Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
sgu trist
|
|
| Nanoq4u2 |
Lagt på d. 17/10-2012 08:26
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 44 |
næsten hvergang man høre thailand omtalt i de danske media er det negativ ..man kan åbenbart kun være sex turist her nede ifg bubber og suzann og hvad de nu hedder , der er sendt afsted for at finde sex ....turister thailand byder jo på meget mere end bare sex ...jo en dejlige land at rejse i man føler sig velkommen her et smil så selvom man står i mudder til knæ er der plads til et smil og en latter , modsat vi dansker der bare får en regndyp på os mandag morgen er klar til at være syg den næste uge ,vi har meget at lære herover fra ...modsat dem har vi jo haft alt i livet ,og stadigvæk er der nogle der lyst til ligesom at putte folk i kasser guldgraver .....og hvad nu man kalder disse piger , men hvem er den dumme er de ikke os der lad os lokkke af en skønhed og så opdager men jo lige at hun har lige som mange farang der deler hende og så bliver man jo lige som lidt sur ....og ønsker den lille pige langt ud af sit liv ..i stedt for at forsøg at for stå hende men det er vi jo nok for ego trip til at gøre , herrre gud der smutter lidt penge i en sving betyder jo ikke det stor jo en død ting ,om man vil kommer de nok igen ,pigen er ikke en død ting hun forsøger at overleve på den måde hun har lært det (og der er vi farange jo gode til at udnytte dem når det går godt jo os der er sex turister i et andet land ) så hvis nogle brænder snuen og synes lige man skal lige ta alle thaipiger på samme kam .....kan jeg kun sie de har selv været ude om det ...(disse sex svin ) har slet ikke ondt af dem ....der er jo meget mere en en lem og tænke med .... |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 17/10-2012 09:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/10-2012 09:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
HAHAHA du er jo selv en af dem som fordømmer folk.. disse sex svin Ja der er mange som ikke kan se andet, end sex i thailand. Men herinde er det jo ikke meget bedre.... prøv at se folk skrive herinde... Så er det altid,,, gamle fede mænd,,, usoignerede mænd,,, og lignende. Sjovt nok så ifølge deres mening så kommer der ingen "normale " mænd" i thailand og køber ludere.. Men jeg syntes nu nok jeg ser unge.og middelalder, mænd rende rundt dernede og vise deres ludere frem,som var det deres koner. Og ja mange ser ikke andet end pattaya og phuket fra barerne,,,og det er egentlig lidt synd for dem selv, at de går glip af mange dejlige steder dernede. |
|
|
|
| Nanoq4u2 |
Lagt på d. 17/10-2012 09:48
|
hej sonny har ikke været syd for bkk da det ikke har min intresse ,så jeg er ikke en af disse mænd ,har også en sød pige så hvorfor købe hvad der er gratis alt turist område er jo det samme alle steder så det hopper jeg over ,mest syd jeg kommer er nok lufthavnen når jeg tager hjem igen . alt andet forgår nord på langt fra farangs købe lyst ![]() |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 17/10-2012 10:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
danmark blev da også verdensberømt for sex, da vi frigav ponoen og viste liveshows i københavn og der kom mange turister alene af den grund![]() |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 17/10-2012 18:13
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej Nanoq4u2, Hvorfor nedgør du Thailand syd for Bangkok? Hvis det er købe damer man er ude efter, så fåes de nok over hele landet også i nord. Selv bor jeg på Phuket i en lille mooban og her er ingen sex at købe og stille og roligt som de fleste steder i Thailand. Din isbjørne pels gør måske at du ikke kan se så meget omkring dig. Når jeg læser om Thailand, så er det ikke kun sex og negativt som du postulerer. Hilsen Conrad |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/10-2012 18:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
chaingmai skrev: danmark blev da også verdensberømt for sex, da vi frigav ponoen og viste liveshows i københavn og der kom mange turister alene af den grund ![]() Jeg har faktisk adskillige gange fået denne kommentar fra thailændere, når de hørte jeg kom fra Danmark: Oh, Land of Free Sex ![]() |
|
|
|
| Nanoq4u2 |
Lagt på d. 18/10-2012 07:42
|
hej conrad mente bare jeg ikke havde lyst til besøge steder som pat...osv snakke med en pige der havde været på dykke ferie i flyet hjem sidst jeg var her , hun ville ikke tilbage igen for meget bed om hele tiden på de der øer osv ...her nord på er der ikke samme problem folk er som de ikke længer ...ingen tigger stille og rolige liv du må undskylde ....hvis jeg har ned gjordt dit lille paradis ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2012 16:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hej Nanoq4u2 Hvis du ikke mener at Pattaya er er passene sted for dig at besøger så bliv dog væk men vi som bo her har en andre synes på Pattaya . Hvis du har fundet dit lille paradis et sted på landet så bliv dog men lad være med at kommer med dum smarte bemærker om Pattaya. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2012 16:29
|
|
Hej Nanoq4u2 Hvis du ikke mener at Pattaya er er passene sted for dig at besøger så bliv dog væk men vi som bo her har en andre synes på Pattaya . Hvis du har fundet dit lille paradis et sted på landet så bliv dog der men lad os der fortrække Pattaya blive fri for at læse negativ indlæg om byen Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/10-2012 17:06
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
thaikurt1 skrev: Hej Nanoq4u2 Hvis du ikke mener at Pattaya er er passene sted for dig at besøger så bliv dog væk....... Det er jo det han gør, holder sig væk.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 18/10-2012 17:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
jeg har været der og holder mig også væk jeg så også kun al det uhumske andre beskriver![]() jeg spildte tre uger i det hul på druk og på at høre på " hallooo sexy man,where you go ...where you come from" .....Jeg holder mig fra Patthaya og alle er glade der er så meget af det rigtige Thailand jeg ikke har set endnu der er sikkert også luddere og lommetyve andre steder ,ingen tvivl om det,bare ikke så mange samlet i et stort møghul på en gang..jeg kan være ligeglad med hvad andre foretager sig...............hver sin lyst og jeg vil heller ikke fordømme de Thaier der lever af at tage røven på dumme Farang så længe de står i kø for at få tømt lommerne på den ene eller den anden måde........mon ikke turrist steder er det samme shit over hele verden og ikke bare et syd for Bangkok fenomen Buffalo Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 18/10-2012 18:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
natty skrev: thaikurt1 skrev: Hej Nanoq4u2 Hvis du ikke mener at Pattaya er er passene sted for dig at besøger så bliv dog væk....... Det er jo det han gør, holder sig væk. ![]() Ja, det gør han. og med dine positive indlæg thaikurt1 så er der jo også store chancer for at pattaya ikke bliver overrendt. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 18/10-2012 19:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
ja det værste ved pattaya er, at man bliver tvunget til at komme alle de grimme steder men slemme piger og drenge, man får slet ikke lov til at tage ude på de gode golfbaner og spille heller ikke de dejlige ture med både ud ti koh lahn, og heller ikke fisketure,kan det blive til,man bliver helt mod sin vilje slæbt igenmen,,snavset" der skulle være en lov der forbyd den slags jeg kan godt forstå dem der ikke vil dertil uha uha........... ![]() |
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 18/10-2012 20:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
![]() ![]()
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 18/10-2012 20:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Det her er gang nummer 120000 jeg har hørt hvor dårligt det er i Pattaya. Hvis man ikke kan lide det, hvorfor så rakke alle ned i Pattaya gang på gang. I kan sgu da ikke ændre en skid ed det alligevel. Og hvis i syntes at det andet Thailand er så anderledes. Ja så tror jeg at i kun har set facaden. Det er det samme. Bare mere på thai. Prostitution, narko og gambling på højt plan. Men hvorfor skulle Thailand være så meget anderledes end andre lande. Jeg har boet der i 12 år nu. Kan lide det. Men det ændre ikke hvordan det hele foregår i Thailand. God aften. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2012 21:38
|
|
Jeg er træt af hver gang man læse om Pattaya om det er her på denne website eller i div avis eller tv så skriver man negativ skriver om Pattaya. Nu er Pattaya andre end luder og sexbar osv der er også mange gode ting vil Pattaya men der bliver der aldrig skreves om for man vil hele lukke øjen og kun omtale det negativ. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Nanoq4u2 |
Lagt på d. 19/10-2012 01:57
|
same old song......nej thaikurt har ikke været der kunne ligeså godt ta på en dump i manilia vil være være det samme tabte menneske liv ..hård skæbner ...jeg holder mig væk ......tænke stadivæk hvorfor der aldrig er noget possetiv derfra i media ...hvis det kun er gofl er det sgu lige meget ....LOL |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 19/10-2012 06:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Helt enig ![]() Den sang har vi hørt før. Aviser og tv skriver jo (næsten) kun om noget der kan forarge nogen.. Hvis de mangler inspiration kan de jo bare tage et kig her inde ![]() |
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 19/10-2012 09:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
ja dem der bor i pty må jp selv komme lidt op i gear med at fortælle noget om alt det gode som findes derude,skal indrømme jeg et enig med saendaeng langt hen af vejen hvad angår spil og ludere,som også foregår mange andre steder end pty,men i pty er det bare så extremt og nok derfor det er nemmere at finde en historie der,og der tiltrækkes nok flere af de skumle karle,da det lyder til at alt kan lade sig gøre derude. God week. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

alt turist område er jo det samme alle steder så det hopper jeg over ,mest syd jeg kommer er nok lufthavnen når jeg tager hjem igen . alt andet forgår nord på langt fra farangs købe lyst 

jeg har været der og holder mig også væk
jeg spildte tre uger i det hul på druk og på at høre på " hallooo sexy man,where you go ...where you come from"
der er så meget af det rigtige Thailand jeg ikke har set endnu