Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
wow billige billetter til Thailand
|
|
| Atrox |
Lagt på d. 03/08-2014 13:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
Har længe hørt om, at norwegian skulle være billige. Men syntes ikke rigtig jeg kunne finde de billige billetter, kun en smule billigere end andre, og det var den dårligere service ikke værd for mig. Men nu er det da gået amok, syntes godt nok det er billigt det her. MINE REJSEVALG Udgående København - Bangkok Søndag 16. nov 2014 15:05 - Terminal: 2 Flyvning DY7209 - LowFare 1 Voksen 1.599 DKK Retur Bangkok - København Mandag 8. dec 2014 10:10 Flyvning DY7210 - LowFare 1 Voksen 1.553 DKK Samlet pris (alt inklusive) 3.152 DKK |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 03/08-2014 14:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Ja ja husk nu 500 + hvis du vil have mad, 600 kr+ pr styk baggage selv betale for drikkevare osv osv i sidste ende er de ikke billige så de 3152 bliver med mad til 4200 og med bare et styk baggage hver vej bliver det 5400 kr. jeg har lige bestilt 30 dage med thai air til 5200 kr inkl mad drikke og 20 kilo baggage i så mange styk baggage jeg nu har Atrox skrev: Har længe hørt om, at norwegian skulle være billige. Men syntes ikke rigtig jeg kunne finde de billige billetter, kun en smule billigere end andre, og det var den dårligere service ikke værd for mig. Men nu er det da gået amok, syntes godt nok det er billigt det her. MINE REJSEVALG Udgående København - Bangkok Søndag 16. nov 2014 15:05 - Terminal: 2 Flyvning DY7209 - LowFare 1 Voksen 1.599 DKK Retur Bangkok - København Mandag 8. dec 2014 10:10 Flyvning DY7210 - LowFare 1 Voksen 1.553 DKK Samlet pris (alt inklusive) 3.152 DKK |
|
|
|
| Atrox |
Lagt på d. 03/08-2014 14:20
|
mad er jeg ligeglad med, hvis du spørger mig er det altid noget der bare skal overståes, og syntes ofte de lader en sidde alt for længe med bakken, så er egentlig fint nok at slippe for. drikkevare, tja plejer max at drikke 2 colaer, så mon ikke jeg overlever at tage 2 med fra lufthavnen. Baggage har du helt ret i, så billetten kommer op på 3752, hvilket stadig er utrolig billigt. Og hvis du nu er en af dem, som bor i Thailand et halvt år, og DK et halvt år, eller noget i den stil, så man har tøj osv. i Thailand, så er baggage jo ligemeget ![]() Syntes det er fint man kan vælge det fra, man imødekommer da flere ved at kunne slippe billigere hvis det er unødvendigt, og så tilkøbe hvis det er nødvendigt. |
|
|
|
| poul |
Lagt på d. 03/08-2014 14:46
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
skal også til thailand men først 2015 retur for to med thaiair 14000 kr finnair 9500 kr |
|
|
|
| Atrox |
Lagt på d. 03/08-2014 14:52
|
men finnair er ikke direkte poul ? ![]() det vilde her er jo, at de 3152kr for en norwegian billet, er direkte flyvning ![]() |
|
|
|
| poul |
Lagt på d. 03/08-2014 15:16
|
det er rigtig atrox Finnair er også en rutemaskine men hvor meget plads er der imellem sæder på Norwegian |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/08-2014 15:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Atrox skrev: men finnair er ikke direkte poul ? ![]() det vilde her er jo, at de 3152kr for en norwegian billet, er direkte flyvning ![]() og 42 timers ventetid hver vej uden vådt eller tørt, fordi deres boing lort alrig kan flyve, men du skal da have god tur!! |
|
|
|
| poul |
Lagt på d. 03/08-2014 15:48
|
har været inde og kikke på Norwegian om de flyver når vi skal derned det gør de ikke Atrox er for nærig og give 12500 kr for at flyve med thai så det bliver Finnair men du må havde god ferie når den tid kommer skak til hua hin for trede gang |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 03/08-2014 16:04
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Husk og lade være med side og rakke dem ned når du har måtte vente en hulens masse timer i lufthavnen, Pga af en eller andet staff medlem er punkteret på vej til lufthavnen. Og de ikke har noget erstatnings fly, og de ikke vil betale efter EU`s regler og bruger før omtalte forcemajure som de har brugt om og om igen på deres USA afgange.Det kan godt være du er lige glad med mad, og et Tæppe som du sørme også må købe til 5 $ Headset til 5 $ ønsker dig en god tur Atrox skrev: mad er jeg ligeglad med, hvis du spørger mig er det altid noget der bare skal overståes, og syntes ofte de lader en sidde alt for længe med bakken, så er egentlig fint nok at slippe for. drikkevare, tja plejer max at drikke 2 colaer, så mon ikke jeg overlever at tage 2 med fra lufthavnen. Baggage har du helt ret i, så billetten kommer op på 3752, hvilket stadig er utrolig billigt. Og hvis du nu er en af dem, som bor i Thailand et halvt år, og DK et halvt år, eller noget i den stil, så man har tøj osv. i Thailand, så er baggage jo ligemeget ![]() Syntes det er fint man kan vælge det fra, man imødekommer da flere ved at kunne slippe billigere hvis det er unødvendigt, og så tilkøbe hvis det er nødvendigt. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 03/08-2014 16:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Var nysgerrig, så jeg checkede lige Norwiegan contra Thai på mine datoer 31/12-2014 -31/03-2014 Thai A 6426 kr Norwiegan 6650 kr de havde så ikke de datoer 28/12- 2014 - 27/03-2014 blev det nærmeste jeg jeg kunne købe den til |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/08-2014 16:24
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
http://www.standb...sinkelser/ http://www.standb...rstatning/ http://www.check-...95FI-N_uHg Søg selv videre og god fornøjelse
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 03/08-2014 16:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
Er der slet ingen der har lyst til at strække ben eller ryg undervejs. De sidste gange har fruen og jeg fløjet med Qatar, 2 gange omkring 6 timer, med 2 en halv times ventetid i Qatar, det passer perfekt for mig (en lang skidestang ), så kan jeg også lige nå et par smøger eller tre, og vi har intet at klage over med flyselskabet...... Ud først juni, hjem sidst juni. 4800kr per snude. Det syntes jeg er en okay pris.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." ![]() |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 03/08-2014 18:12
|
3752 ja hvis du kun skal have baggage med den ene vej ellers er det 4352 + hvad de ellers bonner folk for fantasien stiller ikke grænser her Atrox skrev: mad er jeg ligeglad med, hvis du spørger mig er det altid noget der bare skal overståes, og syntes ofte de lader en sidde alt for længe med bakken, så er egentlig fint nok at slippe for. drikkevare, tja plejer max at drikke 2 colaer, så mon ikke jeg overlever at tage 2 med fra lufthavnen. Baggage har du helt ret i, så billetten kommer op på 3752, hvilket stadig er utrolig billigt. Og hvis du nu er en af dem, som bor i Thailand et halvt år, og DK et halvt år, eller noget i den stil, så man har tøj osv. i Thailand, så er baggage jo ligemeget ![]() Syntes det er fint man kan vælge det fra, man imødekommer da flere ved at kunne slippe billigere hvis det er unødvendigt, og så tilkøbe hvis det er nødvendigt. |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 03/08-2014 18:13
|
Langt de fleste af deres ture er over Stockholm med ventetid og så direkte når man skal hjem Atrox skrev: men finnair er ikke direkte poul ? ![]() det vilde her er jo, at de 3152kr for en norwegian billet, er direkte flyvning ![]() |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 03/08-2014 18:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
For mig begynder ferien i flyet ,først lige en whisky og en kold øl + lidt film, derefter lidt film indtil aftenmaden med et glas vin eller 2 , for så at se en film med en lille forfriskning til . når filmen er færdig kan man lige nå en lille lur inden morgenmaden,og så vupti så landet man i Bangkok
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/08-2014 18:34
|
buick skrev: Langt de fleste af deres ture er over Stockholm med ventetid og så direkte når man skal hjem Øh da jeg undersøgte det sidst, havde de ligeså mange, eller nærmere få flyvninger, om ugen,,som fløj ud direkte. som når man skal hjem, man skal bare være endog meget fleksible med datoerne. I november og december flyver de nemlig kun direkte to gange om ugen: ud direkte torsdag og søndag hjem direkte fredag og mandag. Check der lavpriskalender, der fremgår det tydeligt. Så det er lidt noget vrøvl du skriver, da også langt de fleste hjemrejser også er med mellemlanding. Iøvrigt dejligt med konkurrence, så jeg blev nysgerrig og søgte på Norwegians hjemmeside på de datoer jeg rejser i december. Ja de fløj direkte på de datoer og skulle have 5552 kr for selve billetter + 2x500 kr for valg af sæde, baggage og mad=6552 kr. Næsten fuldstændig samme pris, som jeg har betalt med Thai, som flyver næsten hver dag, arrangerer hotel ved evt. forsinkelser og som kan ombooke dig til andre flyselskaber, hvis alt nu går galt. Derudover tager det længere tid at flyve med Norwegian til og fra BKK, da de ikke har tilladelse til at flyve over Russisk luftrum. http://www.standb...rflyvning/ Er jeg tilfreds med mit valg, ja da! Redigeret af natty d. 03/08-2014 19:00 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 04/08-2014 06:41
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Jeg fyrede nogle bonuspoints af som var ved at udloebe saa datteren kan komme til jul/nytaar. Taxes - DKK 408.- Air line fuel and insurance surcharge - DKK 2,446.- Total - DKK 2,854.-. Formoder at de samme afgifter gaelder ved flyvning med Norwegian og saa er der ikke ret meget tilbage hvis prisen er DKK 3,152.-. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 04/08-2014 07:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
hugoboerge skrev: Jeg fyrede nogle bonuspoints af som var ved at udloebe saa datteren kan komme til jul/nytaar. Taxes - DKK 408.- Air line fuel and insurance surcharge - DKK 2,446.- Total - DKK 2,854.-. Formoder at de samme afgifter gaelder ved flyvning med Norwegian og saa er der ikke ret meget tilbage hvis prisen er DKK 3,152.-. Air line fuel and insurance surcharge - DKK 2,446.-, er airline specifik. Og er ikke en afgift. Så du kan ikke stille ovennævnte regnestykke op for Norwegian. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/08-2014 07:50
|
milex skrev: Air line fuel and insurance surcharge - DKK 2,446.-, er airline specifik. Og er ikke en afgift. Så du kan ikke stille ovennævnte regnestykke op for Norwegian. Jo det er netop en afgift fra flyselskabets side, og ikke en skat. Men du har ret i at flyselskaberne sammensætter deres billetpriser på mange forskellige måde, nogen kalder det brændstoftillæg og andre benytter sig slet ikke af dette, men hvor det bare er en del af prisen. Prøv at lave en fake booking på Norwegian, så må man kunne se hvordan de bygge billetten op, jeg har desværre ikke tid, da jeg skal på arbejde. For at gøre det endnu mere forvirrende kan der også være forskel på om det er en bonusbillet eller en betalt billet. Jeg købte for nogle år siden en bonusbillet med SAS til BKK, jeg kom af med mener jeg 375 kr i skatter, da de ikke opkræver brændstoftillæg på deres bonusbilletter. Men HB har ret, der kan ikke være meget at gøre godt med til en pris på lidt over 3000 kr. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 04/08-2014 09:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
@natty, Normalt forstår jeg en afgift som noget der betales til staten. Men man kan jo kalde det hvad man vil. Humlen er, det er et airline-specifikt tillæg til billetprisen. Og altså ikke - som du også skriver - en skat/lufthavnsafgift der pålægges alle airlines. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.