Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Han valgte selv at springe fra balkonen.
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/11-2014 17:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Drunk man falls from 27th floor A drunk tourist who ran out of money in Pattaya, Thailand has fallen from the 27th floor of his building. This is the same building where Tim Sharky lives. |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 05/11-2014 19:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Kære @Van er dette så det du kalder for "underholdning ?" Henviser hermed til dit indlæg i anden tråd. Personligt syntes jeg det er SYGT at poste den slags.. Hvad kan og skal vi andre bruge det til ? Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 05/11-2014 19:16
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
lad nu være Amagerdreng |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 05/11-2014 20:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Amagerdreng skrev: Kære @Van er dette så det du kalder for "underholdning ?" Henviser hermed til dit indlæg i anden tråd. Personligt syntes jeg det er SYGT at poste den slags.. Hvad kan og skal vi andre bruge det til ? Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/11-2014 20:43
|
|
Jeg er lidt i tvivl om gruppen jeg har postet dette indlæg i?, om det er det rigtige. Årsagen til at jeg gjorde det var, at der er skrevet tråde op og ned omkring, at turister eller fastboende er blevet smidt ud af balkonen i kriminelt øjemed af thailænderne, ofte barpiger, kærester eller koner. Denne video viser eller beviser, at der er ulykkelige mennesker i Pattaya. Og jeg tror at det er rigtig mange. Jeg har tit syntes, at gruppen her har konsekvent langet ud efter Thai'erne, derfor har jeg postet denne for at vise, at der kan være flere sider af samme sag. Beklager at hvis denne video har været ubehagelig, og ligeledes beklager jeg at hvis den har rokket ved den gænse holdning her på siden. Hvis videoen overtræder nogle uformelle grænser her på DTW, er admin berettiget til at slette min video, hvilket er ok med mig. Redigeret af vandango d. 05/11-2014 20:56 |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 05/11-2014 21:15
|
|
I andre kan mene hvad i vil om mit indlæg. Van ved hvad jeg hentyder til og jeg tager hatten af og siger @Van "Vi ser næsten hver dag der lever ulykkelige faranger i bla Pattaya men hvorfor ligefrem smide en video af hans selvmord.. @van du ved hvilket indlæg jeg hentyder til vedrørende underholdning og hvad du skrev.. Og dermed slut herfra...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 05/11-2014 22:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Amagerdreng nu er det ganske frivillig om du vil se videoen![]() Men den desperate fyr skal ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/11-2014 07:11
|
Amagerdreng...du brokkede dig også over dengang der blev linket til facebook af ham morderen der havde stjålet en motorcykel i TH og kom hjem og slog sin gravide kæreste ihjel. nu brokker du dig over at der bliver postet denne video? først og fremmest kan du jo lade være med at se linksene hvis de støder dig. Det kunne jo være at andre gerne ville se den. Dernæst er du jo ikke smagsdommer over hvad der bør vises på thaiportalen og hvad der er usmageligt. Jeg tænker også, hvad gør du når du følger med i medierne i Thailand? De kaster ligene lige i hovedet på dig...tænker du må brokke dig godt og grundigt...trist liv...light up champ..vi skal alle samme vej... og hvis ham amerikaneren ikke ville have det filmet, så kunne han jo vælge at dø på en anden måde. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 06/11-2014 07:26
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Maaske en ide at skrive "Graphic content" eller hvad det nu hedder paa dansk og saa er det op til den enkelte om man oenser at se indlaegget. |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 06/11-2014 11:54
|
|
Ok jeg må desværre på den igen i denne tråd. I har vist alle sammen indtil nu ikke forstået mit indlæg.. Jeg brokker mig så abeslut ikke men henviser til et indlæg der var i anden tråd fra Van hvor der bla blev skrevet at "Dtw efterhånden var den eneste underholdning på net" og hvis det at poste et selvmord er underholdning så ved jeg sgu ikke.. Fred være med alle jer der syntes det er cool eller lign at se på men husk lige på det kunne måske en dag være en fra netop din familie der endag var at se på ligende video. Ville du så bryde dig om at denne blev postet igen og igen ? @js jeg ser ikke thaitv eller læser disse grimme historier. Min interesse i Thailand er rejser og ikke mord og vold...Dermed vender jeg ikke tilbage i denne tråd mere. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 06/11-2014 12:13
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Amagerdrengen. jeg er fuldstændig enig med dig. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/11-2014 13:21
|
Jeg ved ikke hvad der er skrevet i andre tråde Amagerdreng, men du kender Vandango (han kan godt lide at skrive med et blink i øjet), men du skriver at det er sygt at poste den slags. Jeg kan ikke se det syge i at poste en video af en ulykkelig mand der ender sit liv. Man ser det overalt i medierne alligevel. Det er for mig det samme som at se en video af et fly der styrter ned el. en Le Mans bil der kører galt (Allan Simonsen 2013)....trist, ja! sygt at vise det, nej! |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 06/11-2014 13:47
|
vandango 30/10-2014 klokken 10:22:02 DTW er efterhånden den eneste ordentlige underholdning på nettet, er træt af alle de dyre flybilletter, og dårlige nyheder i aviserne. Wink her har du vandangos ord! læs det nu grundigt. Jeg kan stadig ikke se noget sjovt eller informativt ved videoen! Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 06/11-2014 14:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Han fik da sine "15 seconds of fame" Jeg synes mere synd for dem som bor i skuret hvor han gatecrasher sine dage. Man kan sgu da finde på mindre dramatiske måder at ende sit liv på - uden tilskuere. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/11-2014 14:39
|
Hvem siger det skal være sjovt? Mht. informativt, well, der er jo et lille twist i historien eftersom en vis person (sharky) efter sigende bor i samme bygning. Ikke at jeg tror det har noget med hinanden at gøre, men det krydder da historien op at en spektakulær inkasso inddriver/lånehaj bor i samme bygning hvor en forgældet mand vælger at begå selvmord, som det sker så tit i Pattaya. Men jeg synes at du skal tage Amagerdreng i hånden og gå ud i sandkassen....der er ingen der tvinger jer til at tænde for videoen el. trykke på evt. links. Og så lad os andre der gerne vil være i fred...jeg bestemmer heller ikke hvad I skal se i fjernsynet og hvad I ikke bør se for at blive stemplet som 'syg'. Da jeg læste nyheden, var jeg ved at søge efter videoen på youtube, men fandt den så postet her. Ikke fordi det tænder mig helt vildt, men ville da gerne se det af ren nyheds interesse, ligesom når man kan finde på at se 9/11-flyene crashe ind i World Trade Center...that's all. Desuden kender jeg bygningen lidt, så var da nysgerrig i forhold til hvor det præcis var osv....Men det gør mig åbenbart til en syg mand. Mht. Vandango, så ved jeg ikke hvad han har skrevet før, men jeg ved som sagt at han kan sige ting med et lille smil på læben, uden at det gør ham til psykopat. Desuden har han beklaget hvis det stødte nogen samt hans kiks mht. hvor videoen skulle placeres. Han har også forklaret motivet til hvorfor han valgte at vise videoen. Det åbenbart stadig ikke godt nok for hylekoret. Så slap nu lige lidt af inden i ryger op i det røde felt over ting der støder jer.. Redigeret af Anonym Bruger d. 06/11-2014 14:44 |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 06/11-2014 16:28
|
Men jeg synes at du skal tage Amagerdreng i hånden og gå ud i sandkassen_- skrevet af JS. Nu synes jeg du skal stikke din pibe ind, og holde op med den gang lort overfor mig - hvad bilder du dig egentlig ind?! Jeg har ikke fornærmet dig! Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/11-2014 17:01
|
Girobank skrev: Men jeg synes at du skal tage Amagerdreng i hånden og gå ud i sandkassen_- skrevet af JS. Nu synes jeg du skal stikke din pibe ind, og holde op med den gang lort overfor mig - hvad bilder du dig egentlig ind?! Jeg har ikke fornærmet dig! Beklager hvis jeg har fornærmet dig, jeg forsøger jo bare at skære min pointe ud, en pointe som jeg ikke synes du har sat dig særlig meget ind i før du udtaler dig. Og så var det jo dig selv der blidt startede med at 'tale ned' til mig. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 06/11-2014 17:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
GAMBIT skrev: Han fik da sine "15 seconds of fame" Jeg synes mere synd for dem som bor i skuret hvor han gatecrasher sine dage. Man kan sgu da finde på mindre dramatiske måder at ende sit liv på - uden tilskuere. Det er kun et år siden jeg var en tur i Central Festival Center,her var lige en der 'jumpede' fra femte ned imellem rulletrapperne,klask....og så var der lige ham tyskeren der fløj fra tårnet i Pattaya Park,samme dag,jo den med 15 seconds of fame....lever i bedste velgående,men om jeg forstår vi andre skal være vidne til det ene selmord efter det andet i Patty,kan de ikke gøre det lidt diskredt ? Men det samme sker jo også i Danmarkistan,her er det tog,og lillebælt der hitter.. Redigeret af Klovn d. 06/11-2014 17:30 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 06/11-2014 20:04
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Ja det er afgjort en uhyggelig og væmmelig video, men jeg synes ikke som mange andre gør i denne tråd, at man skal skyde på budbringeren. Videoen er jo flere steder på nettet, og videoen viser ikke nærbilleder, hverken før eller efter, som det er sædvanligt i nogle thaimedier. Nu har jeg søgt lidt informationer på nettet, og det som er tragisk er, at en amerikansk mand i 50'erne kommer så langt ud økonomisk, at han ikke kan få enderne til at passe sammen. Han vil eller kan heller ikke vende tilbage til USA, og derfor vælger han egoistisk at begå selvmord foran en masse mennesker, en oplevelse som kan være meget traumatisk for dem som oplever det. Hvorfor han er kommet så langt ud, kan ingen af os vel gøre os kloge på...vi kan kun gisne. Som jeg ser det viser sagen og videoen: Et menneske som er kommet meget langt ud og derfor vælger selvmordsmetode uden tanke på sine medmennesker. Et stort spørgsmål over hvorfor nogle faranger, (jeg skrive med vilje i flertal, da han ikke er den første eller sidste), kan bringe sig i en situation, at det er nødvendigt at afsluttet sit liv på denne måde i et fremmed land. En lille reflektion over hvilke mennesker som Pattaya og Thailand også tiltrækker.....og hvorfor? I al fredsommelighed Natty. Redigeret af natty d. 06/11-2014 20:18 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/11-2014 20:42
|
|
Girobank skrev: vandango 30/10-2014 klokken 10:22:02 DTW er efterhånden den eneste ordentlige underholdning på nettet, er træt af alle de dyre flybilletter, og dårlige nyheder i aviserne. Wink her har du vandangos ord! læs det nu grundigt. Jeg kan stadig ikke se noget sjovt eller informativt ved videoen! Hvad fanden har det med denne tråd at gøre, dette er ikke fra en tråd men fra replikboksen. At koble noget ironi fra replikboksen til denne tråd,er sgu da helt hen i vejret. Lider nogle gruppens medlemmer af efterårsdepresioner - helt ærligt. ? |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.