Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Bil vs. Scooters.
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/11-2013 21:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/07-2016 19:07
|
|
Dumhed i den farlige thailandske trafik. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 07/07-2016 19:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
"Dek van" in action... eller nok lidt mindre af det nu, mon ikke? Vanvittige, de unge knejter.. ![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 07/07-2016 19:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Føreren af bilen i den første skal nok være glad for, at det ikke var foran Hell's Angels klubhus. Jeg håber, scooterføreren i nummer to klarede den - det var ikke meget hjælp han fik af føreren af bilen - han havde meget travlt med at komme væk, den skiderik. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/07-2016 21:37
|
|
Det glade vanvid! |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 08/07-2016 07:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej vandango, Min Galaxy S7 kan ikke åbne dine videoclips, beskeden er at plug-in er ikke supported. Hvad er det for en slags, så jeg kan prøve at finde den til downloading? Hilsen Conrad |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 08/07-2016 08:05
|
|
@ Conrad, det er Flash.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/07-2016 10:27
|
|
Conrad skrev: Hej vandango, Min Galaxy S7 kan ikke åbne dine videoclips, beskeden er at plug-in er ikke supported. Hvad er det for en slags, så jeg kan prøve at finde den til downloading? Hilsen Conrad Conrad du kan altid trykke på TP knappen citér, som om at du vil lave en besvarelse på mit indlæg, når du gør det, vil adressen på mit videolink komme til syne for dig. På liveleaks hjemmeside vil du så kunne afspille videoen Redigeret af vandango d. 08/07-2016 10:34 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/07-2016 10:32
|
|
Jeps Android understøtter ikke Flash. I stedet for at bruge webbrowseren google crome som ikke understøtter Flash, kan man i stedet installere webbrowseren dolphin som understøtter Flash. |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 08/07-2016 14:04
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Tak for hjælpen |
|
|
|
| burana |
Lagt på d. 08/07-2016 15:11
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Video 3 ligner det som jeg altid frygter mest når jeg bevæger mig ud i Thailands trafik, hovedet under armen og speederen i kælderen. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 09/07-2016 08:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
når jeg er på scooteren i byen og skal til højre er min frygt også og holde stille der på midten og vente , så er der ikke frit forsætter jeg hellere og laver en uvending nu mest af frygt for at blive hamret ned bagfra....![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/09-2016 11:47
|
|
To uheld på to dage. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 11/09-2016 12:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Det løber altid en koldt ned ad ryggen at se trafikken i Thailand. Det er virkeligt svært at se, hvad dælen, der går galt i de to uheld optaget samme sted. Det ser ikke ud til, at der mangler udsyn. Med den fart motorcyklerne kommer med, er der næppe et sving, som blokerer dette. Det er måske nærliggende at antage, at de to billisters fokus er rettet mod den anden vejside??? Og dermed er modkørende ude af sind.. Det er jo ikke første gang en thailænder tænker korsigtet Jeg tænker, om det kunne have noget at gøre med samme mekanisme, man oplever når en thai trækker sin parkerede motorcykel baglæns ud over et fortov, uden at orientere sig bagud først De bliver meget overraskede, hvis de rammer en fodgænger og normalt meget undskyldende. -Men det falder dem slet ikke ind, at tænke 5 sekunder frem |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 11/09-2016 12:43
|
|
sudsakhon skrev: Det løber altid en koldt ned ad ryggen at se trafikken i Thailand. Det er virkeligt svært at se, hvad dælen, der går galt i de to uheld optaget samme sted. Det ser ikke ud til, at der mangler udsyn. Med den fart motorcyklerne kommer med, er der næppe et sving, som blokerer dette. Det er måske nærliggende at antage, at de to billisters fokus er rettet mod den anden vejside??? Og dermed er modkørende ude af sind.. Det er jo ikke første gang en thailænder tænker korsigtet Jeg tænker, om det kunne have noget at gøre med samme mekanisme, man oplever når en thai trækker sin parkerede motorcykel baglæns ud over et fortov, uden at orientere sig bagud først De bliver meget overraskede, hvis de rammer en fodgænger og normalt meget undskyldende. -Men det falder dem slet ikke ind, at tænke 5 sekunder frem Forlang nu ikke det umulige af dem.. Er lige kommet retur fra The Mall, på motorcy, og på den 5 km. strækning via Rama 9 var der 5-6 "tæt på tilfælde" - ret alvorlige endda, men jeg undgik katastroferne. Har bemærket at rigtig mange bilister ikke blinker af, og det sædvanlige trick med langsomt at presse snuden ud på stærkt trafikkeret vej er også blevet værre, synes jeg.. Især som fører af motorcykel, så mener bilerne åbenbart at de har retten til at ignorere os, men det er jo klassesamfundet også i trafikken, større har mere magt. Det kræver sgu sin mand og styr på temperamentet, man kan aldrig vide om der trækkes en pistol ell. machette når road rage konflikter eskalerer.
Redigeret af JohnBKK d. 11/09-2016 12:48 |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/09-2016 13:07
|
|
Det kan være svært at se en scooter på lang afstand, men i begge tilfælde burde scooterføreren uden problemer kunne se bilen og dermed kunne nå at bremse. Især i det andet tilfælde, hvor bilen på typisk thai-manér snegler sig frem for at øge risikoen så meget som muligt. Den anden grøft, som JohnBKK også er inde på, er lige så slem: Ingen blinklys, og så drejer man i sidste øjeblik uden at have sænket farten først. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/09-2016 13:55
|
|
http://www.farang...tatistics/ Lidt hyggelæsning til eftermiddags kaffen. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 11/09-2016 20:39
|
|
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 17/09-2016 18:04
|
|
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 30/10-2016 03:46
|
|
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.