Se indlæg
 Udskriv debat
bus fra ny lufthavn til gammel
handy
Hej plejer ikke at køre i bus til lufthavnen men nu skal jeg en tur til Udon her sidst i næste måned alene og har kun håndbagage at bære rundt på og bussen køre direkte til den nye lufthavn herfra er der så noget med man kan komme med bus til den gamle lufthavn hvis man fremviser en printet billet ? skal nemlig først flyve klokken 15....ellers hopper jeg i en taxa til 1500 thb som jeg plejer med det er fordi vi som reglen kommer med flere kufferter så gider jeg ikke bussen og har masser af andet at bruge penge til lige pt...ville flyve med Thai 1400 thb så så jeg at jeg kunne komme med Thai leon air til 675 thb så kunne jeg ikke dy mig ha ha Grin

forsat god weekend Smile
Redigeret af handy d. 28/02-2015 14:13

Kim Ludvigsen
Ja, du kan køre gratis med bus mellem de to lufthavne, hvis du har en gyldig billet. Så vidt jeg husker, er der afgang hver halve time.

Jeg er ikke helt med på den med taxien. Det er vel ikke mellem lufthavnene, du har tænkt dig at betale 1500 baht? Tager du en taxi mellem dem, koster det omkring 300 baht + evt. betalingsveje, og det tager ca. 45 minutter, dog meget afhængig af trafikken.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Girobank
Handy, hvad er det egentlig du mener?

Bus til den ny lufthavn? når du skal flyve til Udon fra den gamle?

Du har masser af tid og en taxi koster 1500B og har en masse andet at bruge pengene på?

Hvad er det du vil fortælle os?

Vi bruger altid NOK air, alternativt Air Asia, begge har lave priser til Udon!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

jens
Her er alt om transitbussen.
http://www.suvarn...don-muaeng
Og en taxa koster 3-400 baht plus vejafgift som kim siger og ikke 1500.

Men du må hellere tage den gratis bus, ellers er din besparelse vist minimal.

Og så kan du i øvrigt spise meget billigt i food centeret på 2floor hvor busserne kører fra i Suvarnabhumi.
I resten af lufthavnen koster det jo en arm og et ben plus en månedsløn for en portion mad.Smile

jh
Forstår heller ikke hva der menes med det første spørgsmål.Men hvad med sky train kan man ikke bruge den mellem de 2 lufthavne,eller det er ikke færdigt endnu.

maik
jh skrev:

Forstår heller ikke hva der menes med det første spørgsmål.Men hvad med sky train kan man ikke bruge den mellem de 2 lufthavne,eller det er ikke færdigt endnu.

Skytrain mellem lufthavnene har lange udsigter. Som det ganske rigtigt er skrevet skal man benytte taxi eller transitbus.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Asian Farmer
Shuttle Bus fra ankomst til Transportation Center.
Fra Transportation Center i den ny lufthavn kan du tage bus nr. 554 eller minivan nr 15.
Begge går til Rangsit med stop i Don Muang på vejen.
De koster henholdsvis 37 og 50 bath.

handy
nej jeg mente hvis det var alt for bøvlet ville jeg tage en taxa hele vejen fra Pattaya , ville tage den bus der køre ude fra Jomtien til den nye lufthavn og så hoppe over i den bus der køre til den gamle nogen der ved hvad man skal påregne af transport tid ? undskyld jeg udtrykkede mig lidt uklart

god søndag Wink

takker for hjælpen

Asian Farmer
handy skrev:

nej jeg mente hvis det var alt for bøvlet ville jeg tage en taxa hele vejen fra Pattaya , ville tage den bus der køre ude fra Jomtien til den nye lufthavn og så hoppe over i den bus der køre til den gamle nogen der ved hvad man skal påregne af transport tid ? undskyld jeg udtrykkede mig lidt uklart

god søndag Wink

takker for hjælpen

Fra Jomtien ankommer du til Transport Centeret og hopper over i 554 til den gamle lufthavne.
Små 2 timer fra Jomtien afhængigt af trafikken. Normalt under en time imellem lufthavnene.

handy
Asian Farmer skrev:

[quote]handy skrev:

god søndag Wink

takker for hjælpen[

Fra Jomtien ankommer du til Transport Centeret og hopper over i 554 til den gamle lufthavne.
Små 2 timer fra Jomtien afhængigt af trafikken. Normalt under en time imellem lufthavnene.

Takker

max
Prøv bell transport de køre 2 gange om dagen fra pattaya til Don muang koster vist omkring 400

maik
Oplysninger om Bell Travel kan findes på deres hjemmeside:

http://www.belltr...eHome.aspx

I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
jh
Handy du skriver---.ellers hopper jeg i en taxa til 1500 thb som jeg plejer,-----æhe det har jeg aldrig givet for en taxi men 1000 baht,så mon ikke du lige skal have i ørene på din taxi chafør.

Asian Farmer
Bell Travel kører fra Pattaya... de sender ikke mini-vans(opsamlings-busser) til Jomtien.
Jeg har brugt Bell Travel massere af gange.... sgu handy de henter på bopæl og leverer i lufthavn indenfor meget kort id!. Thumbs Up fpr dem !!! Pattay Klang - Subvarnabhumi - 230 BTH

handy
jh skrev:

Handy du skriver---.ellers hopper jeg i en taxa til 1500 thb som jeg plejer,-----æhe det har jeg aldrig givet for en taxi men 1000 baht,så mon ikke du lige skal have i ørene på din taxi chafør.

Mister T og 3-4 andre taxa fyre vil alle ha 1500 til den gamle lufthavn det betalte jeg også sidste år hvor ham jeg skulle følges med havde bestilt vognen...

takker igen for hjælpen

handy
lyder fint med bells travel

jh
handy skrev:

jh skrev:

Mister T og 3-4 andre taxa fyre vil alle ha 1500 til den gamle lufthavn det betalte jeg også sidste år hvor ham jeg skulle følges med havde bestilt vognen...

takker igen for hjælpen

Ups det er rigtigt det er den gamle lufthavn du skal til.Det er den nye jeg altid giver en 1000 Baht for sorry det var en fejl 40.

farao54
handy skrev:

god søndag Wink

takker for hjælpen

Har prøvet det et par gange. Tager bussen Fra Jomtien til Suvarnabhumi airport og hopper så over i den gratis shuttle bus til Don Muang. Det fungerer ganske fint, omend de par gange jeg har prøvet det, er shuttle bussen hunde kold.. Tager ca. 50 minutter.

handy
farao54 skrev:

handy skrev:

god søndag Wink

takker for hjælpen

Har prøvet det et par gange. Tager bussen Fra Jomtien til Suvarnabhumi airport og hopper så over i den gratis shuttle bus til Don Muang. Det fungerer ganske fint, omend de par gange jeg har prøvet det, er shuttle bussen hunde kold.. Tager ca. 50 minutter.

lyder godt takker

handy
jh skrev:

handy skrev:

jh skrev:

takker igen for hjælpen

Ups det er rigtigt det er den gamle lufthavn du skal til.Det er den nye jeg altid giver en 1000 Baht for sorry det var en fejl 40.

jepper så er vi enige smiler Wink

Spring til debat: