men nu er det jo en gang det jeg har valgt.

Har du nogen bevis paa at det skulle vaere gratis jeg har aldrig hort at se tv ikke skulle koster noger.

nicefarang skrev:
Kan man også få internet når man bor på landet i Thailand ?
Dvs er der altid telefon ?

Hejsa nice farang

Ude hos os fik vi telefon og dermed adgang til internet
det tog 3 dage fra konen bestilte telefon og fik telefon med hjem det kostede vist 4500 og dagen efter kom der 6 thaier og kravlede rundt på og i huset og satte kabel,jord og alt muligt op og 3 dagen blec den åbnet

Men som le-si siger når man kommer lidt væk fra by område så skal man ha parabol internet

bamsen

Buggymann
ja parebol er godt men min blev sgu skudt totalt i smader af de store hagl som kommer ned fra himmelen af og til meget øv....Sad
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
nicefarang
Hvad er thaikontakt.dk

Jeg synes ikke den virker

Buggymann
nok en kontakt side...Wink

www.thaikontakt.dk
Buggymann
den side er nok lukket for 1 år siden...Cool

www.thaikontakt.dk
jager
jep. leif eller invitere dem hjem

der findes da meget gratis tv på satelitterne, jeg tror jeg har ca 600 gratis kanaler i dk. men jeg tager også 4 satelitter ned, men ser stadig kun de ca 20 kanaler og det er alle sammen betalingskanalerne.

jeg har bestilt kabeltv i min lejlighed i BKK og ventet nu i 3 måneder på at få det indlagt er det normalt?? jeg tror det ligger på gangene.

jager

Buggymann
nogle gange går det ikke så hurtigt i TH har jeg fundet ud af,,det tog os ca 1 år at få telefon....Sad

www.thaikontakt.dk
swaddii
Winkhej vi bor i Sakhon Nakhon i nord øst thai eller Issaan,vi har 50km til min kones forældre de bor total på landet,men det er alletiders .
vi tager derned den 13jan2006 ja logo derop Isaan ,men besøger også Chiang Mai,Kalasin, Udon Thani,Saawaang Deen Dii,og Bangkok,da vi har familie derWinkGrin
Cheersen gang Isaan altid Isaan

MisterM
thaikurt skrev:
Du har ret MisterM det er dyrt med Ubc 3 men nu er det jo en gang det jeg har valgt.

Har du nogen bevis paa at det skulle vaere gratis jeg har aldrig hort at se tv ikke skulle koster noger.

Her er et link, men det er desvaerre paa thai men din kone burde kunne laese det eller hent PSI Magazine med alle programmerne, det er gratisGrin

http://www.psisat...

Kan se at prisen stadig er 17000 incl. opsaetningGrin
Redigeret af falang yao d. 08/12-2005 22:20

MisterM
parkpean skrev:
nogle gange går det ikke så hurtigt i TH har jeg fundet ud af,,det tog os ca 1 år at få telefon....Sad

Har en bekendt som lejede en forretning og byggede omSmile
Der blev aabnet en lille dagligdags forretning pluds et paent stort rum med stort airconditions anlaeg beregnet til Net CafeSmile Jeg spurgte ham om der var tlf i huset ellers skulle han skynde at bestille da jeg vidste at der ikke var flere ledige linier i omraadetSmile Rummet har nu staaet tomt i naesten 6 mdr og han ved ikke hvornaar der bliver en ledig ledning til hamFrown Desuden skulle der indrettes en snooker bar men det er nu foreloebig udsatFrown

Spring til debat: