Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Rigtig Thai Massage i KBH
|
|
| Puccini79 |
Lagt på d. 15/12-2014 20:30
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Jeg søger en god thai massør i København. Ikke noget med happy ending eller sucky sucky. Jeg er kun interesseret i rigtig Thai massage og gerne fodmassage, udført af en kvinde der rent faktisk ved hvad hun laver. Må også meget gerne være hvis en af jer er gift med en kvinde der kan sit kram, og tager på hjemmebesøg til orange penge. Bor på Nørrebro så skal helst være indre by, men ellers inden for S-tog's banen. Det er både mig og min kæreste der interesseret i det. Håber nogle af jer kan hjælpe ![]() |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 16/12-2014 06:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
rigtig thai massaga hem. har sgu aldrig hørt om forkert thai massages hehe hygge viggovax |
|
|
|
| Puccini79 |
Lagt på d. 16/12-2014 10:26
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
"Dybt suk" |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 16/12-2014 11:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Prøv dig frem med Google - jeg tror eksempelvis ikke det her sted KUN er traditionel massage - bedøm selv![]() http://www.jenny-...liemassage |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 16/12-2014 11:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Jeg tror ikke det handler om at læse internet sider. Som jeg læser trådstarter, så handler det om videreformidling af erfaring, så man nogenlunde sikkert kan få noget massage af hænder, der ikke kun hælder olie ud, og en million gange forsøger at skabe en stemning, der skal føre til Happy ending osv... Jeg kender ganske udmærket følelsen, at man ligger der og får sjasker en gang olie på kroppen, og egentlig ikke får hvad man betaler for. Jeg ville ønske at jeg kunne bidrage med råd, men sandheden er, at såsnart jeg har fået god massage, så næste gang jeg møder op, er det en stor skuffelse.. Jeg har dog en ven, der ofte benytter Dokkun i Glostrup (tæt på stationen). Omend de også kommer med opfordringer til Happy ending, så er hans tilbagemelding at massagen er god... Han er til blød massage, så måske det ikke er det samme du søger. Held og lykke. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 16/12-2014 12:08
|
|
farao54 skrev: Jeg tror ikke det handler om at læse internet sider. Som jeg læser trådstarter, så handler det om videreformidling af erfaring, så man nogenlunde sikkert kan få noget massage af hænder, der ikke kun hælder olie ud, og en million gange forsøger at skabe en stemning, der skal føre til Happy ending osv... Jeg kender ganske udmærket følelsen, at man ligger der og får sjasker en gang olie på kroppen, og egentlig ikke får hvad man betaler for. Jeg ville ønske at jeg kunne bidrage med råd, men sandheden er, at såsnart jeg har fået god massage, så næste gang jeg møder op, er det en stor skuffelse.. Jeg har dog en ven, der ofte benytter Dokkun i Glostrup (tæt på stationen). Omend de også kommer med opfordringer til Happy ending, så er hans tilbagemelding at massagen er god... Han er til blød massage, så måske det ikke er det samme du søger. Held og lykke. Den er jeg med på - det jeg mener er at man gennem deres hjemmeside kan få en fornemmelse af deres services. Det er vel egentligt bare at prøve sig frem er det ikke ? Lidt på samme måde som at prøve en ny frisør - enten bliver det en lidt skuffende oplevelse og man leder videre, eller man får en klipning som både er professionel og fornyende så man kommer dér fremover. At gå efter hvad andre anbefaler er ikke sikkert at det lige passer til en selv. |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 16/12-2014 13:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Jeg har desværre ikke været her, men har hørt at det skulle være godt, og det med extra tilkøb ikke er nødvendigt. I gå afstand fra Tåstrup Station. Ladda Thai Massage v/Jitladda Srimanta Christensen Taastrup Hovedgade 62 2630 Taastrup Kim
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 16/12-2014 13:19
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://blip.tv/me...on-4482576 Undskyld men jeg kunne simpelthen ikke lade vaere. |
|
|
|
| Wangtan |
Lagt på d. 16/12-2014 15:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
Thara Wellness i Hvidovre . 100% rigtigt massage. Alle de dér mænd som ønsker alt det klamme bliver afvist. Det står også på døren at der udføres intet ekstra. tjek deres hjemmeside ud. www.tharawellness.dk Ps. Og NEJ jeg har intet med dem at gøre...siger det bare inden alle overfalder mig. |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 16/12-2014 15:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
jeg har endnu ikke oplevet eller efter undersøgelse hørt om noget thai massage sted i Danmark hvor der ikke er happy ending osv selv de steder hvor det står på hjemmesiden eller på døren og tror du ikke på det så er Google ofte din ven der er deciderede hjemmeside som giver anmeldelser af servicen på thai steder Det er vist kun pigernes mænd som sidder og tror de her steder er rent massage ![]() |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 16/12-2014 15:47
|
|
Kanyarat skrev: Thara Wellness i Hvidovre . 100% rigtigt massage. Alle de dér mænd som ønsker alt det klamme bliver afvist. Det står også på døren at der udføres intet ekstra tjek deres hjemmeside ud. www.tharawellness.dk Ps. Og NEJ jeg har intet med dem at gøre...siger det bare inden alle overfalder mig. Alle de dér mænd som ønsker alt det klamme bliver afvist. Det står også på døren at der udføres intet ekstra Alle de dér mænd ? Så du må være kvinde.. Og hvad klamt er der i en ydelse som man bliver spurgt om man vil tilkøbe for lidt ekstra ? |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 16/12-2014 16:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Amager - Dette sted kommer der intet klamt mellem kunde og massør. Har du været her en gang kommer du 100 % tilbage igen.. Det skal prøves om du er mand eller kvinde. Det er skam (ikke) skidt Thai Helsecenter Tycho Brahes Allé 3 2300 Kbh S. Desværre har de ikke en direkte hjemmeside så man kan læse om deres service og få deres måske priser "uden happy ending eller lign" Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 16/12-2014 17:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
kro90 skrev: Hej Jeg har desværre ikke været her, men har hørt at det skulle være godt, og det med extra tilkøb ikke er nødvendigt. I gå afstand fra Tåstrup Station. Ladda Thai Massage v/Jitladda Srimanta Christensen Taastrup Hovedgade 62 2630 Taastrup Kim ladda er lukket men her et godt alternativ. www.taastrup-siam... |
|
|
|
| Mykland |
Lagt på d. 16/12-2014 19:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Tænk at man på en Dansk-Thai side skulle læse flere der mener, at det der foregår/kan foregå mellem en mand og en kvinde er "klamt", den havde jeg sgu ikke lige set komme......... |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 16/12-2014 19:54
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
buick skrev: [b]jeg har endnu ikke oplevet eller efter undersøgelse hørt om noget thai massage sted i Danmark hvor der ikke er happy ending osv[/b]selv de steder hvor det står på hjemmesiden eller på døren og tror du ikke på det så er Google ofte din ven der er deciderede hjemmeside som giver anmeldelser af servicen på thai steder Det er vist kun pigernes mænd som sidder og tror de her steder er rent massage ![]() Enig i at nok de allerfleste steder tilbyder ekstra, men der er nogle få steder der er seriøse- heldigvis...(for dem der synes det xtra er klamt) ....må dog indrømme jeg førhen er blevet "overtalt" til lidt xtra service .. for en rigtig mand er det sku lidt svært at sige nej til en thai-skønhed..
Mvh,
Nahm |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 16/12-2014 20:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Mykland skrev: Tænk at man på en Dansk-Thai side skulle læse flere der mener, at det der foregår/kan foregå mellem en mand og en kvinde er "klamt", den havde jeg sgu ikke lige set komme......... Ja når du ser en mand og en kvinde på gaden så kan du jo ikke vide hvad de har lavet eller vil lave. du Hari mine øjne en meget beskidt tankegang |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 16/12-2014 20:12
|
|
Håber nogle af jer kan lægge to og to sammen og kan læse mellem linjerne i mit tidligere indlæg ?? Virker godt nok ikke sådan men prøv engang.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 17/12-2014 07:23
|
|
Amagerdreng skrev: Håber nogle af jer kan lægge to og to sammen og kan læse mellem linjerne i mit tidligere indlæg ?? Virker godt nok ikke sådan men prøv engang. Kan sagtens lægge 2+2 sammen men hvorfor skulle man læse mellem linjerne på dit humorforladte indlæg ? Du kan da bare sige tingene direkte - vi ved da godt du hverken går på bar eller tager imod handjobs når du er ude omkring og repræsentere Danmark |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 17/12-2014 09:51
|
|
Kære @Gambit .. Igen tager du helt fejl... Nu leger du kloge ÅGE igen...Synd for dig for jeg troede faktisk du kendte min person bedre end som så.... Tilbage til tråden. Lige et ps... Din humor må da være en and.... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 17/12-2014 10:00
|
|
Du ER også svær at blive klog på |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.