Se indlæg|
Glæder mig til at svømme i Pattaya beach!
|
|
| Barca |
Lagt på d. 03/03-2012 17:06
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Savadikap! Kære alle så der kun 5 dage til jeg lander i Pattaya. Jeg glæder mig som vand-vigtig, jeg er lidt af en vandhund så ser frem til en dukkert eller 3 hverdag. Vil egentlig kan høre jeres mening om hvor ren vandet er i pattaya beach og jumtien? har læst vandet de sidste par år er blevet rener:-). |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 03/03-2012 17:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Dit indlæg lyder som lidt af en joke. Hvis jeg vil bade imens jeg er i Pattaya tager jeg til Ko Larn eller Jomtien. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/03-2012 17:42
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
troll ?? anyway, jeg kommer lige frisk derfra...og jeg kan sige det sådan her...jeg vendte om da jeg nåede vandkanten...og jeg plejer ikke at være sart...så det blev ved solbadning.. i frygt for at træde de hardcore Pattaya elskere over fødderne, så undlader jeg yderligere beskrivelse af vandet...der er andre former for væsker som er mere tiltrækkende i PTY.... jeg har tidligere været i Pattaya hvor jeg husker vandet som bedre...så jeg vil beskrive det som en nedadgående standard.. Jeg har dog badet meget i området mellem Jomthien og Sattahip, både før og denne gang, og her er vandet noget kønnere..selvom det stadig er sandet og flere steder 'mos' agtigt bund...dog er man her fri for lyden af jetski og deres os...men stadig..ville nok vælge en anden destination end Pattaya hvis badning er højt på prioteringslisten..fx. Koh Samed ikke langt derfra.. og ellers hedder det sejltur til nogle af øerne...fx. Koh Larn..det bliver dog kedeligt hvis du skal derud hver dag! Redigeret af Anonym Bruger d. 03/03-2012 17:56 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/03-2012 17:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Barca skrev: Savadikap! Kære alle så der kun 5 dage til jeg lander i Pattaya. Jeg glæder mig som vand-vigtig, jeg er lidt af en vandhund så ser frem til en dukkert eller 3 hverdag. Vil egentlig kan høre jeres mening om hvor ren vandet er i pattaya beach og jumtien? har læst vandet de sidste par år er blevet rener:-). Det må være længe sidem at du har været her sidtst.! Vandet i både PTY og Jomtien, er absolut ikke attraktivt.! Plasticposer, plastic dunke og alt muligt andet affald, er den daglige oplevelse... God fornøjelse.! |
|
|
|
| Barca |
Lagt på d. 03/03-2012 17:49
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
så det en vand-troll:-)....det er seriøst så mange tak for jeres svar:-) |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 04/03-2012 01:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
maik skrev: Dit indlæg lyder som lidt af en joke. Hvis jeg vil bade imens jeg er i Pattaya tager jeg til Ko Larn eller Jomtien. Kan kun tilslutte mig den holdning. Jomtien flyder dog ikke med plastik som en anden skriver, men derimod russere ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/03-2012 03:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
hsn skrev: maik skrev: Dit indlæg lyder som lidt af en joke. Hvis jeg vil bade imens jeg er i Pattaya tager jeg til Ko Larn eller Jomtien. Kan kun tilslutte mig den holdning. Jomtien flyder dog ikke med plastik som en anden skriver, men derimod russere ![]() Nhå ja, ruserne havde jeg glemt og også kværulanterne ![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 04/03-2012 06:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Jeg snakkede med en ven der kommer her 2 gange om året og som kommer på stranden i jomtien han fortalte mig at det er blevet rigtig flot vandet derude....at han havde stået i vand til navlen og set fiskestimer svømme forbi selvfølgelig er der nogle dage der er bedre en andre pga strøm og vindretning....har ikke set det med egne øjne troede først han tog pis på mig men nej han hold ved.....God søndag... |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 04/03-2012 09:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Jeg vil nok ikke bade på den del af stranden der ligger tæt ved Walking Street start da der er et rabsingsted
Come As You Are
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/03-2012 09:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Nirvana skrev: Jeg vil nok ikke bade på den del af stranden der ligger tæt ved Walking Street start da der er et rabsingsted Øhhh hvad er et "rabsingsted"??
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/03-2012 10:57
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg ville overhovedet ikke bade, hverken i Pattaya eller Jomtien. Sidst jeg var i vandet i Jomtien, blev min krop klistret ind i noget---ja klamt klistervand, jeg skyllede kroppen og gik selvfølgelig i bad på hotellet, men der gik flere dage, før følelsen af noget som lå som en hinde på huden forsvandt helt. Jeg var måske uheldig pga. vind og vejrforhold, men jeg sagde til mig selv: never again. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/03-2012 11:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
pdrhan skrev: Nirvana skrev: Jeg vil nok ikke bade på den del af stranden der ligger tæt ved Walking Street start da der er et rabsingsted Øhhh hvad er et "rabsingsted"?? ![]() Jeg tror at han mener der er et rensnings sted/rensningsanlæg |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 04/03-2012 12:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg var lige forbi i 2010, der var meget lort og mange lorte Russere i vandet
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 04/03-2012 13:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Han/hun tar pis på os---Kik på tråden om barfee i Pattaya! http://www.dansk-...ost_177056 Han/hun vil bare provekere, og få os til at ryge i totterne på hinanden over vort älskede Pattaya!
Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 04/03-2012 13:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
rolig nu ingolf, interessant tråd er er selv en stor vandhund. i park lane resort i jomtien er der en pool på 1867 kvadratmetre ikke så ringe til lidt svømmetræning, ja selv mark spitz vil vel være tilfreds![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 04/03-2012 13:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Det er stort, og når jeg tänker på at mit förste hus lå på en grund på ca 1000 og så nästen det dobbelte!! Pölerne i La Lana er heller ikke så tossede--har faktiks aldrig väret i Havet i Pattaya/Jomtien, men her nede ved Ban Phe er der herligt rent vand! Redigeret af ingolf d. 04/03-2012 13:49 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/03-2012 13:49
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
ingolf skrev: Han/hun vil bare provekere, og få os til at ryge i totterne på hinanden over vort älskede Pattaya! ![]() Tal for dig selv Ingolf
Redigeret af natty d. 04/03-2012 13:50 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 04/03-2012 13:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
pattaya og jomtien vil bruge et kæmpe beløb på oprydning over de næste 5år, det vil nok hjælpe. Men thaierne har ingen fornemmelse af planlægning, jomtien er stadig en lille by, få lavet et ordendligt moderne rensnings anlæg nu mens der stadig er jord. Husk for 50år siden var der ingen beton bygninger i pattaya, så udviklingen går stærkt. Men thaierne sviner både på land og i vandet, de er fuldstændig lige glade. Det syndt når de har sådan en flot natur. Redigeret af hiks d. 04/03-2012 13:57 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/03-2012 16:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Jeg tror bare man skal holde begge ben på jorden, vi er lige kommet tilbage fra det så kaldte paradis Koh Chang, hold da kæft en svinesti! Der kunne du finde alt fra tandbørster til tomme øldåser/flasker og div.... i vandet, og Ja det var over alt på stranden agt det flød med affald, og det er ikke kun Faranger der smider div.ting på stranden desværre! Det bliver efterhånden svært at finde et godt sted/rent DESVÆRRE! Mvh Michael Ps. Holder stadig fast på Phuket som stedet! |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/03-2012 18:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Michael fortæl hvor du har været på Koh Chang? Du har da vist været uheldig med den ekspresbus! Hvad var prisen for turen? Redigeret af d. 04/03-2012 18:10 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

i park lane resort i jomtien er der en pool på 1867 kvadratmetre ikke så ringe til lidt svømmetræning, ja selv mark spitz vil vel være tilfreds