Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Byggegrund til salg bag Save One Korat
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 21/02-2012 06:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Byggegrund til salg i udkanten af Korat by.. Grunden er 42 galang war (ca. 168 m2) Beliggenheden er bag "Save One", ca 1 km væk, i noget der hedder "Soi Ban Nooen Mai Dang 2 Sula Nalee" I området bliver der pt. bygget mange nye "villages" Grunden er hævet for en del år siden.. Yderligere info kontakt via PB eller på mail Pris ide : 900.000,- THB [img]http://nielsen.in.th/korat_01.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://nielsen.in.th/korat_02.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://nielsen.in.th/korat_03.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://nielsen.in.th/korat_04.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| nielsenleon |
Lagt på d. 21/02-2012 07:04
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Kiggede for sjov på noget land i Rayong,som jo nok har en lidt bedre beliggenhed,medmindre man er erimit og de forlanger 15000 pr. thalang wah,så med en grund af samme størelse som din bliver det ca.630000,så måske lidt dyrt.Men held med det. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 21/02-2012 07:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Synes at være lidt lille, når det tilsyneladende ikke ligger midt i en metropol. Men pøj-pøj med det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/02-2012 09:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
nielsenleon skrev: Kiggede for sjov på noget land i Rayong,som jo nok har en lidt bedre beliggenhed,medmindre man er erimit og de forlanger 15000 pr. thalang wah,så med en grund af samme størelse som din bliver det ca.630000,så måske lidt dyrt.Men held med det. Med 1 km til save one er det rigeligt centralt i Korat for mig, bor selv omme bagved homeland projekterne, som er nogenlunde samme afstand. Save one er iøvrigt et kæmpestort nigthmarket. Skal selv der over og handle, næste gang jeg er i byen. Redigeret af vandango d. 21/02-2012 09:38 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/02-2012 10:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
claus31130 skrev: Byggegrund til salg i udkanten af Korat by.. Grunden er 42 galang war (ca. 168 m2) Beliggenheden er bag "Save One", ca 1 km væk, i noget der hedder "Soi Ban Nooen Mai Dang 2 Sula Nalee" I området bliver der pt. bygget mange nye "villages" Grunden er hævet for en del år siden.. Yderligere info kontakt via PB eller på mail Pris ide : 900.000,- THB Det er lidt "misvisende" når du skriver det, for der er ikke en sjæl der ville kunne finde Sula Nalee(udtalen) på Google Earth , men prøv med stavemåden: Suranaree Er det ikke også ved Ban Mai ? Og med "Villages" du mener vel : Komplexer a la Homeland 1-2 og 3 (sumpen) Save One marked kan findes på : 14* 57' 27.08" N 102* 02' 44.08 E. Frank skrev: Synes at være lidt lille, når det tilsyneladende ikke ligger midt i en metropol. Så har du ikke noget kendskab til Korat, eller mener du at "Metropol" er alt som ligger højst 500m fra Ya Mo pladsen? Korat expanderer så meget og så hastigt at snart Ban Mai som for nogle år siden lå i "omegen" af Korat bliver snart indlemmet i "Amphur Muang". Og derfor er grundpriserne også steget meget, så Claus er ikke "grådigt", det er markedspris i det område. (man kan være "heldig" at finde en grund i nærheden til det halv pris, men det kan skyldes at ejeren er desperat og har "kniven på struben"(Banken). . Redigeret af Lung Yao d. 21/02-2012 10:28 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 21/02-2012 13:51
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Grunden er 42 galang war (ca. 168 m2) Hvad kan man få ud af/bygge på et frimærke. SteenJ |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 21/02-2012 16:13
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
170.000kr. for 168 kvm. ??? Øhhh. er det ikke "lidt" dyrt? Det kan godt være jeg er uviden / dum.... men er det den normale pris eller er det en Falang pris? |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 21/02-2012 17:03
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Vi har overvejet at flytte til Isarn fra Phuket, men hvis prisen på omtalte grund er retningsgivende på grundpriser der, så bliver vi her i den måske dyreste provins i Thailand. En rai-pris på over thb 8,5 mill. er godt nok dyrt, og så er der ikke engang asfalteret vej og jeg kan heller ikke se at der er kloakeret. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/02-2012 17:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Lung Yao skrev: Korat expanderer så meget og så hastigt at snart Ban Mai som for nogle år siden lå i "omegen" af Korat bliver snart indlemmet i "Amphur Muang". Og derfor er grundpriserne også steget meget, så Claus er ikke "grådigt", det er markedspris i det område. (man kan være "heldig" at finde en grund i nærheden til det halv pris, men det kan skyldes at ejeren er desperat og har "kniven på struben"(Banken). Ja det er fuldstændig korrekt, der skyder konstant nye huse op i vores område både projekter og enkelt huse, det er utrolig så meget der er bygget, bare på det lille år jeg har haft min gang i Korat. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 21/02-2012 18:19
|
|
Lung Yao skrev: Frank skrev: Synes at være lidt lille, når det tilsyneladende ikke ligger midt i en metropol. Så har du ikke noget kendskab til Korat, eller mener du at "Metropol" er alt som ligger højst 500m fra Ya Mo pladsen? Korat expanderer så meget og så hastigt at snart Ban Mai som for nogle år siden lå i "omegen" af Korat bliver snart indlemmet i "Amphur Muang". Og derfor er grundpriserne også steget meget, så Claus er ikke "grådigt", det er markedspris i det område. (man kan være "heldig" at finde en grund i nærheden til det halv pris, men det kan skyldes at ejeren er desperat og har "kniven på struben"(Banken). Indrømmet: Mit kendskab til Korat er yderst overfladisk. Min kommentar er udelukkende baseret på billederne, som bestemt ikke ligner noget der minder om bymæssig bebyggelse og beskrivelsen, hvor der står, at der er 1 km til noget andet, som jeg heller ikke kender. Hvis man jeg skulle nøjes med 168 m2, så skulle det være fordi grunden var placeret midt i en by med huse og butikker omkring. ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/02-2012 18:30
|
|
Conrad skrev: Vi har overvejet at flytte til Isarn fra Phuket, men hvis prisen på omtalte grund er retningsgivende på grundpriser der, så bliver vi her i den måske dyreste provins i Thailand. En rai-pris på over thb 8,5 mill. er godt nok dyrt, og så er der ikke engang asfalteret vej og jeg kan heller ikke se at der er kloakeret. Du kan sagtens og roligt flytte til Isaan og have råd til det, for du kunne gøre som mange andre, købe et færdigt bygget hus til mellem 1,5 og 2,5 M ฿.(1 plan eller 2 plans hus). Og går du op i 3-3,5M klassen, så får du een med svømmepøl. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 21/02-2012 18:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
claus31130 skrev: Tror du ikke der skulle have stået 90.000 bath ( selv 90.000 er i overkanten), det er jo ikke beliggende i kata eller karon - phuket , men prisen er som der.
Byggegrund til salg i udkanten af Korat by.. Grunden er 42 galang war (ca. 168 m2) Beliggenheden er bag "Save One", ca 1 km væk, i noget der hedder "Soi Ban Nooen Mai Dang 2 Sula Nalee" I området bliver der pt. bygget mange nye "villages" Grunden er hævet for en del år siden.. Yderligere info kontakt via PB eller på mail Pris ide : 900.000,- THB [img]http://nielsen.in.th/korat_01.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://nielsen.in.th/korat_02.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://nielsen.in.th/korat_03.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://nielsen.in.th/korat_04.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af fckguld d. 21/02-2012 19:00 DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 21/02-2012 18:35
|
|
Lung Yao skrev: ja vi har givet 2,9 270 kvm beboelse - grund ca 1600 kvm , hus 2 år gammelt- tip top stand- ikke thai hus .
Conrad skrev: Vi har overvejet at flytte til Isarn fra Phuket, men hvis prisen på omtalte grund er retningsgivende på grundpriser der, så bliver vi her i den måske dyreste provins i Thailand. En rai-pris på over thb 8,5 mill. er godt nok dyrt, og så er der ikke engang asfalteret vej og jeg kan heller ikke se at der er kloakeret. Du kan sagtens og roligt flytte til Isaan og have råd til det, for du kunne gøre som mange andre, købe et færdigt bygget hus til mellem 1,5 og 2,5 M ฿.(1 plan eller 2 plans hus). Og går du op i 3-3,5M klassen, så får du een med svømmepøl. . DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/02-2012 18:36
|
|
Frank skrev: ............................................................... Indrømmet: Mit kendskab til Korat er yderst overfladisk. Min kommentar er udelukkende baseret på billederne, som bestemt ikke ligner noget der minder om bymæssig bebyggelse og beskrivelsen, hvor der står, at der er 1 km til noget andet, som jeg heller ikke kender. Hvis man jeg skulle nøjes med 168 m2, så skulle det være fordi grunden var placeret midt i en by med huse og butikker omkring. ![]() Men med de erfaringer jeg har fra Thailand og især Korat, så sker det at første, bygges det huse(fx."burhønshuse" eller komplexer med villaer lige som Homeland m.m. , og derefter skyder forretninger som padehatte rundt omkring : 7/11, som den første, og alle de andre ellers er det kun 10-15 min. til centrum med The Mall/Tesco-Lotus/BigC/Klang Plaza og utalige thai markeder. . Redigeret af Lung Yao d. 21/02-2012 18:39 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 21/02-2012 18:38
|
|
Lung Yao skrev: 168 kvm - ha ha vores garage er 88 kvm - spøg til side prisen er vanvittig i det område .
Frank skrev: ............................................................... Indrømmet: Mit kendskab til Korat er yderst overfladisk. Min kommentar er udelukkende baseret på billederne, som bestemt ikke ligner noget der minder om bymæssig bebyggelse og beskrivelsen, hvor der står, at der er 1 km til noget andet, som jeg heller ikke kender. Hvis man jeg skulle nøjes med 168 m2, så skulle det være fordi grunden var placeret midt i en by med huse og butikker omkring. ![]() Men med de erfaringer jeg har fra Thailand og især Korat, så sker det at først bygges det huse(burhønshuse) eller komplexer lige som Homeland m.m. , og derefter skyder forretninger som padehatte rundt omkring : 7/11, som den første, og alle de andre eller er det kun 10-15 min. til centrum med The Mall/Tesco-Lotus/BigC/Klang Plaza og utalige markeder. . DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 21/02-2012 18:53
|
|
Lung Yao skrev: Frank skrev: ............................................................... Indrømmet: Mit kendskab til Korat er yderst overfladisk. Min kommentar er udelukkende baseret på billederne, som bestemt ikke ligner noget der minder om bymæssig bebyggelse og beskrivelsen, hvor der står, at der er 1 km til noget andet, som jeg heller ikke kender. Hvis man jeg skulle nøjes med 168 m2, så skulle det være fordi grunden var placeret midt i en by med huse og butikker omkring. ![]() Men med de erfaringer jeg har fra Thailand og især Korat, så sker det at første, bygges det huse(fx."burhønshuse" eller komplexer med villaer lige som Homeland m.m. , og derefter skyder forretninger som padehatte rundt omkring : 7/11, som den første, og alle de andre ellers er det kun 10-15 min. til centrum med The Mall/Tesco-Lotus/BigC/Klang Plaza og utalige thai markeder. Jamen jeg skal da ikke holde dig tilbage, hvis du er interesseret.... ![]() |
|
|
|
| TigerZ |
Lagt på d. 22/02-2012 05:31
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Det er jo en fuldstændig vanvittig pris!!! 9 mil pr rai i korat!!!! Er du klar over hvad du kan få for det?? http://www.kohpha...k/23257014 det her hus har kostet ca. det samme inkl 1 rai chanote land. Det ligger 5 min fra stranden, restauranter og en 7/11. 15 min fra den største by på øen hvor der kan købes alt. Og meget vigtigt ligger i den helt anden ende af øen end fuldmåne festen, så der mærkes intet til fuldmåne trafikken. |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 22/02-2012 06:22
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
????? Så kan jeg da godt se at der hvor jeg bygger, er i absolut yderste rismark lige før mekongfloden!!!???? Har godt nok også 1/2 time ind til nærmeste "stor" by!!! 2 stk 7-11 og stort marked..... tesco 70 km. Big C, lidt over 110 km... Men de første 80 kvm incl. toilet med alt kostede 200000 baht, mangler at "lukke" 1/3 del af grundplan nu!!!! og det er på 300 kvm, så er der selvfølgelig lige svigermor og fars førstesal (+ 120kvm) alt er da så også i bølgeblik og betonsten! Men for pokker hvor jeg nyder det!!!! de Første 30 risfelter (der er vel 10000 kvm) skal jeg give 150000 bath for, og medarbejderne medfølger?!?!?! Så når jeg har brugt ca. 1 mill. Bath, så er der 400 kvm beboelse (færdigbygget), og 40 risfelter![]() Så har jeg det alså fint i yderste afkrog, og et par ekstra kilometer til de "store" supermarkeder!!!! Bare mit toilet er færdigt, JA så er jeg glad Ja så hjælper det jo også at det er jordens (af dem jeg kender) mennesker, og det at man lige smutter over til naboen og ser thaiboxning på en 14" med sne kunne godt være man skulle ofre lidt på en parapol![]() Men et dejligt stort land med en masse forskellige mennesker, og holdninger!!!! Jeg vil ikke væk fra min landsby ![]() Mvh. Flemming A. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 22/02-2012 10:29
|
|
Frank skrev: ............................................................................... Jamen jeg skal da ikke holde dig tilbage, hvis du er interesseret.... ![]() TAK, men vi har allerede et hus i Homeland II i Korat. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 22/02-2012 11:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Hvordan lokker man en sværm af Kloge-Åge'r ud af deres huler? Opret en tråd med en lejlighed i Jomtien eller et stykke jord i Korat til salg! Så står de i kø med deres ofte enslydende og fuldstændig uvedkommende kommentarer, uagtet at de i bund og grund slet ikke er interesserede i objektet. Men ytre sig skal man da lige. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Men for pokker hvor jeg nyder det!!!! de Første 30 risfelter (der er vel 10000 kvm) skal jeg give 150000 bath for, og medarbejderne medfølger?!?!?! Så når jeg har brugt ca. 1 mill. Bath, så er der 400 kvm beboelse (færdigbygget), og 40 risfelter