Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
spørgsmål vedr. aeroflot
|
|
| ove |
Lagt på d. 30/12-2005 01:00
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 45 |
hej alle i dette udmærkede forum. jeg har lige et spørgsmål vedr. aeroflot. er det så ringe som man nogen gange gør det til ? jeg vil gerne af sted den 4/3 til 15/4 og har tænkt på at tage aeroflot, i forhold til thai er der 6.500 at spare for en lille familie som vores med en halvstor datter. det er alligevel godt 40.000 bath mere at solde op når vi når frem. jeg mener hvis man nu forbereder sig med mad drikke og underholdning undervejs og også mentalt bereder sig på det måske tar et døgn. har været derude masser af gange med både Thai, SAS, Tarum, Al Italia og andre, men aldrig Aeroflot. Hvad mener i som har prøvet ?? hilsen Ove |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 30/12-2005 01:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Ove Jeg har ike prøvet Aeroflot, men jeg arbejder i branchen, og ville aldrig gøre det. Bla pga sprogproblemer i både fly og Moskva. Men jeg ser måske anderledes på det, jeg er måske miljøskadet fra deres gamle fly ![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 30/12-2005 04:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Hvis du er ok med Tarom tror jeg du vil vaere ok med Aeroflot ogsaa. Jeg har floejet med begge og er siden hen blevet et "direkte fly" luksusdyr - mest grundet den lange transit tid (altsaa mindre eller intet at goere med fly/saeder/mad/sprog osv.). Jeg kan dog godt blive fristet naar prisforskellen er hoej og jeg ikke har tidspres. Skaal! |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 30/12-2005 08:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Jeg fløj med Aeroflot for nogen år siden, og da var flyene helt nye. Og de flyver Boeing. OK! der var ikke nogen puder i nakkestøtterne.... man kan jo ikke vinde hver gang!!! Men der var ikke problemer med sprog eller noget. Service er også OK. Så jeg mener ikke at der skulle være noget i vejen for at flyve med aeroflot. Eneste ulempe, er nok den forholdsvis lange transit tid på vej ud. Ha' en god tur. Med venlig hilsen Henrik |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 30/12-2005 09:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Hvad med at lave lidt om på afrejse og hjemrejse datoerne og benytte det rejsefeber/SAS tilbud der lige er meldt op? Efter alle de historier jeg har hørt fra venner og også her på debatten så ville jeg ikke tage med Aeroflot. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
|
Lagt på d. 30/12-2005 09:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Ja jeg har heller aldrig haft noget at klage over med aero flot de 3 gange jeg har fløjet med dem,god service,god mad Og jeghar aldrig haft mere end 2 timeres vente tid i moskva Men det er vist anderledes nu.....men det er vist ikke alle afgange hvor vente tiden er så lang,,,,jeg fik lov til at se dereds papirer angånde rejseplaner for hver dag så jeg selv kunne vælge hvilke dage jeg ville afsted,,og jeg tog de dge hvor ventetiden var kort Snak med dem her inde http://www.airrep.../start.htm bamsen Redigeret af d. 30/12-2005 09:51 |
|
|
|
| ove |
Lagt på d. 30/12-2005 23:18
|
Tak for svarene jeg tror jeg vover pelsen da jeg gerne vil spare de der 40 kilo bath.. SAS billet til de knap 5 tusind er desværre kun for en 28 dages billet jeg skal komme med en nøje beskrivelse af turen når jeg er tilbage 16 April Hilsen Ove |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/12-2005 23:29
|
|
ove skrev: Tak for svarene jeg tror jeg vover pelsen da jeg gerne vil spare de der 40 kilo bath.. SAS billet til de knap 5 tusind er desværre kun for en 28 dages billet jeg skal komme med en nøje beskrivelse af turen når jeg er tilbage 16 April Hilsen Ove Hejsa Ove Kan du ha en rigtig god tur ove bamsen |
|
|
|
| yankey |
Lagt på d. 31/12-2005 11:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 34 |
læs venligst mit indlæg om aeroflop så vil i hellere betalt dobbelt det er det værste lort jeg noensinde har været ude for |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/12-2005 11:27
|
|
Ja yankey jeg jeg vil også strengt advare imod at flyve med dem, har selv prøvet noget lign. som dig. |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 31/12-2005 12:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Jeg har prøvet aerflop 1 gang og aldrig mer efter denne tur i 1995 , men ok jeg synes da bare at folk skal prøve når nu den store ferie ikke må blive for kostbar .![]() Mvh.Isaan
|
|
|
|
| ove |
Lagt på d. 31/12-2005 17:00
|
hej alle engang jeg fløj med Thai var flyet udsat, fra bankok, så vi måtte på hotel i Bangkok og stod i kø ved hotellet 2 timer før vi alle havde fået en nøgle til hotelrummet. derefter 3 timers søvn før vi skulle checke ind igen, min datter var spæd dengang, så det må være over 10 år siden. da vi så kom afsted bekendtgjorde thai at de havde et eller andet jubilæum, fint nok men der blev bare ikke serveret noget da halvdelen af lokummerne var ude af drift, se det var røvtur. havde jeg nu kun fløjet med dem den ene gang havde jeg dømt dem ud fra det.... der må være nogen herinde der flyver med dem jævnligt, eller ??? det er iøvrigt ikke tale om den store ferie, men den sædvanlige årlige tur for at se til den pukkelryggede. hilsen Ove |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 31/12-2005 17:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Thai Airways bliver hvert år kåret til et af de bedste fly selskaber, jeg har rejst med dem mindst 10 gange og har aldrig været forsinket I måtte stod i kø ved hotellet i 2 timer, det kan ske alle steder i Thailand hvis en uventet ting sker kan de godt blive ineffektive. I fik et hotelrum med Aeroflop tror jeg ikke i ville få et. Good for Falang ![]() |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 31/12-2005 18:35
|
|
Nu skal I altså ikke gøre det værre end det er. Aeroflot flyver med forholdsvis nye fly nu. Ok! service'en er ikke helt den samme som andre flyselskaber, men prisen er jo også ganske lav. Jeg foretrækker helt sikkert også Thai, og flyver nødigt med andre selskaber. Men jeg mener at til den pris Aeroflot tilbyder skal man altså ikke klage. Så flyv I bare trygt afsted med Aeroflot. God tur endu engang. MVH Henrik |
|
|
|
| ove |
Lagt på d. 31/12-2005 19:33
|
Tak yelly endnu et svar jeg blev glad for og så GODT NYTÅR til alle, sa-bai-dee-bee mai, hedder det vist?? hilsen Ove |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 31/12-2005 20:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Der kan her ses hvilke fly Aeroflot flyver med - Må indrømme, kan ikke se nogen nyere fly iblandt dem, eller jeg tager fejl? http://www.aerofl...?ob_no=741 |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 01/01-2006 00:12
|
|
Kære Locturian! Hvis du nu kigger lidt ekstra på deres hjemmeside i stedet for at kigge overfladisk, så vil du kunne læse at de er ved at udskifte det meste af deres flåde til nye vestlige fly(Airbus og Boeing). Bl.a. fik de nye Airbus 319 og 320 i 2003. Men nu er begrebet "nye" fly, jo også lidt flydende. Men jeg vil kalde 2 år gamle fly for forholdsvis nye. De er også ved at modtage flere Boeing 767'ere. Så, ja!!! Du tager fejl. Hilsen Henrik |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/01-2006 00:27
|
|
Hejsa Ja de gange jeg har fløjet med aeroflot var det med boing 777 gode store fly,kanon service,god mad,jeg har ikke noget at klage over. bamsen |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 01/01-2006 03:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Yelly, lad nu være med at overreagere, bare fordi du finder anden information end mig Så vidt jeg kan læse på deres hjemmeside, "prøver" de at efterleve "international standard" (står flere steder) så deres standard må derfor også ligge under pt. Og ud fra deres side der, virker det altså ikke som om de har nogen "nye" fly, men det er muligt at du har ret, at de har nogen der ikke er mere end et par år gamle....
|
|
|
|
|
Lagt på d. 01/01-2006 10:35
|
|
har også været inde og se på hjemmesiden , den er ikke meget bevendt når man kender de andre selskabers hjemmeside , alene der staår de langt tilbage i udviklingen , og spørg ikke mig hvorfor ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.