Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Thai Airways under pres
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 22/05-2014 07:36
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Thai Airways kom ud af første halvår af 2014 med et dundrende underskud på 2,6 mia. baht, svarende til 435 mio. danske kroner. Selskabet forventer at de røde tal fortsat vil dominere regnskabsbøgerne de næste fire måneder. Det skyldes blandt andet den fortsatte politiske uro i Thailand og i særdeleshed i hovedstaden Bangkok. Uroen kulminerede foreløbig i fredags, da militæret indførte undtagelsestilstand i landet. Turister fra hele verden har gennem længere tid vendt ryggen til Bangkok og Thailand som en konsekvens af uroen. Eksempelvis faldt antallet af kinesere, der flyver med Thai Airways mellem Kina og Thailand, med knap 26 procent i årets første kvartal. Og selskabets belægningsprocent faldt fra 75,8 procent i første kvartal sidste år til 71,7 procent i samme periode i år. Konsekvenserne af den politiske uro sætter reelt Thai Airways under dobbelt pres. For i forvejen kæmper selskabet indædt mod de fremadstormende og stenrige selskaber fra olieemiraterne langs Den Persiske Golf. Læs nærmere på: Check-in.dk Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 24/07-2014 18:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg har ventet på at Thai kom med nogle fornuftige priser, og nu kom de, afrejse 7 november hjemrejse 23 november, 5600 kr, det er en ok pris når man se på hvad de andre selskaber tager, nogle er meget billige men med lange ventetider i lufthavne rundt omkring i verden, andre severe kun halalmad og nul sprut, men er meget billige,og har også et par timer mellemlanding, så jeg er glad for at thai er kommet med denne pris. jeg vil senere vende tilbage med min rejseplaner, de er ikke som de plejer at være, da de skal være en bakpakkertur med mine 2 store drenge (25-30 år) måske får jeg ikke lov til at komme forbi Stable Lodge
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/07-2014 19:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Håber du så stadig har en masse penge, du kan brænde af på Stable Lodge. http://tmcomponen...ierID=1138 |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 24/07-2014 19:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
min rejseplaner, de er ikke som de plejer at være, da de skal være en bakpakkertur med mine 2 store drenge (25-30 år) måske får jeg ikke lov til at komme forbi Stable Lodge Mon ikke de kunne være interesseret i en lille tur til soi4 (Nana Plaza)) med den alder de har ? og så ligger Stable Lodge jo dejlig tæt på , måske du har heldet med dig alligevel.
Mvh,
Nahm |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 25/07-2014 09:03
|
|
Du da en værre en (Nahm) , men jeg kan fortælle dig at det er nogle pæne drenge jeg har , for de er nemlig opdraget af mig , så der bliver slet ikke tænkt i de baner som du antyder , nænej, når vi ankommer til Bangkok har vi besluttet at vi vil bo Atlanta hotel, og derefter skal vi skal på opdagelse i nord Thailand og bo højt til vejrs i trækronerne i Laos (Gippon expeince ) se på You Tube hvad det er,derefter går med spedbåd til Pak ben videre med spedbåd til luang prabang og videre til pak lai, for til sidst at ende turen på Mekong i Vientiane hvorfra vi tager til Bangkok for at bo på Atlanta hotel igen hvor vi skal købe stort ind af tøj og sko i et par dage inden vi skal til København igen.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 25/07-2014 15:30
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
kanut skrev: Du da en værre en (Nahm) , men jeg kan fortælle dig at det er nogle pæne drenge jeg har , for de er nemlig opdraget af mig , så der bliver slet ikke tænkt i de baner som du antyder , nænej, når vi ankommer til Bangkok har vi besluttet at vi vil bo Atlanta hotel, og derefter skal vi skal på opdagelse i nord Thailand og bo højt til vejrs i trækronerne i Laos (Gippon expeince ) se på You Tube hvad det er,derefter går med spedbåd til Pak ben videre med spedbåd til luang prabang og videre til pak lai, for til sidst at ende turen på Mekong i Vientiane hvorfra vi tager til Bangkok for at bo på Atlanta hotel igen hvor vi skal købe stort ind af tøj og sko i et par dage inden vi skal til København igen.Atlanta Hotel er det ikke det "verdensberoemte" hotel hvor man skal have vielsesattesten parat ved check-in ? hvis ellers man blot skal have en thai dame med ind paa deres restaurant. Fortael lidt om det hotel, venligst. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 25/07-2014 17:38
|
|
Jo Jo, og der må kun komme børn med hvis de er velopdragne.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 25/07-2014 18:03
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jamen kanut så må du da ikke kommer der
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 25/07-2014 18:47
|
Men Kanut lad os nu hoere omkring valg af dette hotel. Tak. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 25/07-2014 20:47
|
|
Jeg har altid gerne ville bo på Atlanta, men min kone er mere til Stable Lodge, så da hun ikke skal med på denne tur, har jeg valgt atlanta , det bliver da sjovt, syntes jeg.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 26/07-2014 01:38
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Hvad mon de tænker når de oplever at de ikke må tage feriekæresten m/k med ind på hotellet?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 26/07-2014 09:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Thai Airways under pres. !!!!!
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 26/07-2014 10:07
|
Traaden har aendret karakter maa man sige. Kunne ogsaa kaldes "Kanut's planlagte ophold paa Hotel Atlanta". Faar naesten lyst til at besoege dette hotel. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 26/07-2014 17:50
|
|
Der er faktisk en rød tråd, i og med at det nu er militærstyret der leger forretningsfolk , ser det ud som om at den manglende konkurence fra SAS får dem til at holde prisen oppe, det bekymrrede mig lidt, men da de pludselig satte prisen lidt ned blev jeg såmen så glad at jeg skrev mit lille indlæg.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 27/07-2014 08:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
Kanut, "dit Hotel" er lidt strikse ser det ud til, men flot : http://www.theatl...ngkok.com/ Mvh,
Nahm |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 27/07-2014 08:48
|
Please note: As rooms are charged according to the number of occupants, guests who have overnight visitors must register their visitor and have the room tariff adjusted accordingly. Ser ud til at der er et "loophole" saa Kanut dine soenner skal bare soerge for at dokumentationen er i orden. Saa intet behov for en vielsesattest. ![]() |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 28/07-2014 13:27
|
|
Vores værelse på Atlanta er det største man kan købe for penge (men billigt alligevel ) der er to rum og tre senge, der skal vi hygge os efter kl 23:00 med et glas mælk og spille uno .Vi får iøvrigt værelset til tidlig tjekind (kl ; 7:00) uden ekstra beregning.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 28/07-2014 15:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Jeg er virkelig bekymret, Kanut svigter Stable Lodge! Noget sådant havde jeg aldrig nogensinde forestillet mig, kunne ske. Tilværelsens mest sikre bastion er faldet. Hvad bliver det næste? At de thailandske piger holder op med at kalde mig for hansum og sexy
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 28/07-2014 15:21
|
Min datter ankom i dag fra DK. Hun floej med SAS (Thai samarbejde) og billetten var billigere ved at bestille paa SAS website end paa Thai's. Da hun bookede var der 4 saeder tilbage. Flyet var mindre end halvt fuldt saa hun havde 3 saeder for sig selv plus herudover en fantastisk service (bedre end Singapore Airlines - ja det lyder underligt). Den der med 4 saeder ledige plus et fly mindre end halvt fuldt - er der nogen her der kan komme med en plausibel forklaring ? Efter at have laest og gaaet igennem Atlanta's hotel website plus alle forbehold, har jeg trods alt taenkt mig at invitere fruen plus datteren paa frokost paa hotellets restaurant (hvis vi faar lov til komme ind). |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 28/07-2014 15:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
hugoboerge skrev: Den der med 4 saeder ledige plus et fly mindre end halvt fuldt - er der nogen her der kan komme med en plausibel forklaring ? Måske Thai kun afsætter et vist antal sæder til SAS, eller måske der er fejl i optællingen af antal sæder. Eller det kan være en bevidst fejl, så folk skynder sig at bestille, inden der bliver udsolgt. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, måske du har heldet med dig alligevel.
, for de er nemlig opdraget af mig 
, ser det ud som om at den manglende konkurence fra SAS får dem til at holde prisen oppe, det bekymrrede mig lidt, men da de pludselig satte prisen lidt ned blev jeg såmen så glad
) der er to rum og tre senge, der skal vi hygge os efter kl 23:00 med et glas mælk og spille uno