Se indlæg|
Ladyboy Juice. 555
|
|
| Longway |
Lagt på d. 18/08-2013 09:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
https://www.faceb...=2&theater Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 18/08-2013 12:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
en hård gut ham der, han var i aftenshowet den ene dar hvor værten også skulle smage, hvorefter de måtte stoppe pogrammet, værten klarede det ikke.... |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 18/08-2013 12:48
|
|
Ja han er rimelig haard, men " ladyboy'en " var vist lige STRAM nok...
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/08-2013 10:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Jeg kunne godt tænke mig og udsætte min kone for nogle af de chilier. Hun har aldrig fået noget hun syntes var seriøst stærkt. Feks som dengang mine forældre havde plantet thai chili i drivhuset og hun spiste en 3-4 stykker råt og ikke syntes de var særligt stærke. Jeg købte også engang nogle Habanero til hende. Dem spiste hun i en salat igen uden at synes de var særligt stærke :-) |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/08-2013 16:18
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Du kan købe frø her, så kan hun selv dyrke til foråret: http://www.chiles...r_seed.htm
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 19/08-2013 16:38
|
|
Tom. Drikker din kone ogsaa namprik til morgenmad ? :-) Der skal ikke saa meget chili i min mad foer jeg synes at det er staerkt. Min kones mad, der maa jeg melde pas, det rykker igennem, ogsaa dagen efter... ![]() Friske hvidloeg og chili i en morter og derefter paa panden og derefter lade koedet stege i det, det rykker ogsaa...steger/rister man lige chili foerst, saa faar de lidt mere power..Ja, det er min erfaring. Saa vidt jeg husker saa var det en belgier her i landet for en del aar siden, som vist nok skulle spille smart med chili, det doede han af...Hvis maven ikke er helt up to date og fit for fight, saa skal man passe lidt paa..... Mvh. Chiliposen.
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/08-2013 17:30
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
At spise chilli er en vanesag, men der er jo nok en induviduel grænse for hvor stærkt den enkelte kan spise. Jeg tror ikke en sund og rask person kan dø af at spise chilli men ingen tvivl om at man kan få det meget ubehageligt, også når resterne skal ud af kroppen. ![]() Hørte i en radio udsendelse om chilli for længe siden at chilli ikke er stærkt for fugle som jo spreder frøene med deres afføring fra selv de stærkeste chilli. Min erfaring er at knust tørret/ ristet chilli der koger med i en gryderet bliver meget stærkt. Her er lidt mere fra en ekspert: http://go.tv2.dk/...dr%C3%A6be http://www.bt.dk/...e-om-chili Redigeret af John d. 19/08-2013 17:36 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/08-2013 17:58
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det er også muligt at købe frø herhjemme, blandt andet her: - Gartneri Toftegaard - Fuglebjerggaard Netbutik Den 14. september 2013 vil der i øvrigt blive afholdt Chili Festival i Videbæk: ![]() Se nærmere på: www.chilifestival.dk Slutteligt, så kan det anbefales at følge med i følgende gruppe på Facebook (hvis man har facebook): - Danske Chili entusiaster God fornøjelse :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/08-2013 18:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Nej dog ikke, men hun laver da jævnligt noget og bruger til maden. Jeg har aldrig kunne spise særligt stærkt mad. Da vi startede med at komme sammen bad jeg hende om at lave noget der ikke var så stærkt som jeg kunne prøve. Da erfarede jeg at hun ikke forstår hvad lidt stærkt er :-) Men jeg er da blevet bedre til at klare det, Selvom jeg kun er nået til Jalapeno stadiet. Men det er ikke fordi jeg prøver at spise stærkere, for jeg ser ingen glæde af at det er stærkt. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 23/08-2013 11:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Og så en protest smagning. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/08-2013 16:12
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
En fornuftig doktor: Love this Japanese Doctor! Q: Doctor, I've heard that cardiovascular exercise can prolong life. Is this true? A: Heart only good for so many beats, and that it... Don't waste on exercise. Everything wear out eventually. Speeding up heart not make you live longer; it like saying you extend life of car by driving faster. Want to live longer? Take nap. Q: Should I reduce my alcohol intake? A: Oh no. Wine made from fruit. Fruit very good. Brandy distilled wine, that mean they take water out of fruity bit so you get even more of goodness that way. Beer also made of grain. Grain good too. Bottom up! Q: What are some of the advantages of participating in a regular exercise program? A: Can't think of one, sorry. My philosophy: No pain...good! Q: Aren't fried foods bad for you? A: YOU NOT LISTENING! Food fried in vegetable oil. How getting more vegetable be bad? Q: Is chocolate bad for me? A: You crazy?!? HEL-LO-O!! Cocoa bean! Another vegetable! It best feel-good food around! Q: Is swimming good for your figure? A: If swimming good for figure, explain whale to me. Q: Is getting in shape important for my lifestyle? A: Hey! 'Round' is shape! Well... I hope this has cleared up any misconceptions you may have had about food and diets. And remember: Life should NOT be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well-preserved body, but rather to skid in sideways - Chardonnay in one hand - chocolate in the other - body thoroughly used up, totally worn out and screaming "WOO-HOO, what a ride!!" AND...... For those of you who watch what you eat, here's the final word on nutrition and health. It's a relief to know the truth after all those conflicting nutritional studies. 1. The Japanese eat very little fat and suffer fewer heart attacks than Brits. 2. The Mexicans eat a lot of fat and suffer fewer heart attacks than Brits. 3. The Chinese drink very little red wine and suffer fewer heart attacks than Brits. 4. The Italians drink a lot of red wine and suffer fewer heart attacks than Brits. 5. The Germans drink a lot of beer and eat lots of sausages and fats and suffer fewer heart attacks than Brits. CONCLUSION: Eat and drink what you like. Speaking English is apparently what kills you. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/09-2013 08:11
|
|
Chili-Klaus genopfinder pølsevogns-klassiker. http://ekstrablad...092185.ece ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/09-2013 15:23
|
|
"Ellers vil jeg anbefale den til kvinder, man undgår jo pølsen, og det er den man bliver tyk af" haha
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 11/09-2013 16:36
|
|
Total tvetydig humoer. 55555555
Mvh. Chiliposen.
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/09-2013 20:12
|
|
Politisk smagning, med barns første sygedag. http://ekstrablad...097721.ece |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/09-2013 20:16
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 18/09-2013 15:38
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Kan ikke erindre om denne "reklame" for Thai undervisning har vaeret vist paa DTW. Ellers beklager jeg. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/10-2013 21:13
|
|
Klaus fyrer op under konen derhjemme. http://ekstrablad...112864.ece |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 23/10-2013 05:06
|
|
Her sender Chili-Klaus minister mod afgrunden. Burde være obligatorisk for alle folkeskoleelever. http://ekstrablad...127510.ece [img]http://images.sodahead.com/polls/000947876/spicy_food_joke_copyright1_main_Full_xlarge.jpeg[/img] is not a valid Image. Redigeret af vandango d. 23/10-2013 05:13 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 27/10-2013 15:50
|
|
Fin parodi :-) Med venlig hilsen
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.