Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Så er den der igen
|
|
| buick |
Lagt på d. 18/10-2013 08:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
De fleste kvinder elsker at komme til Cuba, for her ser mænd ud til at nyde synet af dem hvad enten de er tykke, tynde, fede, unge eller gamle. At være kvinde er nok. http://www.dr.dk/...sex-i-cuba Er der nogen som vil gætte på hvordan det ville have været skrevet hvis det hele startede med "De fleste mænd elsker at komme til Thailand" |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 18/10-2013 10:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
De fleste mænd elsker at komme til Thailand, for her ser kvinder ud til at nyde synet af deres ATM kort, hvad enten de er tykke, tynde, fede, unge eller gamle. At være rig er nok....... God weekend til alle ![]() |
|
|
|
| HongNam |
Lagt på d. 18/10-2013 10:48
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
moerk5002 skrev: De fleste mænd elsker at komme til Thailand, for her ser kvinder ud til at nyde synet af deres ATM kort, hvad enten de er tykke, tynde, fede, unge eller gamle. At være rig er nok....... God weekend til alle ![]() Ha ha ha ![]() |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 18/10-2013 11:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
moerk5002 skrev: De fleste mænd elsker at komme til Thailand, for her ser kvinder ud til at nyde synet af deres ATM kort, hvad enten de er tykke, tynde, fede, unge eller gamle. At være rig er nok....... God weekend til alle ![]() Gælder ikke mig! ![]() De thailandske kvinder kan lide mig fordi jeg er handsum - og sexy
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 18/10-2013 12:15
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
maik skrev: moerk5002 skrev: De fleste mænd elsker at komme til Thailand, for her ser kvinder ud til at nyde synet af deres ATM kort, hvad enten de er tykke, tynde, fede, unge eller gamle. At være rig er nok....... God weekend til alle ![]() Gælder ikke mig! ![]() De thailandske kvinder kan lide mig fordi jeg er handsum - og sexy ![]() Ja det er utroligt hvad 11 timer i et fly kan gøre
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 18/10-2013 13:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
ja det er jo galt allerede fra skolen af der lære de ikke a b c d e men ATM![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/10-2013 15:19
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Yeah igen europæiske kvinder og unge virile sorte fyre. Nu er Grækenland og Gambia jo hellere ikke så spændende længere. Her er lidt fra Kenya: - what the european ladies do on their holidays Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 18/10-2013 16:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Viggovax. Det er da godt at du selv kan grine af dit skrevne. Jeg saa lige udsendelsen, jamen er kvinder fra holland dog saa klamme, de moerke kvinde er dog langt fra slanke og spaendstige, men jeg ved nu godt hvad jeg ville vaelge, altsaa hvis valget stod mellem pest og kolera. Ang. Thailand, jamen der er jo lige praecis den opfattelse de fleste har af os som enten tager til thailand eller bor her, vi maa absolut vaere sexfikserede, skoere i knoppen, ikke kunne finde en kone i dk, fransk klovn, er til smaa boern og rend mig i roeven, hvor kan folk dog fantasere. Lad nu bare de hollandske bamser faa lidt sorte sager, de kommer jo selv til at slippe moenten for det...saa fred vaere med det. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 18/10-2013 16:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Webmaster skrev: Yeah igen europæiske kvinder og unge virile sorte fyre. Nu er Grækenland og Gambia jo hellere ikke så spændende længere. Her er lidt fra Kenya: - what the european ladies do on their holidays Nu er der siden sket noget i Kenya, der gør, at det land ikke længere er så attraktivt. Alle der følger med i nyhederne ved, hvad jeg taler om. |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 18/10-2013 17:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Her er lidt om Danske kvinder... http://go.tv2.dk/...d-48045086 anske-kvinder-er-grimme-og-usexede.htmlMåske derfor danske mænd tager til Thailand :-) |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 20/10-2013 14:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
maik skrev: moerk5002 skrev: De fleste mænd elsker at komme til Thailand, for her ser kvinder ud til at nyde synet af deres ATM kort, hvad enten de er tykke, tynde, fede, unge eller gamle. At være rig er nok....... God weekend til alle ![]() Gælder ikke mig! ![]() De thailandske kvinder kan lide mig fordi jeg er handsum - og sexy ![]() Så må vi jo ligne hinanden ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/10-2013 15:03
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
patirak skrev: Her er lidt om Danske kvinder... http://go.tv2.dk/...d-48045086 anske-kvinder-er-grimme-og-usexede.htmlMåske derfor danske mænd tager til Thailand :-) Siden findes ikke lyder svaret fra linken/ |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 20/10-2013 15:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Det er godt Maik. (hand (sum))
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 20/10-2013 15:21
|
|
Nej siden findes ikke, og heldigvis for det.
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 20/10-2013 15:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
patirak skrev: Her er lidt om Danske kvinder... http://go.tv2.dk/...d-48045086 anske-kvinder-er-grimme-og-usexede.htmlMåske derfor danske mænd tager til Thailand :-) Da du svarede, skulle du have sat et flueben ved "Slå smileys fra i dette indlæg" |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 20/10-2013 16:36
|
|
patirak skrev: Her er lidt om Danske kvinder... http://go.tv2.dk/...exede.html Måske derfor danske mænd tager til Thailand :-) Her er linket så uden smiley john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/10-2013 16:48
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
John skrev: patirak skrev: Her er lidt om Danske kvinder... http://go.tv2.dk/...d-48045086 anske-kvinder-er-grimme-og-usexede.htmlMåske derfor danske mænd tager til Thailand :-) Her er linket så uden smiley Gammel artikel. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 20/10-2013 18:25
|
|
Ja, og??? Er der noget der har ændret sig hugoboerge??? john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| HongNam |
Lagt på d. 20/10-2013 19:13
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
John skrev: maik skrev: moerk5002 skrev: De fleste mænd elsker at komme til Thailand, for her ser kvinder ud til at nyde synet af deres ATM kort, hvad enten de er tykke, tynde, fede, unge eller gamle. At være rig er nok....... God weekend til alle ![]() Gælder ikke mig! ![]() De thailandske kvinder kan lide mig fordi jeg er handsum - og sexy ![]() Ja det er utroligt hvad 11 timer i et fly kan gøre ![]() 11 timer i flyet og et Mastercard der kan klare at blive rødglødende gør mig totalt uimodståelig ![]() |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 21/10-2013 11:59
|
|
Ang. pepsidaaser. Jeg er enig i at mange danske kvinder naar de runder de 30. aar er totalt ligeglad med sig selv, en stor brovten kvinde i jogging dragt og traesko, samt et kort haar som er farvet roedt...NEJ TAK. Naar hun sidder og ser realty programmer og fylder sig med chokolade, ja saa er det fandenfloejtende uden mig..Nae, saa hellere en lille fiks model som ser lakorn og skubber somtam ind... Jeg sidder og bliver helt skidt tilpas..... Saa er der dem som paastaar at danske kvinder er nogle af de smukkeste i verden, jamen der er da nogle som er smukke, men loeft dog lige osteklokken lidt. Der er jo en grund til at jeg er thaigift. Mvh. Chiliposen.
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.