Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
vindus glas
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 27/10-2014 12:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
er der nogen som hvad glas til et sporse vindue koster, der er 3 vinduer i en ramme på 6 x 120 cm og evt glas man selv kan skære en 2 m pris, har ikke set en glasskære her i th. men har bestilt en fra dk. i silvan 30dk hygge viggovax ![]() |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 27/10-2014 13:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
1viggovax skrev: er der nogen som hvad glas til et sporse vindue koster, der er 3 vinduer i en ramme på 6 x 120 cm og evt glas man selv kan skære en 2 m pris, har ikke set en glasskære her i th. men har bestilt en fra dk. i silvan 30dk hygge viggovax ![]() Så vidt jeg husker bor du i Sattahip. For enden af Theprasit (Sukumvit) og næsten nabo til Outlet Market (overfor bilvasken) ligger en glarmester, eller hvad de nu kalder sig her ude. Han må kunne besvare dit spørgsmål og sikkert også løse dit problem. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 27/10-2014 13:45
|
tak for det håber der er nogen som har prøvet det i forbindelse med hus byggeri |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 27/10-2014 13:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
VIP skrev: 1viggovax skrev: er der nogen som hvad glas til et sporse vindue koster, der er 3 vinduer i en ramme på 6 x 120 cm og evt glas man selv kan skære en 2 m pris, har ikke set en glasskære her i th. men har bestilt en fra dk. i silvan 30dk hygge viggovax ![]() Så vidt jeg husker bor du i Sattahip. For enden af Theprasit (Sukumvit) og næsten nabo til Outlet Market (overfor bilvasken) ligger en glarmester, eller hvad de nu kalder sig her ude. Han må kunne besvare dit spørgsmål og sikkert også løse dit problem. Købte glasskære på third road for en måned siden den kostede heller ikke noget videre husker ikke helt prisen så skulle den du har bestilt ikke dukke op forretning på venstre side efter soi leengkee og inden dødens gade når du kommer fra syd... VH Handy |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 28/10-2014 07:03
|
har nu fra internet printet en glas skære så jeg kan vise butikken hvad det er jeg vil købe, det vil måske lette lidt på forståelsen hygge viggovax sattahip |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/10-2014 10:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
1viggovax skrev: har nu fra internet printet en glas skære så jeg kan vise butikken hvad det er jeg vil købe, det vil måske lette lidt på forståelsen hygge viggovax sattahip en glasskærer hedder krackthud tad på thai, måske det hjælper lidt. |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 28/10-2014 10:26
|
jo jo jeg har google og du har ret,men selv om kan skrive det med vores bogstaver så er det svært for dem alligevel, vel prøve i homepro imorgen, og på landet der taler isan og kun 25 % kan læse hygge viggovax ![]() |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 28/10-2014 16:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Det kan godt betale sig at ofre lidt på en glasskærer. Et par fif fra min glarmester. Glasset er lettest at skære når det er nyt. D.v.s. ikke noget gammelt man lige finder fra krigens tid. Han bruger også at påføre lidt petroleum med en klud inden han skærer. Jeg har fået skåret meget glas til akvarier, drivhuse, og hylder af ham. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 28/10-2014 17:19
|
ja jeg kender godt det råd og symaskine olie er os godt evt lidt på glaset hygge |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 28/10-2014 18:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
Birkehøj, Han bruger også at påføre lidt petroleum med en klud inden han skærer. Lyder som en rigtig god ide ! de dyre glasskærer her i Dk har netop petrolium som automatisk kommer ud når man skærer i glasset -men at påføre det manuelt er sikkert ligeså fint
Mvh,
Nahm |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 31/10-2014 09:52
|
forsøgte igår hos homepro ved big c pattaya at købe en glasskære men det var forgæves og en tømmervinkel var heller ikke muligt, utroligt i så stor en butik, har dog nu fået besked fra dk. at min ven kommer imorgen til thailand med en glasskære 70 dk. det er ok hygge viggovax ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/10-2014 13:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
1viggovax skrev: forsøgte igår hos homepro ved big c pattaya at købe en glasskære men det var forgæves og en tømmervinkel var heller ikke muligt, utroligt i så stor en butik, har dog nu fået besked fra dk. at min ven kommer imorgen til thailand med en glasskære 70 dk. det er ok hygge viggovax ![]() skal du bygge akvarier dernede i sattahip-hop? |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 31/10-2014 15:51
|
nej dog ikke, men skal have vinduer i mit nybyggede hus, og der er 4 x 3 sproses vinduer, 3 x 2 sprose vinduer og det siger 500 b pr vinduer, det lyder vildt i mine små øre, 18 x 500 b. hygge viggovax |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 31/10-2014 17:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hmm Denne tråd er under Tandlæger bør den ikke flyttes??
Kim
|
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 01/11-2014 05:47
|
|
1viggovax skrev: .....forsøgte igår hos homepro ved big c pattaya at købe en glasskære men det var forgæves og en tømmervinkel var heller ikke muligt, utroligt i så stor en butik, har dog nu fået besked fra dk. at min ven kommer imorgen til thailand med en glasskære 70 dk. det er ok hygge viggovax ![]() nå du nu kørte til Big c så har du været 300 meter fra hvor jeg tidlige fortalte du kunne købe den..... ![]() |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 01/11-2014 06:13
|
handy, ja du har ret, desvære kom scaufføren kone og barn og så var den tur sådan set ødelagt, jeg forsøgte at forklare din plads, men der var andre ting som optog tiden, men nu kommer der idag en fra dk så er det løst. der skete os det at jeg så på deres hjemmeside billige fliser til 89 b men jeg troede det var pr 1 m 2, men det var pr. stk. så der gik ged iden. og schafføren vidste så et andet sted og der købte jeg så 28 pk. gulvfliser til 4144 b ialt skridsikre til bade og køkken så turen var ikke helt spildt, køre på landet d. 6 så der er lidt travlt. hygge viggovax sattahip og jeg som hader stress og jag, idag må jeg sgu ha en til halsen |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 01/11-2014 07:00
|
|
1viggovax skrev: handy, ja du har ret, desvære kom scaufføren kone og barn og så var den tur sådan set ødelagt, jeg forsøgte at forklare din plads, men der var andre ting som optog tiden, men nu kommer der idag en fra dk så er det løst. der skete os det at jeg så på deres hjemmeside billige fliser til 89 b men jeg troede det var pr 1 m 2, men det var pr. stk. så der gik ged iden. og schafføren vidste så et andet sted og der købte jeg så 28 pk. gulvfliser til 4144 b ialt skridsikre til bade og køkken så turen var ikke helt spildt, køre på landet d. 6 så der er lidt travlt. hygge viggovax sattahip og jeg som hader stress og jag, idag må jeg sgu ha en til halsen ja men skål så og rigtig god weekend ![]() |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 01/11-2014 07:42
|
tak for det, det gir sgu stress at være afhængi af hjælp, jeg går pt. på krykker og kun i begrændset afstand. jeg er jo ellers selv håndværker mester fra før hen, gluvlægger. og er vant til at arbejde i byggeri |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 02/11-2014 12:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
tja, 18 x500tbt.........lyder det af meget......?? hvad så med med 28 fliser til 4,144 tbt.......?? kan godt forstå du bliver stresset, og på grund af al den faren rundt efter en glasskærer..................du må bo et meget dyret sted........ ![]() |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 02/11-2014 12:37
|
ja jeg syntes det er dyrt, jeg skal gi ca det samme for vindus rammerne, og det 28 pk. a 1 m2 fliser, 148 b, pr, pk. og nej sattahip er ikke dyrt sted at leve, jeg betaler for et rækkehus ca 110 2m, 2500 b pr. mdr. vinduer og fliser er til mit nye hus i isan. hygge viggovax sattahip ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.