Se indlæg
 Udskriv debat
Thailandsk Agurketid
GAMBIT
A Buddhist monk has been caught on camera giving food offerings to public bus drivers and conductors in Bangkok.
Watch the video and check out the responses of Thai netizens here:

http://bangkokpos...ral/468989

Nå nå da da - sikke noget og få nu lige kaffen i den rigtige hals.
Shock

Amagerdreng
Helt fint - han deler jo ud af hans overflod... det kunne andre måske lære af...
Og "Nej tak drikker ikke kaffe men skulle DU byde på en kold pepsi max kan det være jeg kikker forbi ".
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

farao54
Fint nok for mig også...
Også jeg drikker ikke kaffe, men tager også gerne imod en cola light (any kind will do) :-)

GAMBIT
Aaaah Amagerdreng - den må du gerne drikke hos dig selv - Jeg vil føle det Ukomfortabelt i selskab med en mand, i din alder, der drikker Pepsi Max.

GAMBIT
Hold op med det cola drikkeri i to - det er ikke juleaften

Amagerdreng
Det var skamskidt..
@Gambit jeg kikker nok forbi en skønne dag alligevel og så kan du glæde dig til et Non-Alcoholic Party både for BØRN og voksne..
Vi kan eller vil jo ikke alle sammen støtte div ølmærker om det så er i Thailand eller Danmark så snupper jeg gerne en MAX og deler gerne ud som munken som dette indlæg drejer sig om..
@farao54 skulle det ske vi en dag løber hornene sammen så gir jeg gerne og det kan du være MAX sikker på....

farao54
@Amagerdreng jeg tager gerne imod og giver gerne den næste omgang :-)

GAMBIT
Amagerdreng skrev:

Det var skamskidt..
@Gambit jeg kikker nok forbi en skønne dag alligevel og så kan du glæde dig til et Non-Alcoholic Party både for BØRN og voksne..
Vi kan eller vil jo ikke alle sammen støtte div ølmærker om det så er i Thailand eller Danmark så snupper jeg gerne en MAX og deler gerne ud som munken som dette indlæg drejer sig om..
@farao54 skulle det ske vi en dag løber hornene sammen så gir jeg gerne og det kan du være MAX sikker på....

Det er FLOT Amagerdreng - Så kan du jo af samme omgang prædike om "Non Alcohol" til blomsterbørnene, er sikker på de vil huske den dag Messias fra lorte øen kom forbi nabolaget.

Amagerdreng
Say when and where...

moerk5002
Amagerdreng og farao54..... Husk nu at pudse glorien Bvdrrr

farao54
moerk5002 skrev:

Amagerdreng og farao54..... Husk nu at pudse glorien Bvdrrr

I kan drikke hvad i vil.. Også i mit selskab... Så drikker jeg hvad jeg vil...
Handler nok mere om smag end glorier tænker jeg... :-)

Amagerdreng
@moerk5002 gir da gerne dig en MAX (hvis du kan tåle det) Vi ses måske i Pattaya.. Tråden skal tilbage til udgangs punkt...så stop herfra.

GAMBIT
Amagerdreng skrev:

@moerk5002 gir da gerne dig en MAX (hvis du kan tåle det) Vi ses måske i Pattaya.. Tråden skal tilbage til udgangs punkt...så stop herfra.

Amagerdreng,

Du burde skifte din replik til " Tråden skal tilbage til udgangs punkt...så stop herfra"
Sjovt nok er det ofte dig som får tråden over i noget latterligt

nyt catchphrase: "Der er gået Amagerdreng i den - tilbage til tråden"

tilbage til Agurketid

Amagerdreng
Indlæg nr 4. er det ikke der tråden ryger af sporet...Hovsa og nr 5.
Og sjovt nok er der altid provokationer fra din side.Men lad os tage den over den Max du er blevet tilbudt... den vil altid står til din rådighed...

zapper
Amagerdreng skrev:

Indlæg nr 4. er det ikke der tråden ryger af sporet...Hovsa og nr 5.
Og sjovt nok er der altid provokationer fra din side.Men lad os tage den over den Max du er blevet tilbudt... den vil altid står til din rådighed...

Du glemte vist dit indlæg nr #12 Sunflower

Fotofreak
Når det er agurketid, så fyldes div. medier med uforpligtende intetsigende artikler.

Så hvorfor ikke fyre lidt fis & farver af her i 'GAMBIT's' tråd : "Thailandsk Agurketid"

Behøves det hele her i TP, at være så korrekt, så det bliver røvkedeligt ?

M.v.h. Fotofreak

GAMBIT
Fotofreak skrev:

Når det er agurketid, så fyldes div. medier med uforpligtende intetsigende artikler.

Så hvorfor ikke fyre lidt fis & farver af her i 'GAMBIT's' tråd : "Thailandsk Agurketid"

Behøves det hele her i TP, at være så korrekt, så det bliver røvkedeligt ?

M.v.h. Fotofreak

Helt enig Foto - Vi kunne bruge denne tråd til løst og fast - en tråd som kører den vej brugerne fører den.

Boes
Gambit, der er vist gået Chang i det for dig.....Cheers
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

GAMBIT
Boes skrev:

Gambit, der er vist gået Chang i det for dig.....Cheers

Boes,
Jeg drikker ikke Chang Wink

- Men ja man skal nok være en smule stiv, hvis man kan tro at en tråd som denne kan blive kørt uden at folk går i struberne på hinanden
Tuttelu Tralla

Amagerdreng
Hvem kastede bolden ?????

Spring til debat: