Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Kender i denne telefon - imobile iq 9.2 ?
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/01-2015 10:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Den er med en 6 tommer skærm, hvilket gør at den frister mig lidt. Kan få den på tilbud for 6200 baht. Hvad syntes de ærede medlemmer i gruppen? http://specphone....Q-9.2.html ![]() |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 08/01-2015 10:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Den syntes hans ærede højhed skulle købe,hold helt kæft nogle kameraer der er i den, batteri er også rimelig stor og 6 tommer ja så skal man da gå i overalls for at finde en lomme den kan være i he he. Men står man og mangler en ny ville jeg købe den og ikke tlf til 4000-5000kr.Her får du noget for pengene mener jeg. Hvor kan den købes til 6200 Baht |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/01-2015 12:15
|
|
TRUE forretningen i The Mall i Korat. Mon ikke andre TRUE butikker også har den? jh mht. store lommer, boede min storebror engang på Lolland. Her havde han som naboer et ældre polsk ægtepar. Når fatter kom ind på besøg, kunne han have 2 flaske pilsnere i hver lomme. Han må have haft en krystalkugle, disse lommer kunne æde enhver mobiltelefon i dette århundrede.
Redigeret af vandango d. 08/01-2015 12:28 |
|
|
|
| Hymmer |
Lagt på d. 08/01-2015 12:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Det må være et østeuropæisk fænomen ![]() Læste op til jul at en rumænsk butikstyv var blevet taget med en frossen kalkun i lommen ....Nok specielt fremstillet til formålet, men i disse lommer kunne man have en 15' Laptop ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 08/01-2015 14:30
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Ser ud til at vaere et godt koeb (store lommer eller ej) isaer kamerafunktionen og prisen lyder ogsaa rimelig. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 08/01-2015 20:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
har lidt Minusser : intern hukommelse kun 4 GB ( men kan udvides til 32 GB ) ingen NFC plastic ramme men ellers en god pris = køb, køb, køb ( og gerne en til hvert Familie medlem ) Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 09/01-2015 00:27
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
har haft en imobile iq 7 kan kun sige blev meget skuffet ja det var rent skod gav ca 6000 bath for den men det var den ikke værd skulle hellere have givet lidt mere og købt en samsung....og da jeg ville sælge den eller bytte den kunne jeg ikke for noget for den de grinte når jeg kom med den de sagde 1000 bath for den og den var ca 2 uger gammel endte med at give den væk...ville aldrig eje en imobile igen det er helt sikkert....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 09/01-2015 01:12
|
|
dutling - det ville være godt hvis du kunne fortælle hvorfor du ikke kunne bruge den? Kan ikke finde den model du nævner? F.eks. har jeg en nyere iPhone som arbejdstelefon. Telefoni delen er så ringe, at jeg har brokket mig over den. Men jeg hænger på skidtet fordi kommunen har købt en helvedes masse af dem. Redigeret af vandango d. 09/01-2015 01:32 |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 09/01-2015 01:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
dutling68 skrev: har haft en imobile iq 7 kan kun sige blev meget skuffet ja det var rent skod gav ca 6000 bath for den men det var den ikke værd skulle hellere have givet lidt mere og købt en samsung....og da jeg ville sælge den eller bytte den kunne jeg ikke for noget for den de grinte når jeg kom med den de sagde 1000 bath for den og den var ca 2 uger gammel endte med at give den væk...ville aldrig eje en imobile igen det er helt sikkert.... lod mig også friste for nogle år tilbage købte en kan ikke huske model da jeg så åbnede kassen så jeg der var 2 batterier med fedt tænkte jeg ha ha der var en grund den kunne holde strøm til 20 min tale så det blev en kort bekendskab på en dag før den røg i landsbyen....men måske tingene er anderledes nu men når noget lyder for godt til at være sandt så er det det som reglen griner god weekend. ![]() |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 09/01-2015 03:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Konen har den mobil. Den tager skrivskarp billede (For en mobil), og kanon flotte Video. Dog har den store problem med at billeder bliver for mørke, hvis hun ikke står "korrekt" i forhold til solen. Meget mere end jeg har med min "gammel" Samsung mobil. Lyden i video delen, er meget ringe. Og dur ikke til aften / nat billeder, Men okay, det er trods alt en mobil og ikke et kamera. Batteri tiden er ca 6-8 timer ved konstant brug, som når hun surfer på nette, ser Thai film på den, download med mere. Eller når vi er ude og hun tager mange billeder / Video. Jeps hun er Thaier, så der bliver jo taget mange billeder. ![]() Der var en ekstra batteri ting med da vi købte den, som gøre den kan holde mange ekstra timer, den lader mobil op hvis hun sætter den til og ikke bruger mobil, og bruger hun mobil med den sat til, bruger den fra det store batteri. Skærmen er dejlig stor, den passer bedre til mine store finger når jeg skal skrive på den end min mindre Samsung smart phone, så helt sikker den strøelse jeg skal havde når min Samsung skal skifte ud engang. Hukommelse korte der følger med (16 GB ) der hvor vi købte hendes mobil ved en I-Mobil shop var i stykker fra starten af. Så er bundkorte i mobil skifte ud da den gik i stykker efter 2-3 uger. Der ud over kan jeg fortælle at hun havde en anden I-Mobil (IQ) mobil før, der gik i stykker 3-4 gange. En tablet til hendes niece fra dem, der også gik i stykke hele tiden, og da garanti udløb, blev lagt væk, da det er spild af penge at prøve at lave den. Vel klart anbefale at hvis man købe en I-Mobil (IQ) telefon, så køb den i en I-Mobil shop, De har egen værksted i shoppen her ved os, Så skal ikke vente på den skal sendes frem og tilbage. Det der er blevet lavet i det store center, har taget 1-2-3 timer, alt efter hvad det var der skulle skiftes. Det er jo lige en tur rundt og se os omkring. Måske tid til en gang mad. Eller en tur ind og se en film. Plus det gode ved I-Mobil shoppen (her ved os) er at de lave det der er i vejen med mobil i garanti perioden uden bøvl, og altid gratise. Mvh Bade-dyr |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 09/01-2015 15:24
|
|
Tak Bade-dyr og tak til din kone som jo er superbruger. ![]() Kiggede på en del telefoner, men ville have en 6 tommer, vil så også lige sige, så skal den heller ikke være størrere. Har lige checket videofunktion, er vildt imponeret. Så ja det blev imobile iq 9.2. i i-mobile shoppen i the mall. Pris 5990 baht i en exchange handel, de fik min defekte gamle samsung 3303i, ellers var prisen 6900. Telefonen blev sat op til brug i butikken, min hustru ringede præcis da simkortet kom i, telefondelen virker fint. Der blev sat et 16 gb. memorykort i, jeg fik en i-mobile powerbank med 5200 mAh, så hvis jeg tager på tur, kan jeg bare bruge løs af strømmen. Powerbanken kan bruges til andre enheder via forskellige stik, her i blandt iPhone og min tablet. Fik et par ark med sjove klistermærker til børnene, hvilket min hustru nok skal sørge for, at de bliver siddende på arket. Fik en t-shirt, men da største størrelse er XL og ikke 6XL som jeg bruger, valgte jeg størrelse M som gave til min hustru. 5990 baht er ok, og så er jeg oven i købet sluppet af med min defekte telefon. ![]() |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 10/01-2015 04:39
|
|
Tillykke med den nye tlf,kan se nogle ikke har godt at sige om den men jeg mener nu stadig man får noget for pengene 6000 Baht=ca 1200 kr så kan man sige hvis den kun holder 1 år mener jeg stadig man har lavet en god handel.Men jeg håber da den holder længere. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 10/01-2015 05:04
|
|
jh skrev: Tillykke med den nye tlf,kan se nogle ikke har godt at sige om den men jeg mener nu stadig man får noget for pengene 6000 Baht=ca 1200 kr så kan man sige hvis den kun holder 1 år mener jeg stadig man har lavet en god handel.Men jeg håber da den holder længere. Nu vil min hustru også have en, vi har en vandskadet telefon liggende. ![]() |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 27/09-2015 21:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
dutling68 skrev: har haft en imobile iq 7 kan kun sige blev meget skuffet ja det var rent skod gav ca 6000 bath for den men det var den ikke værd skulle hellere have givet lidt mere og købt en samsung....og da jeg ville sælge den eller bytte den kunne jeg ikke for noget for den de grinte når jeg kom med den de sagde 1000 bath for den og den var ca 2 uger gammel endte med at give den væk...ville aldrig eje en imobile igen det er helt sikkert.... Jeg købte selv en Imobile i-Style 210 for 4000 baht i PTY tilbage i februar måned. Den virkede fint til at starte med, men efter Jeg kom hjem fra Thailand og siden USA. Begyndte Imoblie'en at "skabe" sig, ved den "frøs", så Jeg måtte have batteriet ud, for at få den til at virke igen. Det er sket nogle gange og i torsdags skete det igen og ikke nok med det, den "stod" også helt af og har nu en til låns indtil Jeg får købt en anden. I dag fortryder Jeg også Jeg ikke købte en Samsung i stedet. Men Jeg var nok lidt for nærig, måske på grund af de dyre baht dengang. Redigeret af Thomas72 d. 27/09-2015 21:47 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/09-2015 22:45
|
|
Thomas72 Jeg oplevede det samme med min IQ 9.2 her i foråret. Telefonen frøs og jeg måtte have batteriet ud og på igen for at kunne genstarte telefonen. Da problemet blev ved med at gentage sig tænkte jeg over, hvad har du sidst gjort som ændrede i din telefon? Havde for kort tid forinden installeret et app killerprogram, som automatisk gik ind og lukkede for en masse programmer, som jeg ikke aktuelt bruger for at spare strøm og hukommelse samt cpu power. Efter at jeg afinstallerede app'en, har min smartphone virket upåklageligt. ![]() Det skal dog lige nævnes, at samme app kører på min Android tablet uden nogen problemer. Redigeret af vandango d. 27/09-2015 22:52 |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 27/09-2015 22:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
vandango skrev: Thomas72 Jeg oplevede det samme med min IQ 9.2 her i foråret. Telefonen frøs og jeg måtte have batteriet ud og på igen for at kunne genstarte telefonen. Da problemet blev ved med at gentage sig tænkte jeg over, hvad har du sidst gjort som ændrede i din telefon? Havde for kort tid forinden installeret et app killerprogram, som automatisk gik ind og lukkede for en masse programmer, som jeg ikke aktuelt bruger for at spare strøm og hukommelse samt cpu power. Efter at jeg afinstallerede app'en, har min smartphone virket upåklageligt. ![]() Det skal dog lige nævnes, at samme app kører på min Android tablet uden nogen problemer. Jeg havde installeret bla. viber, et antivirus og en app for at spare på batteri, men om det er årsagen vides ikke og det er for sent. Da Jeg ikke kan få liv i den igen, ikke engang med oplader.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 28/09-2015 09:43
|
|
Ja der er også problemer med min I-mobile IQ big 2, bluetoot kun virker med Apple telefoner. Og hvor jeg altid med Samsung kunne bruge 3g er der et problem med denne.Hvis man ringer over Skype osv falder den væk mange gange,det bliver aldrig igen en mobil fra Thailand jeg køber.Når jeg kommer derned igen får min kone telefonen.Jeg vil købe en i Danmark i stedet.I Thailand får du 1 års garanti.I Danmark kan du få 3 års garanti hvis du betaler med Mastercard. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 28/09-2015 11:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Jh, det er fordi at IQ er en lorte telefon, sorry to say. Kig istedet på en Asus - det er VIRKELIG en telefon der vil frem i verden! God pris samt 2 sim+ op til 128 GB sd kort og udskiftelig batteri. de nye Asus Zenfone 2 ZE551 model har 4 GB Ram til under 2000 kr. UDEN kontrakt ! Den kan Danmark slet ikke være med på Der er flere forskellige ASUS ZENFONE 2 modeller som man kan vælge alt efter pris og behov. http://www.lazada...enfone%202 Du kan også få en yderst fin Zenfone 2 Laser ZE500 til 5000 thb http://www.itcity...&id_lang=7 |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 28/09-2015 12:29
|
|
GAMBIT skrev: Jh, det er fordi at IQ er en lorte telefon, sorry to say. Kig istedet på en Asus - det er VIRKELIG en telefon der vil frem i verden! God pris samt 2 sim+ op til 128 GB sd kort og udskiftelig batteri. de nye Asus Zenfone 2 ZE551 model har 4 GB Ram til under 2000 kr. UDEN kontrakt ! Den kan Danmark slet ikke være med på Der er flere forskellige ASUS ZENFONE 2 modeller som man kan vælge alt efter pris og behov. http://www.lazada...enfone%202 Du kan også få en yderst fin Zenfone 2 Laser ZE500 til 5000 thb http://www.itcity...&id_lang=7 Ja det har jeg fundet ud af Gambit at det ikke er god en telefon.Men jeg købte pga det store batteri og kamera.Jeg køber ikke telefoner i Thailand mere kun problemer hvis der bliver problemer.Jeg har fundet den omtaler billigere på vedlagte link. http://de.aliexpr...eId=103919 |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 28/09-2015 13:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Tak for linket jh - Jeg skal undersøge priser nærmere på et senere tidspunkt. Du kan roligt købe telefoner i Thailand, bare sørg for at mærket på telefonen er anerkendt globalt. Men at du nu føler dig usikker eller fast besluttet på at købe i DK så fred være med det. I morgen d. 29 september bliver den nye LG Google Nexus 5x og Google Huawei P præsenteret begge er 100% android uden bloatware. - De skulle eftersigende have rigtigt gode specs, men samtidig holde prisen nede, ligesom de gjorde det i 2014 med LG Google Nexus 5. Den kostede 14000 THB da den blev lanceret og sparkede røv i forhold til Iphone og Samsung s4 Jeg venter spændt på lanceringen ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.