Se indlæg
 Udskriv debat
Sæt de gamle i fængsel
poom
Sæt de gamle i fængsel

Lad de gamle bytte plads med fangerne, så vil vore ældre få al den pleje de savner, og fangerne deres straf.

jeg vil foreslå, at man lader de gamle komme i fængsel.

Der vil de nemlig få mulighed for, at have deres ejendele i cellen og se TV i deres eget rum. De vil også få ordnet tænder og fødder og andre gebrækkeligheder på statens regning. De vil få vasket deres hår ganske gratis, og de vil få nye briller, når de trænger, og blive kørt hele fædrelandet rundt, når de skal til diverse behandlinger af to politibetjente i en behagelig bil, forstås.

De vil hver eneste dag få lejlighed til at opholde sig mindst en halv time i frisk luft.
De vil blive lægeundersøgt ved det mindste pip, og sygeplejersker vil stå parat med gratis medicin døgnet rundt, hvis de skulle ønske et eller andet. De vil også få bad hver dag og rent undertøj, i stedet for at bleen bare bliver vendt.

Der vil stå billard og andre forlystelser parat, hvis de skulle ønske lidt underholdning, og den helt store fordel vil være, at man såmænd ikke engang behøver at udskifte personalet.
Fængselspersonalet er så vandt til at nusse om fangerne og stå på pinde døgnet rundt for at opfylde deres mindste ønske, at de udmærket kan fungere som plejepersonale.

Og fangerne, ja dem sender vi på plejehjem, hvor man kan holde dem neddøsede med beroligende midler, så de bliver fromme som lam og ikke har kræfter til at ringe på klokken. De må så vænne sig til at bade hver 14. dag og få frataget alle deres personlige effekter, for at personalet ikke skal bruge for meget tid på at gå rundt om kommoden, lænestolen og TV’et.

Der kan de så, hvis de ikke er gået helt ud af beroligende midler, sidde og flette peddigrør, og hvis det går højt, blive kørt ud på terrassen en gang hver uge, for at få lidt frisk luft.
Jeg er ked af at måtte sige det, men de bliver også nødt til at vænne sig til at spise papmad, som kommer fra et stort centralkøkken og smager som at stikke tungen ud af vinduet.
Det sværeste at vænne sig til vil nok blive, at man nu skal til at bruge alle de penge man ikke har på medicin, tandlægebesøg og briller.

Nogle vil nok indvende, at det dog var en frygtelig tanke.
Hvorfor dog det?
De gamle er jo ikke skyld i, at de er endt på plejehjem. Fangerne har mildest talt selv været ude om at de er havnet i fængsel.

kimkingo
He He. Grin
Sunflower

mobbe
Ganske godt indlæg, ja man kan her i DK undres hvordan nogle mennesker behandles som har arbejdet hele ders liv og andre kun har belastet og lever som på et rekrationscenter.

sank
Rolll Den var god ? når tiden nærmer sig smider jeg en stegepande med spejlæg i hovedet på en Politiker og så er min alderdom redet Sleeping good

Anonym Bruger
poom skrev:

Sæt de gamle i fængsel

Lad de gamle bytte plads med fangerne, så vil vore ældre få al den pleje de savner, og fangerne deres straf.

jeg vil foreslå, at man lader de gamle komme i fængsel.

Der vil de nemlig få mulighed for, at have deres ejendele i cellen og se TV i deres eget rum. De vil også få ordnet tænder og fødder og andre gebrækkeligheder på statens regning. De vil få vasket deres hår ganske gratis, og de vil få nye briller, når de trænger, og blive kørt hele fædrelandet rundt, når de skal til diverse behandlinger af to politibetjente i en behagelig bil, forstås.

De vil hver eneste dag få lejlighed til at opholde sig mindst en halv time i frisk luft.
De vil blive lægeundersøgt ved det mindste pip, og sygeplejersker vil stå parat med gratis medicin døgnet rundt, hvis de skulle ønske et eller andet. De vil også få bad hver dag og rent undertøj, i stedet for at bleen bare bliver vendt.

Der vil stå billard og andre forlystelser parat, hvis de skulle ønske lidt underholdning, og den helt store fordel vil være, at man såmænd ikke engang behøver at udskifte personalet.
Fængselspersonalet er så vandt til at nusse om fangerne og stå på pinde døgnet rundt for at opfylde deres mindste ønske, at de udmærket kan fungere som plejepersonale.

Og fangerne, ja dem sender vi på plejehjem, hvor man kan holde dem neddøsede med beroligende midler, så de bliver fromme som lam og ikke har kræfter til at ringe på klokken. De må så vænne sig til at bade hver 14. dag og få frataget alle deres personlige effekter, for at personalet ikke skal bruge for meget tid på at gå rundt om kommoden, lænestolen og TV’et.

Der kan de så, hvis de ikke er gået helt ud af beroligende midler, sidde og flette peddigrør, og hvis det går højt, blive kørt ud på terrassen en gang hver uge, for at få lidt frisk luft.
Jeg er ked af at måtte sige det, men de bliver også nødt til at vænne sig til at spise papmad, som kommer fra et stort centralkøkken og smager som at stikke tungen ud af vinduet.
Det sværeste at vænne sig til vil nok blive, at man nu skal til at bruge alle de penge man ikke har på medicin, tandlægebesøg og briller.

Nogle vil nok indvende, at det dog var en frygtelig tanke.
Hvorfor dog det?
De gamle er jo ikke skyld i, at de er endt på plejehjem. Fangerne har mildest talt selv været ude om at de er havnet i fængsel.

Hvorfor tror i, at alle lommetyvene fra Rumænien og kriminelle fra de andre Øst europæiske lande, kommer her til og er fuldstændig ligeglade med at blive sat i fængsel.?

Det er for dem ikke er en straf, mere en ferie med alt betalt, som det så fint er beskrevet ovenstående.
Hospitaler, tandlæge osv. >>>>>>ingen regning.!

Kort sagt, det vi andre lige venter lidt med at få lavet pga. økonomien...

Det bliver udført gratis for forbryderne. Suk.
Redigeret af Anonym Bruger d. 01/05-2012 17:35

maichai
Read the rules Nu håber jeg altså ikke det er Bangkok Hilton du vil sende de gamle hen Pibe
Det er sku nok ikke som i DK he he
MVH MAICHAI
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

Bjarne
Du er et grumt menneske, Poom. Jeg stemmer på dig som justits- og socialminister.

poom
hæ ja jeg er så ond

vi samler på alt mugligt skrammel fra udlandet her og de griner bare af os når de skal på betalt ferie

der skulle være flere rettigheder for os som hører til her og som har bygget det her land.
de må godt komme men man skider ikke på gulvet som gæst i en andens hus

FCKdk
Genial værkstedshumor....GrinGrinGrinGrinGrin

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

tingtong
nu er det jo bare en gammel 'smøre' som boom har fundet på nettet Tuttelu Tralla

https://www.googl...rg.mozilla GrinaShockfficial&client=firefox-a

Skipper Hans
tingtong skrev:

nu er det jo bare en gammel 'smøre' som boom har fundet på nettet Tuttelu Tralla

https://www.googl...rg.mozilla GrinaShockfficial&client=firefox-a

ikke desto mindre er den rimelig actuelAngry

tingtong
den har vist været aktuel i mange år, men når han prøver at 'sole' sig i andres skriv reagere jeg

birkedhoj
Det er da rigtig nok den er sakset. Men alle indlæg der bliver videresendt og/eller kopieret er jo også "at sole sig i andres arbejde"

Den er jo sikkert ganske aktuel stadig, ikke at jeg er blandt nævnte grupper. Men kommer måske i een af dem.....

ole
Flyver PE med THAI altid

tingtong
birkedhoj skrev:

Det er da rigtig nok den er sakset. Men alle indlæg der bliver videresendt og/eller kopieret er jo også "at sole sig i andres arbejde"

Den er jo sikkert ganske aktuel stadig, ikke at jeg er blandt nævnte grupper. Men kommer måske i een af dem.....

ole

jamen, det har du ret i, men når man hugger noget fra andre, kan man i det mindste henvise til kilden.

hvis jeg strøg mig om med guldkorn fra nogle af de skrappe debattører herfra DTW på et andet forum,

ville jeg hurtigt blive savet midt over (helt forståeligt) at doom så efterfølgende giver indtryk af, at

det er han's eget skriv er sgu for dårligt.

rinpoche
Herregud. Peace Yo baby

patirak
rinpoche skrev:

Herregud. Peace Yo baby

LOL LOL .... og så går vi alle helt amok...

poom
bær over med ham der dingdong

han er bare skide fornærmet over at jeg har kommenteret på hans sviner han lagde i en anden tråd.

han var misundelig over at han ikke kan thai og derfor lige skulle svine til

hvad skulle man bruge kilden til hvor jeg har fundet historien..Ok..her er den ..kommer fra facebook.

men hvor ved du fra at det ikke er mig der har fundet på det for flere år siden?
en eller anden har jo skrevet det først.

det kunne være hvem som helst.

jeg synes heller ikke at der nogen der soler sig...og alle de andre der har skrevet noger i sjove ting har heller ikke skrevet kilden.. INGEN..
skal du ikke også lige skrive til dem at de soler sig i andres arbejde?
hvorfor kan man bare ikke læse og have det sjovt?
og ligesom i tråd om oversættelse. hvorfor kan du ikke bare lade være. du kan jo ikke hjælpe seld da du ikke kan en skid thai

tingtong
poom skrev:

bær over med ham der dingdong

han er bare skide fornærmet over at jeg har kommenteret på hans sviner han lagde i en anden tråd.

han var misundelig over at han ikke kan thai og derfor lige skulle svine til

vrøvl

hvad skulle man bruge kilden til hvor jeg har fundet historien..Ok..her er den ..kommer fra facebook.

men hvor ved du fra at det ikke er mig der har fundet på det for flere år siden?
en eller anden har jo skrevet det først.

det kunne være hvem som helst.

meget simpelt, det er du ikke intelligent nok til, min ven

jeg synes heller ikke at der nogen der soler sig...og alle de andre der har skrevet noger i sjove ting har heller ikke skrevet kilden.. INGEN..
skal du ikke også lige skrive til dem at de soler sig i andres arbejde?
hvorfor kan man bare ikke læse og have det sjovt?
og ligesom i tråd om oversættelse. hvorfor kan du ikke bare lade være. du kan jo ikke hjælpe seld da du ikke kan en skid thai

patirak
Jeg foreslår at alle medlemmer her på DTW mødes til en bokseturnering, hvor vi får mulighed for at gennembanke hinanden. Kan sagtens finde et sted med en boksering her i BKK, som vi kan leje for små penge...

Sig til hvis jeg skal finde stedet...

HFD
patirak skrev:

Jeg foreslår at alle medlemmer her på DTW mødes til en bokseturnering, hvor vi får mulighed for at gennembanke hinanden. Kan sagtens finde et sted med en boksering her i BKK, som vi kan leje for små penge...

Sig til hvis jeg skal finde stedet...

Cheers Det var da vældig som du er kommet dig over byturen, og straks vil du slås Kick you Smile Smile

Spring til debat: