Se indlæg
 Udskriv debat
Aeroflot
romeren
Nogen som har fløjet med Aeroflot i 2013-2014?

Som vil dele erfaringer med os. De har pænt billige billetter til salg nu....ca 3600kr. Med en rejsetid på 14timer.

Jeg har Googlet at de har nye fly og de skulle være mere præcise end SAS....

dardi
@romeren
Udtur oktober 2014
Turen til Moskva er ikke nogen god oplevelse som Nuk Air i Thailand - absolut ingenting i flyet) - eneste trøst at det er kort tid 2½ time.
Turen til Bangkok var derimod en super fornøjelse - 9 timer i top moderne fly a la SAS, Boing 777-ER300..
Så jeg kan godt anbefale Aeroflot i dag.

Anonym Bruger
Det er russisk, enough said...

Men det er selvfølgelig op til dig, jeg ved godt at de fleste kunder udelukkende går efter pris og dernæst service. Der skulle personligt meget til før jeg ville vælge dem, så hellere bruge 800 kroner mere hos et andet selskab. Men jeg er heller ikke normal.

Fotofreak
Hej 'romeren'

Det ærede medlem 'himmelhunden' oprettede en tråd d. 18-01-2013 hvori han bla. spurgte "Er der nogle som har erfaringer med det russiske flyselskab Aeroflot?"

Her er et link til tråden:
http://www.thaila...d_id=15189

Tråden er fyld med det sædvanlige (undskyld mit sprogbrug) pis, og oplysninger der ikke kan bruges til en skid.

Men hvis Du læser indlæg # 7, samt indlæg # 26 i tråden - så har Du i det mindste 'himmelhunden's og min mening om det, at flyve med Aeroflot.

Med venlig hilsen

Fotofreak

Conrad
Jeg floej med Aeroflot fra Bangkok til Koebenhavn via Moskva d. 24.10.14 og retur d. 3/4.11.14. Da jeg koebte billetten en maaneds tid foer afgang var Aeroflot ca. 2.000kr billigere end den naeste.

Det var min foerste tur med Aeroflot.

Udrejsen gik efter planen med Airbus paa begge straekninger. Paa hjemrejsen var flyet sent ankommet til Kbh. saa 30 min forsinkelse, som blev annonceret. Der var saa ogsaa 30 min forsinket afgang fra Moskva, men ankomst til Bangkok ca 15 efter planen. foerste fly Airbus og naeste en Boing.

Begge langdistance fly var nyere og der var film on demand med et virkeligt godt udvalg. Maden var som economy mad normalt er, lidt kedelig, men kunne spises, aeblemost var det staerkeste der kunne drikkes ombord, OK betjening under alle rejsetrin, lidt svaert at forstaa hvad de sagde paa engelsk i hoejtalerne.

Der var ikke saerligt langt fra ankomstgate til afgangsgate begge gange i Moskva, butikker undervejs hvis man er til det. Jeg var mere til en kold fadoel og de serveredes adskillige steder og der kunne betales med Visa/dankort, der var ogsaa flere kaffebarer incl. laekre kager og McDonals mm.

Saa hvis Aeroflot ogsaa har favorabelt tilbud naeste gang jeg skal til Danmark og der ikke er billig billet direkte, saa tager jeg gerne med dem igen.

zapper
Det lyder jo som om at Aeroflot er på linje med de øvrige selskaber -minus øl og alkohol på flyveren. Det overlever de fleste nok, men værre er vel at flyet er smækfyldt med russere Tuttelu Tralla
Men det kan et par hørebøffer selvfølgelig gøre noget ved. Yo baby

birkedhoj
Så vil jeg hellere have et par øl og slippe for russerne på flyet.Grin
Flyver PE med THAI altid

cali111
Udmærket. Var heldig. 4 ledige sæder. Sov hele vejen til moscow. Havde glædet mig til en smøg i Moscow lufthavn. Men alle rygepladser foran toiletterne på ground floor var fjernet?

http://www.aseanmctour.dk
vandango
Skal nok komme med en tilbagemelding.

holmholm
I kan roligt flyve med Aeroflot.

Vi rejste fra 5/1 - 30/ - 2015 til en billetpris på 3632 kr. via Moskva.

Nyt fly fra København. Der blev serveret sandwich, juice og kaffe.
Nyt fly fra Moskva med entertainment system. Godt udvalg af film, musik mm.
Smilende og venlligt flypersonale. Rimelig mad. (flymad er vel aldrig noget særligt, heller ikke hos thai)
Ingen spiritus ombord = ingen ballade
Og fik lidt ødelagt mine fordomme om russere, da alle opførte sig eksemplarisk. Dette gælder forøvrigt også dem vi mødte på vores lille rundrejse i Thailand.
Moskva lufthavn er fin. Burgerking, pizza mm Og exclusive butikker hvis man er til det. Gratis wifi.

Så rejs i bare med Aeroflot. Vi bruger dem ihvertfald gerne igen hvis prisen stemmer.
Vi rejser selvfølge helst direkte til Thailand. Men når prisen er 50% af Thai Airways så slår vi gerne et lille sving på rejsen. Smile

FarangDingDong
vandango skrev:

Hvornaar????
Livet er for kort til lange underbukser

vandango
Når jeg vender tilbage fra natarbejde. Smile

Druwor
romeren skrev:

Nogen som har fløjet med Aeroflot i 2013-2014?

Som vil dele erfaringer med os. De har pænt billige billetter til salg nu....ca 3600kr. Med en rejsetid på 14timer.

Jeg har Googlet at de har nye fly og de skulle være mere præcise end SAS....

Jeg har aldrig fløjet med dem til Thailand, men har et par gange fjølet med dem til Ukraine via Moskva. Det var ok til og fra København, men indriges var en blandet fornøjelse.

Hvad angår billetpriser, så ændre de sig konstant. Jeg flyver til Thailand den 1/5 og hjem igen den 31/5 med Emireats. Rejsetid 16 timer på udturen og 15 timer på hjemturen. Købte billet for 14 dage siden, pris 3716kr. Koster idag 4498kr.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...

farao54
Med rublens problemer ifht baht, så tænker jeg at Aeroflot måske får brug for passagerer fra Europa for at fylde forsæderne?:-)

vandango
FarangDingDong skrev:

vandango skrev:

Hvornaar????

Er fuldstændig enig med holmholm.

Nye fly - ok sæder for economy - intertaintment i topklasse - behageligt personale og flyvetur.

Fra cph til moskva var serveringen langsom. Da jeg kunne følge medviste det sig, at de muslimsk uddseende medpassagerer, havde en masse spørgsmålomkring den skide toast der blev serveret.

Da vi kom til Moskva lufthavn, kom vi ind i en meget trist og simpel terminal, jeg ville ikke blive overrasket, hvis Stalin kom og bød mig velkommen.
Op ad rulletrapper til et lige så trist sted, hvor vi dannede en rundkreds, i stedet for en kø grundet pladsmangel.
I cph havde jeg kun fået boardingcard til Moskva, og skulle have det næste i Moskva.
Da jeg havde stået et stykke tid i ormekøen, så jeg en skranke ovre i hjørnet. Gik over og spurgte hvor jeg fik mit næste borardingcard, ha ha det var faktisk dér!
Tilbage til ormekøen bagerst, da køen bevægede sig i sneglefart, forlod jeg den og fandt et sted og sætte mig, og da jeg havde 4 timer i lufthavnen, kunne jeg sagtens flotte mig med tiden.
Sidst hen til paskontrol og herefter videre til verdens langsommeste security, har aldrig oplevet magen til ineffektivitet. Her begyndte jeg at kigge efter Stalin igen.
Endelig ind i selve transitområdet, hvor jeg blev mødt af toiletter - Smile

Det skal lige siges at der er rygning forbudt i lufthavnen, og det var her jeg tabte mit hjerte til russerne.
For mens jeg sad ude på toilettet, var der en tiltrængt duft der kildede i mine næsebor. Åbnede døren og fulgte duften, en smilende og undskyldende russer stod med en smøg i kæften, jeg skyndte mig at følge trop. Smile
Efter at have læsket ganen hos McDonnals, skyndte jeg mig tilbage til toilettet og fik mig en smøg mere.
Her kunne jeg konstatere at der lå mange skodder rundt omkring på toilettet.
Lidt senere blev det meddelt, at politiet ville tage "legal action" mod alle der fortsatte med at ryge på toiletterne.
Havde fået 2 smøger, overvejede en tredie men syntes alligevel at mit ulovlige rygepensium var opfyldt.

Nåh ja der var sgu en irsk pub.
Der var de butikker der skulle være, og jeg shoppede lidt her og der.
I en butik havde jeg en lang polimik med ekspedienterne om, hvilken valuta jeg skulle betale i via mit VISA kort.
Jeg fik forklaret at den russiske valuta var meget billig, og jeg skulle handle på den anbefalede valuta for at mest ud af mine penge.
Da jeg senere i Thailand checkede mit VISA/dankort blev jeg overrasket, mine indkøb i lufthavnen havde kostet småpenge.
Her tænkte jeg så denne gang på den vrangvillige Putin og olieprisernes lave niveau.

Turen videre til Thailand forløb super, kan absolut anbefale Aeoflot som har en god standart på alle områder, sammenlignet med Thai Airways og Finnair, som er mine foretrukne selskaber.

vandango
farao54 skrev:

Med rublens problemer ifht baht, så tænker jeg at Aeroflot måske får brug for passagerer fra Europa for at fylde forsæderne?:-)

De er der allerede, jeg sad sammen med en gruppe Italienere.
Tror faktisk at russerne var i undertal, på den ellers propfyldte maskine til Bangkok.
Og folk vælger i mange tilfælde det billigste flyselskab, lige som jeg gjorde.

GAMBIT
Jeg har fløjet med Russerraketten 2 gange og har aldrig oplevet nogle problemer.

1. gang ventede jeg 12 timer i Moskva med 2 kammerater - De 12 timer gik med at drikke Whiskey i store mængder. Der var ikke meget andet at lave i Moskva lufthavn i 2006, end at gå rundt i en firkant og glo - meget uinspirerende.

Vi blev af den grund så fulde og spændte på at komme til Thailand så humøret var højt! Højere end hvad godt var, så vi gik rundt og skreg af grin af det hele. I boarding terminalen blev vi som de første smidt ind i flyet og blev bedt om at dæmpe os.
Det gav da en indikator for at de hellere ville af med os end at nægte os adgang til flyet - STORT point for det.

Betjening var der ikke meget af men vi sov nok hele vejen så vidt jeg husker Smile

2. gang rejste jeg alene og ventede kun ca 50 minutter i Moskva for at komme videre til BKK - fin service med entertainmet system - mad so so.

Hvis prisen er rigtig tøver jeg ikke med at flyve med dem igen Smile

Isan
Første og sidste gang med airflop i 1995 , strandede i Moskva denne gang og blev kørt ned til en pram på floden hvor vi måtte overnatte 2 nætter , surt show denne gang da vi kun havde 3 ugers ferie .

http://www.poipla...?p=dc&c=48
Thailand er kanon , Thaigift 17 år Friends again

zapper
Isan skrev:

Første og sidste gang med airflop i 1995 , strandede i Moskva denne gang og blev kørt ned til en pram på floden hvor vi måtte overnatte 2 nætter , surt show denne gang da vi kun havde 3 ugers ferie .

Hehe det er 20 år siden. Brugbar information må jeg sige. Tak for du delte din oplevelse med os.LOL LOL

Chase
Kan kun sige jeg fløj med Dreamliner her i Dec med Startour , og fik lige 1 klasse Nøøøj det var fedt, og var total udhvilet for første gang i 15 år da vi landede, og det samme hjem
Vild fed service osv

Spring til debat: